Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Golem

#261
Інформацію дають люди. Десь знайшли уламки алюмінію, десь щось бачили? памятають. Тому власне і викладаємо подібні звіти щоб комунікувати з людьми. Після цього звіту також підкинули кілька літаків. ;)

Також є тематична група у ФБ Приєднутеся!
#263
Народ, викладайте сюди будь ласка нашу сувенірку. В кого яка є. Щоб була напамять. А то за 11 років стільки назбиралося що вже всю і не перерахуєш! , Прапор,   Горнята, стопарики, пиво Експлорер, наклейки, нашивки, жилетки... А про футболки я взагалі мовчу. Там загальний тираж за тисячу точно перевалив.

Поділюся нещодавнім надбанням. Можливо хтось захоче. Побачив аналогічну в декого і аж очі загорілися. Якістю дуже задоволений. Троха її наперед хилить. Але щурів в Полтві рубати підійде. Замовляв тут

Дякую козаку Левку за оригінальний напис Golem


Ну і взагалі зроблено все чітко


Для справжніх воїнів ножни продаються окремо. Вони їм не потрібні


Нормальна товста сталюка


ну і як без улюбленого сайту :)


Тепер головне якогось големхейтера найти потренуватися


"І вражою злою кровю Голема окропіте"

#264
Ми шатали, тали, тали...



Ми вентшахти шатали, цілу осінь, півзими
Ми майже всюди побували, за цю осінь, півзими

Маску на писок, у рюкзак домкрат,
Фомку для замків, і фотоапарат...

Ми шатали, тали, тали, цілу осінь, півзими,
Ми шатали, тали, тали, цілу осінь, півзими...

Чопи нас с тобов шукали, цілу осінь, півзими
Кільця нам с тобов гарчали, цілу осінь, півзими

Люди спалили, охрану визвали,
І в травмпунктах нас з тобов не принімали...

Ми шатали, тали, тали, цілу осінь, півзими,
Ми шатали, тали, тали, цілу осінь, півзими...

Люди спалили, охрану визвали,
І в травмпунктах нас з тобов не принімали...

#265
Нарешті ми маємо нормальне якісне відео з Полтви. Це просто бімба! Такого крутого відео з Полтви у Львові ще ніхто ніколи не знімав. Зазвичай це були кількоххвилинні репортажі для новин. А тут ми пройшлися всією Полтвою від радянського колектора і аж її до витоків на Погулянці. Звісно що глянули на Оперний театр через люк на бруківці. А також поганяли щурів. Дивіться і насолоджуйтеся. Навіть в мене мурашки по шкірі бігали :)

Згори


Під землею
#266
Уявляєте, ми разом вже настрочили 50 тисяч повідомлень. В когось це два речення, а в когось цілі мемуари. Але факт залишається фактом. Експлорер і далі продовжує активно розвиватися та тішити читачів новими цікавими дописами.

Вітаю DeZer з пятдесятитисячним повідомленням. Від адміністрації форуму хочу вручити подарунок. Набір іменних стаканчиків по пятдесят ;).







Ну і бажаю всім щоб ми дотягнули до іменних пивних кухлів і 500К повідомлень :)

Напиши мені будь ласка в телеграм як тобі зручніше їх передати.
#267
Після екскурсії по АТС наш ше поводили по Калушу поки все не позакривалося. Насправді дуже цікаво побачити різні діючі обєкти на місці. І скільки тут всього є діючого також. Магнієвий правда ріжуть на метал.

От таке от миле виробництво в Україні


Няшні машинки. Думаю і паровозіка теж можуть зробити


Для мажорів. Ці здають за вдвічі дорожче




Форми на яких це клеять


Зазвичай йде лише 4-5 шарів шкловолокна


А потім сушать


І виходить міцна конструкція


Вгадайте куди нас завели?


Правильно! Трубний завод! Причому тут серйозна охорона і вхід по відбитках пальців


Фотографувати дозволили лише загальні плани


На ці бабіни намотують готову трубу


Цей станок змішує багато різних видів ПВХ і присадок і подає це як шприц на форму


Все сучасно і круто! Я реально вражений шо всі ці труби робляться в нас а не везуться з Польщі


Труба для тепла в перерізі. Пальцем я показую на справжнє кевларове скловолокно. З такого ж роблять бронежилети


Тепер я знаю що труба це складна конструкція


Стенд для випробування труб під тиском


Сині труби виходять як сосиски з мясорубки


Хух, треба троха перепочити :)


Галнафтохім


ТЕЦ, діюча




Вид з гори на ТЕЦ


Індустріальна панорама Калуша з Хвостосховища


Це хвостосховище. Тут вода з мінералами для-від різних технічних потреб.


Цими трубами її колись качали навколишні підприємства


Сніг!!!


Ура, знову зима :) Дякую нелегалу за фото


Поруч кришталево-чисте соляне озеро. І це навіть попри дощі




Тепер вже професійний фотограф


Який мальовничий берег озера


День видався на славу!
#268
дякую всім хто приєднався. Звіт тут






#269
Технічний прогрес вплинув не тільки НУП-и. АТС і станції на тому кінці лінії теж змінилися. То що раніше займало три поверхи зараз влазиться у дві кімнати. Старі приміщення Укртелекому, як і НУП-и, потроху занепадають і здаються в оренду.

Ми з Нелегалом побували в одному з них. Більшість обладнання вже списали. То що залишилося є на фото внизу. В майбутньому тут планують відкрити музей звязку. Якщо хтось має прямі руки, вміє тримати паяльник і бажає долучитися то пишіть мені в ПП.

Ось це НУП. Він колись йшов до станції що буде описана нижче


Присіли в НУП-ику на доріжку


1979 рік


Приміщення Укртелекому куди колись сходилися ці всі лінії


А ми не посторонні, ми гості :)


Гарні розписи, ... були колись




Панорамне віконечко


Що ж, починаємо порпатися в цьому всьому барахлі


Ручний комутатор для "виділених ліній"


Кількість комутацій


1973 рік. Як і вся ця станція


От так то!


А зараз тут пусто. Чорне - це горіла АТС. Нормальне явище для них


Гребінки для приєднання телефонних кабелів від абонементів до комутатора


Класична праця студента-електронщика. І флешки тих часів


Совок!


Ламповий діод




Міша, щасливий власник цього всього. Дякую за прийом та екскурсію.


ГУ-50 та інший непотріб


"В руках у них прибори якими міряють кал" (с)Класик


Залишки обладнання від ліній звязку


Казали шо буде списано


Ми вже до цього звикли :)


Всередині приміщення


Це і є найбільша небезпека тут. Заплутатися і впасти


Аварійний сигналізатор обриву лінії


В цих журналах я колись друкувався з 1999 по 2002 рік


Використовувався для визначення місця обриву кабелів


Виглядає як швейна машинка


Двійковий піксельний годинник! Шкода що знеструмлений. Але ще робочий


ще стійки з обладнанням


Кроковий шукач. Коли ти крутиш диск телефону, він генерує імпульси. Яка цифра стільки йде замикань в лінію. Ці імпульси йдуть на кроковий шукач і він перемикає на потрібний контакт. Далі йде наступна цифра номера і так далі.




Релейний комутатор




Трофейний! :)


Ірокез!


Що за депутат без "телефонного права". Дякую Віктору за можливість сюди потрапити


Запчастини до АТС


Охорона в праці


З цього можна спаяти прикольну ялинку


Але перед тим треба прийняти :)


Другий поверх. Теж все вже винесли






Автентичний годинник залишився


Була на 30 тис номерів




Календар з 90-х


ще досі роздають робочим. Сам бачив


Як ви думаєте що це? Шахтарські саморятівники?


Ні, це телефон ти часів. Важить як сучасна радіостанція


Заходжу в Матрицю у часи 70-х


Все працює. Вставити батарею і можна говорити


Кришка апарата


Місце під батарею






А це вже стійка НЧ-ВЧ що йшла на НУП-и


Одна з плат. Всі решта одинакові. Як бачимо типова елеметна база 70-х років. Купа катушок і величезних конденсаторів. Зазвичай це фільтри і уузгоджуючі елементи. Транзистори КТ315/361, МП26, П-214. Повна відсутність мікросхем як таких.


Одношарова плата на гетинаксі. Кусок доріжок не залуджений. Там була непротравка і прорізали ножем. Тобто ця плата пройшла "наладку"


Аскетичний дизайн передньої панелі


Продовження було тут. Дякую Нелегалу за компанію і терплячість.
#270
Ліфт не працює, то ж ми з Цезарем та Мирославою піднімаємося сходами на 15 поверх. Чистий і ще ніким не шатаний ГУД -73 (Героїв Упа Дах) зустрів нас шершавим рубероїдом та блискучим грозозахистом. Відкриваємо металеві двері а там нас вже чекає ... ні не патруль. А команда KLR майже в повному складі (Vergaz, Tarik і Vani4ka).

Весь дах наш, Львів проглядається від Карпат і до Високого Замку. За останніх 20 років він змінився. Перестав бути ехом Совка, став вищим та строкатішим.

Тут, на Кінескопі, була моя перша серйозна робота. За восьмигодинний робочий день (з 8 ранку і до 8 вечора) нам платили 500 грн (мінімалка була 250 грн ), а ще час від часу поїли і дозволяли пожити коло компа. За цих два роки я навчився двом важливим речам: працювати і пити. Після чого, як і кожен порядний студік, свалив в ІТ.

Зараз Кінескоп вже не впізнати. Від нього залишився лише розбитий екран, тобто корпус попри дорогу. І моя стара робота. Все решта знесли і перебудували. В основнгому під то ж ІТ. Та й слава Богу. Хто ремонтував телевізори «Електрон» знає якої якості були вітчизняні «трубки».

ГУД-73


Сільмаш


Польська Вежа


Цезар


Поруч скоро буде торговий центр. Лише 7 поверхів


Моя перша робота. Там де дах іржавий коло Медікаверу.


Пост-радянський Львів


Цікаві будинки на окружній


Тут годно!


Вони перші хто заруфив цей дах! І ще Ванічка


Вид на княгині Ольги


Шкода що ця скотина центр троха затулятиме


Хоча тут і без центру є на що подивитися


Згадують як шатали Еротрон ;)


KLR на фоні Запрещьонної Стройки


Во віки вічні амінь!


Ще трохи волосся  і неузнавайки не потрібно буде :)


Бютіфул Карпати


Цілком могло б піти на заставку руферського реп-альбому


Це відповідь на питання "як ви туди забралися" :)


Веселка над ЛАЗ-ом. Ми серйозно очікували дощу. Але минулося.


Місцевим мешканцям не сподобалося що ми лазимо по даху і викликали поліцію. Поки вони йшли нагору ми встигли ше тут добряче набутися


Топовий об'єкт Запрещьонна Стройки


На той кран ліземо на наступний раз


Ще необпльований внутрішній дворик


Захід сонця над Окружною


Вокзал і Рясне -2


Від кінескопу залишився лише екран, себто фасад


І ще ця труба


Всі шестеро!
#271
Для історії додам сюди сюжет з Суспільне Карпати

Дивитися з 15-48
#272
Є можливість цілком легально попасти сюди!







Але потрібно буде троха помогти поносити та посортувати обладнання. Будуть робити музей.

Пятниця на 14-00. Я їхатиму з дому. Попередньо подзвоню вранці чи все без змін. Кому цікаво глянути на ту всю рухлядь - підписуйтеся.

#273
Уявіть собі, в Австрії можна зайти всередину цілком справного реактора. Справного, але недіючого. Бо в останній момент австріяки передумали і станцію не запустили. Але все було готове до запуску. І зараз це просто мега-крутий туристичний обєкт з повним сохраном.

Так як скоро сезон відпусток і можливо відкриють кордон вирішив написати цю тему. Щоб якщо хтось проїжджатиме Австрією - не пропустив. А потім виклав тут звіт.

Лінк на сайт Пишуть що зараз всі місця вже зайняли. Але хто подавав документи в польське посольство той знає як слідкувати за вільними місцями на сайті :)

#274
Знаходити літаки перейшло у звичку. В хорошу звичку. Цими вихідними був Юнкерс-52 коло Долини. Падаючи, Пілот скерував літак прямісінько на мадярські шанці. Ті що вижили пустили його обшивку на покрівлю для тих самих шанців. Потім «наші» проклали сюди лісовозну дорогу і літак опинився внизу. Місцеві пробували продати залишки трьох двигунів. Але клієнта не знайшлося і все пішло на металобрухт. І вже аж після того про літак дізналися ми.

Наша команда!


Дихаю киснем тих часів


Двигуни літака внизу


Уявіть собі, легковий бус виїхав на 1300м висоти по карпатській лісовозній дорозі! Такої вони зараз якості. Навіть знаки на поворотах встановлені. Намилувавшись мокрими краєвидами беремося до роботи. Уламки починаються практично від місця парковки і перевалюють аж через схил. А далі обрив. Значить мусів бути вибух що їх так розкидало. Двигуни колись лежали глибоко внизу.

Автомобільна дорога на гору


Бескиди


Місцевий Краєзнавець та лісник показує нам де шанці


Перша знахідка прямо на поверхні


Все чорне залізо




Стало очевидно що цілого літака тут не буде. Усе що лежало на поверхні давно вже забрали. Але наша задача не збагачення. Наша задача – дізнатися що це був за літак і коли впав. Тобто привідкрити ще одну сторінку історії Карпат.

Лючок від літака. Одна з перших знахідок Akve


Пригодиться на господарстві!


Вершина гори і 1930 рік. Маркували старий кордон?


Мадярські шанці на вершині






Уламків тут є багато. Доволі швидко знайшлися два лючки. Це характерні деталі які в кожному літаку були інші. Також нам попався вентиль від мастила та..... гофрована бляха. То ж з впевненістю можна стверджувати що це був Юнкерс-52. Аналогічний тому як ми були знайшли коло Буковеля. Гофрована обишка була лише в цих літаків. Впав в 1943 році. Інфорамція від місцевих жителів..
Ухти, цікава деталь!


Є цифри


Андрій викопав кусок обшивки


на ній є номер


Ще номер


Напевно деталь вихлопної системи


Меч дослідника!


От якими лопатами колись копали! Не те шо січас!


Ще один лючок


Манліхер і якась шкала


Пахне нафтівкою


Повірено в 1942 році


Знахідки за день ледве можна підняти


Цезар досліджує лючок від бензобаку


Для Джимміка не підходить, треба квадратний


Елементи батареї


Всі знахідки на купу


Оце я розумію!


Реклама групи пошуку літаків ДСВ


Руфус спеціаліст по всіх птахах. Залізних також








Кільце. Але розвалилося в руках на три частини


Таких набоїв в шанцях є ще багато


Голова групи пошуку літаків ДСВ Akve










Розклали найбільш цінні знахідки для фото. балон не від цього літака. Його принесли для фото


Самопальне дзеркало яке можливо прикрутили пілоти


От це реальна знахідка! Треба буде відчистити і дослідити!


Відчищена


Фільтр паливної системи


Ну і місце в літаку!




Ще до шостої години вечора ми повернулися додому. Дорогою заскочили на Стрийський Аеропорт. Кортить поганяти – тоді Вам сюди! Аеропорт  це 3 км прямої як стріла бетонки. Тут «топити в полік» і кайфовіше і правильніше ніж на дорогах загального користування. Мій Джим встиг дійти до 150км/год і пришлося гальмувати.

Попри дорогу в ріпаку фоткається гола дівчина :)


Взлітна смуга!


Шкода що аеропорт закинутий. З такими краєвидами можна було б літати!


Ангар на Стрийському аеропорту. Тут могли стояти літаки


Відчищені і відмиті деталі.


Свічка від двигуна


Цікава клепка


Майже цілий хомут


Всі ці деталі надав Akve для музею.


Ну а далі душ, вже традиційне відмивання деталей і написання цього звіту. Він піде у наступну книжку. Дякую Akve, Le-i-Zoo, Rufus i Цезар і всім решта не з Експлорера за компанію!


#275
Святкували вчора нововсілля у найвищу недобудову Львова. Вирішив зберегти цей день на форумі.

Нам сюди!


Не лазьте тут! Вінок бачите?


Новосілля. Облаштували троха місце


Готуємося до салюту!


Треба почекати щоб сонце зайшло


Вирішив злітати за Рево!


Постимо рекламу в інстаграм


Закріплюємо надійно на горизонтальній площині


100 Shots


Ніби стемніло!


Влад зажигає...


Вже після всього виявилося що у Львові діє заборона на феєрверки. Тю, можна подумати немає заборони лазити по дахах чи підземеллях. То ж все було в дусі Експлорера і KLR.

Реально емоцій було море! Відео цього не передає. Правда потім прийшлося швиденько скохуватися в Джиммік і по газах. Але "шалость удалась"! :)



Дякую Vergaz, Tarik i Vani4ka за компанію та море позитиву. Такого у Львові ще ніхто не робив!
#276
В чому прикол лізти на дах, та ще й новобудови? Ну побачиш ти пошарпаний рубероїд сихівських панельок, і що? Тим не менше, дахи манять як нудистський пляж. Вони мають свою романтику та неповторну атмосферу. Бо ти посеред міста, але сам із собою. Ти бачиш всіх, а вони тебе ні. Доволі часто люди шукають доступні дахи щоб провести там час, організувати вечірку. І це у перенасиченому атракціями Львові! Бо дах це вам не банальний ресторан - а крута пригода Недаремно ж Карлсон жив на даху, а не у підвалі!

Ми довго чекали коло КПП нАвалону. Раптом двері відчинилися і звідти вийшло два тєла в піджаках і краватках. «Оооо, нарешті!» - подумали ми. Але дядечки нас зігнорували та хвилюватою ходою попрямували до свого рейндж-ровера. Нам у ніс вдарив міцний перегар. Не встигли ми толком офігіти, як їх машина зникала з поля зору.

«Це напевно якісь органи,... перевіряючі» - подумав я. Бо на самій будові панував зразковий порядок а робочі нам навіть посміхалися. Нас заздалегідь попередили що «ліфт не працює». Звісно, який може бути ліфт якщо тут навіть вікон ще немає.Але сам факт що ми ліземо на найвищий ДАХ Львова давав нам сили як два Revo і снікерс (REVO це RedBul з 7.8% алкоголю, хто не в курсі). Три по дев'ять поверхів і ми навіть не захекалися.

Останні два поверхи будинку ділять лише дві дворівневі квартири. Як на мене це повна фігня. Краще б зробили дві однорівневі квартири. Площа та сама, але не прийдеться бігати вверх-вниз сходами зі спальні на кухню і назад.

Другий принциповий профтик Авалону – тут немає відчуття висоти. Як так! Двадцять п'ятий поверх а здається ніби ти максимум на пятнадцятому. Причин декілька. Насамперед: будинок знаходиться в ямі, то ж це забирає кілька поверхів. По друге, він оточений чорним рубероїдом девятиповерхівок. Тому візуально земля ближча ніж є насправді. Та й історичний центр міста десь далеко в ямі. То ж крім вершечку ратуші ніц не видно. Недобудован на Лукаша 1 має куди стрімкіші краєвиди!



Все офіційно


От ми і на території


Йдемо на той лівійший ріг


Вони перші з Львівський руферів хто буде на цьому даху


наш Прораб


Ага, аж туди пішки і без ліфта


Барикади щоб нелегали не лазили


Перший поверх


Опора крану для будинку


Сусідній будинок


Все, почався підйом


15 см утеплення


Більша половина минула


В мене так палець не згинається :(


Вид на будмайданчик


Обговорюємо плани по Сихівському парку














Жесть по Львівськи. Будинок в Будинку














Он там ми вчора пили REVO












Два бригадира




Ніхто на кран знизу по драбині не лізе. Є місток


Ці штуки тримають люльки з людьми


Я думав шо їх болтами прикручують. А ні, лише противаги






Серце Експлорера










Спеціальне руферське вино. Дякую за вилазку!


Червоні проти синіх


З цього даху теж є звіт кількома постави вище


Тема!




Високий замок










Будка для самогубств?




Можна було лише 5 чоловік. Але ж ми давно вчилися в школі, забули як рахувати :(


RZDS




Alex Shutyk


Він подав чудову ідею для мангалу


Так робляться легендарні відяшка Влада






Труба Фак Парку


Фоткають вікна? ;)


А ще кажуть вниз не можна дивитися


Всюди огорожа. Не злетиш


Коли ми вже спускатися нам ввімкнули новорічну ілюмінацію


Звіт з запрещьонної стройки




Я дуже вдячний керівництву ЖК «Авалон», Олександрі Сладковій, Вергазу, Ванічці та всім решта за чудову мандрівку. Більше якісних фоток є  в блозі Alex-а
#278
«Як ви знаходите літаки?» - запитують непричетні. Зазвичай знаходять місцеві, а ми їх лише досліджуємо. Часто приносять куски алюмінію з заклепками. Це надійний признак. Але буває і таке що просто розказують історії про літак у Лісі, без уламків. В такому випадку їдемо на свій страх і ризик. Нижче одна з таких історій про пошуки літака в Закарпатських Карпатах. Там де туристи не ходять а нахабний ведмідь ричить навіть на лісника.



Історія була така. Ромко з Закарпаття організовує джиперські змагання. Місцевий лісник з якоїсь Турї йому допомагає. З «якоїсь», бо їх тут до холєри: «Тур'ї Поляни, Тур'ї Ремети, Тур'ї Пасіка, Туриця, Турички і так далі». Так от, Лісник казав шо тут в лісі впала Рама FW 189, було крило, дуло кулемета і навіть в одному з сараїв дверка від літака. Він погодився показати місце.

Я давно не пригадую вилазок на які за три дні зібралося б 14 людей. Все таки пошук літаків в Карпатах це щось нове. Це сучасний симбіоз туризму та дослідництва. Ти йдеш в гори але крім краєвидів маєш ще одну ціль. Було три дні вихідних підряд, а лісник погоджувався лише на третій день. То ж в перший день вихідних ми дослідили місце падіння ЯК-28. Це була дуже результативна поїздка. По поверненню я написав звіт який привів нас до розгадки цієї катастрофи.

Писати звіти це як здавати кров. Ти вкладаєш у звіт частину себе. І почуваєшся після цього аналогічно як після здачі крові: млявим та виснаженим. Тому в неділю я відпочивав і на місце збору ми виїхали о 3: ночі для песимістів і 3 ранку для оптимістів. Друга частина групи вирушила в неділю пообіді з ночівлею. План був такий що ми зустрічаємося о 7-8 в ТурїХ і там вже з лісником ломимся в гори.

Цезар і я їхали у Джимміку, Akve, Roy ф Електричкін в Рено. Траса виявилася порожньою тому ми вчасно прибули в точку Х. Але де їх тут шукати??? В точці де вони мали заночували зв'язку не було ні з ким. Ми лише знали що за мостом направо. Троха похвилювавшись ми за пять кілометрів все-таки знайшли два Патруля через річку. Але вони всі ще спали!!! Так нечесно! Ми теж з таким понтом могли ще поспати. 😊





Але це ж Карпати! Якщо включити інстинкт дослідника то завжди можна щось цікавеньке знайти. Міша розповів про старі австрійські мости неподалік. Тож поки вони готували свої чаї ми метнулисі до них. По дорозі ще оглянули міні ГЕС. Враження лише позитивні. Все дуже культурно та акуратно, жодних негативних емоцій ГЕС у нас не викликали.

Показники Міні ГЕС


Вода у сховищі ГЕС


Дамба ГЕС


Сама споруда ГЕС. Дорога на мости на спиною


Сто років тому автотранспорт був ще в зародковому стані. Тому ліс від місця вирубки до місця споживання він доставити не міг. Для цього будували вузькоколійки. І те що зараз є туристичною атракцією колись було артеріями лісогубів. Тим не менше, вузькоколійки робилися добротно і зі смаком, є на що подивитися.

Перший камяний міст зразу за ГЕС


Потік під мостом


Над мостом є вивіска 1933 рік. Голодомору на Закарпатті не було


Далі пішов металевий міст


Висота доволі пристойна


Ну і третій міст, найкрасивіший


Клепана металева рама






Панорама під мостом




«Ну холєра всьо, нарешті їдем!» - як співали Брати Гадюкіни. Ми просунулися кілька кілометрів вгору маловничою долиною потоку проти течії. Закінчився асфальт і почався офроад. Першим здався Рено, далі Outlander. Перепакувавши пасажирів ми двома підготовленими Патрулями і одним стоковим Джимміком покарабкалися вгору. Пасажири ухкають і ахкають, з салону все виглядає дуже страшно. Хоча насправді дорога була суха, тому для водія кайф а не їзда.  За півгодинки всі «маленько помало», як кажуть на ЗакарпУтті, виїхали на вершину гори Вітрова.

До старту готові!


Спиртовий фільтр для протигаза ГП-5


Віскі це найкращі чоловічі парфуми


горою Вітрова


Паркуємося і далі пішки


Наші провідники


Щойно був рикнув ведмідь


Сільвери!


Копати он там!


А ми си тут почекаємо


Лопата друг солдата?


Ручка щоб зручно було карабкатися схилом


Всі ділові, ніхто навіть не фоткає Полонину Руну чи гору Гостра. Лісник веде вперед, ми гуськом за ним. Всі добре чули рик ведмедя поруч, ніхто не хоче бути його сніданком. Десь через 40 хв лісник показує на схил і каже: «Копати тут і до обіду». І це була чиста правда. Дослідивши квадратний кілометр гір ми знайшли.... Нічого! Навіть сміття і того не було. Кілька гільз, стара лопата, підкова і по суті все. Алюмінієм і не пікнуло!

За знахідки!


Стара гнила лопата


чЛєнінський значок


Дерево-громовиця


Беремо кусок на пам'ять. З нього получаються хороші обереги


За дружбу!


Ще обда лопата


Основні знахідки були в Роя. Але все рівно щасливим він не виглядає


Лісники групкою сиділи збоку і складали план втечі на випадок якщо ми прийдемо їх бити. 😊 Мені було шкода цих людей. Вони ж хотіли як краще. Виявилося що ніхто з них тих деталей в очі не бачив. А крило, кулемет і дверка від літака це місцеві легенди які їм хтось колись розповідав. Легенди нізвідки не беруться. Дуже ймовірно що він тут десь впав. Але шукати його це доволі трудоємка справа. Ми з чотирма детекторами дослідили лише квадратний кілометр і то вже схарилися.



Полонина Руна


Птахи там є?


Гора Вітрова


Вид на полонину Руну


гора Гостра! Альбом з фотками звідти є тут


Ліньки виходити


Їсти їдемо вниз до потічка. Якщо ви думаєте що спуск легший ніж підйом – це правда лише частково. Ноги втомлюються від постійного гальмування як у пішоходів, так у водіїв. А ще трусить та підкидає. Попри дорогу зустрічалися шанці, старий фундамент і кілька тектонічних печер. Але всі хотіли їсти тому ніхто багато часу на них не витрачав.

Спуск вниз


Залишки старої хати


Тектонічна печера


Міша з ХЗК "Атлантида"


Одне з закінчень


Сходу продовження ми не знайшли


Ще один тупічок


Головне руки не замастити :)


Туткій ми знову розділилися. Akve і Roy взагалі не спали вночі. Тому вирішили відіспатися дорогою додому за к(е)ормом. Хімік, Бригадир, Руфус та Міша хоч і спали пів ночі, але наше ранкове фа-fuck-ання явно не пішло їм на користь. Хоча вони і хотіли їхати на Руну, але місця в Джимміку все рівно не було ☹

Плануємо наступні літачки!


Продовження тут
#279
Стаття про Ямельницю пішла на ура. Навіть знайомі скидували батькам "куди можна поїхати." Нам це гарна реклама та нагода задуматися. Чому той самий матеріал в них набрав в 10 раз більше переглядів? Хоча сам матеріал ні до фотографій, ні до, тим більше, старого Львова не має ну жодного відношення. На мою думку:

1) В нас мало хто і рідко пише 2) Якісне оформлення матеріалу 3) Розкрутка через ФБ. А це напряму повязане з 1 і 2

А щоб пост не був таким сумним викладу пару фоток з інших скель коло Ямельниці, Яслі. Вони знаходяться зразу перед в'їздом в село праворуч. Там тече річка, є багато галявин.

Як вам Хрещений камінь?


У випадку дощу можна і сховатися


На цю стінку зараз будемо дертися


А ось і Ясла


Давно вже виріс з Ясел


Вид в сторону гори Ковбура


Шиятий Камінь


Шиятий Камінь Зблизька


Ясла з Шиятого Каменя


Ну і підїзд для практично будь-якого водія


Фото травень 2014 року. Люди змінюються, каміння залишається.
#280
Дякую за гарний звіт. Справді дивуюся яка тут була цивілізація в середньовіччі. А зараз глухомань.

Цитата: yuraq від 12.05.2020 01:26:09

[url=https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/8545/57002/20170824-152246.jpg]
Оборнна споруда(Дзот) з часів 1-ї світової війни[/url]

Всі нині про ДОТ-и і я теж свої п'ять копійок вставлю. Буква "З" означає що це "Земляная". А цей бетонний. Тобто правильно просто ДОТ. Місцеві люблять ту букву "З" всюди вставляти де треба і де не треба. Тут про це є ціла історія.