Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - YserL

#161
Усім дякую за компанію, отож починаємо розповідь.
Відповідно до теми Екскурсія аеродром Jagellon ці вихідні (9 або 10 липня) зібралися,
Zelya, Drusja, Блондинка в кедах, STALKER, ІНТРОВЕРТ 997, bodyabighit, Андрій і YserL. Пізніше приєднався до нас, пройшовши весь аеродром, Electri4king.

Перш за все що кидається в порівнянні з минулим (я тут був у 2009 році), так наявність повноцінної охорони, периметру, порядку на території. Це діючий аеродром із обмеженим доступом. Назва взята від короля Ягайла, серце якого згідно легенди поховане у цих місцях.
На вході нас зустрів 150 кг цуцик який хотів з нами потусити)
Дякуючи нашому провіднику Вікторії наша екскурсія відбулася. Величезне дякую за гостинність!
Тут має бути групове наша фото( може в когось є

На початку екскурсії нас привітав UR-ACL виконавши проліт

Злітно-посадкова смуга
далі ми поїхали на злітно-посадкову смугу із вітерцем


Всередині краєвид теж супер:

Панорама смуги

Оскільки злітно-посадкова смуга спроектована для військових літаків, була зроблена із величезним запасом по усіх параметрах. Зараз 1200 м х 30 м покрита асфальтом, збоку по 15 метрів.

В майбутньому планується збільшення довжини ВПС, колись до крадіжок мешканцями бетонних плит була довжина у 3,0 км, у 2009 році заміряли таврією довжина була 2 км.
На взліт готові!

Решта учасників вимірюють фото нівеліром якість смуги

Вітровказівник

Фотосесія Aquila A210
далі зробили фотосесію UR-ACL: одномоторний двомісний літак Aquila A210. Вага всього 500 кг. Максимальна швидкість 240 км/год. Круїзна швидкість 190 км/год.

Решта займають фотозйомкою

Серцем є чотирьох поршневий Rotax 912 потужністю до 75 kW.
Споживає бензин А-95 Super. Є 2 баки по 60л розміщені у крилах. Цього вистарчає на 1,148 km / 6 годин польоту.

Амортизатор

Проблискові маячки

Диспетчерська вежа
Оскільки літаки виконують візуальних захід (VFR) на посадку, дуже важливою є роль диспетчера. Автоматизованих систем точного приземлення, вогнів поки що немає.

Робоче місце диспетчера:


Польотні карти, я б таке собі в кабінеті б повісив

Спотерам: частота вежі 135.900 МГц
Ангари для зберігання і обслуговування літаків
Існуючі ангари будують із дугових бетонних тюбінгів, тобто переносять старі ангари, зверху покриваючи металевими листами, задню сторону замуровуючи цеглою, спереду встановлюючи сучасні розсувні ворота.

Фото із будівництва: https://www.facebook.com/jagellon.airport/posts/112155835797893








Всередині побілка, комфортний мікроклімат. Я б тримав свій літак в такому ангарі.

Залишки старої інфраструктури
Колишній командний центр. Напевно Зеля розважався із ломом )
Фото до 2009

тепер

Ідемо по руліжній доріжці

Ангари для військових літаків. Майже нічого не змінилося)

Засипані землею для захисту від ударної хвилі, у грунті перекладені бетонними блоками для поглинання удару

Такий непримітний холмик


Плани на майбутнє аеропорту (навіть близьке):
- Початок парашутних стрибків
- Відкриття готелю для любителів авіа теми
- Повний комплекс аеродромних послуг (заправщик, пожежна машина, клінінг)
- Авіаційний сервіс

Отож, якщо ви не маєте KK$ на купівлю власного літака рекомендую вам політати на літаку це не так і дорого і/або стрибнути із парашутом типу крило, яке відзначається кращою маневреністю, в порівнянні із парашутом класу купол. Першочерговою ціллю є забезпечення максимального рівня безпеки.

Наостанок офіційне відео від Lviv Jagellon Airport



Посилання:
Тема про військову історію аеродрома explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.0.html
Запис у нашій базі http://explorer.lviv.ua/db/obj_8.html
Офіційний сайт Lviv Jagellon Airport http://jagellon.com/
Офіційна сторінка у FB Lviv Jagellon Airport https://www.facebook.com/jagellon.airport/
Мінісайт Черляни http://cherliany.at.ua/

Цікаві можуть вивчити міжнародний фонетичний алфавіт ICAO (NATO Alphabet , раз використовував коли спілкувався із супортом американської фірми, таке враження що в них на аутсорсі індуси)


До речі, до 15 числа маєте шанс виграти ознайомчий політ у розіграші "ХОЧУ В НЕБО!". Для цього потрібно вподобати сторінку Lviv Jagellon Airport у FB, лайкнути пост, і написати комент до поста.

Цікаві блоги пов'язані із авіацією:
Із сторони пілота http://denokan.livejournal.com/


Із сторони технічного персоналу http://lx-photos.livejournal.com/


Дякую керівництву аеропорту за екскурсію і усім хто її відвідав  :)

обговорення http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=7468
#162
мене не буде, мене в одному місці 5 тон пива і 5 тон квасу чекає)
#163
Якщо ліньки розкладати ніж:


#164
Цитата: ІНТРОВЕРТ 997 від 11.07.2016 13:10:16
А буде тема із звітом ?
Усім дякую за компанію.
Так, я створю ному тему в звітах, туди закинемо контент.
#165
отож усім кому виходить на завтра зустрічаємося о 15:00 біля приміського де автобуси і їдемо будь чим на городок. З городка ходить що 20  хв маршрутка на черляни. або прямою маршруткою але в вихідні вони майже не ходять.
#166
завтра боковий вітер і дощ, в неділю краща погода. тому неділя. розклад розміщу ввечері маршрутки.
#167
Цитата: STALKER від 07.07.2016 20:49:00
чесно-неділя би мені була ідеальна зміг би 100 % . Субота завантажена. Але як вирішить більшість.
ту привязка до погоди )
#168
Дякую  усім, вирішили купити власні рації. Взяли Baofeng UV-5R
#169
Отож, список хто зголосився:
YserL
bodyabighit
Lesyk
Drusja +1
Rufus
Блондинка в кедах  (50/50)
Dexter (50/50)
STALKER (50/50)
+1 ( 50/50)

Ті кому випадало на неділю:
ІНТРОВЕРТ 997

Добирання:
1. Маршрутка 195 (Львів-Черляни)  точне відправлення повідомлю пізніше, орієнтовно відправлення о 15-45.
2. Автомобілями.

Попередньо на суботу (або на неділю) - привязка до погоди, сьонгодні вильоти відмінили через боковий вітер, завтра буде приблизно видно по погоді, хоча вильоти розписані і на суботу і на неділю.
#171
Цитата: Drusja від 04.07.2016 23:26:43
Цитата: YserL від 04.07.2016 15:19:03
Запрошую на екскурсія на аеродром Jagellon (Черляни) на ці вихідні: 9 або 10 липня, час 16:00. День підберемо коли кому підходить.
В вихідни активний аерорух, тому буде що подивитися.
Доїзд своїми машинами, або маршруткою.
Зголошуємося коли кому підходить, вистарчає плюсика, якщо немає різниці по часу.

А є якась домовленість з адміністрацією, бо останнього разу мене звідти неадекватними криками і матюками культурно попросили на вихід?
так є домовленість. буде pr менеджер.
додав голосування який краще день.
#172
ок, відпишуся блище до події.
#173
Подивитися на літачки, на злітну смугу, ангари, радар, диспечерська.
http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.msg48975.html#msg48975
#174
Запрошую на екскурсія на аеродром Jagellon (Черляни) на ці вихідні: 9 або 10 липня, час 16:00. День підберемо коли кому підходить.
В вихідни активний аерорух, тому буде що подивитися.
Доїзд своїми машинами, або маршруткою.
Зголошуємося коли кому підходить, вистарчає плюсика, якщо немає різниці по часу.
#175
Потрібно 2 рації на 15 липня.
#176
Кудись ділось моє попереднє повідомлення, згадую що писав:

Зараз вежу активно приводять до ладу, буде ще один поверх, ліфт буде ззовні.
Буде крутий ресторан із італійською плиткою і викрутасами.
Мають закінчити до вересня.

Про історію вежі http://photo-lviv.in.ua/vezha-u-stryjskomu-parku-abo-de-u-lvovi-zyavyvsya-pershyj-videomahnitofon/
там є фото і з цієї теми.

Фото із рядянських часів:
#177
Вирішив і я вчора катнути, ще раз))) В неділю проїхався велосипедом до Городка (24км), а в понеділок зранку виїхав на залізничну станцію Городок (+10,5 км). По 6 ранку приїхала електричка, і вирушив на кордон. Проїжаючи Мостиська захотілося вже їсти. На станції Держкордон (хоча в квитку пише Шегині) дав газу, обігнавши 2 маршрутки заїхав на український кордон. Пройшовши паспортний контроль (далі питають із біометричним паспортом по батькові і місце проживання (одно- фамілець/імя/рік в розшуку:)), і офігів, народу на польському кордоні 2 загони. Протиснувся до черги EU, тримаючи старий червоний паспорт так щоб не було видно герба/дирок номера, прикордонник сказав чекати і пустив до дверей. В них якраз була перезмінка, і десь 40 хв навтіть EU прохід не рухався. Якась дамочка дуже просилася в польску лікарню на ренген, тикала якийсь ксерокс, но другий паспорт в неї виставився перештампований вздовж і в поперек, тому пішла в загальну чергу. А ще народ просився в туалет, і нечаяно розчинявся там. А коли відкривають ворота, стадо біжить навипередки. Одним словом куди Україні в Європу. Пройшов митницю, обшукують прискіпливо навіть поляків. Показав вміст рукзака і велосипедної сумки, на паспортному контроліі зісканували палець, попросили запрошення, і я перетнув кордон. По погоді починався моросити дощ. Обміняв 100 грн на 15 злотих, зворотній курс 17 зл. Хоча всюди можна розраховуватися картою PayPass. Взяв перекус у бєдронці (банан (3,98zl/kg), снікерс 1,39zl) і о 08:06 (далі час польський) попрямував на Перемишль. Половину дороги немає обочини і потрібно їхати по роздільній полосі. Заїхав в місто по вул. Львівській, зайшов у castorama, якщо повертати slo то ціни дешевше, але варто звернути увагу що межу підняли із 200 до 300 злотих. В апараті самообслугоування можна самому роздрукувати накладну. Заїхав в мак, і виявилося що нормальне меню із 10:30. Якраз о 10 годині відкрився медіамаркт, пройшовся ним - техніка в нас дешевше. Доречі через дорогу відкрився tesco. Перекусив у маці бігмаком за 5 zl, цікавий термінал самообслуговування - сам обираєш що хочеш, оплачуєш картою замовлення і чекаєш.

Якщо готівкою то треба ще підходити в касу і оплачувати. І поїхав в центр. Проїхався по базарчику, доречі в них працюють я так зрозумів легально однорукі бандити (гральні автомати). І поїхав до телевежі, ну й там підйом ппц.  Тут є гірка і підйомник, зимою гарно тут. 

На телевежі змонтовані різні системи зв'язку, нижче в горі є резервна електростанція і запаси пального.


Суди періодично їздить автобус. Знашов в телефоні як робити офігезні панорами.

Далі пішов до стелли і до залишків форту.

Далі зїхав в місто. V-brake достатньо нагріли обод. Поїхав до річки Сан, проїхався по велодоріжках від green velo.
Облаштована зупинка на перепочинок

умивальник

Баки для сортування сміття (пластик, скло, метал, папір).

Чогось нема баків для загального сміття.
Ще один дот

Ух товщина тросу


Заїхав у бедронку, перекусив паштетом з булкою, поновив запас води, перечекав доки закінчиться сильний дощ під мостом.

Трохи покружлявши поїхав в санова, попробував зловити якісний wifi для sip, не вдалося.

Нічого в ньому особливого чи дешевого немає. Купив додому нутелу за 9 zl, снікерс за 1,19 zl в kaufland і поїхав до кордону. По дорозі знову Mc: бігмак, туалет, інтернет. По Польщі немає машин із знаком У (в нас чогось думають початківці що знак дасть їм якісь поблажки, хоча він використовується тільки при навчанні їзди, якщо дуже кортить можна наклеїти знак 70) а їздить купа машин із L разом з інструктором, а в нас всі купують права і їздять як вміють, совок. Кордон назад якщо не треба taxfree (на taxfree з десяток людей і stra? celna на перекурі) пролітаєш за секунди. Назад було на пішому ще більше народу ніж туди, а авто був пустий.

До поїзда було ще з годину, вирішив поїхати на Мостиська II. Заправка конта памятає ціни на паливо до 9,99.


Елеватор.


Необслуговуємий пункт зв`язку.

Космодром Мостиська II така махіна і протсо простоює.


В електричці є веловагон, 3 ззаду і спереду, але під ним розміщений електрокомпресор, тому гул ну дуже сильний.

Найкраще їхати в 2 вагоні. Почакав елекричку і поїхав до Львова. На пероні стартанув і побачив що їду на ободі, заїхав на шиномонтаж, накачав по максимуму колесо і погнав до дому. Колесо пробив склом, тому на такі відстані необхідно мати насос, латки і інструмент щоб зняти колесо.

В поляків на все по папірчику, витрат мінімум, а мукулатури огого. 

В підсумку за поїздку нактано 73 км, за два дня 97 км. Вибачайте, фоткав на ровер  :)
усі фото
#178
https на кожному сайті must have і то примусово. по швидкодії затримка пару мілісекунд.
#179
Рой, ти часом не маєш бекапу фот із першого повідомлення, бо не відкриваються фотографії (

#180
зарядка із качелі у парку культури Хмельницького біля скандинавії: