Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - VeNick

#61
Цитата: inkognito від 08.07.2010 16:14:18
Як мінімум є на:

1) ВАТ "Львівський керамічний завод", вул. Сяйво
2) ВАТ "Львівобленерго", вул. Сяйво;
3) У вагонному депо станції Клепарів;
4) У 5-му парку;
5) ВАТ "Львівський Холодокомбінат", вул. Повітряна

ще є в депо Львів-Зазід як мінімум одне
і в локомотивному депо Львів два бомбосховища
#62
відео з новин НТН
#63
я в той маяк з іншого такого самого маяка переставив половину плат))) але роки дають своє і думаю скоро прийдеться купляти інший підсилювач. А вся установка виглядає ось так
#64
ти правий, але той маяк я зібрав з двох))) і в нього один з виходів трохи храпить, ну що поробиш роки даються в знаки
#65
трохи поексплуатую, а потім в музей здам))) в принципі техніка хороша, хоча і роки беруть своє, але совість не дозволяє з нею розлучитись
#66
Згадайте як важко колись було купити щось з цих речей, а зараз більшість людей її викидаять через те що вона своє віджила


телавізор Електроніка 407 (Якщо хтось зможе його полагодити віддячусь пивом)


калькулятор Іскра 1103


Пилосос Циклон-М


колгоспник))) сувенірний


Радіоприймач Россия 303-1


Магнітовон Весна 212С-4


телевізор Електрон


холодильник Саратов


магнітофон Маяк 323


акустична система Радіотехніка S30
#67
Сьогодні я, Юзер і Рой вирішили подивитись де саме протікає Полтва між Липинського і Чорновола, ми знайшли дещо цікаве і побачили наслідки дощів
#68
знайшов в себе в депо рейку з 1924 року, правда зараз вона використовується як стовп для огорожі
#69
відпочиваючи учора я ось таке бачив)))
#70
stinger на роботі
#71
ще кілька сьогоднішніх фото
#72
взагалі то так, тільки з двигунами
#73
ладно, не будемо спорити :) при нагоді поспілкуємось на ту тему наживо
Р.S. я на цих вихідних планую бути у Львові так що можна кудись злазити
#74
Олег вибачай але ти трішки помилився глянь тут це спеціальний домкар і він є невід`ємною частиною електровоза
#75
Жирий + за фото, я давно хотів це сфоткати але не було можливості. Це ще одна частина від кар`єрного електровоза якраз на тих вагонах розміщені тягові електродвигуни
#76
ДТГО " Львівська залізниця", ВП "Локомотивне депо Львів"
#77
на фото Key.jpg  ключ від стрілочного переводу, зараз це вже історія хоча на далеких маленьких станціях таку систему управління рухом можна зустріти. це з часів жезлової системи
Ось один з пунктів "ПРАВИЛ ТЕХНІЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗАЛІЗНИЦЬ УКРАЇНИ"
   6.32. Пристрої   ключової   залежності   мають  забезпечувати
взаємне замикання стрілок та  сигналів  за  допомогою  контрольних
замків.
    Стрілочні контрольні замки мають допускати:
    виймання ключа тільки при замкненій стрілці;
    замикання стрілки  тільки  в  положенні,   яке   вказане   на
вийнятому з замка ключі,  за умови щільного прилягання вістряка до
рамної рейки.
    Не допускати  можливість  замикання  стрілки  при  зазорі між
притиснутим вістряком і рамною рейкою 4 мм і більше. Забороняється
застосування стрілочних контрольних замків однієї й тієї ж серії в
межах однієї станції,  а на великих  станціях  -  у  межах  одного
стрілочного  району  і  суміжних  з  ним  стрілочних  постів інших
районів.
#79
до мене в двір заїжав легковик типу універсал з п`ятьма антенами на задньому краю даху (антени не великі, на магнітах і дроти до них ішли по салону як небудь) думаю що то щось пов`язано з мобільним зв`язком. Там машина заїхала в самий кінець мого двору потім розвернулась і виїхала
#80
Через Зелену в районі Шота Руставелі можна було перейти тільки в гумаках або переплисти на байдарці. Вся вулиця перетворилась на одну суцільну річку