Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Varjat

#1
Ну як книжка, читається!?  ;)
Щодо сканування, якщо ніхто не зголосився то я вже сам за наявності часу відсканую а тобі віддам цифровий варіант і ти  сам його десь запостиш!  8)
#2
        От і ви мене просвітили!!! Оскільки я відверто кажучи про такий метод прокладання тунелів навіть не здогадувався!!!
         Цікаво якого максимального діаметру тунелю можна досягнути методом ущільнення грунту!!! Тунелі метро мабуть саме таким чином і прокладають!?
#3
Golem написав:
ЦитуватиА Ви, Варяте, чого з нами ше  в жодну вилазку не ходили?

         Власне я не фанат індастріалу а радше урбаніст "доіндустріальної доби"  ;D Проте з приходом весни все ж маю надію вибратись з Вами на якесь цікаве дослідження! Тим паче що кермує мною на цьому сайті радше егоїстична цікавість до усього що є в Галичині та Львові зокрема!!! Адже знати  минувщину та не знати сучасного стану речей це нікчемно!!!


ЦитуватиА ше кажуть шо не знають як метро зробити 

Фантаситка та й годі, навіть важко собі уявити. Тільки от не памятаю шоб вони на тому перехресті шось копали. Останній раз то клали водяні труби від кільця Володимира-Великого - Кульпарківська до Наукової. Хоча якшо то 40 метрів під землею - то зовнішній вхід напевно не робили. А місцеві канали просто стікають в викопану яму тунелю. І копали зі сторони липинського, тому й не було слідів на Науковій

Але копальні машини мусіли ж якось спускати.

                 По-перше, метро знають як зробити однак питання транспортного сполучення менш актуальне аніж ріки каналізаційних стоків! Та й глибинні роботи вони могли проводити ще на першому етапі будівництва!!!
                 А от що дійсно цікаво так це куди дівали стільки сотень тисяч ато й мільйонів кубометрів грунту!!! Нагадаю Замкову Гору, яку в XVIIIст. називали Пісковою (Зандберг) в зв'язку з її кострубатістю та майже повною відсутністю на ній  дерев та присутністю натомість піску і піщаних карєрів які у вітряну погоду засипали пилом все середмісття в 1835-1839рр. повністю вирівняли за рахунок грунту добутого лише з котловану під фундамент театру Скарбека (сьогодні драмтеатр ім.М.Заньковецької)  та зрівняння кількаметрового  підвищення на площі Каструм на якій стояв Низький замок (сучасний Вернісаж та два прилеглі до нього будинки зі сторони пр.Свободи)!!!!!! Тепер уявіть собі скільки грунту мали підняти на поверхню при будівництві цієї глибинної каналізації!!! В нас би теракоти як в Донецьку височіли!!! ;D
#4
          Що ж, відповідаю по пунктах:

          - сторож власне для того й є щоб затримати порушника  до приїзду працівників правоохоронних органів та складання відповідного протоколу про адміністративний проступок, тощо,  хоча звісно може й за територію випровадити не викликаючи міліцію, це якщо добрий попадеться;

         -  не зважаючи на те що попереджувальних табличок не було в Україні немає "безхозного" майна  і за бажання до відповідальності можуть притягнути у будь-якому випадку, в такій  ситуації лише до адміністративної у вигляді штрафу проте зважаючи на специфіку роботи правоохоронних органів на пострадянському просторі  краще з останніми не сперечатись особливо якщо з їхнього боку пролунала пропозиція "домовитись" так-як патрулюють вулиці і об'єкти не офіцери а як правило звичайні безпринципні пепеесники яким взяти і запхати тобі до кишені скажімо "косяк" а потім звідти його дістати зовсім не важко!!! Тому у випадку затримання в таких місцях краще багато не сперечатись а спробувати пояснити що от мовляв туристи і т.д. а якщо пояснення не діють домовлятись "по хорошому"!!!

          - журналістське посвідчення ніяких переваг окрім моральних в очах правоохоронців не надає!!!  Хоча розголосу вони побоюються і з журналістами ведуть себе більш стриманно! Єдине місце де таке посвідчення може щось значити це суд, та й то потрібно доводити що в журналіста не було можливості попередньо узгодити свій візит  з власниками будівлі чи установою балансоутримувачем!!!

           Зважаючи на вищевикладене та ментальність наших охоронців усім раджу  завжди спочатку спробувати домовитись принаймні з вахтером чи охоронцем на КПП про візит на територію об'єкту а не одразу лізти через паркан!!! Воно все здається квіточками проте повірте, потрапивши до правоохоронців за їхнього поганого настрою останні  можуть змусити написати зізнання й про вбивство Джона Кеннеді!!!  ;D
#5
           Ооойй вже ці невгамовні!!!  ;D добре що вас влітку на полігоні ніхто не підстрелив!!! хоча якби далі тою бетонкою поїхали в глибину лісу то мали б на горіхи! Стоїть же ж табличка що далі цивільним зась а цікавість всерівно перемагає  ;D

           Якщо об'єкт режимний а охоронець бовдур ще й на підпитку то й в спину при спробі втечі вистрелити може і хоча стріляють як правило гумовими кулями оскільки охоронцям дозволів на вогнепальну зброю не дають, лише на спецзасіб, то синяк на пів спини всерівно довго сходитиме!!!  ;) Та й до адмінвідповідальності всіх "цікавих" можуть притягнути а за особливого бажання й до кримінальної!!! Пояснюю як юрист - не закінчений злочин вважається замахом на злочин однак відповідальності не виключає а лише дає змогу при винесенні вироку брати з санкції відповідної статті ККУ нижню межу!!! До прикладу проникнення на територію чи то приватного чи  державного підприємства, відомчих та інших установ можна кваліфікувати як таке що вчинене з метою крадіжки передбаченої статтею 185 ККУ проте в зв'язку з затриманням охороною крадіжці вдалось запобігти! Так от санкцією п.1 даної статті передбачено мінімальну відповідальність у розмірі 50 неоп.мін. доходів громадян (900 грн) а максимальну у вигляді позбавлення волі на строк до трьох років і власне виходячи з відсутності факту крадіжки суд може призначити штраф або щось з цих варіантів:  громадські   роботи на  строк  від вісімдесяти до двохсот сорока годин,  або виправні  роботи  на строк  до двох років,  або арешт на строк до шести місяців!!! Якщо ж охороні чинити спротив то тут і під грабіж (ст.186 ККУ) можуть підписати і штрафом тут точно не відбудешся!!! Тому тікати не можна ніколи бо це вважатиметься визнанням особою протиправності власних дій, а потрібно вдавати дурника і розмовляти з охороною!!! тоді можна буде й від адмінвідповідальності відмазатись не те що кримінальної! Проте нікому не рекомендую лізти на територію перед якою є попереджувальні знаки, таблички! а якщо мурів немає, нічого немає то тоді й спробувати можна!  8)
#6
Цитата: Ioan85 від 09.03.2009 14:36:02


ЦитуватиЯ з 90-тих років з того парку і не вилазив, більшого за той тунель там немає, а в " кількасот метрів південніше і ближче до паркану аеропорту" там відкрите русло котре через трубу протікає під аеропортом і йде вздовж озера.
Колись в 90 роках тяглася металічна труба діаметром 30 см, вона обминала військову частину і приблизно слідувала маршруту тунелю але йшла вздовж доріг, фрагмент тої труби можна знайти під вулицею любінська, біля військової частини в трубі стирчав патрубок з краником, звідти сяпіло повітря під тиском...



          Я мав на увазі люк близько третої з правої сторони ВШ!!! Можливо в очах десятилітнього "парубка"  цей тунель видавався значно більшим а можливой й саму шахту в той час сприйняв як суцільний тунель!!!  ;D
#7
       Не виключено, що  тунелі на лінії Левандівка-"П'ятий парк"-Ряшівська  це аналогічні підходи до того ж таки аеропорту проте вже з західної сторони ще й зважаючи на ту обставину що там базується не лише цивільний а й військовий аеродром!!! При чому  як я уже говорив, тунель на фото  Ioanа85 по суті швидше за все відгалуження основної системи, оскільки в тунелі який  я бачив  в 90-их, кількасот метрів південніше і ближче до паркану аеропорту спокійно б помістилась вантажівка! А стількох метрове бетонне перекриття склепіння тунелю цілком можливо призначене саме для уникнення завалів при до прикладу прямому авіаударі!!! Каналізацією б ніхто так не переймався! Чи можливо хтось думає що совкам не було куди бетон дівати!?  ;)
#8
         На фото один з вузлів системи походу!!!  стільки бетону на просту каналізацію точно б ніхто не витрачав! як ви гадаєте!?  ;)
         Доречі гіпотезу про використання системи військовими особисто я вважаю такою, що має право на життя оскільки з південних та східних районів міста потрібно ж було  у екстрених випадках дістатись до аеродрому!!! та й не виключено що від будівлі споруджуваної для тодішнього Управління КГБ на Стрийській (зараз приміщення займає Державна податкова адміністрація) в силу специфіки організації яка повинна була в ній базуватись  вів якийсь тунель що сполучав дані приміщення з "системою"!!!
          За совка могли збудувати будь-що, а зважаючи на "методику обміну інженерними військами" до прикладу зі Львова в Хабаровськ і з Сургута у Львів, інформація про такого роду будівництво не виходила за поріг відповідних відомств!!!  8)
#9
         По-перше, саме для житлової забудови й спорудили згадувану тобою нову систему  а  ця система споруджувалась для промислового призначення і на момент її спорудження прилеглі до неї райони були не щільно забудовані!!! тим паче й зараз до неї нічого не підключають! і наскільки я зрозумів ця система працює шляхом створення тиску накопиченням вод і їх подальшого спуску і насосних станцій в основній шахті як таких не передбачено!
          По-друге, які можуть бути поломки в тунелі з  в середньому 12-ти метровим діаметром!?  8) кусок танка застрягне!? 
           Люки наскільки ше й я памятаю закривались решітчатими кришками щоб повітря виходило з шахти проте їх металозбирачі вже давно поцупили а як уже згадувалось східців на спусках немає, їх пообрізали щоб ніхто не спускався знову ж таки  як мені відомо після інциденту з летальним закінченням! загинула дитина чи то в кінці 90-их чи початку 2000-них! я й сам в середині девяностих там грався будучи малим, тритонів поруч в калабанях ловили  ;D
           А    щодо "ходити якось можна" то я за право кожного на добровільну і тупу смерть, до того ж можливо премію Дарвіна посмертно отримаєте!!!  ;D З залишків власної совісті я відповідальність так би мовити зняв - тепер ваш вихід!!! 

          На гугл мапі й сам спробую пошукати найближчим часом а наразі спати лягаю! це в вас ранок а у нас от по першій уже кілька хвилин!  ;)
#10
      Система про яку ти говориш лише недавно завершена а ця про яку говорив я стара, зав'язана на річці Верещиці!!! Варто запитати будь-якого "роботягу" з міських каналізаційних мереж  і майже кожен з них якщо не був у тій системі то знає про неї!!! те що десь про неї не згадується не свідчить про те що її не існує!!! тим паче що в ї реальності можна пересвідчитись наочно але щераз наголошую НЕ СПУСКАЮЧИСЬ!!!  Таким   напором  не   те  що   людину  на  мотузці   розірве!!! 8)  І вентиляційні шахти там не для вентиляції а для виходу газів і усунення надлишкового тиску!!! Уявляєш ж мабуть що б відбулось якби кілька тисяч кубометрів стоків різко почали рухатись  шахтою з по суті вибухонебезпечними випарами, якщо б не було ВШ!? від стиснення вони б вибухнули!
        Зараз цю систему частково розгрузили з здачею в експлуатацію нової!!! Якщо колись вона працювала автоматично та систематично  то зараз шлюзи відкриваються лише кілька разів на добу, більшість з яких припадає на ніч! Можливо памятаєш на бескиді юзер з ніком "Ioan 85"  так от він живе в районі Городоцької-Патона  в безпосередній близкості до допоміжних споруд системи і має "щастя" "насолоджуватись" випарами які витісняються тиском води що мчить шахтою! так от зокрема й за його словами відкриття шлюзів відбувається кілька разів на добу внаслідок чого кількатисячний район прилеглий до системи має нагоду щоразу втішатись "пахощами"!  ;D
         За словами керівника одного з великих підприємств, що користуються цією системою вона перманентно на 60% була створена для стоку технічних вод усіх підприємств що прилягають до неї а це парканадцять не маленьких заводів зокрема й ЛАЗу з  сумарною кількістю працівників  в кілька десятків тисяч! за совка звісно ж оскільки зараз на їх території як правило орендарі та й виробничі потужності втрачені! і лише на 40% для стоку каналізаційних вод житлового сектору цих районів!         
          "Дехто" навіть подейкує про те, що з танково-ремонтного заводу тунелем на позицій могла спокійно пройти колона бронетехніки! Як це можна убло втілити у життя я звісно ж слабо уявляю проте зважаючи на совкову оборонну параною і масштабні будівництва з нею пов'язані мені особисто не важко повірити у реальність такої гіпотези!  ;D 8)
#11
Golem, Golem  ;D як то кажуть вчи-вчи, одні двійки!!! я ж свого часу вже згадував на "бескиді" про каналізаційну систему в  парку поруч з аеропортом!!!

Цитуватианалогічні входи до каналізаційної мережі є поруч з парканом ЛАЗ з боку вулиці Хуторівка, тобто від перехресття вулиць Стрийська-Наукова а також зо два таких входи в парку біля Південного ринку (в парку висота тунелю близько 12!!! метрів) але лазити у них не те що не рекомендується а КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО  оскільки на Стрийській, Новому Львові, Науковій, Володимира Великого та на Виговського як і у всіх топографічно "верхніх",південних районах міста є накопичувальні колектори які в момент заповненя до потрібної межі відкривають шлюзи і разом випускають тисячі кубометрів води за кілька хвилин!!!!!!!!!! напор такий що мабуть і грузовик змило б  тут вірна смерть оскільки навіть пройшовши кілька метрів від входу можна не встигнути добігти назад і врятуватись від шаленної течії!!! у парку поруч з Південним такий вхід знаходиться біля гаражних комплексів недалеко від аеропорту, там поруч ще озерце невелике і залізобетонний стовпчиковий каркас розпочатої споруди  так от там колектор відкритий в принципі і має поміст, якщо дивитись з фонариком донизу то дзюрчить маленька річечка по щиколотки але періодично з гулом як метро прилітає "велика вода" аж дивитись страшно

Цитуватисправа у тому що серед багатьох львівян побутує хибна думка немовби всі стоки потрапляють до Полтви  проте практично усі "спальні" райони мають свою каналізаційну зав'язку, як правило спільну!!! тому ці стоки на рівень води у Полтві не впливають, наприклад з Стрийської, Наукової, Виговського і Патона стоки взагалі потрапляють у річку Верещицю!!! і так ще купа районів мають альтернативні системи водовідведення  на сайті міськвиконкому мала б лежати карта систем водопостачання та водовідведення міста Львова
#12
Єдина досить хороша і не заангажована книга з описом Львова часів другої світової війни це "ШОА" у Львові" Євгена Наконечного!!! придбати можна в будь-якій пристойній книгарні як от  Книгарня НТШ на проспекті Шевченка до прикладу! по-перше, читається безвідривно, на одному подиху, по-друге, грунтовний матеріал  "з перших уст" від 39-го і до звільнення Львова від окупаційних військ включно!!!