Щойно дивився новини, обвалився якийсь міст який веде на Левандівку! :o Хто щось знає? ???
Було б кльово як би хтось зробив кіка фоток! :P
У суботу, близько 13.00 у місті Львові по вулиці Левандівській, поблизу залізничного ДЕПО "Львів", в ході реконструкції мосту, під час будівельних робіт, впала залізобетонна конструкція.
Падіння спричинило пошкодження електроопори та перекриття руху потягів. На щастя, потерпілих нема, повідомляє Департамент зв'язків з громадськістю МВС.
На даний час ведуться роботи з відновлення руху потягів. На місці події працюють працівники міліції, МНС та залізниці.
В МВС нагадують, що стосовно деяких посадовців місцевої влади та фірми, котра займається реконструкцією цього шляхопроводу, працівниками Головного управління по боротьбі з організованою злочинністю МВС України, ще у серпні 2008 року були зібрані матеріали з приводу розкрадання бюджетних коштів в сумі близько одного мільйона гривень.
Зазначені матеріали було направлено до Генеральної прокуратури України для прийняття рішення за фактами протиправних дій. У свою чергу, Генпрокуратура України направила ці матеріали до прокуратури Львівської області, яка прийнято рішення про відмову в порушені кримінальної справи.
мда,"на совість" його відремонтували,робили-робили,гівном запечатали і сказали шо готово((((((
комент:
"Впала балка, яку демонтовували. Щойно їхав по мосту. Машини їздять. Балку забирають. Все нормально. Просто треба більше позитиву. Тим більше це стара балка - Однією з ймовірних причин падіння є надмірна зношеність залізно-бетонної конструкції, що демонтовувалась"
тобто міст не обвалився... :P тему тре перейменувати... ;D
тут кіка фоток, увага! багато трафіку!
http://img188.imageshack.us/gal.php?g=imag0702.jpg
Та за той міст ше минулого року гуділи.перекривали,ремонтували.якшо вони його досі ремонтують.то все з ними ясно. :-\
Весело було, коли 27 000 вольт пускали дуги :) Відео було б супер.
Цитата: YserL від 13.06.2009 23:11:18
Весело було, коли 27 000 вольт пускали дуги :) Відео було б супер.
А ти шо бачив :o
Та ні не був. Там мало бути "Весело мабуть було"... :)
ага особливо коли утворилася дуга :D
не довго би та дуга була, захист спрацював би швидко...але якусь секунду-дві була б можливість зробити гарні фото
"... 1 мільйон гривень..." - дуже сумнівно, - напевне сума значно більша. Той міст я свого часу оглядав раніше, - коли мені було, - одним словом, я був ше підлітком - і вже тоді він мені видався досить "старечим" по своєму стану. Мости на Левандівці взагалі мали понадпроектну загрузку трафіком - згадаймо скільки нам траплялось фур, коли ми проїзджали через них протягом лише одної поїздки через Левандівку... Дороги в місті кошмар з великої букви, мости - слів брак, зате суперстадіон будується, закладаючи боргову петлю на шию - правильно не ЇМ (хто гроші тринькає) - а нам... Корупція процвітає, глибоко пустивши коріння в наше суспільство, ставши невідємним атрибутом нашої екзистенції... Скільки було розмов про пішохідну зону центру міста - все одно пустили трамвай через найцінніші історичні пам'тники. Відкопали чимало надзвичайно рідкісних залишків оборонних споруд - засипали; бруківку Ринку заляли цементом; у будинках старопольської та австрійської доби мешканці перелаштовують внутрощі як завгодно, з порушенням усіх правил безпеки та руйнуючи історичний інтер'єр; майстри при цьому видирають зі стін мідну проводку; у ряді місць замість вікон, яким стилістично відповідали будівля - красуються металопластикові гидотства; на проспекті Свободи "відбудували" частину міського муру, і влаштували реставрацію; місце стародавнього Львава, де знайдено сліди поселення раніше загальновідомого пожарища Холма 13 століття - зверху вмостився Добробут; зі всіх (або більшості з них) підземних об'єктів давно б європеці влаштували б туристичні атракціони, - а в нас вони далі охороняються кагебістами та їх підкидьками; У Львові є чудова колекція архівів, а найцінніші гниють (й розкрадалися) в будівлі Бернардинців, замість того, щоб збудувати спеціалізоване приміщення і дати вільний доступ дослідникам до хоча б копій документів; один мер збудував колись ЦУМ Львів, другий чимось займався, але не можу згадати чим саме, третій дуже гарно виглядав у мантії та вусами, і чесно їздив у трамваї, четвертий мер достукавшись до майже усіх дверей львів'ян став мером й до сих пір ним прагне відновитись, мав велику мрію: відбудувати замок давньоруських князів і то такий, який ті, хто бачив його востаннє померли ДУЖЕ давно; п'ятий мер вирішив усім помогти і то враз і всім одразу, все відбудувати та зруйнувати водночас: у центрі бракує паркінгу - га - можна знести менш вартісні споруди в центрі міста (???), проблєму буде вирішено. Тепер в нас є два мери: один може замість княжого замку відбудує Каземировський - схеми та вигляд є відомими, розкопає насипаний шовіністами кпець і влаштує гігантський віденський бал, ну а другий мер збудує стадіон і буде грати у футбол з кредиторами
Цитата: atlas1975 від 15.06.2009 01:02:10
"... 1 мільйон гривень..." - дуже сумнівно, - напевне сума значно більша. Той міст я свого часу оглядав раніше, - коли мені було, - одним словом, я був ше підлітком - і вже тоді він мені видався досить "старечим" по своєму стану. Мости на Левандівці взагалі мали понадпроектну загрузку трафіком - згадаймо скільки нам траплялось фур, коли ми проїзджали через них протягом лише одної поїздки через Левандівку... Дороги в місті кошмар з великої букви, мости - слів брак, зате суперстадіон будується, закладаючи боргову петлю на шию - правильно не ЇМ (хто гроші тринькає) - а нам... Корупція процвітає, глибоко пустивши коріння в наше суспільство, ставши невідємним атрибутом нашої екзистенції... Скільки було розмов про пішохідну зону центру міста - все одно пустили трамвай через найцінніші історичні пам'тники. Відкопали чимало надзвичайно рідкісних залишків оборонних споруд - засипали; бруківку Ринку заляли цементом; у будинках старопольської та австрійської доби мешканці перелаштовують внутрощі як завгодно, з порушенням усіх правил безпеки та руйнуючи історичний інтер'єр; майстри при цьому видирають зі стін мідну проводку; у ряді місць замість вікон, яким стилістично відповідали будівля - красуються металопластикові гидотства; на проспекті Свободи "відбудували" частину міського муру, і влаштували реставрацію; місце стародавнього Львава, де знайдено сліди поселення раніше загальновідомого пожарища Холма 13 століття - зверху вмостився Добробут; зі всіх (або більшості з них) підземних об'єктів давно б європеці влаштували б туристичні атракціони, - а в нас вони далі охороняються кагебістами та їх підкидьками; У Львові є чудова колекція архівів, а найцінніші гниють (й розкрадалися) в будівлі Бернардинців, замість того, щоб збудувати спеціалізоване приміщення і дати вільний доступ дослідникам до хоча б копій документів; один мер збудував колись ЦУМ Львів, другий чимось займався, але не можу згадати чим саме, третій дуже гарно виглядав у мантії та вусами, і чесно їздив у трамваї, четвертий мер достукавшись до майже усіх дверей львів'ян став мером й до сих пір ним прагне відновитись, мав велику мрію: відбудувати замок давньоруських князів і то такий, який ті, хто бачив його востаннє померли ДУЖЕ давно; п'ятий мер вирішив усім помогти і то враз і всім одразу, все відбудувати та зруйнувати водночас: у центрі бракує паркінгу - га - можна знести менш вартісні споруди в центрі міста (???), проблєму буде вирішено. Тепер в нас є два мери: один може замість княжого замку відбудує Каземировський - схеми та вигляд є відомими, розкопає насипаний шовіністами кпець і влаштує гігантський віденський бал, ну а другий мер збудує стадіон і буде грати у футбол з кредиторами
+1 з тобою згідний на всі 100%, у Львові не вміють цінувати пам'ятники архітектури, а це наша історія :( Згадати хоча б Цитадель, зробили з нього готель та офіси, а можна би було зробити цілий музей історії, і гадаю туристів туди б йшло багато та й грошей принесло місту...
Не факт, що прибуток від туризму був би значним. І готель- то якраз і є прибуток від туризму. Ця сама тема свідчить, до чого приводить мас..медитація на застарілі предмети. не забуваймо, що центр будувався під зовсім інші види, швидкість і кількість транспорту. На площі ринок вібрацію від трамваїв чути всередині будинків і тд. Антикваріат та архітектурна пам"ятка має зміст доти, поки перебуває в нормальному стані. Житлові будинки теж проектувались під інші санітарні норми, методи опалення та водовідведення.
Повертаючись до теми- той міст на Левандівці, точніше перехрестя з Шевченка були до ремонту моста постійною пробкою. Цікаво, як це вирішать- зміною маршрутів громадського транспорту(як біля "добробуту")?
Ше кілька фоток з мосту
оо круто ці фотки більш інформативніші від минулих :)
хтось з знайомих розказував що при підйомі конструкція просто крутанулась і зіскочила з гаків
не думав що контактний дріт такий сильний що ним бетонні опори зламало
Усе залежить звісно від того який дріт був, і які опори. Якщо за дріт УкрЗалізниця дбає (бо ж прибуток, не дай Бог обірветься), то чого дбати за прилеглі конструкції типу мосту котрі стоят поки не впадуть? Що і сталось нажаль >:(
Дякую за фото. Їх зробити я не встиг, був у відрядженні. Досить інформативні. Вертаючись до питання SOC-а як то вирішить проблему з пробками: а ніяк. Міст розширили, пробки лишилися. Бо крім мосту слід було зробити хоча б той кусок між вул. Левандівською і Шевченка, де всі машини їздять на 1 передачі бо страшна нерівність дороги. А також перекласти колію через Левандівську, по сучасному. Колись на вул. Шевченка на переїзді завжди були кілометрові корки. Всі казали, шо потяг винен. А дзузбки. Просто той переїзд був ну дуже вже горбатим. ОТ і гальмували там всі. Поставили нормальний переїзд - і все стало на місця, нема пробок. І там це ж помогло б так само.
А взагалі то на черзі у завалення наступний міст, той шо через колію, між Шевченка і Вінницькою вулицями. Він має лише одну смугу, шо стає причиною пробок. Бо хто хоче повертати на Вінницю з Рясне мусить пропускати тих хто їдуть по Шевченка. На мості постійно стоять машини, плюс їздять поїзди, та й стан його не дуже, плюс будували Совєти, а не Австрійці. Решта - питання часу.
пробки на Шевченка були вже після реконструкції переїзду і були вони спричинені інтенсивним рухом на залізничному транспорті і лежачими поліцейськими, які стоять перед ним, але з початком кризи зменшилась кількість вантажних перевезень на залізничному транспорті от і переїзд переважно відкритий. І лежачих ментів на переїзді "затоптали" завантажені вантажівки, це і посприяло зменшенню корків на верху Шевченка
А на рахунок Левандівського трохи не продумано, як вони вже почали розширювати дорогу то треба було вже довести до кінця, або взагалі не рухати, тому що той кусочок що вони зробили суттєво ситуації не покращив добре що ще ніхто з "шумахерів" не вилетів з дороги, як то не раз бувало на повороті з Левандівської на Білогорщу, там біля стовба стільки вінків стоїть
Вся біда в тому, що майже всі вінки та хрести на львівських "хайвеях" ;D поставлені не "шумахерам" а їх жертвам...