Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - astrolon

#211
Цитата: Akella від 07.06.2010 22:23:48
Цитата: astrolon від 07.06.2010 21:30:04
В темі помилка: не 1987 році, а в 1986 році то було.
Фотки класні, але сумно, 90% тих, хто на фото вже мертві, напевно, мужик на даху стовідсотково вже не живий :(

фото які заливав я роблені влітку 1987 року,це точно


і ті люди які на моїх фотографіях живі-здорові

Якщо точно знаєш, що 87, тоді соррі, а люди не можуть бути здорові, особливо той, що на даху. Там зара сотні ренген фон, а тоді...
#212
В темі помилка: не 1987 році, а в 1986 році то було.
Фотки класні, але сумно, 90% тих, хто на фото вже мертві, напевно, мужик на даху стовідсотково вже не живий :(
#213
Цитата: :-) від 07.06.2010 16:46:52
Схоже на звичайний ключ до дверного замка - симетричність коду вказує на можливість використання з двох сторін. Можливо які діти носилися та й загубили, чи хтось викопав і залишив. Не певен, що такий відповідальний елемент був би настільки тендітним.

От знайшов один ключ ще.
І ще таке.
Мисля про ключ як залишок від чьогось копу мені теж спала на думку. І я вирішив перевірити місцевість навколо, прикинути де могли б копати, бо здалека не несли ясен пень. Але навколо ніяких слідів копу не знайшов, можливо копали дуже давно.
Повний фотозвіт у 3-х частях є тут: ftp://explorer:Railway@astrolon.mine.nu не дивуйтесь, якщо швидкість буде ніяка, канальчик слабенький :(

Цитата: :-) від 07.06.2010 16:46:52
Схоже на звичайний ключ до дверного замка - симетричність коду вказує на можливість використання з двох сторін. Можливо які діти носилися та й загубили, чи хтось викопав і залишив. Не певен, що такий відповідальний елемент був би настільки тендітним.

От знайшов один ключ ще.
І ще таке.

До посту нижче:
Хтось гуляв і помітив серед щебню, металхантери згубили, версій багато. Там ж стрілочного переводу поблизу наче б не було, одноколійка. Станція не близько.
І хіба ті що копають так палять ті всі місця?

На жаль не знайшов ніде в неті зображення того ключа, так би порівняли і розвіяли всі сумніви.
А я і не стверджував, що то ключ для стрілочного переводу, то VeNick стверджував, мені і так ясно, що то від якогось замка, тільки цікаво хто його туди приніс :)
#214
Цитата: Ростислав від 07.06.2010 09:58:16
А ключ просто так лежав на землі, нічим не прикритий ? Якщо так, то його могли викопати шукачі з металодетектором, і залишити як непотріб. Ми колись теж досить детально обстежували залишки залізниці, але ключів не знаходили :)
Ви забрали ключ з собою ? Якщо так, то чи можете зробити і викласти фотку цього ключа в крупному масштабі ?
Ключ був знайдений там, де показує фото, а саме на шматку моста.
Коли досліджували залізницю куди ви по ній максимально просунулись?
#215
Цитата: toya від 07.06.2010 11:18:13
Сорі - судячи з верхнього посту це фото напевне не з музею тюрми.
Так, інструкція писана вже пізніше
Всі фотки з музею-тюрми!
#216
Цитата: VeNick від 06.06.2010 22:48:01
на фото Key.jpg  ключ від стрілочного переводу, зараз це вже історія хоча на далеких маленьких станціях таку систему управління рухом можна зустріти. це з часів жезлової системи
Ось один з пунктів "ПРАВИЛ ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗАЛІЗНИЦЬ УКРАЇНИ"
   6.32. Пристрої   ключової   залежності   мають  забезпечувати
взаємне замикання стрілок та  сигналів  за  допомогою  контрольних
замків.
    Стрілочні контрольні замки мають допускати:
    виймання ключа тільки при замкненій стрілці;
    замикання стрілки  тільки  в  положенні,   яке   вказане   на
вийнятому з замка ключі,  за умови щільного прилягання вістряка до
рамної рейки.
    Не допускати  можливість  замикання  стрілки  при  зазорі між
притиснутим вістряком і рамною рейкою 4 мм і більше. Забороняється
застосування стрілочних контрольних замків однієї й тієї ж серії в
межах однієї станції,  а на великих  станціях  -  у  межах  одного
стрілочного  району  і  суміжних  з  ним  стрілочних  постів інших
районів.

Щось я там в тому районі навіть намьоку на стрілочний перевод не побачив, хіба той ключ хтось звідкись колись приніс туда.
#217
Цитата: Ростислав від 06.06.2010 22:40:01
to astrolon

+ від мене, фотки - супер.
А хто власне були учасниками цієї вилазки ?
Я і мій колега Butterman- яко штурман, знавець історії, картографії, залізниці (від дитячої до реальної), тощо.
Тут я виклав тільки невилику кількість фоток, а всі фотки потягнули на 2Гіга. Хто хоче переглянути всю коллекцію, пишіть.
#218
Зачьотно сходили +ую ;D
#219
Продовжую ходити кородиром і заглядаю в камери
#220
вул. Степана Бандери 1
(вхід з вул. Брюлова)

1-й поверх - Національний музей-меморіал жертв окупаційних режимів
2-й поверх використовують як кінозал, де крутять тематичні фільми
А я ломанувся на 3-й який ще не оприлюднили і він має той вигляд коли в 1996 році тюрма перестала виконувати своє пряме призначення.

Кнопки дзвінка визова підмоги - розташовані по всьому периметру сходових клітин через кожних 2м
#221
До розваленого моста ще можно бачити хоч якісь елементи залізниці попадаються шпали, стовби, насип :), тощо. Вже після моста нічого з цих елементів не попадається, таке враження, що коли колію розбирали все підмели. Єдине, що нагадує про колишню колію - це насип з щебню.
На шматках від розваленого мосту знайшли старого ключа, - дрібничка, але приємно :)
Там де колія заходить в Винники щебень зникає і насипу вже майже не видно. Він перетворюється в звичайну грунтову дорогу. Далі ми знайшли (можливе) місце станції. Водонапорна вежа,  спарений туалет типа сортір, стара воздушна лінія  наштовхнули нас на таку думку.
#222
Цитата: Ростислав від 05.06.2010 22:08:32
Я не знаю що то за рідина, але смердить добряче. Треба буде якось трохи її собі набрати для подальших аналізів :)
Доречі, недавно бачив там цистерни з написом "НЕФТЬ".
А ми бачили одну з написом "АМІАК"
#223
Вирішили ми подивитись як залізниця далі могла проходити? На цей раз старт був з района дріжзаводу. За звалищем сміття ми зразу ж найшли насип і подекуди валялись шпали. Фоток я зробив надто багато тут викладаю насамперед фотки об"єктів так чи інакше пов"язаних (можливо пов"язаних) з фантомною залізницею.
#224
З 1 червня цей маршрут знятий, РА буде тепер курсувати на Тернопіль з єдиною зупинкою в Золочеві
#225
Цитата: Ростислав від 01.06.2010 23:29:52
З цистернами, притому надписи на цистернах бувають різні. Чіткого графіка курсування тягача напевно там нема, та і нема мабуть в ньому потреби, бо цією віткою ніц більше не курсує практично ніколи тепер. Ходжу участком залізниці від кінця (де цистерни стоять) до Тракту Глинянського досить часто, деколи по 2 рази в день, і в різний час зустрічав поїзд.

Зараз викладу тут одне фото і одне відео кількарічної давності...

ФОТКА: http://elik.org/mv/temp/BOCHKI.JPG
ВІДЕО: http://elik.org/mv/temp/BOCHKI.AVI

З них видно що за цистерни там стоять і що з ними там роблять :)

Що за коричнева рідина виливається з цистерн?
#226
Цитата: maxis від 01.06.2010 22:45:43
бачив із вагонами 27.05 близько 16.00 в районі заправки, розклад, можливо, варто пробити на станції Підзамче
З вагонами чи з цистернами? Уточніть бдлск
#227
Скільки там лазив ні разу на нього не попадав :( А цистерни досить загадкові на них написано "спирт" а в середені якась коричневата рідина
#228
Цитата: Roy від 01.06.2010 03:10:35
Недавно був там, який кайф постояти під тим мостом, коли ЧМЕ3 зверху повільно рухається.)))
А коли там проходить ЧМЕ3? Чи то так, випадково, получилось зазнимкувати?
#229
Ітак, продовжуємо досліджувати таємничий об"єкт. Не всі цікавинки цього об"єкту були досліджені. Дещо залишили майбутнім поколінням :)
#230
Перед тим місцем де стоять цистерни є стрілка з якої виходить ще одна колія і іде параллельно основній. Закінчується там само де і основна, але має рампу з протилежного боку. Ще нижче є якийсь таємничий об"єкт периметр затягнутий колючим дротом. Об"єкт закинутий має систему якихось відстойників і деккілька закинутих споруд... Зробив висновки, що це щось типу очісних споруд від дріжзаводу