Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Stinger

#901
Якщо в когось є колеса, і хто навіть вміє їздити, то можу організувати екскурсію по тих цікавих місцях, бо пішки там ходити ну його нафіг...
#902
Народ, про шо ви тут базікаєте? ви там самі хоч були? який нафіг авиаремонтний? він від аеропорту відгорожений добрим десятком парканів на більш малі ділянки, там є стоянка міг-29 та міг-23 законсервованих, ця ділянка є біля початку смуги, ще там є свалка, де лежить су-27 що розбився (принаймні раніше лежав) ще різні цехи, ангари, заправки, гаражі техніки, і всі вони є розділені між собою парканими, і відокремлені від аеропорту. ВЧ на скнилові є єдине місце, де є вихід на смугу, ми через неї в 2002 році на авіашоу йшли, і як я помітив останнім часом через ворота вч хто тіки не ходить, і старі люди цивільні і діти і молодь, а на її тереторії є автостоянка одразу ж за капличкою. Що до річки, то останній раз я біля неї шарився восени, від річки залишилась брудне напівзасипане болото, в якому шаройобились дикі качки голосно гаркаючи в нашу сторону. відгалуження до аеропорту взагалі там нема, а тим більше під смугу, то брєд, річка текла за парканом на відстані метрів 15-20, так, що між ними була укатана бульдозерами та самосвалами дорога по ялій саме ми і йшли до гаражів проходячи повз техніку та саме будівництво смуги... будівництво відбувається ЗА ПАРКАНОМ З ЗОВНІШНЬОГО БОКУ, а не на тереторії аеропорта, я лише сказав що сам паркан має відсутність однієї - двох плит, і саме через те місце курсують машини та шляються люди. а взагалі там зараз все дуже швидко змінюється, тому невідомо що там буде наступного разу...
#903
Та я то добре дивився, в мене з зором все добре, не перший рік там їзжу, та й тереторія навколо радарів в мене є вся перефоткана :-Р А ти би краще писав троха зв'язніше, бо не одразу зрозумів суть твого посту)
#904
Народ, це марна затія, я його вже шукав, об'їхав всю тереторію навколо на велосипеді, і передивився всі доступні місця, а недоступні в бінокль переглянув. На саму тереторію вас ніхто не пустить, там серьйозна охорона, по периметру кожні 15 хв їздить УАЗ жовтий, + дивляться в біноклі з вишок оглядових та диспечєрських, попасти на саму тереторію можна хіба що зі сторони будови смуги, між гаражами на кульпарківській та цвинтором, там немає зараз паркану, але я би дуже не радив би, бо ходять ще навколо працівники спіцслужб в цивільному і ганяють тих хто там лазить, або знімає, сам від них неодноразово ліняв. З зовнішньої прилеглої тереторії, з ліва від будівлі аеропорту (якщо дивитись обличам на нього) є в кінці дороги пару ангарів з будматеріалами, а навколо пару дестроїв, але вони не цікаві, був там. Щє будьте обурежні там біля автостоянки, там постійно тусуються зграї собак-волкодавів, дуже є агресивні, доводилось на педалі давати від них. Далі з права аєропорту майже ніц нема, пару барів а за ними старі військові частрини, в одну з яких можна потрапити ( Голем описував вже все що там є) Зі сторони Городоцькоі зпочатку йде паркан ВЧ, далі Скнилівський міст, а під ним вхід ВЧ Скнилів, там кпп, капличка і сітчатий паркан, можна познімати. Далі по вулиці буде авіаремонтний завод, і якісь приватні фірми. За ними паркан та різні дестрої та купи буд смітся, кілька ВЧ-складів, радари, автостоянка, радари, зн
ов сміття, гуси, кури, бездоріжжя, десь в кінці озеро, болото, і нарешті цвинтар! там можна пофоткати. А далі за ним, будівничтво ВПС і гаражі на кульпаркові... Єдині замляні укріплення мені траплялись на тереторії ВЧ під скнилівським мостом, там за капличкою 2 лінії паркану, а за ними якісь холміки з дверима, більше схожі на туалети. Так що не думаю що ви там шось знайдете нове, але злазити можете, я би радив їхати колесами, бо пішки задовбаєтесь йти...
#908
Одже довелося мені побувати в гостях в Ярослава (Yar-79), так як їздили по роботі, то вирішили поєднати цікаве з корисним і пройтися по деяким цікавим місцям. В перший день відвідали Національний ботанічний сад імені М.М.Гришка, місце дуже цікаве та історичне, пам'ятка археології, культурний шар урочища Видубичі 9 - 13 ст. Одразу ж як тільки прийшли, наштовхнулися на вхід в дренажні штольні, протяжністю 8 км, вхід відкритий та вільний в них, самі штольні являють собою систему бетонних коридорів, по яким під час дощу зходить вода. Щє на тереторії саду є окопи часів першої світової, а також бункери та сховища.

На другий день ми потрапили на Лису гору, місце дуже загадкове та неоднозначне. Здавна лиса гора славилась недоброю славою та нечистою силою. Пройшовши річку Либідь ми подалися одразу вгору найкорочшим шляхом. На верху виявився дуже гарний краєвид, на Дніпро та місто, знизу гілка джалізниці. Також навколо було дуже багато окопів з часів війни. Тереторія гори дуже безлюдна. Перейшлися тереторією до Лисогорського форта який залишився з першої світової, по дорозі бачіли багато люків з кранами та різних дестроїв і бункерів, в один з них я навіть заліз, виявився він квадратною кімнатою незрозумілого призначення, з входом через квадратний люк. на водосховище не схоже, бо небуло ніяких труб, тупо гола кімната, в одному місці якої проросли коріння від дерева над бункером. Далі потрапили в форт, який зпочатку був фортецею, а потім став тюрмою, де зтрачювати в'язнів з Косого капоніру. За 11 років там повішали близько 200 чоловік, ще там за легендою є секретний радянський підземний танковий завод, який під час війни захопили німці, а потім затопили його залишивши там кілька танків Тигр.  В середину завода ми не потрапили, але знайшли кілька тонелей, один з яких виявився водостоком а другий був засипаний. Щє були на язичницькому капищі, де вони підносили богам жертви. Місце де збираються неоязичники та сатаністи, а в минулому відьми та чорти. Капище являє собою майданчик, в центрі якого стоять 4 дерев'яні ідоли направлені на сторони світу, перед ними знаходяться камені на яких приносять жертви, перед кожним каменем квадрат - зруб з соснових стовбурів, а за ними 4 фігури вовків з рунами. Все це окреслене великим колом-ровом. Місце справляє враження і має свою енергетику. Далі ми перейшовши невеликий ярок опинилися ще на одній вершині над озером русалок, на цій вершині ми бачіли більше 20 розритих могил, в яких були поховані повішані в форті злодії. Кажуть що це справа рук сатаністів. Зпустившись вниз ми опинилися біля самого нечистого місця - озера з русалками, де ла повір'ям жили русалки та заманювали людей, ще там переховувались злодіє та розбійники. перед спуском вниз я попередньо вирубив мобільний, бо в Ярослава під час минулих відвідин цього місця згоріла карточка на телефоні. В низу ми не побачіли озера - воно просто висохло, натомість там було дуже багато сухого камишу, який був укладений до центру озера, пробравшись в центр озера я ніц не знайшов, тільки маленьку ракушку від якоїсь озерної тварюки) Біля озера знайшли фотографію якоїсь дівчини, яку використали в якихось ритуальних цілях. Походивши ще трохи ми поїхали звідти. Одразу як покинули тереторію відчули що дуже в горлі пересохло, хоча до цього не хотілось пити, та якійсь дивний стан трансу, коли ти тупо втикаєш а в голові немає думок і повний тормоз. Відійшли троха в метро, в якому трохи заблукали, хоч і знали добре куди йти, мабуть місце не відпускало від себе...



обговорюємо тут
#909
Я би тих даунів вбивав би монтировкою своєю, всіх без розбору, а пляшку запхавби в дупу і забив би гадом туди, уйобки! шкода що в місті не було тоді, а то би зорганізувались в противагу.
#910
для початку можна взяти і КОЩЕЯ, він по характеристикам троха гірше аськи, є моделі з лсд-дисплеєм, а коштує дешевше. Звісно якби я брав би собі, то брав би аську, вона сама оптимальна для початку, а ИМП розроблений для пошуку мін на мінних полях, чутливість дуже слабенька...
#911
дядько Ромель, поменше думай про такі пацаваті питання, і тоді ніц не станеться ;D
#912
ще й як виникнуть питання! то я знаю вже, бо мій друг дитинства там час від часу патрулем ходить ;D а взагалі вони там виловлюють нариків, алкащів та металхантерів. часто патруль сидить зверху на схилі гори, так що їх тобі не видно, а от їм тебе дуже добре видно, а потім оточують з двох входів по 2 людини, та що не втечєш, тай вони з ПМ часто ходять там. патрулі зараз взагалі-то ходять тільки вдень, з 10.00 до 16.00, це в них робочій день, рідко їх відправляють вже з районного батальйону з 16.00 до ранку, це нічна зміна...   
#913
правильно і заборонили, тре вести спортивний спосіб життя, а не асоціально-жалюгідний...
#914
та з ним нема шо робити, розібрати не розбереш, тягнути не потягнеш, 40 кіль важить, от і відкопають його, офігіють від розмірів :o та закопають назад, ми коли прийшли, то він вже був троха розкопаний кимось, та засипаний листям, мабуть вже знаходили ;D
#915
тут обговорюємо :)
#916
Сьогодні Ярослав (Yar-79) та я, вирішили прогулятись з металошукачєм по брюховецькому лісі від Збиранки до Брюховичів. Зібрались, приїхали на місце. Заходили зі сторони цвинтара, троха відійшовши від головного входу. Одразу натрапили на ніким не копане місце, де вівся обстріл австрійців під час першої світової. Обстріл вівся зі сторони цвинтара, також їх обстрілювала артилерія. Накопавши цілу купу куль від французьського Лебеля, російського Бердана та польського Маузера ми рушили далі вдоль дачь, пройшовши цікаву нам ділянку, рушили на захід в сторону Брюховичів до австрійського форту, по дорозі бачіли дуже багато австрійських окопів першої світової війни та польських вогневих точок другої світової, які дуже гарно збереглись до сьогодні, Викопали 110 мм не розірвавшийся артилерійський снаряд вагою понад 40 кг. Пофоткавши його та замірявши розміри, зарили його назад, щоб хтось не підірвався випадково))) Самим цікавим об'єктом був австрійський блєндаж викладений з каменю та оточєний навколо окопами та вогневими точками. На форт ми так і не вийшли, бо трішки промахнулися на кілометр. Назад поверталися коли вже стемніло, з великими емоціями та враженнями від побачєного та дослідженого.

Обговорюємо тут

Ось нащі сьогоднішні трофеї:
#917
читав про то, справа не пройшла, так як вже з'явилися перщі електричні, що були сучасніщі, після того і проект ліній міського трамваю переробили на сучасний варіант основних напрямків... а парові трамваї їснували свого часу в європі, був котел на керосіні чи газу, і парова машина, яка приводила в рух колеса через трансмісію...
#918
а ще береш лопату, та зариваєшся під землю, як справжній тру діггер ;D
#919
В нас на форумі, ось тут є ще цікава інфа по підвалах пл.Ринок, думаю стане в нагоді.
#920
Був сьодні там, їздив на велосипеді на розвідку. Все майже без змін, огляд нормальний, парканів не понаставляли, смуга зараз дуже активно розбудовується, на місці старих ангарів та стоянок літаків зараз все перекопано, стоїть 4 підйомні крани, будують новий термінал до ЄВРО, з іншої сторони ревуть бульдозери та вантажівки на продовженні ВПС, там і паркану в багатьох місцях немає, і цивільні шаряться через тереторію до гаражів на Кульпарківській та назад до цвинтара))) Літаки зараз сідають зі сторони Скнилівського мосту, звідти можна гарно їх зараз познімати, а взлітають в сторону цвинтара так як і завжди. Гарним сюрпризом було для мене випробування МІГ-23 який взлітав з авіаремонтного, здоровенна туша на форсажі з грохотом пронеслась над головою на малій висоті і взмивши в небо зкрилась за горизонтом. Випробування тривали рівно 40 хвилин, після чого він майже без звучно сів зі сторони мосту, викинув тормозні парашути, розвернувся прямо посередині смуги, зкинув парашути та помалу на малому газу покатився назад...
  Надалі думаю час від часу туди їздити та троха знімати, якщо є бажаючі, то нехай приєднуються ;)

троха фоток, нажаль в поганій якості, фоткав мобільнічком ::)