Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Golem

#1141
Так як наша мандрівка в Атлантиду накрилася жіночими геніталіями я теж буду. Я не снідаю, але матиму пальник і тепле домашнє вино. Пригощатиму всіх бажаючих. :) Приєднуйтеся. Не часто побачиш стільки живих експлорерівців одночасно!

десь 6-30 - 6-45 буду на Стрийська -Наукова. Хто хоче - можу підібрати
#1142
Цитата: Roy від 20.11.2018 14:53:03
Ну, я б не сказав що нудненько, але, хотілось б більше звісно. Все одно я туди сам не поїду,  хіба компанією.

До речі, може в Франківськ чи тернопілля ломанутися? Там теж ніби багато всього.

Змінив назву теми так як в Атлантиду ми більше ніби і не їдемо :(
#1144
В дворику на Костюшка де колись рвануло - жив мій шеф з попередньої роботи. Наслуханий з перший джерел шо там було, шкода шо так сталося. Але це люди і техніка, якшо є газ то завжди буде можливість шо він рване.

На рахунок балконів на площі Риганок то згадалися ліси попри Стрийську трасу. Які всередині вирубані рівно настільки, шоб не було видно з авто. А заходиш 200 метрів вглиб і там пусто. Так само і площа Риганок, охайна рівно настільки, наскільки це не видно. Ще колись студентом бував в тих районах: зимно, нема ні нормальної води ні електрики ні каналізації, одна рамантіка.

А якшо серйозно, то я доволі довго жтив на квартирі Замарстинівська 22, куди вхід був по Балкону. Скажу чесно, якби той балкон був хоч трощка закритий та схожий на решту внутрішніх коридорів - то я був би тільки вдячний. Тобто зараз це так, виглядає дуже автентично. Але насправді всього лише будівельний прийом як зробити будинок дешевшим по тодішнім міркам.
#1145
Дякую за ідеї! А чому ти думаєш шо на заправки так складно? Це ж не пальне продавати.

Також цікавить думка на рахунок супермаркетів...

Ок. Фест це гуд! Я їм якось писав на пошту, не відповідають. Хто має контакти? Те ж стосується решти трьох пунктів. Це напевн оспецифіка Львова, все робиться через знайомих
#1146
Народ, потрібна допомога з поширенням книжки. Залишилося десь 400 екземплярів. Виглядає що у Львові хто хотів той її вже купив.

Мені здається шо потрібно виходити за межі міста. Може хтось має контакти на Заправки ОККО, ВОГ відділ супутніх товарів? Або знайомих на фірмах що займаються розповсюдженням книжок чи возять туристів автобусами? Буду дуже вдячний за допомогу. Можливо в когось є ще якісь ідея по просуванню. Пишіть, дзвоніть!
#1147
Цитата: Roy від 20.11.2018 12:58:24
Я б десь на вихідні поїхав, але не в Вінницю, а в ближні села :)

Наприклад в Самбір чи в Добромиль. На два дні.

Враховуючи шо в тебе є машина - це великий плюс, більша компанія буде. Тому я це повністю підтримую. Який список обєктів і де ночуємо?
#1148
Від себе хочу додати що початковим автором ідеї був Баттлхантер. Потім ми довго сперечалися про формат цього конкурсу і от нарешті Roy вродив :)

Головна ідея конкурсу це заохотити людей писати звіти. Ми ж то знаємо всіх вас в лице, хто лазить але нічого не пише! ;) А стільки ж то класного матеріалу пропадає!!!

Ну і по собі суджу, за 10 років Експлорер пеертворився на такий собі щоденник життя. Якби не старі звіти, то і половини би не пам'ятав :)

Ну і звіти це обов'язкова умова щоб стати "Своїм" а потім і учасником ГО.. Не втратьте свою нагоду!
#1149
Ого! Крутяк! дякую за підбурку. Після вилазки твоє повідомлення слід буде винести в Окрему тему в Я знаю місце. шоб було для нащадків!

Ну що, ніхто не передумав?
#1150
Народ, хто підписався: Міша, Лесик, Інтроверт. Підтвердіть свою участь у вилазці. Якшо хтось пас то буде час запросити когось іншого.

Ну і приймаються пропозиції по плану куди їхати і що дивитися. Я відкритий до пропозицій.

По Вінниці я нічого не знаю, тільки чув від Вас шо там круто! Можна більш детально що і де там дивитися?
#1151
Я був би за... Але вже відпросився на ці вихідні в сімї на тріп в печери що стартує в пятницю. Так шо поїду кудись полюбе.

Тому зранку в пятницю планую виспатися шоб потім не заснути за кермом десь в тягучці :) Соррі, цей раз я пас.
#1152
Класний прототип. Маю досвід сплавлянна на байдарках і катамаранах. Для того шоб не розвертало плавзасіб повинен мати іншу швидкість ніж потік води. Якшо тебе просто несе течією то розвертатиме завжди. Ми зазвичай гребли або підторможували і так йшли прямо.

В цього прототипа в якості гальма виступатиме парус. Цілком ймовірно цього буде досить шоб застабілізувати човен.

Давай візьми його на роботу, в обід поїдемо на очисні і там спустимо у відкритий канал з винників. Там швидкість течії приблизно така сама. Подивимся шо вийде.

#1153
Агов народ, де ви всі?!!! Ніщо мене так не засмутить як перемога в цьому конкурсі :(

#1154
Така велика подія заслуговує на ше більш скромніший анонс :) Це ж не кожен рік новий розділ на Форумі створюється!

Cьогодні велике свято у всіх цеглістів та цеглолюбів, вони танцюють та співають. Наприклад ось цю пісню у виконанні БГ (Бориса Гребенщикова хто не в курсі :) ).

Стара цегла

Стара цегла в центрі Львова,
Я знайшов тебе раптово.
Ти лежала у підвалі, на глибині...
Штукатурку з порохами
Елеганцько, двома руками
Ми здирали
І розбирали стіну

Приспів:
Стара цегла, мені бракує твоїх сторін
Стара цегла, мені бракує твоєї форми
Стара цегла, мені бракує твого штампу
Стара цегла, і тих червоних кутів

Потім нас звідти прогнали,
Били довго та завзято,
І руками, і ногами і просто так.
Потім ніц не пам'ятаю
Рано очі відкриваю,
А під ногами - Жовте твоє клеймо!

Приспів.

А в наступний понеділок
Копи в двері подзвонили,
Їх райвідділ я аж до верху розібрав.
Сіро-Синій клей купив
І мастив, мастив, мастив.
Стара цегло, скільки тебе ще є?

Приспів.
#1155
Торфяну затоплює тому, що колектор по вулиці Липинського має замалий діаметр. З центру міста приходить колектор висотою 5м. На вулиці Торфяній в нього вливається колектор з Півдня Львова (Наукова, Виговського, Левандівка). І після цього висота колектора зменшується до 3м. Де логіка?

Ось реальна ілюстрація


Це колектор коло ОККО - Торфяна де цього року був потоп. Фото зроблене з місця впадіння ПЗК (він ліворуч)


А це той самий колектор, але 100 метрів нижче по течії в сторону Замарстинівської.


Відчуваєте різницю у висоті? Коли води стає багато то вона не встигає просочуватися вниз у вузький колектор і тому починає випирати назовні.

Тут є план міста з нанесеним на ньому колектором в цьому районі

Повний опис цього місця є тут
#1156
Приємно що допис набув популярності. Багато хто дорікає чого ми лишили люк відкритим. Соррі, ми були знизу, люки зверху. Та й зрештою від часу вилазки пройшло не більше 48 годин.

Народ, хто мешкає в тих районах: зайдіть будь-ласка гляньте шо там зверху. Закрийте їх чи нанесіть координати на ЖПС. Два люки є в закинутій будівлі коло Замарстинівської, інший - троха далі по течії в сторону до Очисних.

До речі, аналогічне підтоплення було ще в 2015 році. Ось класні відяшки! Тобто проблема повторяється з періодичністю раз на кожну зливу. І, очевидно, монтажна піна не дуже помагає. :)



#1157
Народі, пропонуйте свої ідеї. Наприклад Вінниця?
#1158
Пропоную стартанути з Луганської 20. Там є велика зручна парковка і трамвай кому треба.

Якшо Шустрий нині не підтверджує свою участь - Інтроверт включається в склад групи.

#1159
Звіт тут
#1160
Набережний Квартал

Ось стиснений підсумок за 3 хвилини:

1) Бетонна стеля Колектора в місці коло вулиці Торфяної піднімається саме тому, що тут колектор звужується. Далі вниз по течії колектор суттєво нижчий і незданий прийняти ту кількість води, яку постачає весь Львів з Полтви і ПЗК. Рішення – збільшити об'єм колектора, піднявши стелю.

2) Після руйнувань в серпні місяці хтось розумний посадив бетонні плити колектора на будівельну піну, або закрити щілини. Звісно що черговий сильний дощ і тій піні вагіна. Як мінімум слід було використати цементний розчин.

3) Чи знають жителі новобудов над Полтвою (а це проспект Чорновола в районі Арсену і вулиця Торфяна) що їхні домівки знаходяться прямо над урвищем стрімкої та повноводної річки Полтва? І що ніхто, повторюю – ніхто не обслуговує її береги в принципі от уже багато років? Не обслуговує - тому що туди не спускається. Всі входи в Полтву надійно закриті важкими бетонним плитами або замуровані цеглою. Теоретично аварія в колекторі може статися будь-якої миті.

4) В парку на Липинського є мінімум два! незакриті люки що світять прямісінько в Полтву з 3-и метрової висоти. Без сходів і драбини, просто впав, зламав ноги, знепритомнів від болю, захлиснувся і виплив трупом на очисних. Нова трагедія, як колись на Левандівці, може статися знову. То може замість того щоб замуровувати цілком безпечний вхід на стометрівці - ці кошти слід було б спрямувати на справді аварійні люки?













Ну а тепер про все по порядку для любителів повноцінного годинного читання.

Моє перше знайовство з Полтвою відбулося саме у цих виБухових місцях вулиці Липинського куди ми прямуємо. «А Ви – бухові?»- гречно питається патруль у затриманих тут з пляшкою і сєльодкою відпочиванців. ВиБухова земля коло церки на Липинського рясно всіяна пляшками, стаканчиками, вириганою закускою та використаним одноразовим посудом. Йдеш як по сміттєзвалищу на Грибовичах. Та тут навіть противніше ніж у Полтві попри її всі ці лимончики на презервативи що звисають зі стін. А люди ж сюди приходять відпочивати?! Як на мене, - в Полтві серед води іто буде куди інтелігентніший відпочинок!

Ну місце інсталу я вже майже спалив (попри нього йде втоптана стежка 😊) тому далі можна писати про мандрівку. Чому майже а не повністю спалив – бо воно закрите широченною і важилезною бетонною плитою. На жаль, всі місця куди я колись вільно спускався 10 років тому теж зараз похапцем закриті. І це Жопа! По суті на всі 20 км Полтви від памятника Грушевському і аж до Очисних споруд лишився один єдиний люк куди можна нормально спуститися і подивитися шо там діється всередині. І то його сам власноручно різав болгаркою та зварював Стінгер з Експлорера. А всі решта входи у Полтву якщо і не заклали бруківкою так що і не здогадаєшся що він тут був, то навіки замурували чи закрили бетонними шлакоблоками.

Ми копирсаємося коло входу, знімаючи з себе всю верхню одежу аби хоч якось просочитися у вузьку щілину у бетонній плиті. Підходить патруль: «Добрий вечір. Я такий то і такий то. Що ми тут робимо вночі, для чого роздіваєтеся на морозі???». Тикаю їм під ніс посвідку ГО і пояснюю що ми ведемо журналістське розслідування на тему: «Що приховує влада від Львів'ян у Полтві?. Чому всі входи в колектор замуровані та так, шо туди не спуститися навіть сам Водоканал? Ми хочемо глянути в якому стані колектор і чи не несе він загрози мешканцям Львова!».

Після цих слів Патрульні погодилися посторожити нашого Джимміка поки ми будемо фоткати колектор і посвітили своїми ліхтариками поки ми спуститися вниз.










Перше правило – в Полтві завжди Жарко. Тому попри обморожені в пошуках входу пальці ніг та рук ми скидаємо з себе усе зайве аби не спотіти. Хто ж любить потних діггерів! Друге правило – для категорійних походів треба палиці, рукавиці і шапку(бажано каску). Це рятує від контакту з інфекціями при продиранні затопленими частинами Полтви.

«А ви помітили які бортики криві тут, і які вони є рівні в Польській частині колектора?» - каже Стінгер. І справді, таке враження що васервага у них була одна на всіх, а тверезих робочих бригадир на зміну не допускав в принципі. Ширина бортика, по якому ми йдемо, гуляє +- метр з кроком як хитався бригадир. Одразу ж згадуємо інтелігентних польських інженерів що гордо фотографувалися на фоні свого новозбудованого колектора. А совєтських работнічків крім як на дошку пошани та медветверєзніка ніхто ніколи і не фоткав.

Час від часу в колекторі ТрампЛяються метрові врізки від новобудов. Нічого похабного нема, все чисто і культурно, води правда також нема. Також, час від часу, привертають увагу замуровані подвійні ворота в стінці колектор збудовані ще за радянських часів. Для чого їх колись лишали і хто та чому замурував? Така враження шо ними колись сюди міг заїхати навіть екскаватор такі вони великі, напевно щоб мул з дна почистити. А зараз зась!

Тут опа – і нам дорогу перегороджує холодно-траса. Бо теплої води по ній не дочекаєшся!. І суть не в трубах, труби обійти можна. А в тому - що на них налипла біла борода всяких брудних ганчірок що, невідомо як, опинилися у колекторі. Таке враження шо люки наволочки в унітаз змивають! Відповідно, перелізти трубу не вдасться бо висока. А пройти під неї – занизька бо шмаття. Ми палицею брезгливо відсовуємо жовто-коричневі, просочені фекаліями ганчірки в сторону і тільки тоді йдемо далі. Потім така ж перешкода нам зустрінеться ще раз і то навіть більша! Дві години роботи для бригади з трьох чоловік і пропускна здатність колектора збільшилася б на 10 відсотків то точно. Може б його не затоплювало тоді на Торфяній? Ці десять відсотків важливі, всюди на стелі видно залишки бруду від потопів. Тобто якшо вода сягає стелі то все, далі їй нема куди розширятися і вона тисне вверх, це як гідроудар в двигуні внутрішнього згорання. От і випирають потім плити на Торфяній.





10 років тому


























В цій мандрівці ми йдемо від Липинського - кінцева 6 трамваю аж до проспекту Чорновола – заправка ОккО. Час від час нас шлях перегороджують заплави метрів 200 в довжину і сантиметрів 30 води у висоту. Тобто ми йдемо тупо по воді проти течії слизьким дном, доволі важко. На цих ділянках колектора рівень води є суттєво вищий ніж проектований! Якби так було всюди по колектору  – я б повірив що це все новобудови насцяли, багато людей і колектор не розрахований. Але якшо це тільки на локальних кусках – то причиною є банальне замулення дна. От вода і розливається вширину. Тобто, коли воді нема як текти по центральному руслу, то вона виходить з нього і затоплює весь канал, руйнуючи таким чином стінки тунелю які на постійний контакт з водою не розраховані по конструкції. Якщо ж на це зараз забити, то через кілька років тунель під час чергового дощу може зруйнуватися взагалі і вода почне підмивати фундаменти прилеглих будинків.

Через годину ходьби ми вже коло злиття Південно-Західного Колектора (ПЗК з Наукової, Південного, Левандівки) і Полтви. ПЗК так ніби прогризав дирку в цеглі щоб прорватися в Полтву але не догриз до кінця. Видно нерівні цегляні краї овального отвору, його вода з часом все таки доїсть і зробить круглим.
Стоїмо майже по коліна у воді і все фоткаємо під магічними променями Sunn-і. Десять років тому я тут по сухому бортику водив групи туристів майже до вул. Хімічної без бахіл взагалі. А зараз... Шкода за Львів.

Добре видно як щілини на стелі колектора всюди закриті монтажною піною! Це так хтось (напевно забудовник) ліквідовував наслідки аварії цього літа. Попри побоювання Роя, бокові стінки колектора вода не зрушила, вся сила пішла вверх. І цьому є фізичне пояснення.

























Полтва і ПЗК зливаються разом, в цьому місці колектор має висоту приблизно 5 метрів. А зразу після зливу і аж до очисних споруд колектор йде висотою приблизно 3 метри. Ширина всюди однакова. Очевидно, шо коли є надлишок води і вона не встигатиме йти вниз по вузькому триметровому колектору, то вся сила зосереджуватиметься вверх саме в точці зливу, тобто на цій п'яти-метровій ділянці в районі Торф'яної. От і маємо підняті плити, все згідно закону Паскаля з 7-го класу фізики. І монтажною піною тут не зарадиш.

Насправді рішення дуже просте але дороге  – потрібно наростити висоту колектора після місця зливу, той що йде по Липинського. Технічно це просто, достатньо зняти краном бетонні плити що прикривають стелю і поставити ще один ряд прямокутних блоків. Але я реаліст, навряд чи це хтось буде зараз робити, хіба на наступні вибори. Простіше і дешевше закрити всі ходи в колектор щоб ніхто не бачив проблеми. Ніхто не дізнається що там і як і не буде репортажів подібних цьому. Аж поки не станеться лихо...



























Недавно у сні бачив статтю в гламурному журналі Порадниця: «Мій чоловік ходить в Полтву» або у Lviv Today «Який колір бахіл вам пасує?». Але це все для того старого Львова, що був колись з Батярами, Каналізацєрами та панянками. Зараз у Полтву так просто не спустишся. Люки що ведуть пологими сходами вниз закладені бруківкою. А ті, що раптово спускають тебе вертикально у річку з 3-и метрової висоти чи показують дігерам Неба Зорі десь посеред парку на Липинського – цілком відкриті. Тобто владу більше турбує щоб хтось недай Боже не заліз у Полтву навмисно! А не то, щоб хтось туди випадково не впав, як ото було з хлопчиком на Левандівці кілька років тому. Ще раз наголошую, вертикальні незакриті люки які введуть прямо в Полтву (впав і тобі хана) знаходяться прямо посеред парку на Липинського навпроти Арсену. В той час як значно безпечніші закриті металевими листами сходи в Полтву на проспекті Свободи додатково замуровуються бруківкою. Де тут логіка?

По дорозі додому знаходимо невідому польську споруду 1920 року випуску прямо на берегу тодішньої Полтви. Річка тоді ще була не замурована і тому нам зовсім незрозуміле її призначення. Якшо є в когось ідеї – викладайте!









Патруля вже не було, напевно пішли грітися в найближчий алкомаркет, проте Джиммік стояв цілий та неушкоджений. Пакуємся всередину. Салон наповнений адреналіном, враженням та характерним гумовим запахом щойно використаних бахіл. Навіть суха хімза все рівно ароматизує твій цивільний одяг на кілька наступних днів, а що вже говорити про мокру! Але це теж саме як за запахом вогню та поту впізнавати в маршрутці туриста що вертається домому з гір. Вся маршрутка морщиться та кривиться, а ти думаєш «Як ще йому недавно було добре!». Хоча, може це він тільки зібрався в гори?

Ну і наостанок, кілька спостережень. Проходиш під заправкою – в колекторі пахне бензином. А як же герметичні контейнери закопані в землю, вже проржавіли? Йдеш попри незакритий люк – всередину втягується дуже багато свіжого повітря, зразу робиться туман і нічого навколо не видно. Тому якшо Ви думаєте шо Полтва смердить через відкриті люки – це неправда, вода що тече вниз, тягне повітря за собою, всередину колектора. Також ми бачили кусок білого пінопласту – плив на самій поверхні і його дуже добре було видно. Це на замітку для майбутнього Полтва-Тревелу.

Сходили, пофоткали, все описали. Можливо перед виборами і буде якийсь толк. Але насправді важливий висновок підкинув Стінгер:

«Де буде Полтва через 10 років?» - спитав Він
«Десь тут, над бортиками» - відповів я проводячи рукою верхом бахіл.

І справді, населення росте, колектор ніхто не розширяє, як і школи, дороги, парковки та садочки. Тільки супермаркети та новобудови ростуть краще ніж гриби на стінках колектора. Цілком імовірно шо Полтву спіткає доля інших індустріальних об'єктів та бомбосховищ. У неї скоро просто неможливо буде ходити! Бо води там буде по пояс і тебе зноситиме течією. А все через відсутність обслуговування, новобудови та їх врізки в колектор. То ж приєднуйтеся до Регулярних вилазок в Полтву поки ще є така можливість!



тут є план міста з нанесеним на ньому колектором в цьому районі