Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Bottlehunter_

#241
Обговорення, коментарі і доповнення до  основної теми
#242
Це невелике оповідання упорядники дитячої літератури необачно помістили в одну книжку із цілком дитячим "Сто років тому вперед" про дівчинку Алісу і мієлофон. Я перший раз прочитав "Врятуйте Галю" років в дев'ять, і реально встрашився - пів ночі не міг спати, уява малювала всіх тих потвор, а в голові крутилася думка - чи не могло що-небудь із Зони цілком випадково перелізти через паркан.
Тема явно злизана із "Пікніка на обочині", але твір все одно є цікавим.
Тут можна почитати
#243
Стаття в останньому числі "Інформатора". Фотки в них на цей раз не з  Експлорера, аж дивно ;)


#244
    Ще одна моцна стаття про Запоріжжя і Дніпрогес для тих хто думає чи їхати чи сидіти дома.
#246
Тему можна видалити
#247
Та напевно Львів-Дніпропетровськ, зі Львова в 17-15, в п'ятницю,10, буде найкраще. Назад в неділю хочу вертатися, але пошукаю що з Дніпропетровська або Запоріжжя їде ближче до вечора. Ну і де місця кращі є, щоб всі могли разом сісти і випити горіуки соку. Спочатку зголосітся хто їде, щоб вирішити питання з ночівлею, хто що бере і т.д. В найближчу неділю-понеділок буду у Львові, можна було би піти разом по квитки, найкраще на Підзамче, там людей зазвичай мало і касири привітні.

Крім стоянки хочу побачити Дніпрогес, по Запоріжжі погуляти. На Хортицю часу напевно не стане, вона велика.
Про форс-мажор з охороною, котра могла посилитися через різкий інтерес до стоянки, я вже думав. Ніц не придумав, то питання вирішим вже на місці.
#248
Яка буде погода - знає хіба Боженька. Вже гірша, ніж в мене в Долині напевно не буде - третій день +10 і дощ. Особисто  я збираюся на наступні вихідні (10-12.09) поїздом, хіба би якийсь форс-мажор. хто зі мною - пишіть в особисті, квитки треба буде взяти наперед.
#249
Вже справив. Не бачив того звіту у нас, йно на Бескиді.
#250
Обговорюємо основну тему.
#251
Щойно згадав: зо два роки тому друг працював у кав'ярні "Мапа", що знаходиться зразу біля каплиці Боїмів. Кав'ярня має верхній зал і нижній, в прикольному старому підвалі. Можна було зранку, коли відвідувачів ще нема, не йти на пари і зависати там, попиваючи халявну каву ;)
В одному з тих підвалів є підсобка, де офіціанти перевдягаются, тримають якісь свої речі і т.д. З підсобки є ще одні двері, на вигляд старі, але ключі від них мав лише якийсь Найголовніший Бос. Одного дня хлопці якимось чином їх добули, відкрили двері, там виявилися сходи вниз і підземний коридор,місцями напівзасипаний і неосвітлений. Вони пройшли трохи, наткнулися на якісь чи то кістки чи то мощі (Думаю, то з цвинтаря, який міг бути колись біля костелу) і вернулися назад.Пізніше той чувак поїхав до Москви на заробітки і в  підземелля я так і не сходив. От таке місце. Хтось може щось додати по темі?
#252
Довідка має бути така як на нижньому фото. Копію її треба надати при техогляді, інакше не дають талон ТО. Народні умільці деколи юзають сканер і фотошоп, щоб не платити 300 грн в поліклініці (офіційно набігає коло 150). А щоб штрафували на дорозі за відсутність медичної - тут варто поспорити і попросити показати відповідне розпорядження МВС. По-моєму, його в природі не існує.
#253
Я в страйкбол ніколи не грав,тілько з ейрсофт-зброї стріляв в тирах, але страшенно хочу спробувати, для початку буде добре і войнушки з китайськими автоматами.
Питання: у якій формі буде проходити біганина? Чи не краще буде зробити щось схоже на Контер Срак, поки більшість мають недалекобійні пукалки - 5 на 5 на якомусь заводі, в кожної команди своя база, тобто точка старту, швидко перестріляли одні других і наступний раунд? Так можна і турніри проводити, все буде динамічно, швидко і весело. Питання до Стінгера:як далеко стріляють ті китайські автомати і пістолєти? Удар кульки буде відчутний? 
#254
Та місць дофіга насправді,просто треба "роззути очі" і не лінуватися. Величезний Калуш, Стрий,де є закинута ВЧ і купа цікавого.на форумі майже нема звітів з Волині,думаю,там теж є на що подивитися. Знайомий вчится на геологічному-лазив в шахту в Стебнику,краса неземна.взагалі,в кожному маленькому місті є щось цікаве,про що ми можемо і не знати. 
#255
Музей Кара-Тобе (чорний горб в перекладі з татарської). Позначка 5 на карті. Стилізована жовта башта, котру видно з правої сторони на горбі в районі автобусної зупинки «Прибережне» якщо їхати на Євпаторію. Можна також електричкою – до зупинки «Технікум», далі стежкою через поле, орієнтуючись візуально.
Музей зроблений на базі військового берегового спостережного укріплення. Вхід коштує 15 грн, це разом з екскурсією, самостійний огляд експозиції заборонений. Екскурсоводи кажуть, що тут знайшли Євпаторіон  (грецьке чи то скіфське  місто , точне місцезнаходження якого довго залишалося невідомим). На території є макети скіфського житла, бутафорські розвалини давньогрецького міста, але мене цікавив тільки військовий об'єкт. Далі слова екскурсовода.
Берегове укріплення було збудоване відразу після війни для огляду прибережної затоки. Особовий склад при виявленні десанту ворога повинен був доповісти спеціальним каналом зв'язку командуванню в Севастополь, тримати оборону, чекати підмоги та інформувати про пересування ворога. В 70-ті роки пункт морально застарів (чому?), був розформований і простояв закинутий до 2000 року, коли з нього зробили музей.

Для туристів доступними є тільки 15 метрів коридору, вздовж якого протягнуто канат. Коридор виходить до головної оглядової башти, котра має три яруси, сполучені залізними морськими трапами. Через вузенькі оглядові щілини справді чудово видно все навколо – море, озеро Сасик, прилеглі села. В цій же башті розміщена і бідна експозиція – кілька викопаних черепків, кістяних голок, фото на стінах...  В коридорі я помітив три бічні виходи, неосвітлені. Один був зачинений дверима, другий мав тільки прихилені грати, третій взагалі без дверей. Коли екскурсія вийшла надвір, я якийсь час фоткав з мудрим виглядом кактуси, а коли всі розійшлися – вернувся дослідити ті коридори. Там виявилося купа  дверей, переважно замкнених, приміщень, забитих всіляким непотребом і т.д. Зі світла я мав хіба запальничку і спалах фотоапарату, глибоко не зайшов, але навіть те, що побачив вражає. Думаю, там можливі і нижні яруси – треба ж було десь зберігати їжу, боєприпаси, воду на випадок бойової тривоги. Крім того, відстань між крайніми вентиляційними трубами, що вціліли на поверхні, метрів 150-200.



















Ще група фото – навіть не можу припуситити, що б то могло бути(№9). Велика бетонована площа,під якою місцями спеціально зроблені порожнини до 2 метрів висотою, кілька вцілілих стін, одна будівля, схожа на склад, із закликами на стінах гарно працювати і не лінуватися. Через паркан – завод будівельних матеріалів. Думаю, там був елеватор або щось типу того.











Далі – соляний промисел на березі озера Сасик (Позначка 6). Їхати автобусом  до зупинки «Сільпром», за зупинкою перейти залізничну колію, а там вже все видно.




















Озеро Сасик, але вже з іншого боку(Цифра 7). Розвалюха на фото – очевидно, залишки водокачки, що позначена на кілометрівці. Біля неї є джерело з прісною водою, що в тих краях - велика рідкість. Щодо дерев'яних свай в озері – це, напевно, рештки намивної коси, такий пейзаж звичний на солених озерах біля Сак і Євпаторії. Дуже незвично і красиво виглядає товстий шар солі на березі.











І наостанок – трамвайне депо в Євпаторії.Позначка 8. Трамвайна колія тут, як і у Львові, вузька. По місті вона йде не двома рядами, як у нас, а тільки одним, місцями влаштовані роз'їзди. Тому часто трамвай зависає, чекаючи, коли проїде його товариш. Нам пощастило зробити кілька фоток в трамвайному депо. За словами одного з працівників, в них є кілька трамваїв 1956 року. Зверніть увагу не незвичний ліхтар з погодніми умовами при виїзді з депо. Позначка на кілометрівці не є точною, можу впевнено сказати тільки що депо десь в тому районі – біля вантажного порту і музею скульптур.













Питання до спільноти:
1) Чому в 70-тих втратила актуальність лінія берегової охорони?
2) Куди саме в Криму чумаки їздили по сіль? Може, якраз на озеро Сасик?


Коментарі прошу писати сюди
Більше фото можна побачити тут  і тут

#256
Обговорення основної теми
#257
Пропоную увазі шановної публіки звіт з моїх серпневих  індустріальних прогулянок по Криму. Не бачу сенсу створювати окрему тему для кожного об'єкту, хай краще буде все в одній красивій купі, об'єднаній територіально – від міста Саки до Євпаторії. З картами, поясненнями до них і моїми особистими враженнями.




Отже, №1 – територія санаторію ім.. Пирогова в Саках. Частина старих корпусів стоять закинуті, красива архітектура царської Росії кінця 19 століття. Деколи нагадує львівські будинки, але має свої неповторні риси. Санаторій стоїть на березі соленого Сакського озера, де лікують грязями захворювання рухового-опорного апарату.











А ще всюди навкруги Сакського озера стоять такі меморіальні комплекси заборонних знаків





Трохи далі на березі я надибав машини, що добувають грязь з озера. (Позначка 2)
Мені вдалося зробити кілька знімків чудо-машин, після чого невідомо звідки з'явився сторож і попросив покинути територію. Взагалі в мене склалося таке враження, що якщо в Криму, на відміну від, наприклад, рідної Галичини,  на індустріальном у об'єкті присутні люди – охорона чи працівники – вони будь-яким чином постараються тебе здихатися, не слухаючи пояснень і не вникаючи в причину твоєї тут присутності. Не положено – і все.
Вода в басейнах  для регенерації – їх є шість чи вісім, не пам'ятаю – має в кожному свій колір, синій, жовтий, помаранчевий, білуватий... Напевно, колір міняється в залежності від того, скільки часу болото там маринуєтся. Поміж басейнами прокладена вузькоколійка, на якій стояли три прикольні вагонетки, до країв повні цілющої смердючої грязі. Колія була прокладена і далі, можливо навіть по території міста, місцями видно її рештки, залиті асфальтом.
Також практично на території санаторію знайшлася військова частина, діюча, але ворота відкриті навстіж, охорони не видно, а на КПП сушилися якісь футболки. Заходь хто хоче, бери що хочеш.
Пошуки бомбосховища теж виявилися успішними. Метрів за 300 від берега озера за височезним добротним бетонним  парканом біля великої водонапірної башти, котру видно здалеку. Все за сімома замками. Дивно, якщо зважити на те, що половина прибережної зони – у розвалинах.















По приїзді на море мені ніяк не давали спокою розвалини якогось заводу, що маячили на горизонті. Отож одного разу я встав рано-вранці, поки сонце ще не вжарило  на всю катушку, озброївся фотоапаратом і пішов. Якщо хто буде в тих краях – перший поворот наліво якщо проминути базу відпочинку «Прибой», на повороті знаки «В'їзд заборонено» і «Тупик», йти вузькою асфальтованою дорогою  десь кілометр, потім наліво і городами, орієнтуючись на розвалини. Тупик там справді є, десь через 2 км. шлякбаум  на дорозі, біля другого заводського КПП, проїхати можна хіба ровером або скутером.
По дорозі я надибав очисні споруди (на карті – цифра 4).









Погуляв там, пофоткав, аж поки на гавкіт собак не вийшла заспана тьотя-сторож і підозріло спитала що я такий молодий так рано тут роблю (на годиннику було тільки біля шостої ранку).
Після моїх пояснень сторожиха махнула рукою в сторону розвалин і сказала, що он там залишки хімічного комбінату (Позначка 3) і туди мені якраз дорога, тобто стежка через дачний масив. Комбінат колись виробляв марганцівку, цинк і бром. Непогане доповнення до цілющого морського повітря. Виробничі цехи зараз не працюють, стоять розвалені, але працює науково-дослідна частина, котру, до речі, суворо охороняють. Пізніше я виявив там шлагбаум, два КПП ще й моцні ворота на сам науково-дослідний завод, а коли  фоткав напис «Слава КПСС» на будівлі, прибіг охоронець, почав волати, що це стратегічний об'єкт, ніяких фотографій і цілком серйозно хтів викликати наряд.
Цей діючий завод ніби ділить всю територію комбінату на дві частини – великий масив розвалюх зі сторони Сак, далі він, і ще багато закинутих цехів зі сторони баз відпочинку. На території всюди купи породи – це відходи виробництва, ходити по них не рекомендуєтся, можна заробити висипку на ногах. Ще бонус – змії, котрі собі облюбували комбінат. Тому під ноги треба дивитися з подвійною обережністю. А враження від комбінату – просто супер. На карті територія під номером 4.  Нижче фотки.























#258
Моцний +! І фотки гарні, і місце. Аж слина тече ;)
#259
ЦитуватиА на Долинський ГПЗ на заїзджали? Цікаво, як там зараз.
Там охорона серйозна. Не так просто заїхати. Навіть фляшка не помагає ;)
#260
Коли я збирався відвідати Калуш, спочатку планував тільки проїхатися ровером на кар'єр, там пожарити ковбасок, попити пива, погуляти і вертатися додому. Але по дорозі здибав стільки цікавого, що п'ять годин до поїзда минули як одна мить. Мені Калуш видався дивним і незвичайним містом, містом контрастів, де дивовижно поєднуються прекрасне і потворне, чистенький доглянутий парк, гарно підстрижені кущі на центральних вулицях (місцями навіть з велодоріжками!) і річка-вонючка, зграї безпритульних собак, великі купи мусору на окраїнах. А ще охайні житлові будинки мирно чи не дуже, але співіснують з величезною, напіврозваленою Промзоною. Цехи, польські та радянські, бомбосховища, тунелі, купа іржавої техніки, кар'єр – і все майже не охороняється.
Нижче даю карту з аматорськими позначками і пояснення до неї. Масштаб в оригіналі 1см = 300м.



1- Калійний комбінат, котрий описувала Pantera







2 - Відразу за комбінатом, на іншому березі річки знайшлося якесь підземелля, найшвидше – бомбосховище. Досить велике, між двома крайніми входами на око було метрів сто, а може й більше. Всередині сухо, але я далеко не заходив.







3 – Розмита річкою вулиця, машиною там проїхати не можна, збоку є тільки вузенька кладка. На березі стоїть трактор, що забиває сваї, для грядущого ремонту дороги, очевидно. Але виглядає так, ніби трактор біля річки ще не раз перезимує.





4- Не знаю, що тут було колись, але мені реально сподобалося. Полазити є де,  а всередині цехів навіть збереглося якесь обладнання. В одному приміщенні тепер справжнє болото, з жабами і ряскою. З болота ведуть сходи до дверей на другому поверсі. Сюрреалізм!














5 – Власне сам кар'єр. Туди веде грунтова дорога, але автомобілем заїхати не можна, перед аварійним  мостом через Сівку стоїть шлагбаум. На самому кар'єрі, біля озера, дощова вода вимиває в м'якій породі підземні порожнини, котрі не видно зверху. Два чи три рази я провалювався по коліно, в кількох місцях розмиті величезні каньйони. До речі, озеро на кар'єрі має чи не більший вміст солі, ніж Мертве море. Деякі екстремали там навіть купалися.









6 – Очевидно, початок комплексу хімфабрик. Вглиб  я не заїжджав, скраю побачив вишикувані в дві шеренги нещасні поржавілі БілАзи, штук 20, що доживають тут  свого віку. Охорона є, але не виглядає дуже злосна. Крім того, дірки в паркані також є ;)





7 – ще якесь підприємство, називається Нафтомашремонт чи щось типу того. Зі сторони вулиці – добротний залізний паркан, охорона, прохідна. Зі сторони залізниці можна пролізти. Більшість території закинута.



Решта промзони Калуша – Терра Інкогніта. Величезна територія для майбутніх походів. Ще мене зацікавили шахти посеред поля між Калушем і Голинем. Хто що знає про них?


Більше фоток тут


Обговорення тут