Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - VeNick

#261
хтось з знайомих розказував що при підйомі конструкція просто крутанулась і зіскочила з гаків
#263
А я навпроти цвинтаря працюю і живу біля склозаводу
#264
Цитата: Golem від 22.01.2009 11:06:12
Не так вже і зле. А то на Шевченка зараз взагалі ніц нема
та чого, дуже весела вулиця на ній є тюрма, цвинтар і до недавна був медвитверезник а зараз там, якщо я не помиляюсь притулок для бездомних)))
#265
я знаю що на перших парах завод по частинах викупило кілька Дніпропетровських фірм
#266
Територія біля верхньої прохідної
#267
План забудови території
#268
PRESSTIME.COM.UA. — Львівський міськвиконком дозволив ТзОВ «Патриаком» реконструкцію адміністративного будинку пам'ятки архітектури на вул.Шевченка, 60.
#269
Автонавантажувач вже можна туди заносити від нього вже мало що залишилось
#270
Вибачайте за якість просто ці всі фотки робились на соніеріксон К-750і, на той час кращої техніки в нашому розпорядженні не було
#271
Ще кілька фото
#273
всьому виною сульфат натрію на фото Без имени-3.jpg в верхньому лівому куті білого цеху можна побачи його роботу
#274
Фото з 50 років заводу
    ВАТ "Львівський мехсклозавод" засновано у 1947 році. В цей час завод випускав скло віконне методом "Фурко". У 1950 році на заводі впроваджено у виробництво прогресивний для того часу метод безчовникового вертикального витягування скла. У 1947 році на заводі було випущено всього 77 тис. квадратних метрів скла. Впровадження нового методу виробництва дозволило у 1950 році випускати 1250 тис. метрів квадратних скла.
    У 1951-1952 рр. збудовано цех промпереробки скла, в якому освоїли випуск гартованого скла (плоского і гнутого) в повному комплекті для автомобільної промисловості, зокрема для Львівського автобусного заводу. В подальшому гартоване скло виготовлялось для комплекції тракторів (Мінск. Дніпропетровськ), львівських автонавантажувачів, дрогобицьких автокранів, львівських газових плит та іншої продукції.
    У 1961 році для потреб Львівського заводу "Кінескоп" та інших збудовона цех технічного скла, в якому освоєно виготовлення високоякісного контрасного скла з властивістю зварювання з металом і налагоджено виготовлення з нього днищ кінескопа і його захисного скла.
    У 1974-1976 рр. завдяки впровадженню у виробництво механічного помішування скла перед його виробництвом значно кращою стала якість продукції, що дозволило освоїти випуск великогабаритного плоского бокового скла та великогабаритного панорамного скла для нових моделей Львівських автобусів. Площа освоєного скла для автобусів ЛАЗ 695Н становила 1,5 квадратних метрів, одночасно були освоєні великогабаритні плоскі бокові скла.
#275
Якщо ти уважно читав історію заводу, що він був збудований на місці млина, а тому будинку жив власник млина, а гуртожиток склозаводу розміщений в приміщенні монастиря, а в церкві колись був клуб від заводу, з розпадом СРСР з клубу зробили церкву і відднали йї частину 2-го поверху
#276
Так і було, коли прийшов інвестор з Дніпропетровска він спочатку не погано платив а потіп поступово викупив за безцінь ( 9 грн за акцію) контрольний пакет акцій і робив що хотів, від тоді люди забули про девіденти
#277
Я там частенько бував коли завод ще працював, на першому півпідвальному поверсі був медпункт і хімлабораторія, на другому був кабінет директора і його зама, а далі вже не пригадую
#278
http://marketrent.com.ua/ua/object/680 кілька фоток. Коли мій знайомий буде на чергуванні, спробую зайти і пофоткати.
#280
весною 2007р на його розвалинах знімали фільм " Гітлер капут" , в Березні 2008р підірвали цех технічного склі і частково третю систему вона б впала повністю, але вони заклали замало вибухівки. Зараз там все розчишчено і прокладені комунікації під забудову, там планувався сучасний райончик з високоповерхівками. З початком кризи все заглохло, зараз на двох прохідних автостоянки. Зараз продають приміщення заводоуправління, вони хотіли його розвалити, але їм цього не дозволили так як воно має історичну цінність