Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - kastorskiy

#1
Цитата: Mike від 30.09.2011 17:36:25
Цитата: Dima_ber від 30.09.2011 17:18:25
ОЦЕ ДІЙСНО СВОБОДА і ВІЛЬНЕ ПАДІННЯ!
Вінгсьют, мрію колись спробувати (якщо знайду свій розмір памперса :)) )
до речі подібні костюми використані групою спецназу в фільмі "Трансформери 3"
Ну, якщо забрати пролітання за 20 метрів від схилу гори - то це не багато чим важче/небезпечніше від звичайного прижка з парашуту. Просто розтягуєш собі задоволення  :)
Звідки інфа? І що мається на увазі під "звичайним прижком з парашуту"?
P.S. Трохи інфи по темі є на скайцентрі.
#2
Цитата: Gefaus від 25.01.2012 17:55:33Але у Львові жаль що немає їх(((
Так як-би і об'єктів не дуже то є :(
#3
У минулу неділю стрибали з повітряної кулі, вже й кліп готовий.
#4
Цитата: RedShift від 14.06.2010 09:34:42Словом, бачив я цей парашут в гробу.
А чому ж спочатку хотів стрибати? Яка мотивацїя була?
P.S. Доречі з дігерством теж в такому разі треба замінати, і не тільки з ним ;)

это слишком опасно
Видалено адміністрацією через Російську мову Але знайти текст можна по лінку нижче

(c)    katzurki http://community.livejournal.com/ru_jump/141974.html
#5
Є також в Цуневі і більш бюджетні варіанти покатушок, якщо не на ЯК-52 (без вищого пілотажу).
В Цуневі з будь-якого борта (ЯК-18т, L-200 и т.д.) беруть 6 баксів за хвилину, але вместимість їх різна, 2-3-4 місця, тобто ці гроші діляться на кількість пасажирів.
#6
Мдя...
ЦитуватиForm not found
This form has been deleted by the owner.
Try contacting the owner of this form.
І взагалі, змахує на якусь "подєлку на колєнкє", грубі помилки в html... І невже для проекту такого рівня треба було використовувати http://jotform.com/, невже неможна було написати своє...
UPD: нагуглив: http://hmmm.pp.ua/?t=uwa
#7
Цитата: maxis від 06.04.2010 09:54:08в чому це?
Процітую тебе ж.
Цитата: maxis від 21.03.2010 01:27:19Думай, як пишеш.
Спробуй перечитати і сам знайти протиріччя.
#8
Едуард Зіновійович ще і нам курси встиг почитати.
А ти не помічаешь, що ти сам собі протиречиш?
#9
Цитата: maxis від 28.03.2010 22:20:411. На фото - явно нахил не 1 градус, а десь так з 10-15.
До чого тут фото? Я лише зробив логічний висновок з твоїх власних слів.
Але, якщо вам начитали "теоріїї тригонометріі" в школі, то не тяжко приблизно порахувати ефективну площу і для даного випадку (10-15 градусів).

Цитата: maxis від 28.03.2010 22:20:412. Я бачу з даних дискусій, що мені намагаються довести усі переваги і безпеку спуску під 2-ма куполами. Успіху...
Не треба приписувати іншим слів, яких вони не говорили. Де було сказано про переваги спуску під двома куполами? Я сперечаюсь лише з вашим ствердженням, що швидкість зниження під двома куполами завжди складає 8-9 м/с.
#10
maxis, щось твої пояснення нічого не пояснюють, а просто стверджують.
Цитата: maxis від 25.03.2010 12:30:33при 2-х куполах під кутом - менша (навіть сумарно) - від цього і зростає швидкість зниження.
Тобто, виходить, що ти стверджуєш, шо при нахилі куполів на кут в 1 градус (ти ж не пишеш, про які кути мова), іх сумарна єфективна площа буде менша за площу одного, а швидкість зниження 8-9 м/с.

P.S. Эффективна площа куполів приблизно рахується як проекція куполів на землю, отже можно приблизно підрахувати, які ж повинні бути кути, шоб сумарна ефективна площа двох куполів була менша за один.
P.P.S. За паспортом запасного парашуту З-5, вертикальна швидкість зниження під ним не більше 6.5 м/с при загальній польотній масі 100 кг.

Цитата: RedShift від 28.03.2010 16:05:46
Чи достатньо буде для доступу до стрибків такої самої медичної довідки як на здачу екзаменів на отримання прав водія?
По посиланню віще ж це написано. Для перших стрибків довідок не потріьно. Потрібен тільки паспорт і ідентифікаційніий код.
#11
Цитата: maxis від 22.03.2010 20:35:27шось вам мало теорії аеродинаміки начитали за 65 стрибків... ;D
А вам, я так зрозумів "теорії аєродинамики" начитали багато? Та й досвід "практики аєродинамики" немаленький? Нажаль, не знаю, скільки в вас стрибків, бо курсів телепатії, на відміну від вас, не проходив.
Може розкажете для тих, хто не довчився, чим пояснює "теорія аєродинамики" той факт, що зниженяя під двома куполами становить саме 8-9 м/с і ніяк інакше?

P.S. І завтра стрибаємо.
#12
Цитата: G-H від 17.03.2010 12:40:59В значной мірі імовірність травмі залежить ще і від типу "купола" з якому стрибаеш. Якщо це "дуб" (Д-5, Д-6, Д-1-5у), то така вирогідність вишче, якщо "крило", то нижче, бо більше площа "куполу".
Всеж-таки площа "крил" значно менша за "круглі" куполи, та і травмуватись на "крилі" можна набагато сильніше.


Цитата: maxis від 18.03.2010 14:57:35Щодо фото - швдкість зниження під 2-а куполами складає 8-9 м/с, що є вищою, ніж під основним (5-6 м/с) і приблизно дорівню стрибку з 2-х метрової висоти.
Швидкість зниженння під двома круглими куполами може бути як більшою, ніж під одним, так і меншою, і залежить від "развалу" куполів, яким можна керувати.

До речі, завтра стрибаемо, від мотозаводу в 10:00 від'їзжае Скай-груп машинами, є вільні місця.
#13
Ух ти, а де в нас такі світлофори?
З.І. Коробить від постійного вживання слова "банер" в даному контексті.
#14
Цитата: Golem від 17.02.2009 19:06:11
От про Підземку сіетла за пів дня 45 людей почитало.
І тут також треба звернути увагу на те, на що звернув увагу Зіппо.
#15
Можна спробувати підшукати підходяще готове двигло та "обробити напільником". Як приклад - http://coppermine-gallery.net/ (що викорстовується на львів ектрім клаб: http://extreme.lviv.ua/gallery/ ).