Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Golem

#221
Вчора до мене звертався Тарас Бабенчук з питаннями по колекторах в Скнилівському парку. Він готував репортаж і не міг зрозуміти що там і як. От я і вирішив описати все в одному місці.

Значить колекторів там є три.

1)   Всім відомий ПЗК
2)   Притока потоку "Водний"
3)   Каналізаційний колектор з Любінської


ПЗК


Притока потоку Водяний коло Аеропорта


Каналізаційний колектор з вулиці Любінська

З ПЗК все зрозуміло. Про нього є окрема тема. Він залягає на порядній глибині і нікому не заважає. На відміну від притоки потоку Водний.  Вона, як і положено нормальній річці, тече по поверхні. В деяких місцях її закрили в бетонну трубу щоб не заважала дорозі. Але плюс мінус побачити її неважко.


Потік Водний на карті Львова


Притока в Скнилівському парку крупний планом


Озеро з фекаліями і не тільки...


Колектор притоки по Скнилівському парку

Так от, саме ця труба і виходить на поверхню коло нової школи Синк Жлобал (до речі влучна назва! ;) ).  Далі поверхнею притока тече до аеропорта. Там пірнає під взлітну смугу і впадає в річук Зимна Вода. Ніби все як звичайно. Якби це була просто річка чи потік то не було б про що писати. Але ж від нього гамном смердить на весь парк! От школа і зареєструвала петицію щоб закрити цю річку в колектор повністю.


Вихід притоки потоку Водяний на поверхню коло школи


Крупним планом


Не потрібно спеціальних аналізів щоб визначити чи ця вода чиста






Потік в сторону Аеропорта

Але ж фекальний колектор поруч вже є! Навіть два! Він залягає глибше за річку але вище за ПЗК, куди потім і впадає з гучним шумом. Маємо аж два колектори, то ж звідки в річці какашки?


Фекальний колектор поруч зі школою


Вигляд всередині колодязя

Львіводоканал стверджує що існують руйнування старого колектора. От фекалії і попадають у річку. Тому його потрібно міняти повністю. Правда де саме вони попадають і як течуть угору проти сили тяжіння я ще не розібрався. Зазвичай каналізаційні колектори закладають глибоко в землі. Так вони не замерзають + кут нахилу. Підозрюю що і цей йде глибше за наш потік який, я нагадаю, тече просто по поверхні. Тому є ще один варіант звідки в притоці річки взялися фекалії - в неї серуть ті, хто попри неї потім і гуляють. Тобто місцеві мешканці. Dark Wind наприклад підключений в каналізацію. А от його сусіди... 😉


Один з колодязів притоки потоку Водний


Глибина залягання притоки потоку Водний +- метр


Глибина залягання фекального колектора з попереднього фото. Значно глибше. На око метрів 4.

Ну і відео яке зняв Тарас


В будь якому випадку про проблему знають і рано чи пізно її вирішать. Замість того щоб ховати ще одну річку під землю нехай краще очистять її від фекалій.  Знаючи Олександру Сладкову - точно очистять :)


Озерце станом на весну 2020


І це все тече прямо під аеропорт!

ПС: Якщо подібна тема вже була то кидайте її мені. Об'єднаю з цією.
#222
Є дуже цікава стаття Магновського про печери на Чорному Долі. В сумі чотири печери. Є топозйомка та координати входів.





#223
Пробігли та чудово провели ранок! Вийшло рівно 4 км! Дякую Міші за компанію!











#224
Достатньо виїхати за межі Львова і там стільки ще недосліджених обєктів! Гарний приклад це завод між Миколаєвом та Стриєм. Він знаходиться зразу попри трасу. Впевнений що всі його проїжджали. Але от чомусь звіту зсередини немає.

Завод складається з великої адмінки і кількох цехів. Все закинуте і не охороняється. Але стан +- нормальний. Явного вандалізму немає, метал теж далеко не весь ще винесений. Цікава точка щоб поблукати годинку - дві.

Спеціально не пишу точних координат де це є. Але здогадатися ой як не важко. :)

Адмінка


Закинутий цех


Підвал адмінки


Актовий зал


І всякі цехи


Ну але починали ми само собою що з даху :)




Культурні сходи в  адмінці


Відносно чисті коридори






Був бомбарь в підвалі. Але він зігнив




Це вже точно цьогорічні надписи




Лишили на згадку


Старий калькулятор


Парфуми


Ваша перепустка?




Через дорогу є гарне озеро




Вхід з дороги


Вихід на територію заводу


Спуск в підвал


Цех за адмінкою


На щастя не пригодилася


1985 рік






Якась дробилка. Знизу шнек подавав породу далі



такий от інстал в цех на другий поверх




Зато тут класні краєвиди :)


Віка казала шо обєкт їй сподобався.


Навіть люстра є!


Купа всякого хламу


Актовий зал заводу




А з актового залу спуск сюди


Типовий заводський тлєн










Ще ми пройшлися по підвалу. Перевірили чи немає там раптом чогось цікавого


Підвал повністю затоплено


Є бокові кімнати але там пусто


Якщо бомбарь тут і був колись, то все вже давно винесли






Це був її перший раз!


Ну і їдемо далі на інший абукт! ;)


Дякую kalipso.rd за компанію! Докидуй своїх фото та вражень!
#225
Неділя, 9 серпня 2020. 9-00 ранку. Збираємося на заправці ANP коло моста на Лугандонську. Біжимо навколо ЛАЗ-у. Далі по своїх недільно-сімейних справах. Хто з нами з Le-i-Zoo ставте плюс! Спішитися не будемо. Всі пробіжать.




#226
Ми домовилися що YserL перший пише звіт, а потім всі решта.

Тим часом я закинув троха своїх фоток на ФБ. Кому нетерпиться заходимо сюди
#227
Дякую Юрі за організацію. Матеріалу є море! Місце на три зірки Мішліна:) хто і як пише звіт?






#228
Схожа недобудова, але робоча є на Сихові. Знаходиться вона коло Зубри.

"Електрична підстанція ПС-110/10 кВ "Львів-25" (два трансформатори 40 МВА). Перша повністю закрита підстанція 110 кВ у Львові. "

Ось кілька фото з неї. Щоб ми могли уявити що там мало колись бути у парку.

Підстанція. Приходить повітрям високовольтна лінія


Схожі плити як і біля стадіону Україна


Все сходиться з Вікімапією


Станція повністю закрита. Тобто навколо неї крім високовольтного вводу більше нічого немає.


Міст через Зубру. В трубах йдуть кабелі на Сихів


Кабелі від підстанції


Як справжній великий кабельний колектор :)


І на Сихів


Десь з такою швидкістю електрони насправді пересувається по кабелю.


По ту сторону Зубри. Підстанція на задньому плані.


Дякую Lvivsky_Digger i Sunnyman за компанію!
#229
Всі хто бажають можуть скачати електронну версію книги тут
[url=https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/8493/57269/20200326-172617.jpg]
[/url]

#230
Як колись Головацький та Шашкевич їздили селами та записували український фольклор так само і ми поїхали в етнографічну експедицію, але вже у пошуках літака. Спочатку приїхали в глухий карпатський хутір Турівка, опитали вісімдесятирічних бабусь і подалися куди вони нам сказали. Витративши пів дня ми точного місця падіння так і не найшли. Хоча літак тут десь точно падав бо в місцевих мешканців є деталі від нього. Ми не здалися і переїхали на іншу сторону хребта в село Богрівка. Тут також всі чули про цей літак. Один вісімдесятипятирічний дідусь і кілька його молодших колег навіть зголосилися показати нам це місце. Що з цього вийшло читаємо далі


Наша команда


Місцева мешканка розповідає про літак


Місцева мешканка розповідає про літак


Знахідки

Все почалося з Олега Шкіля, колеги Андрія і товариства «пам`яті УПА». Вони досліджували історію повстанців у селі Турівка. Тут діяло кілька криївок та велися активні бої. Та з часом повстанці були схоплені та жорстоко закатовані в одній із стодол. Розпитуючи місцевих про повстанців Олег довідався що був ще і літак.



В сільському магазині ми набрали печеня, цукерок і хліба та з такими от гостинцями пішли у народ. Старі дерев'яні хати, такі ж древні як і їхні мешканки. Стараючись не палити камеру розпитуємо що і до чого. Обидві бабусі показують рукою на горб та спалену хату. Літак був десь там, а в тій хаті місцевий тримав деталі з нього. Потім він помер а в хаті знайшли німецьку рушницю. Шукачі спалили будинок щоб перевірити чи бува не сховано ще десь у кроквах якоїсь зброї. Але більше ніц не було.


Йдемо до місцевої бабусі


Йшли троє, щоб велика кількість людей не лякала стареньку


Деталі від літака в одного з місцевих жителів


Літак впав десь там!



Бабусі дуже колоритні, могли б говорити і говорити. Та на жаль всі ці події відбулися дуже давно і навіть вони літака на власні очі не бачили. Лише чули від старших людей. То ж ми "подєкували" і їдемо на горб де вони нам вказали.



На місці спаленої хати справді була одна авіаційна деталь. І десь неподалік кусок алюмінію. За чотири години пошуків ми не виявили ані воронки, ані розсипів дрібних уламків. А вони мусять бути раз впав літак! Добре перекусивши приймаємо рішення не покладати руки та їхати на іншу сторону горба в село Богрівка. Бо з розповідей бабусь літак міг бути і там.


Частина літака на місці спаленої хати


Плюмінь і сталь, точно не від трактора


Є навіть заводський номер


Кусок обшивки


Що ж це може бути?


А бували і такі знахідки

Для чого дослідникам літаків потрібні Джипи? А дуже просто, без них тут ніяк. Навіть на цей хутір іто Тойота Рав4 вже не доїжджає. Не кажучи про саме місце падіння літака. Село Богрівка було всього лише за 5км по прямій через хребет. Але асфальтом до нього їхати півтора години бо потрібно робити великий гак. А от на джипах 20 хв по грунту і ми на місці.


Прокладаємо маршрут


Болото йому личить


Женя вперше на офроаді


І їй капець як сподобалося!


Той самий Патрол


Хоча суть же не в машині, а у водієві!



Село Богрівка насамперед знаменита своїми ДОТ-ами. Біля одного з них зустрічаємо місцевого мешканця. Він розповідає як там колийсь підірвався його родич. «Пішов подивитисі що то таке є і не стало хлопа». Ми не дуже ймемо йому віри, про такі історії з вибухівкою коло літака чуємо вперше. Але що сам літак тут десь був це вже майже факт.


ДОТ в селі Богрівка

Олег знайшов ще одного місцевого який зголосився провести нас на місце падіння. Їхати треба було від його хати і далі болотом. Трохи попрактикувавшись у їзді боком і «з усієї дурі» ми все таки добралися до потрібної точки.



Тут нас чекав найстаріший місцевий житель якому було вже поза «вісімдисєть пєть літ». За його словами літак не зміг набрати висоту щоб перелетіти хребет і змушений був сісти на галявинці. Потім пробував ще раз взлетіти і розбився. Він також підтвердив версію про вибух і загиблих селян. Що було для нас дуже дивно бо що ж у літаку який розбився може бахнути? Все повинно було бахнути вже до того 😊

Деталі пішли майже одразу. Зазвичай вони лежали прямо на дорозі або в колії з водою. А якщо є алюмінь і заклепки значить тут справді місце авіатрощі. На жаль галявина заросла травою по пояс. Це суттєво ускладнювало наші пошуки. То ж поблукавши зо дві годинки ми зібралися назад коло машин.


Місце падіння літака


Червонокнижка квітка на яку мухи сідають


Деталі що валяються прямо на дорозі


Характерна деталь!

Підсумок дня був такий: ми молодці. Завдяки нашій наполегливості та допомозі Олега і місцевих мешканців ми все таки вийшли на місце падіння. Сюди потрібно вернутися ще раз ранньою весною, коли зійде сніг. Тоді можна буде більш ретельно дослідити цю галявину.


Сортуємо знахідки за день


Латинка, значить літак не радянський!


Всі знахідки за день


І команда що їх знайшла: Андрій Кірянов, Ігор Rufus, Михайло Le-i-zoo, Хамік, Женя Жасмин, Ярослав Бреславський, Олег Шкіль і Голем.

Вже дома почалася клопітка робота по виявленню залишків літака. Була одна характерна деталь на яку ми спочатку думали що це вихлопна від трактора. Насправді це виявилася крильчатка від касетної бомби SD-2!!! Цю ж версію підтверджував і знайдений капсуль детонатора.


Капсуль детонатора


Капсуль детонатора, фото з Інтернету


Крильця від касетної бомби


Крильця від касетної бомби

Касетна бомба це є дуже небезпечна та підступна штука. В одній касеті може бути до 500 штук маленьких бомбочок. Вони розлітаються по території і вибухають при наближенні людини. Касетні бомби живучі і можуть спрацювати навіть після довгого лежання в грунті.


Конструкція касетної бомби


Аналогічні крильця, фото з інтернету


Касетна бомба в зборі

Такі бомби були на трьох типах літаків: JU-87, HE-111 та JU-88. На місці катастрофи ми також знайшли кусок шкла та заклепки. Це відкинуло варіант Хенкеля, там шкло було іншої товщини. Залишається два Юнкерса. Але який точно поки що невідомо. Дякую Євгенію Онищенку за допомогу в ідентифікації.


Опис касетної бомби


Товщина шкла на літаку була 6мм


Заклепки від кріплення шкла


Заклепки від кріплення шкла


Частина ліхтаря


Можливе місце цієї деталі на літаку

Виснивки: Хто шукає той знаходить. Головне йти в народ і питатися. Дякую Олегу і Андрію за допомогу. Чи будемо ми туди вертатися знову щоб визначити борт? З одного боку цікаво і розуміємо що в траві може бути багато номерних деталей. А з іншого – касетні бомби могли залишитися, авось рване? З одного боку всі великі уламки літака вже забрали то ж рвануло що мало рванути. А з іншого - раптом десь одна бомбочка завалялася і чекає свою жертву?


Всі знахідки за день
#231


Увага, зрада! Я півтора роки говорив про руйнування колектора коло памятника Грушевському. Показував фото Львівводоканалу, розповідав на камеру журналістам. Нуль реакції, ніхто нічого не зробив. І от тепер маємо. Після чергової зливи на цьому місці вода забрала бетон. Утворилася яма довжиною понад десять метрів і глибиною метр. Якщо ніхто нічого не робитиме то скоро матимемо вже сто метрів руйнування плюс просідання колектора.

Ось фото колектора як він був до 2018 року. Вид проти течії


За течією. Бортик праворуч цілий


Під час зливи 2018 року вода забрала два метри бетону. Утворилася яма. На фото ліворуч


Яма замість бортика


Глибина ями. Фото Стінгера




Ося ця ділянка до зливи в червні. Дивитися з 17-10


Під час зливи 2020 року вода продовжила цю яму ще на десять метрів.

Нові руйнування колектора на цій ділянці. Яма з попередніх фото далеко попереду.


Ну шо це за фігня?!


Місцями глибина ями що і в бахілах внатяжку проходиш


Це місце попередніх руйнувань 2018 року, але сучасне фото


В чому небезпека таких руйнувань:

1)   Вода почала розмивати основу колектора та потрапляти в грунт.
2)   Куски бетону, які забрала вода, лежать внизу по колектору затримуючи рух води. Тим самим сприяючи затопленню вулиць міста в зливу
3)   Якщо нічого не робити то руйнування продовжуватимуться аж поки все не завалиться

Фото руйнування


А так має бути, цілий бортик


Ще один приклад цілого колектора


Протилежний берег від руйнування. Фото 2010 року


Протилежний берег від руйнування. Фото 2020 року. Видно тріщини на бортику. Рівень води суттєво зріс тому що нижче по течії лежать уламки зруйнованого колектора. Відповідно вода і цю ділянку теж розмиє.




Цього всього можна було б уникнути якби взяти і вчасно усунути невеликі руйнування. Щоб вода текла там де має текти. А зараз прийдеться виконувати значно більший об'єм робіт. Добре що хоч вхід в колектор знаходиться одразу навпроти цього місця.

Притока з Погулянки. Саме на місці її впадіння в Полтву і сталися руйнування. Видно що вода тут займає всю ширину колектора





Через тридцять метрів рівень води падає. Потім ще падає і вода стає текти там де і повинна. Тобто внизу по течії є сміття і воно піднімає рівень води. А вода камінь точить.


Притока Пасіка з Погулянки. Видно як піднімалася вода в зливу


Ця труба через колектор явно не сприяє покращенню пропускної здатності




Для чого я це пишу? Мені небайдужа доля міста в цілому та річки Полтви зокрема. Хочеться щоб колектор був чистий та акуратний. Щоб там можна було нормально гуляти, а не йти по коліна в гав..і. ☹ Тим більше що обслуговувати колектор це їх прямий обов'язок. А таких потенційно аварійних місць як це у Полтві вистачає.


Ну і ще кілька гарних колекторних фото щоб розбавити репортаж. Димки не було, то ж мандрівка з Жасмин вийшла приємною та цікавою.

за початок!


Гірлянди коло Макдональдсу на Чорновола


Ууу, як цікаво! Теж не зовсім справна стінка колектора


Це бортик який чистив водоканал. Після зливи бруду додалося. Але поки шо нічого критичного


Цього разу чомусь пивом не чути було. Напевно хімію бадяжать :)


Колектор номер 7


Димки майже немає. Фотографувати одне задоволення!


Потрошки підростає новий Полтвяний


Знаменитий полтвопад коло готелю Львів


Жасмин молодець! 18 годин поїзда Дніпро-Львів і зразу у Полтву!




Мишка коло моста на Чорновола


Умм, смакотульки!






Оперний театр


Голосуємо у метро!


Змінене русло Полтви. Раніше воно йшло лівіше


Бачите он той камінь? Там навколо немає штукатурки. Цілком може бути що хтось ховав скарб


На Валову


памятник Міцкевичу


І щасливі виходимо на поверхню
#232
+. Дуже цікаво!
#233
Були там минулого тижня з Vergaz i _Vani4ka_ Провідали домашній об'єкт. Все на місці, наклейки тримаються. Краєвиди просто бомба!

Чистий, міцний залаз наверх


От там Запрєщьонка


На самому вершечку


Нове рево, смачне!


Просто краєвиди




Моя перша наклейка експлорера. А сьогодні якраз рівно два роки як я повернувся.


Нео






Фоткаємося на память і гоу вниз ще за рево.

#234
Тримайте свіжачок про Полтву :) Гарний, якісний репортаж. Правда скільки тих журналістів не вчи, але ГО "Експлорер" все рівно згадають.

Вперше в житті мусів йти в Полтву в шортах і шльопанцях. Бо дві пари бахіл віддав оператору і журналістці. Але все ок :) Живий.



Дякую Марічка Чистякова за добротну роботу!
#235
Знаходиться вона поруч табору Ластівка. Вхід через ліс доступний, паркану немає. Але всі вікна і двері залочені. Видно на траві сліди від охоронців. Хоча самих їх ми так і не зустріли. Тобто зустріли в лісі на машині, а на обєкті ні. Територія запущена, але нагло нічого не крадуть. Чогось значить чекають. Як і в траві кліщі  - свого часу.

Стан санаторію хороший, все +- ціле. Кілька будинків завалилися від старості. Але головні корпуси ок. Вікна на місці, двері теж є. З цікавих обєктів це антена на даху одного з корпусів. Тудою ж є і залаз всередину. Прошу фотографів з крутими апаратами викласти свої фотки звідти ;)

Ось кілька фото ззовні

Вхід


Все ушатано до нас


Клюб!


Атмосферне місце!










Старий баскетбол






М і Ж


Шатати чи не шатати?






Обходимо стороною


Білки собі крісла поставили щоб на дерева дертися


Територія санаторію














Чимось нагадало мені готель в Каліфорнії де я часто зупинявся. Такі ж тераси і диванчики :)


А як же без руфінгу!




Ухти, симпатична антена!


Правда зовсім неробоча :(


Дах головного корпусу санаторію


Вихід на дах


Хтось сюдою вже карабкався


Робимо селфі спот


і Бінго!


Цю антену сюди привоколки в середині 90-х індуси. Вони тут відпочивали сектою і готували дуууже гостру їжу. Заскучили за Болівудом і вийшли з становища


Спустилися назад і гоу до машини


Минули стару водонапірну вежу по дорозі


Перелізли паркан і вже на свободі


Ну а це для продовження... ;)


Ну а сама Ластівка вже як обєкт зник. Повністю зрівняна з землею.

Дякую Caesar за абукт і компанію!
#236
Експлорер давно виріс з Полтви, шатання бомбіків і фоткання гермодверей. Наші вилазки та звіти стосуються також копу і походів в Карпати. А як там без вірних Джипів!

Ця пісня присвячується нашому комраду Khimik і його першому джипу Нісан Патрол. Памятаю що після кожної цікавої покатушки він довго і нудно ремонтувався. Як в принципі і решта машин. А тим часом суровий і патлатий Хімік мусів їздити на роботу на Chery QQ.

Згадка в пісні СТО це загальне спостереження про наші сервіси,  а не про якийсь конкретний заклад. Серед СТО є багато дуже пристойних. Ну і це точно не про Маріка та подібного рівня спеціалістів.

Одразу попереджаю. Нецензурна лексика в цій пісні не те що присутня, її там до*уя. 😊 Але хто був на офроаді той розуміє що така правда життя. Та й зрештою в Жадана всі вірші з матом. 😊

Патрол



Офроад потрібен мені як водію
Я їжджу в офроад навіть коли запю
Я їжджу в офроад навіть уночи
Не маєш чим зайнятися катайся або дрочи

Колона джипів котиться в пітьму
Буде хороша поїздка по гімну
В хорошій поїздці колодки всі помруть
З брудного капоту треба їбануть

Приспів

Майстри на СТО каліки й задроти
Помнутий кузов згорівші дроти
Прогнивше дно їзда без тосола
Чотири тижні сука без Патрола

Чотири тижні сука без Патрола (3х)
Чотири на чотири сука тижні без Патрола

Чотири тижні сука без Патрола (3х)
Чотири на чотири сука тижні без Патрола


На чому їздять зараз усі
На важелях, муфтах, без рами і то не всі
Вони буксують невідомо чому
Жодної нормальної машини за добу

Жодна машина ненормальна без мостів
Роздатки, лебідки, залізних бамперів
Без штурмана шо тягне пілота в їбеня
В салонах хуйня і на базарах теж хуйня

Приспів


Нічо не замінить Патрола в багні
Не хочу кататись на паркетній хуйні
Китайське гівно вітчизняний креп
Повний ігнор моїх офроад потреб

Який в цьому сенс і який тут прикол
Мєнти відібрали любимий Патрол
Якщо ви чуєте в гаражі скрип
То Хімік збирає ще один Джип!

Приспів 2х

#237
Додам кілька НУП-ів в Сколівському районі. "Шатати і Карпати" це рима від природи. Чим я і займався... :)

Вертаючись з Румунії вирішив відлити


А тут НУП стоїть


Ага, налякали електрика струмом


1986 рік. НУП-и вже були компактні


Замок був відкритий до мене


Кабелі, заземлення та інша єрунда


Загальний план. Підземного боксу немає


Всередині пусто


Двері ушатав не я :)


Цей далі по трасі. закритий і нетронутий. Думаю всередині буде чисто і затишно


Давно тут ніхто не ходив


НУП по Карпатськи коло річки


Спуск під землю


Є вентиляція


Якшо троха попрацювати то можна зробити непоганий бункерок


Це НУП якогось оленя


Який Олень такий і НУП


А це вже годнота пішла


Раз є двері, значить щось і за ними


Гермолюк під землю


На стінці кабелі


Дачло як на токарному станку з уроків праці в школі


Інваліди йдуть сходами. Дослідники зїжджають перилами


Ввід кабелю в НУП


Комутатори


Пасивне обладнання в стійках


Параметри кабеля




ще один типовий придорожній НУП


Всередині був "монтер"


Вернувся забрати свою телефонну трубку


І ніякої тобі секретності :(


Телефонний штепсель


Плакат проходження сигналу в НУП-і
#238
Дякую Нелегалу за допис. Додам для історії пару фоток як воно будувалося. По суті вони завели дві труби в колодязь куди я спускався. Пустили їх під землею до тої будки і там встановили вентилятори. Висота труби витяжки на око метрів 10, не більше. Чому не можна було будку і вентилятор поставити зразу над колодязем... А трубу зробити вищою... І грубшою...

Середина будівництва. Будка вже готова.


Труб ще немає


Ось вони. Чомусь дві малі а не одна велика


Фундамент будки і отвори для труб






Знову дам привязку до будки














Труби вже поставили


І завели всередину








ну а далі поштукатурити і намарафетити










Відео зсередини
#239
Пісня про те, що роблять при вимкненому світлі...



Давай виключим світло і будем шатати
Залаз, що не можна домкратом зламати,
Не можна підняти, неможливо зірвати,
А тільки шатати, тихенько шатати.

Давай шатати об'єкт, шо солдати
Не вміють сховати, не хочуть пускати.
Давай від мене і до тебе шатати,
Шатати, аж поки не прийдеться тікати.

Замок впав, тихо в вентшахті.
Як добре, що ми навчились шатати,
Герму, шо ніколи не змогли би зламати.
Герму, за якою вдалось побувати.

Ми будем з тобою ходами блукати,
Шукати склади, пломби зривати.
Ми будемо жадно весь хабар забирати,
А з ним і драгло, баригам здавати.

«Чекай» прошепчу тобі просто на вушко,
«Пішла на обхід чергова служба».
Та ми ще маєм, що пошатати...
Та ми ще маєм, що розібрати...

Як світло проб'ється через гермо-штори,
Ми знов на поверхні, як всі заговорим.
А поки ше темно є в нашій вентшахті,
Давай з тобою будем далі...
#240
Відео з цього походу