Останні повідомлення

Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
1
Трохи від мене більш-менш вдалих кадрів, з тих деталей, що варто було сфоткати.


в кімнатці позаду сцени

на сцені, ближче до виходу

Сходи на перший поверх, стіна на марші


Цікава історія про той монастир кілька років тому оприлюднила прес-секратр ЛАЗу, за сумісництвом редакторка газети «Автобусобудівник» Олена Муляк.
то сталось у 1954 році.Саме цей рік для ЛАЗу розпочався золотом.

4 січня у другій половині дня до директора Б.П.Кашкадамова зателефонував начальник ремонтно-будівельного цеху П. Орлов. "Борисе Павловичу, тут бригада, що поглиблювала підвал у монастирі, знайшла золотий скарб". – "Та що ви там вигадали? Який зараз може бути скарб?"

Ще довго директор не міг повірити в те що йому говорили. Та коли прийшла уся бригада до нього в кабінет, почало ставати все на свої місця.

Нагадаю, що часи тоді були непрості і директор чудово це розумів.

Відповідно, зателефонував куди слід, від гріха подалі. Кашкадамов не пішов дивитись на скарб, чекав офіційних осіб. "Хай ним займаються офіційні особи. А я не хочу не те що його торкатися, навіть дивитися на нього. Воно має здатність бруднити".

Чекати довелося не довго. За пів години було складено опис та акт знайдених речей.

За зовнішнім виглядом було зрозуміло, що вони награбовані. Скоріше за все, їх сховав якийсь німець, адже за часів окупації німці використовували монастир, що знаходився на території заводу до війни, під казарму. Сховав, а потім з невідомих причин не зміг забрати.

Там були різні ювілейні медалі, іконки з зображенням Божої Матері, браслети, персні, сережки, дві з яких були розрізані, напевно, знімались з мертвих.

Було декілька речей великої художньої цінності. Два персні - чоловічий та жіночий.

Однакової форми з однаковими дорогоцінними каменями світло-блакитного кольору, а також старовинний золотий ланцюг – дуже довгий, метрів на два, масивний, але тонкої ювелірної роботи. Загалом скарб важив 400-500 грамів.
2
І чуточку від мене)












3
Сьогодні була гарна днина для нас. Потрапили в приміщення старого костелу, незвичним способом.
Зрештою, це зовсім не важливо, як саме, враховуючи що ми там побачили. Фактично, розконсервували приміщення костелу, зі всім старим радянським надбанням.
Бо власне, вийшло побачити як колись обходились з колишніми святинями, бо дотепер такі або в дуже жалюгідному стані, або ж, вже відновлені.

(клікайте на фото, буде краща якість)

На фронтоні костелу бачимо слід від влучення артилерійського снаряду - ехо подій другої світової війни.




Видно арку, де колись стояла фігура матері Божої. Є інформація, що вона закопана поруч, під стіною монастиря.


Під карнизом збережена ліпнина, з роком побудови зокрема


Всередині, дещо інша історія


Характерна побілка для стін актового залу, крісла, запах, деякий реквізит.

Сцена. Червоних стягів вже тут не побачити. Актовий зал виконував свої функції, очевидно за незалежної України.




Автентичні вітражі, ясна річ, були вибиті на початку становлення заводу ЛАЗ, та замінені на відповідні, з оригінальною емблемою.


Гарні арки




Ось така суботня історія. Костел, та колишній монастирський комплекс порівну ділять між собою дві структури: недіючий ЛАЗ та Укравтобуспром.
Охороні ЛАЗу не надто подобається, коли хтось туди лазить)

Stay tuned :)


4
Плани / ПІЧ
« Остання відповідь від Олесь 11.02.2018 13:29:56 »
На Піп Чорногірський ніхто не хоче піти в найближчі 10 днів ?
Вихід з Шибеного о 2:00-3:00.
Нічний ліс гарний, тихо.
5
Обговорення / Re: Проект "Боржава"
« Остання відповідь від Олесь 11.02.2018 11:55:54 »
Хм... з усього цього висновки, панове не пишіть сюди нічого, не кидайте жодної інфи, звітів, їздіть суто для себе. ))
6
Обговорення / Re: Проект "Боржава"
« Остання відповідь від Romchick 08.02.2018 21:41:03 »
Як на мене дуже "тупопьоздний" текст. Не думаю, що вітряки дуже зіпсують колгоспні чорничники. Боржаву відома своїми вітрами, як на мене ідеальне місце для вітрової електростанції. Чи, може, краще атомну станцію в Карпатах побудувати? Якраз Стрий, Чорний Черемош чи Прут ідеально підходять для створення водосховища. Також, думаю що і для парапланеризму місце також залишиться. А, ну і звичайно, цигани, що друть там чорницю, при чому гребінками, що є б**ть зовсім не дружними екологічним способом для чорниці і, напевно, хробачків, залишають за собою тони сміття, яке значно гірше для тих же комашок, хробачків і рідкісних рептилій, ніж є**ть вібрація і закопаний кабель.
8
Обговорення / Re: Проект "Боржава"
« Остання відповідь від Khimik 08.02.2018 19:37:49 »
А зараз нема доріг?
9
Обговорення / Re: Проект "Боржава"
« Остання відповідь від Олесь 08.02.2018 13:00:57 »
Та може й так , просто як уявив замість зелених полонин широченні роздовбані дороги до кожного вітряка ( а їх там повно план.), то шляк мене трапив...
10
Обговорення / Re: Проект "Боржава"
« Остання відповідь від Drusja 08.02.2018 12:17:49 »
На рахунок шкоди для живності - у вітряки врізаються птахи при перельотах.
Тому перед тим як ставити десь вітряки - досліджують шляхи міграції птахів і чи не будуть вони їм заважати.
Про це детальніше може розповісти Руфус, він вивчав дане питання.

P.S. Більшість учасників форуму ходять в гори і цікавляться далеко не одним дігом та індастріалом, тому не треба робити хибних висновків.
Сторінок: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10