Техніка Безпеки

Автор Golem, 21.01.2009 17:18:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 4 Гості дивляться цю тему.

Bottlehunter

Толковий текст про те, що робити, якщо ви впали з платформи на рейки в метро. Скопіпастив з Фейсбука, не знаю хто автор. Опубліковано у "Київ, я люблю тебе".

===============================================================
Можливо це врятує чиєсь життя. Можливо навіть Ваше або близьких Вам людей.

Мова піде про виживання в метро, ​​а саме що робити коли звалився з платформи. За рік в київському метрополітені при падінні з платформи гине близько 35 осіб, це приблизно три смерті в місяць. І багато хто реально не знає як діяти в такій ситуації.
Почну здалеку, це важливо. На чому рухаються поїзди метро? На електротязі. Це просто і відомо майже всім.
Звідки вони беруть електрику? Ось тут версії у людей розходяться. Розповідаю як насправді: поїзд котиться по двом звичайних ходових рейках, а збоку від поїзда (конкретно зліва) йде третя рейка, контактна. Зазвичай ми її не бачимо - тому що вона розташована під платформою. (Див. Фото внизу, вона закрита кожухом, зазвичай жовтенького кольору).

Саме з контактної рейки потяг бере електрику за допомогою струмоприймача. Напруга у цієї рейки 825 В, а силу струму вона дає таку, що багатотонний метрошний состав непогано так розганяється.
Загалом, наближатися до цієї рейки СМЕРТЕЛЬНО НЕБЕЗПЕЧНО. Смерть ось прям моментальна і остаточна. Незважаючи на те що вона закрита кожухом - вставати на неї категорично заборонено.
Саме тому якщо ти впав з платформи - В ЖОДНОМУ РАЗІ НІКОЛИ не намагайся залізти на платформу назад там де впав.
І В ЖОДНОМУ РАЗІ НІКОЛИ не намагайся сховатися від поїзда, що наближається, під платформу.

А ЩО ТОДІ РОБИТИ?
1.Варіант номер один: бігти в напрямку руху поїзда до початку платформи. Поїзд там все одно зупиниться, а машиніст побачить тебе заздалегідь. Співробітники метрополітену допоможуть тобі вибратися.
А ще в кінці платформи є НОРМАЛЬНІ СХОДИ, по яким спокійно можна вийти і нікуди не дертися.
2. Якщо раптом не можеш бігти (при падінні зламав щось) або тікати - варіант номер два: лягай ниць у виїмку між рейками, головою до поїзда, обличчям вниз. Вкрай бажано встигнути скинути з себе рюкзаки і сумки.
У виїмці може бути калюжа, вона може навіть смердіти - але тут не до огиди, виживання важливіше. Лягай, закрий вуха і приготуйся посивіти. Гуркоче поїзд знатно, від нього йде потік гарячого повітря і при гальмуванні можуть летіти іскри. Зосередься на положенні тіла, лежи нерухомо.
Обов'язково лежати головою до поїзда, інакше одяг може задерти потоком повітря, і зачепитися за що-небудь, тоді тебе потягне і розм'ясорубить. Загалом лягай головою до поїзда, обличчям вниз. Так чи інакше, поїзд і виїмка спроектовані так, що тебе ніщо не зачепити і ти обов'язково виживеш.
3. Якщо бачиш що хтось впав - обов'язково підкажи людині, що робити. Якщо побіг - відмінно, тоді швидше повідом черговому по станції: або через колону екстреного виклику, або через будь-якого співробітника метрополітену. Хоч через прибиральника - вони зазвичай усі проінструктовані на цей випадок.
4. Якщо людина все-таки лізе назад на платформу - в жодному разі не подавай йому руку: якщо його вдарить струмом від контактної рейки - тебе вдарить РАЗОМ З НИМ. Скинь куртку або штани - витягай за одяг. Але краще направ по ходу руху поїзда в кінець платформи. Це простіше і правильніше.
5. У разі аварії або катастрофи, якщо поїзд в тунелі і далі точно не піде - виходь праворуч по ходу руху поїзда. Пам'ятай, що контактну рейку розташовано зліва по ходу руху, і не факт щоїї відразу ж знеструмлять.
Най жиє Гуцулія!

Карабін

https://censor.net.ua/ua/photo_news/3173410/dva_blogery_yaki_namagalysya_znyaty_video_v_pokynutiyi_shahti_v_kryvomu_rozi_zirvalysya_z_500metrovoyi

Не знайшов куда втулити тому нехай модери приліплять там де має бути
Заходи безпеки постають на перший план
Прикро, шкода хлопців.

Golem

Дуже шкода людей. Дивлячись на ці фотки згадую як ми спускалися в соляну шахту. Теж могли зірватися. Читав недавно статтю про дію сірководню. Одна затяжка концентрацію 1:1000 з повітрям і ти труп. Більше того. Коли концентрація невелика(1: 10000) то сірководень вбиває нерв в носі і ти газу не чуєш. Здається що він вивітрився... А далі... Не факт що то був газ а не щось інше. Але щоб двоє зірвалися ще й з альпспорядженням - це дуже страшно. Хіба якщо висіли на одному шнурку і він перетерся.

Ну а для Калуша ми використовували зонд Саннімена. Значно безпечніше


Дігери всіх країн єднайтеся!

487 Гості, 0 Користувачів