Шановне панство, ви перед початком обговорення посилання на фотки давайте будьласка!
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show postsЦитата: Lemberg76 від 13.06.2010 20:15:27Від мене теж подяка за цікаву інфу!
Діггер - це не антропобіологічні данні - це стан душі, напевно.
Дякую за підтримку, але як ся дивив ті фотографії з висоти чи в тунелі річки то аж від монітора відсовувався бо то тре мати не аби який форс туда лізти... Певно таки мій час вже збіг для того, але інформаційно як що шо то любе і різне, поділюсь завше... Але на жаль по фантомній залізниці також ніц не можу підказати, то краще знають більш досвідчені люди які тут дописують... Хоч мені і встид бо мій дідо був машиністом на колії і то все знав... Але на жаль його вже нема, а тре було в свій час спитати... Завжди ми спізнюємось..
Цитата: Lemberg76 від 13.06.2010 01:06:14Діггер - це не антропобіологічні данні :) - це стан душі, напевно.
Скажу чесно не мав наміру логінитись на цьому цікавому сайті бо для діггера є вже троха застарий і загрубий
Цитата: yar-79 від 17.03.2010 17:11:183 тя фотка ліва частина біля світлої великої гільзи снаряд від ВЯ23?
Всі патрони є дезактивовані і являють собою лише ММГ!
Ось мій маленький стенд, більше не дозволяють :'( :
Цитата: VeNick від 20.05.2010 18:14:19То в депо Схід чи Захід?
обговорюємо тут
Фотки тут
Цитата: Akella від 07.06.2010 22:23:48Цитата: astrolon від 07.06.2010 21:30:04
В темі помилка: не 1987 році, а в 1986 році то було.
Фотки класні, але сумно, 90% тих, хто на фото вже мертві, напевно, мужик на даху стовідсотково вже не живий :(
фото які заливав я роблені влітку 1987 року,це точно
і ті люди які на моїх фотографіях живі-здорові
Цитата: :-) від 07.06.2010 16:46:52Мисля про ключ як залишок від чьогось копу мені теж спала на думку. І я вирішив перевірити місцевість навколо, прикинути де могли б копати, бо здалека не несли ясен пень. Але навколо ніяких слідів копу не знайшов, можливо копали дуже давно.
Схоже на звичайний ключ до дверного замка - симетричність коду вказує на можливість використання з двох сторін. Можливо які діти носилися та й загубили, чи хтось викопав і залишив. Не певен, що такий відповідальний елемент був би настільки тендітним.
От знайшов один ключ ще.
І ще таке.
Цитата: :-) від 07.06.2010 16:46:52А я і не стверджував, що то ключ для стрілочного переводу, то VeNick стверджував, мені і так ясно, що то від якогось замка, тільки цікаво хто його туди приніс :)
Схоже на звичайний ключ до дверного замка - симетричність коду вказує на можливість використання з двох сторін. Можливо які діти носилися та й загубили, чи хтось викопав і залишив. Не певен, що такий відповідальний елемент був би настільки тендітним.
От знайшов один ключ ще.
І ще таке.
До посту нижче:
Хтось гуляв і помітив серед щебню, металхантери згубили, версій багато. Там ж стрілочного переводу поблизу наче б не було, одноколійка. Станція не близько.
І хіба ті що копають так палять ті всі місця?
На жаль не знайшов ніде в неті зображення того ключа, так би порівняли і розвіяли всі сумніви.
Цитата: Ростислав від 07.06.2010 09:58:16Ключ був знайдений там, де показує фото, а саме на шматку моста.
А ключ просто так лежав на землі, нічим не прикритий ? Якщо так, то його могли викопати шукачі з металодетектором, і залишити як непотріб. Ми колись теж досить детально обстежували залишки залізниці, але ключів не знаходили :)
Ви забрали ключ з собою ? Якщо так, то чи можете зробити і викласти фотку цього ключа в крупному масштабі ?
Цитата: toya від 07.06.2010 11:18:13Так, інструкція писана вже пізніше
Сорі - судячи з верхнього посту це фото напевне не з музею тюрми.
Цитата: VeNick від 06.06.2010 22:48:01Щось я там в тому районі навіть намьоку на стрілочний перевод не побачив, хіба той ключ хтось звідкись колись приніс туда.
на фото Key.jpg ключ від стрілочного переводу, зараз це вже історія хоча на далеких маленьких станціях таку систему управління рухом можна зустріти. це з часів жезлової системи
Ось один з пунктів "ПРАВИЛ ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗАЛІЗНИЦЬ УКРАЇНИ"
6.32. Пристрої ключової залежності мають забезпечувати
взаємне замикання стрілок та сигналів за допомогою контрольних
замків.
Стрілочні контрольні замки мають допускати:
виймання ключа тільки при замкненій стрілці;
замикання стрілки тільки в положенні, яке вказане на
вийнятому з замка ключі, за умови щільного прилягання вістряка до
рамної рейки.
Не допускати можливість замикання стрілки при зазорі між
притиснутим вістряком і рамною рейкою 4 мм і більше. Забороняється
застосування стрілочних контрольних замків однієї й тієї ж серії в
межах однієї станції, а на великих станціях - у межах одного
стрілочного району і суміжних з ним стрілочних постів інших
районів.
Цитата: Ростислав від 06.06.2010 22:40:01Я і мій колега Butterman- яко штурман, знавець історії, картографії, залізниці (від дитячої до реальної), тощо.
to astrolon
+ від мене, фотки - супер.
А хто власне були учасниками цієї вилазки ?