Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - :-)

#61
Цитата: olehz від 03.07.2015 12:59:09
Цитата: :-) від 19.06.2015 20:09:44
я про те, що GPX трек йде значно дещо осторонь накресленої на мапі дороги, при тому, що там дороги немає. Як із таким чинити?

Відкрити у JOSM, видалити "косі" ділянки, зберегти - завантажити на сервер
Я поки чудого не видаляв, бо знаю, що і мій трекер ще той стосовно точності. Яким чином можна перевірити "хто більше бреше", мапа, чи трекер?

І ще питання по Марбл, як часом ви його користуєте, ото собі на Федору зорганізував, зараз намагаюся вивантажити якось Західну Україну на неї, але складно - там ж наче обмеження по к-ті елементів. Як би то оптимізувати? То раз.
А два - от я зараз собі вивантажив, користую собі в офлайні, а потім хтось пофіксив певні ділянки, то воно якось автоматом підвантажиться, навіть якщо я туди не заглядаю, чи як?
Не сильно багато часу на документацію. але у вільну хвилину переглядаю.
#62
Цікавлять мене павербенки, такі бажано, щоб 18650 вставляти і витягати. Хтось може в курсі, там якісь разні технології, чи брати перший-ліпший і не мастити собі голову?
#63
Цитата: olehz від 19.06.2015 18:52:42
Цитата: :-) від 18.06.2015 20:00:29
Як бути із косяком чи то мого трекера чи то чужого, чи то чужих рук?

Проблема була у тому, що твій логер зберігає одночасно 5 шарів. Якщо лишні викинути все відкривається
Може топікстартер процитував не те повідомлення, я про те, що GPX трек йде значно дещо осторонь накресленої на мапі дороги, при тому, що там дороги немає. Як із таким чинити?
#64
Як бути із косяком чи то мого трекера чи то чужого, чи то чужих рук?
#65
Вітання. маю цілу пачку треків, але часом їду навпростець, можна там їх якось обрізати, щоб ті "напроломні" частини забирати?
#66
Цитата: Андрій74 від 25.05.2015 21:15:28
Пацани,цікаво хто вас пустив в ГЩУ. Зазвичай в такі місця постороннім велике табу.Виписати наряд на територію ТЕц,АЕС,і т.д важко,неговорю вже ГЩУ.
Був на багатьох ГЩУ, в чому проблема? І жодного свідчення. що ми були на ГЩУ ХАЕС не є, бо нас там і не було.

На ГЩУ нудно, на БЩУ часом буває фан.
#68
Дрихну от в душному готелі і то шкода. Натомість очікую на нові фото і відео у відповідному розділі. Lesyk, випий там за мене. ;)
#69
У мене обставини мінєються са скоростью бороди на виході, може й буду, хз.
#71
Як буду довкола ЛЬова то буду. Певне на ніч. Певне роверком.
#72
Цитата: Олесь від 20.03.2015 16:02:14

Завше цікавив сенс тих півкруглих виємок зверху леза.
#73
Цитата: Андрій74 від 18.03.2015 15:53:04
Йому не зовсім кінець.Один цех повністю збереженний,законсервований,виставлена охорона.
А що Ви можете сказати про його потенціал?
#74













Шкода на відево не чути звуку від лопатей, що наближаються.



#75
Ну йому ппц давно, то так. для загального розвитку інформація. Хоча мені подобається червона цегла тих будівель.
#76
Підтримую, бачив восени початок ремонту, завтикав щось тут написати, хоч і збирався. :-\
#77
Там тканина фуфел чи як? Фото в студію.
#78
Є може в кого трек в ГПХ тої залізниці, або прив'язані в якійсь трекопрокладаючій софтині мапи 1925-го?
#79
Цитата: Машиніст від 31.01.2015 00:40:19
Цитата: :-) від 30.01.2015 20:00:33
Але використання в "паровій енергетиці" всіляких атавізмів притаманне в основному котельням із ДКВРами і синіми кочегарами.
Не теплотехнік, а теплоенергетик, бть. ;D Бо є батареї, а є 240 кілограм. І поки не главний. ;)
Батарея - то в артилерії, а в опаленні є чи радіатори, чи конвектори - такого не знаєте, а на Головного претендуєте  ;D
Та я ваще опалення по метрах квадратних рахую. ;D
#80
Цитата: Alter від 26.01.2015 20:08:22
Коротеньке питання - а шо то є за одиниця виміру тиску - "ата"? Можливо пан GrishON мав на увазі "атм"?
П.С. У тру-теплотехніці особо не розбираюсь, тому в разі чого буду вдячний за поповнення знаннь.
П.П.С. Що та то скаже пан Головний Теплотехнік:-) ?
Ата то від слова атавізм))
Наразі в енергетиці користуються кілограмами на см квадратний, воно то кілограмсила, але в роботі зазвичай кажуть кілограм і всім все зрозуміло, і хоча атмосфера різна буває - ата - абсолютна, або фізична, ат, аті - надлишкова, технічна, інженерна.
Але знову ж таки залежить від того хто чим займається. Якщо хтось параметрами стану, то термін МПа рідко, бо IS-діаграми ж в кГС/см2. Якщо гідравліка в плані водопроводи і тп, то ті взагалі в метрах води, 10 метрів - кілограм. МПа от рідко вживають технарі, то в основному щоб красіво звучало. Вентиляційники користуються або міліметрами води, або паскалями/гектопаскалями. Компресорники кажуть атмосфера, але все частіше - кілограм. Кароч що кому зручно. Але використання в "паровій енергетиці" всіляких атавізмів притаманне в основному котельням із ДКВРами і синіми кочегарами.
Не теплотехнік, а теплоенергетик, бть. ;D Бо є батареї, а є 240 кілограм. І поки не главний. ;)

Питання до GrishON, кажуть мов там якесь нове керівництво вже трохи часу і наче щось намагається привести до порядку. Наскільки правда і що саме?