Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - VeNick

#181
я ще пошукаю хомут в своїх заначках, але хлопаки пошукайтевсвоїх заначках 3 болти з гайками М6 (це під кдюч на 10 ) і кусок гуми.

P.S. Якщо вам не важко то збудіть мене десь бідя 9 щоб я встиг все знайти
#182
вибачайте, але в мене на роботі був аврал і я не мав змоги зробити хомут
#183
давйте біля того що навпроти готелю Власта
#184
я постараюсь завтра на роботі підготувати хомут і все що потрібно для його монтажу. Якщо хтось має можливість виготовити ще один хомут для підстраховки, бо в мене на роботі може бути аврал і можу не мати часу його виготовити. І бажано щоб з нами хтось був хто добре знає лощину, бо я там був 3 рази і то 10 років тому
#185
на разі +1, остаточно скажу в п`ятницю
#186
муні також футболку розмір ХL нік такий як на форумі
#187
Ладно, тоді якось іншим разом сходимо, а на цих вихідних мене у Львові не буде
#188
    Хто має бажання сьогодні поблудити по лощині? Але бажано до того як включать воду, я постараюсь знайти і спробуємо залатати отвір в трубі. Бажано щоб з нами був хтось хто добре знає Лощину і знає де знаходиться та труба. Я на око прикинув що то труба діаметром приблизно 50 мм, якщо хомут не підійде то доведеться точно заміряти трубу і зробити новий. А можна просто пройтися по коридорах, так як я там вже 10 років не був то мені було б цікаво глянути що там ще залишилорсь.
    Мабуть сьогодні з трубою ми нічого не зробимо, якщо підпишеться хтось зхто добре знає "Лощину"  то можна зібратись на 18 або 19 біля готелю Власта
#189
але тоді б довелось виклюсити можливість потрапляння людей на колію, тому що переважно люди порушують техніку безпеки при переході колії, вони стають на рейки, а так як відстань між рейками не велика то струмом шарахне не одного
#190
особисто мене здивував стан дизель-генераторної установки, дивно що за стільки років після розпаду союзу нічого не розкорочили і так як це приміщення закріплене за державою дивно що там гринтики ящиками валяються, в ідеальному стані, коли в той час коли на підприємствах їх катастрофічно не вистачає. А такий касовий апарат я останній раз бачив до розпаду СРСР в універсамі на Чорновола (там де зараз Ельдорадо)
#191
Цитата: Fenriz від 18.11.2009 16:36:48
третя рейка до метро відношення немає, це є запобіжник на кшталт такого які ставлять на стрілках в поїздів. щоб коли трамвай зійшов з рейок, що у Львові часто траплялось з старим рухомим складом, не пішов під відкос і не гепнувся з 2 метрової висоти на проїжджу частину
ти помиляєшся третя рейка в метрополітені заміняє ко6нтактний дріт, а на залізниці вона використовується для пропіскання рухомого складу розрахованого на різну ширину колії, щось подібне можна побачити біля між станціями Мостиська 1 і Мостиська 2 , там вузька і широка колія накладається одна на другу
#192
Цитата: Fetole від 17.11.2009 22:01:55
Стрінгер мені писав у асю і пропонував щоб діоди ставити по контуру двері, наприклад по дорозі до санвузлу. Менше діодів піде та і видно де іти)
я це вже давно казав, ми з зелею навіть перевіряли що то досить не погано буде, А для вмикання і вимикання світла з двох сторін можна використати ось таку схему підключення вимикачів, один такий зберігся в бомбосховищі і в досить хорошому стані, а от чи він робочий скажу коли перевірю тестером
#193
я не говорю всі послідовно з`єднувати, а поділити все приміщення на ділянки на яки вже з`єднувати послідовно і використати резистор з меншим опором. Цих ділянок не так вже й багато буде, тільки 3: прохід від входу до основної кімнати, основна кімната, прохід до санвузла (так як підчас останнього візиту до бомбосховища були розставлені свічки). Думаю нема потреби освічувати щось більше.
Якщо в когось є ще якісь думки на цю тему думки то не стидайтесь порадьте щось
#194
Цитата: inkognito від 17.11.2009 21:01:15
  A як ото світло організувати конкретні їдеї є? Не як дроти протягти і де світло поставити. ІМХО треба якогось міні-пульта керування - із 10 скажімо вимикачів на окремі зони. А також живлення - не садити ж на резисторах 13,5 В до необхідної напруги...Соррі за ламерність, думаю нам тут іно Golem чи можливо YserL допоможе...
думаю для початку розташування всього що зв`язано з проводкою потрібно прикинути на плані бомбосховища, а щоб не гасити напругу на на потіжному резисторі (якщо мені пам`ять не зраджує, 1,2 кОм) світодіоди можна поз`єднувати послідовно
#195
гарантії не даю, але постараюсь бути до 19:00, як що щось я ще передзвоню. zelja кинь мені свій номер в приват
#196
Цитата: YserL від 15.11.2009 18:52:43
Засмість того щоб готуватися до екзаменів гуглив інфу про лощину :)
я також)))
#197
тюнінг УАЗа на залізничну тему)
#198
А взагалі, скільки нас буде і хто саме?
#199
до нас притягнули паровози з приміського вокзалу. Доречі ходять слухи (чули від нашого головного інженера), що у нас в депо на вугільному складі мають організувати музей тягового рухомого складу
#200
один мій співробітник десь 2 роки тому їздив по тій гілці, от з ним 100% можна було покататись, шкода що його зняли в слюсарі через аварію, тимбільше він працював в одне лице так що він би не відмовив. А якщо надумаєте покататись на поїзді то в середу можете навіть не пробувати, бо середа день безпеки руху і на лінії працює начальство. Коли я був на поїздній практиці і я їздив дублером помічника машиніста, то мені попадались такі машиністи що не хотіли мене з собою брати.