Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - :-)

#641
Цитата: Golem від 20.04.2010 22:52:11
Не знаю як в тебе з тим, але якшо тільки починаєш - рекомендую почитати. Шоб біг додавав здоровя, а не забирав.
Класу з 6-го бігаю, нерегулярно, але якраз щоб норм було. Правда з 5 років як це все більш епізодично.

Пан Globetrotter дядько серйозний, але загалом на форумі тому туристи-велосипедисти. Мені притаманний трохи інший профіль підготовки. Хоча пан фізкультурник правдиві речі пише.

Бігаю наразі в інвайдерах - кєди/кроси/треки вночі і по тому всьому небезпечні, та й ноги тренуються для взуття яке використовую. Скоро перейти на Магнуми (якщо новеньких шкода не буде ::)) - там підошва безпечніша для стопи. За місяці 1.5-2  планую довантажити себе рюкзаком із поступовим збільшенням маси вантажу. Або розгрузкою - щоб по хребті не било.
Та й не тільки біг - наразі після осінньо-зимового ожиріння сьоня 4 рази підтягнувся. ;D
За трохи часу і кувирки разні буду по-новій освоювати.

Мінімально чого прагну досягнути - бігом від Сколого на Парашку, без переходу на ходьбу. 2-3 роки тому з 10-12 кг рюкзаком було, але з переходом на ходьбу. :-\

Юзаю "три фізкультурних "П"", хоч і не знав про них до сьогодні. ;)
#642
Шукаю компаньонів для вечірнього/ранкового бігу і не лише бігу.
Біганина проводиться на території лісопарку "Зубра" і можна аж до Танкового, чи й далі.ГГ. :P
Години приблизні - на ранок - 5.30-6.00 починати, на вечір - 20.00-21.30.
Освітленість і погода значення не мають. Стан землі/болота під ногами - теж.
Наявні бруси і турнік.
Бажаючі, пишіть сюди, або в приват, хоча зголошуватися краще сюди - люди може потягнуться ;D, а в приват - то вже деталі. 8)
#643
1. Не надто загадошна, схожа на тимчасову будівельну базу РА, хоча тризуби на воротах говорять про ЗСУ. Але вже не за призначенням використовується - напис "Ремонт бамперів" розвіює сумніви.
Зацікавила наявність сегментів, по кривизні схоже ніби під кесони запихали їх, нажаль фото немає. Розташована тут. Під нею власне проходить дренажка, на одну з венттруб якої поставлено нужник.


2. Оце вже загадошніше. Знаходиться за адресою Тролейбусна 15. Куполи покритішестигранниками, схоже принаймні здалеку на радіопрозорий матеріал. На воротах залишки від каркасу для дроту під напругою.


Наявність "Беркуту" поруч слєгка наламує, охорони всередині не бачив, собак не чув, паркан легкодоступний.
#644
Сьогодні йшов на Сихів від Аеропорту городами, є дренажка, ймовірно на П-З колектор іде, або та, яку беруть під нову ЗПС - там такий водовід шикарний вибетонували десь 4*3м, мммм. ;D А гофротрубу, яка наразі там є мають демонтувати - говорив із робітниками з Данєцка. 8)

Є хароший вхід, в ~1.8м трубу. Правда на 1/3 замулено. Далі є вертикальні входи, але ну їх, максимально 2 верхніх скоби. Наразі дійшов до ймовірного кінця - там прийомник, на 3/5 закритий перегородкою знизу, таке враження, щоб не замулювалося - бо нагло з городів має вода текти, чим і займається. З отвору чути водостік, від труби, що підходить з півночі. Далі на схід глухо, нічого не знайшов. :( Є теоретично місця де ще можуть бути труби, але завдяки городАм високих чи не високих вузьких труб не видно.
#645
ЦитуватиЦе не собача будка, це житловий будинок

Незвичний дім з'явився на одній із вуличок Торонто (Канада) в 1912 році.
Це не собача будка, це житловий будинок

На «незадіяному» шматку землі планували збудувати гараж, а вийшов симпатичний будиночок: зі спальнею, вітальнею, ванною кімнатою, кухнею і підвалом.

Площа – 28 квадратних метрів. У мініатюрному будинку – кожен метр на вагу золота. Меблі – розсувні-розкладні. Туристи в захваті. Будиночок «передавали з рук у руки» вихідці з Італії, Угорщини і Бразилії. Кілька років поспіль у ньому мешкала сім'я з чотирьох осіб. Минулої весни «малюка» продали за 139 тисяч канадських доларів.



На фото: Між двома «повноцінними» будинками притулився затишний функціональний «малюк».

Стаття у Високому Замку
#646
Про explorer.lviv.ua / Логотип
17.04.2010 18:28:27
Мав на днях справу з переведенням в ACAD певних растрових зображень, під час роботи виникла ідея і я її кам тру. Відгукуйтесь.

Варіант №1:


За відсутності Roy'а в асі, представив варіант іншим знавцям композиції та іншой мистецької фігні, отримав таку відповідь:
Цитувати
1 (21:59:52 16/04/2010)
Ти мені як мистець про картіну скажи
2(22:01:43 16/04/2010)
ох ти ж мля
не катить
зміщено композиційний центр
ога. крім того вона під іншим кутом виходить
крім того скільки всього згори, а знизу нічо немає
точно лопату і лом понижче
поексперементуй. щось з нього зроби просто лініями
без чорної заливки
просто контур
або противогаз, або лопату і лом
оте зелене х знашо прибрати
або хоча б колір зміни
і подивися як  виглядають противогази
у лопати черенок не обов"язково робити як... сам знаєш що

Врахувавши деякі поради зробив варіант №2:


Потім на вимогу inkognito забрав цю зелену вєщь:

Також inkognito запропонував використати ПБФ та додати вінтажу лопаті з ломом. Щодо останнього, наразі шукаю маску чи як воно назив, ібо в ACADі вінтажу не густо. ;D
Варіант №3:
сіре - баг кольорами, але як на мене цікаво вийшло:


І наразі остаточний:


Удосконалена решітка орбюратора. ;D


Побажання/пропозиції - сюди.
#647
В силу певних обставин ні завтра ні позавтра поїхати не зможу. :(
#648
Цитата: inkognito від 15.04.2010 23:46:39
заманчіво, але треба зазвонити та понапрягати народ щодо розширення місць відвідування. а то №1-4 страшними боянами пахне
Боян-бояном, але і режим-режимом. :(
Спробую знайти якихось знайомих знайомих там. Може працювали/ліквідували де разом. :-\.
Іншим теж варто  зайнятися пошуковою роботою - а раптом. ::)
#649
Дякую за надану честь представляти учасників форуму в таких важливих питаннях. ;D

Щодо приблизної дати - гадаю варто їхати в травні, максимум початок червня і вибрати день не те щоб похмурий, але бажано вологий - щоб менше на собі і в собі пилюки вивезти.
Наразі орієнтовно 11-14 травня.

Щодо транспорту - залежно від кількості людей нам може бути вигідно замовити бус з Києва, Коростеня чи Малина - гадаю зважаючи на ймовірну суму пріоритетом буде вартість. Добирання до буса поїздом.
Якщо раптом людей небагато, або хтось із учасників надасть себе та своє авто (звичайно ж з відшкодуванням вартості палива та інших необхідних витрат), теж чудово.
Якщо хтось в тих місцях має знайомого власника буса/авто - теж зголошуйтеся - складемо оптимальну схему добирання.

Щодо зголошення процедура схожа до зголошення до поїздки на ХАЕС - повідомлення мені в приват з такими даними:
- ПІБ;
- рік народження;
- серія і число паспорта, громадянство.

Всі дані прошу заносити дуже уважно - я просто копіпащу в список.
Про авто будемо говорити пізніше.

Зголошення приймаю до 23:59 30.04.2010 р. Але бажано швидше - щоб орієнтуватися із к-тю а відповідно способом добирання.
Після цього терміну ніхто додатково в списки вноситися не буде.
#650
http://www.wikimapia.org/#lat=49.8091227&lon=23.9990035&z=19&l=37&m=b
цікаво, що це таке.
На теплокамеру не схоже.
#651
Якщо будівництво на майданчику для літаків - то під ним нічого немає, хіба там де зелень, між гаражами і майданчиком.
Як матиму час заскочу десь туди сьогодні.
#652
Червоним підфарбовано можливі варіанти розташування бомбосховищ.


Нажаль незнаю, про які саме "численні вентшахти" йдеться, з того, що запам'ятав 2002-го, можуть бути кулеметні турелі, метеоустаткування, вентиляція складів палива.

Під ВПС ніхто сховище не запхає, вузький прохід  - міг би бути і не один. Оскільки вся територія між ВПС і іншими доріжками+кілька сотень метрів по смузі, вважається такою, на яку можна здійснювати аварійну посадку, під нею теж порожнин не має бути. Тобто лишається лише простір довкола.
Треба також роаналізувати, які об'єкти могли б мати там бомбосховища - Аеропорт, Авіаційно-Ремонтний Завод, ВЧ, ЛОРТА. Наразі нічого більше не пригадую.

Щодо легенди, після того як все обійшли і обдивилися, то щоб зайти на ВПС, яка будується - студенти-будівельники. 8) Або пропустять, або не пропустять, всяко. ;)
#654
Цитата: Golem від 12.04.2010 08:31:14
Дякую за звіт. Правда дивно якось шо ті всі штольні виявилися такими нецікавими :( Цікаво шо вони з тою фоткою робили, духів викликали?
Такі фото щось на кшталт ляльок вуду. Хоча можна і "на смерть", чи "на закоханість" чи навпаки "на відворот" нашаманити. Літературка в неті напевне є, нагугліть. ГГ. Ксаті, люди знаючі кажуть що діє. :-\
#655
Цитата: inkognito від 09.04.2010 16:34:12
певно буде тримати моцно, але є і друга сторона медалі - а якшо таки звалитись у воду, треба передбачити можливість швидко скинути капці.
Агрі, видиратися по стінці із гнучкою гумою буде незручно.

Тоді можна піти 2-ма шляхами:
1 - поставити замість звичайних пряжок защібки типу "тато-мама", як на рюкзаках, але вони стануть слабким місцем - не є достатньо стійкими до ударів. Розташовувати їх доведеться специфічно, зміщеними до зовнішньої частини ступні - мають досить велику довжину, а нога все ж округла, навіть в бахілах.
2 - робити "легкоступи" вкороченими спереду, щоб носаки взуття виступали десь на 1-2 см, це буде позитивно, щоб відчувати краще відстань від носаків до перешкод, але буде відчуття "перекочування".

Зважаючи на те, що "легкоступи" вдягатимуться на бахіли, які теж гумові і теж ковзають/гнуться при видиранні по стінці, а не на звичайне взуття, навряд чи дане вдосконалення, як і знімання, буде слушним. ???


Skip - чудова ідея, площа головки більша - менше руйнуватиме верхній шар гуми, обрізати такі не проблема, але варто буде попередньо просвердлити під них отвори.
#656
Маю прикрий досвід з використанням "липучок" у воді та в болоті. Після незначного забруднення вони перестануть ліпитися, а вода чомусь значно послаблює кріплення липучок.
Пропоную принципово інший варіант кріплення.

Цифрами вказано можливі варіанти кріплення:
1 - на підошві, за допомогою пришивання до верхньої частини підошви.
2 - в підошві, також пришивання до верхньої частини.
В запропонованій мною конструкції є недоліки:
Способи кріплення:
1 - зусилля "на відрив" діє безпосередньо на шов з найсприятливішим для відривання напрямком.
2 - частина стрічки, яка проходить по боці підошви буде обтиратися об перешкоди, що призведе до відносно швидкого руйнування. Зусилля "на відрив суттєво менше.
Спосіб регулювання - є досить незручний, отут показаний, як на мене значно кращий:


Для заднього кріплення можна застосувати або гумові розтяжки, якими кріплять вантаж до кравчучок, закріплені на нозі приблизно як на рисунку Roy'а  або так само як на малюнку зверху, але тоді має бути "задник", щоб девайс не сповзав вперед.

Щодо підошви: гуму на верх треба товщиною з сантиметр брати - краще буде реагувати на каблук, тобто майже не реагуватиме.
Цвяхи які виступатимуть на 9 мм то забагато: гнутимуться - треба не більше 7-ми діаметрів. 5 мм якраз норм як на мене.

Оце думаю, чи варто туди якийсь супінатор для жорсткості, з одного боку краще сприйматимуться нерівності поверхні без нього, що покращить зчеплення, з іншого, більша стабільність на нозі, хз, тре експериментувати.
Гуму такої товщини юзають слюсарі для прокладок і всіляких "подушок" (гг доводилося :) , але номенклатуру товщини вже не пам'ятаю(() та шевці для підошв. Ідеально підійшла б т.зв. "танкова гума", якщо хто має як дістати і нарізати так. Треба шукати по конторах, що торгують гуртом слюсарним приладдям і шевських магазинах.

P.S. І хай простить мене його креслярство AutoСAD за користування Paint'ом. ;D
#657
Порозпитую знайомих, мо хто вломав "садівничкам".
А так то тему на форумах ще вчора бачив.

В якості протидії є ідеї щодо вмісту пляшок. ГГ. 8)
#658
Тема створення для внесення тут загадкових предметів, з невідомим призначенням, для ідентифікації та розвіювання міфів про ці ж предмети. ;D

Отже, гуляючи колись із SANECKA, stinger та Roy Львовом знайшли одну загадкову вєщь в підвалі ось тут.



Виявилося, що це грузило для електричного дроту, на якому висіли свого часу лампи. В оригіналі застосовано в кав'ярні "Дежавю", що знаходиться за адресою Грушевського 9.
Тобто за його допомогою було можливо регулювати висоту лампи над поверхнею столу/підлоги.
P.S. Глінтвейн там шикарний, порівняно з Дзигою і Гасовою Лампою.
#659
Екскурс в недавнє минуле такскать.
Найбільше вразила приставка до калькулятора.
Radiation dose meter SPAR-110
Дозиметр Мастер-1
Radiation dose meter DRG-01T
Дозиметр АНРИ-01 Сосна
Radiation dose meter BELLA
Radiation dose meter LOTTA
#660
Почитав тут про інструменти для виявлення. З власного досвіду скажу, що ультразвук для таких речей, даруйте, але сосе. Ним можна труби "світити" і то на глибину до 5 см в бетоні практично. Мав нагоду в цьому переконатися, потім повзав з кувалдою і грюкав по підлозі. Так і знайшли, досить швидко. Якщо цегла, то ультразвук заженеться.

Тобто як висновок - треба кувалда. І 2-є чоловік - один лупить, другий слухає.
Якщо там в 1 цеглу стінка, то ще можна працювати невеликою на 1.5-2 кг:

Досить зручна річ, легко нею оперувати. ~30-40 ударів за хвилину.
Якщо в 1.5-2 цегли, то треба 3-5 кг, з довжелезною ручкою:

Особливо незручна річ в обмеженому просторі ~8-10 ударів за хвилину.

Якщо хтось зорганізує кувалду, з радістю приєднаюся. 8)

Щодо давачів - там  звичайні промислові кінцевики (підвищена вологість їм пофіг аби самі контакти не заливало), хоча не думаю, що на смикання дверей вони спрацювали б. Напевне додатково поставлені ті ж кінцевики на ручки/штурвали. Залежно який там чутливий орган (коліщатко, щуп і т.д.) змінюється і поріг чутливості.