Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - :-)

#735
Цитата: Romchick від 09.02.2010 17:45:36
Дрезину можна зробити з колісних пар мостового крана - вони не важкі і невеликі. Двигун підійде від запроржця або якогось двоциліндрового мотоцикла. Саму раму сколотити з дощок і підручних матеріалів. Залишилось добре подумати над самою конструкцією дрезини і яким чином двигун буде її рухати: чи за домомогою окремого колеса на рельсі, чи за допомогою механізму буде крутити колісну пару.
Це були просто так, мої думки, виставлені на суд громадии. А тепер обсирайте.
Краще вже велодрезину, або ще раз велодрезину. Ібо:
- легше виготовити;
- легше перевозити;
- тихіша.

Для рами запрропонованої Вами дрезини потрібно кілька (мінімально 3) трубок L=1.5м, приблизно 32х4 (даруйте, номенклатури не пам'ятаю). Це лише для рами, яка має витримати Вас із спорягою. Тобто якщо все інше - то +2*50х4.  Двигун важить поза сотню. Колісні пари без електродвигуна з редуктором кожна як мінімум 150кг (це сатря який кран звичайно, але хз чи легші є). Тобто 500 кг навантаження на Жигуль це - так ого як на мене.
З'єднувати ті всі труби із колісними парами найкраще зварюванням. Але сталь корпусу колісних пар відрізняється, від сталі труб, тому Х Ви їх приварите в польових умовах. 8)
Та й двигун від запорожця навряд чи потягне це все. Тобто можна застосувати редуктор добряче понижаючий, але це ще + 250-300 кг. Клинопасова передача це кг 50, але буде ковзати. Швидкість руху буде ~10 км на годину по рівному, 15 - це вже з ухилом.
Та й зупинка ДАІ з таким добром в багажнику без документів на те ж добро, нічого позитивного собою не обіцяє. Тому лісапєдодрезина адназначна.

І по темі:

Місця для проведення тренінгів:
Біля ХАЕС
Біля РАЕС

Там місця глухуваті, час-до-часу вирубка хіба. Місцина болотиста, до довколоЧАЕСного ландшафту звикнути що 2 пальці. ;D
Там біля біля Кузнєцовська от Біле Озеро є, бачу заповідник державний. Можна тамтешніх "отдихающих" + лісників/єгерів позначити яко патрулі в Зоні.
#736
Цитата: ostik від 08.02.2010 22:58:22
тоді якшо всеж таки прийдеться заходити за допомогою мотузки, з мене карабін ;D
ОТ перечитав і прийшла ідея про в'язану драбину. Є два варіанти - із жорсткими щаблями і з щаблями із тої ж линви. Зверху прив'язуються 2 крюка, якими чіпляється драбина як "кішками".

Останню зв'язати можна за вечір, було б достатньо линви, бажано 8-ки.
Та й зручніше вона за ту що із жорсткими щаблями, як і складеному вигляді, так і коли лізеш легше.
#737
На жаль обставини диктують свої умови, тому прийти не можу. :'(
#738
Цитувати
(на даний момент невідомо- в пятницю або навіть і завтра скажу точно)
+1  ;D
#739
Але ай хев но кемера. :(
Тому хіба хтось інщий матиме приладдя до світлин.
Накрайняк можна і олівцем накидати, а потім посканую. ;D
#740
Якщо комусь все ж схочеться подихати свіжим повітрям і кави із термоса з канапками на лоні "пошти індастріалу", то відписуйте, тоді прийду. Де об'єкт знаю.
Зустріч так як вище зазначено в неділю 07.02.2010, на 13.00 біля кінцевої трамваю № 2 під дзеркальцем (ксаті, воно досі там є?). 8)
#741
Фак.
Думав вибратися на прогулянку із гарячою солодкою кавою і канапками з сиром, а тут на тобі. >:(
#742
По компоновці схоже на гуртожиток 40-50-х. Укріпляли перекриття, тому можливо навіть 30-х.
Дюралевий замок на головних дверях акуратно знімається ломом. Але напевне з іншої сторони дверей є засув, ібо досить щільно вже вони закриті.
А от з картами напряг ;D Сподіваюся четвертий скрін вказує його під 34А.


Зважаючи на висоту подобається ідея з драбиною, нічьо не руйнується, все тихо. Тобто "проникновение без взлома". 8)
#743
Наявність можлива, що з реманенту? Ломик, саперка?
#744
Останнє фото схоже на газогенераторний локомотив. Чи це так?
#747
Десь є фото із греблі Добротвірського водосховища, але там "многа люду". Можливо знайду щось менш людиномістке, то викладу. :)

До Буська їхати з годину часу маршруткою з АС-2, гривень 10 вона вартує напевне зараз, а від автостанції до місця зливу перейтися хвилин 10-15.

От кілька без людей, дивно якби вони там були.  :)


Там три таких шлюзи. Санітарний злив (постійний) становить 5 м²/с. Оце він і є на фото, бо лише один вдкритий. Скільки аварійно зливати можуть (у разі повені, щоб дамбу не зірвало) вже не пам'ятаю. Раніше планувалося встановити невелику гідротурбіну, але наразі немає. Також донедавна гребля була перкрита для цивільних, на об'єкті досі воєнізована охорона - кажися СКС, але скоріше ТОЗ якийсь - не роздивився тоді. Тобто також можна з'їздити повтикати в ту воду - вона ого як заворожує. ::)

Знято тут.

Хз правда як із водозабором циркулюючої води (він поза територією ТЕС), але якщо гарно попроситися думаю присутні працівники могли б і пустити "пасатрєть-пафатаграфіравать".


P.S. Маю в dgw мапу Добротвора, якщо комусь тре то кажіть, викладу.
#748
Це мала бути ТЦ (ТеплоЦентраль), а не ТЕЦ (ТеплоЕлектроЦентраль) - там немає приміщення для машзалу - турбіни з генераторами.

Люди посвячені називають її:
- ТЦ "Південна";
- котельня "Кінескоп" - названа тут "старою котельнею";
- ЛАЗівська котельня - оце та де порізали вже встановлені котли, і яка недобудована.

Там мав бути потужний енергокомплекс, зв'язаний із ТЕЦ-1 і ТЕЦ-2. І він зв'язаний, але не потужний, і не комплекс. :-[
А ці квадратні будівлі - це все баки води мали бути.
#749
Гм, у мене раціон в мандрівках менш буржуйський, мабуть тому, що так повелося ще із безгрошого школярства. Нижченаведені речі використовувалися для 1-6 чоловік, в "условиях максимально приближенных к боевым". 8)

Одноденні мандрівки:
- якщо є необхідність постійно пересуватися, то козинаки (хз чи правильно написав), згущик. Шоколад і цукерки спричиняли сушняк. Козинаки можна гризти поки біжиш, із згущиком важкувато.
-за можливості зробити привал - верх від військового казанка гречки в казанок + 2 банки сардини - і двоє чоловік доводять до стану нерухомості ;D, нормально можна пойсти 4-5 - залежно від комплекції. 1400 гр гречки + 2*250 сардини = 950 каші на 2, або 470 на 4. А це я вам скажу дуже навіть дофіга на людину яка швидко пересувається. Замість 2 сардин можна банку тушні - 450 грам. Тоді бажано розігріти її у відкритій банці біля вогню, попередньо видаливши комбіжир - гарно горить, що позитивно в дощ.
- 2-4 канапки з сиром/шпондером/ковбасою/яєчнею/відбивною в індивідуальних кульочках+серветки - чудово піднімають настрій, особливо коли сам посеред гір і тобі не правильно вказали на мапі пункт призначення. 8)
- зимою, обов'язково 1-1.2 л термос сильно солодкого чорного чаю, кави, кавового напою. Можна з молоком.
- банка квасолі в томаті + батон/буханка чорного на 2-3 чоловік.
- батон з пачкою-двома майонезу. ;)

Кількаденні мандрівки:
- та ж гречка з сардиною/тушнею. Вона майже не приїдається. Можна зробити молочну кашу. Легко і швидко вариться, без пригорань, дешева, багато вітамінів. Чого рис, пшоно і т.д. не забезпечують, а тим більше макаронні вироби.
- вівсянка із згущиком на ранок. Або манка - вихід готового продукту порівняно із всипаним просто ого. ;D
- відбивна - за правильного пакування придатна до споживання без наслідків (окрім задоволення) 2-3 дні навіть якщо вони найспекотніші в році.
-та ж квасоля.

Цукерки зло, кубики і розчинні супи зло, мівіна зло, алкоголь зло (хіба фугасик солодкого, чи коняка, або накрайняк лікерчик), плавлені сирки зло (якщо вони не намащені), кілька зло, яйця зло, білий хліб зло, сухарики+чіпси зло. Ще багато зла, але так і не згадаю.

Це все випробувано для ситуацій, коли у тебе живіт починає боліти ще на початку мандрівки - 2-5 км від початку, але ти маєш дійти до кінця і негребе.  "Шляху назад немає." Бгг. :P

Можливо потім доповнюватиму. 8)
#750
Цитата: inkognito від 25.01.2010 20:37:50
Якщо моя думка не є хибною, то можливо підкажи кращий спосіб туди попасти не порушуючи закону та спокою дрімаючих на КПП сторожів. Наперед дякую гарно!
Як все буде добре, то влітку зорганізую невелику екскурсію на кілька об'єктів.
#751
Це мав бути один із заводів "Кінескопа", для нього на котельні "Кінескоп" стоять досі 2 котли ДКВР, які за словами начкотельні "не працювали на виробництво і години".
#752
Цитата: Romchick від 21.05.2009 20:00:22
На ТЕЦ-1 можна пролізти з вулички біля трансформаторної підстанції напроти станції Персенківка. Там стежка через кущі веде до практично безпалівного залазу. В ночі взагалі проблем не має бути.
Від вересня 2009р. на ТЕЦ-1 як і на інших крупних об'єктах "Львівтеплоенерго" покращено охорону. Тепер там не погуляєш.
Дозвіл на відвідини ТЕЦ-1 отримується безпосередньо в головного інженера, але навряд чи він дасть його "людям з вулиці". Хіба якийсь великий начальник ЛТЕ попросить, або хоча б з ТЕЦ.
Начохорони злий і недобрий. >:(
#753
В районі Верхнього Синєвидного свого часу планувалося споруджння АЕС, зважаючи на площу (між В.Синєвидним і Корчином) блоків 2-3. Недобудована ГЕС (?) (зважаючи на водоводи напевне ГАЕС) мала стати частиною енергокомплексу, а-ля Південно-Український, і/або водоймою-охолоджувачем для АЕС. Але ГЕС розташована вище майданчика, навряд чи туди помпували б воду.

Спробую знайти якісь документи на цю тематику. Якщо хтось має -  скидайте, самому цікаво.
#754
Фото 7.8.9.10 - нові вентиляторні градильні. Наживо таких досі не бачив, хз виробника.
Щодо самого резервуару - це або резервуар від колишньої баштової градильні, яку вже розібрали - треба попитати місцевих, або басейн-охолоджувач - як на Львівській ТЕЦ-1.
Фото 13 - бак, який виконує роль глушника (скоріше за все). Скид надлишкової пари (знову ж таки скоріше за все). Котли, зазвичай виглядають трохи інакше. 8) Винесений (розпалювальний) розширювач.
Фото 14 - димосмоки з коробами.
Фото 15 - водогрійний котел. Схоже на ПТВМ-100. Такі ж стоять на ТЕЦ-1 у Львові.