Останні повідомлення

#1
Закордонні пригоди / Re: Прага
Last post by Enchant - 20.03.2024 11:55:53
Цікаве місто, є що подивитися
#2
Я цю їдальню застав ще робочу, і не якогось там університету, а Львівської Політехніки.
Цінність така собі, відіжмуть під чергове ''близенько'', або на кшталт цього,дивно що Андрійко Задовий досі сюди свої кострубаті рученята не засунув
#3
усім привіт, хочу поділитись доволі цікавим місцем у львові, це покинута їдальня якогось університета, там є кілька поверхів та підвал, багато дверей закриті на ключ, коли був там із другом знайшли кілька та віддали якійсь групі щоб вони відкрили бо у нас вже не було часу, знаходиться будівля біля сахарова, а на гугл картах позначено що в будівлі знаходиться карате клуб "тора-кай", коли одужаю піду туда і нароблю кілька фото, бо коли був там кілька разів не робив фото.

#4
Цитата: lesok_art від 11.12.2023 22:59:02ДОброго усім дня) А чи має хтось локацію цих печер? не можу ні на яких картах їх знайти (
Привіт,
ніби є і на вікімапії, і тут: https://mapcarta.com/N2013486374/Map
#5
ДОброго усім дня) А чи має хтось локацію цих печер? не можу ні на яких картах їх знайти (
#6
Цитата: Ritosh від 26.07.2023 12:07:13На Замарстинівській, біля озера, неподалік виїзду з міста, лежить такий от бетонний блок метри з три довжиною



Знаходився він на цьому місці, принаймні, ще у 70-х роках (з дитинства пам'ятаю його тут), і, напевно, й раніше. Тоді ще розповідали, що в час війни він перегороджував дорогу, а отже, імовірно, з'явився тут у 39-му і був свідком битви за Львів у вересні того року. Так це чи ні, напевно сказати не можу - можливо, хтось знає більше?
Завжди як їхав у сторону брюховичів або у зворотньому напрямку звертав на нього увагу, проте завжди було цікаво для чого він використовувася і у якому році там з'явився.
#8
Хтось має якусь інфу про підземні ходи під Дрогобичем? Там де дзвіниця.
#9
Ще фотка! Станція Личаків

#10
Мабуть, я став фотоспотером (колійовим)
Про фотоспотінг з літаками вже навіть у Львові є ціле інтерву. Тепер це хобі ризикове. З поїздами також, але є винятки. Звичайні пасажирські - можна, якщо включати обережність і здоровий глузд. Припускаю, що у мене все гаразд, так як у 2022-23 роках вдалось зробити кілька непоганих (як на мій смак і навики) фоток поїздів у русі. Я лише про цивільні - пасажирські, з офіційно вільнодоступним розкладом.

Тема ніби нудненька, та як свідчить контент цієї теми - доволі живуча, зі своїм шармом, ЗАПАХОМ (ДИМУ і вугілля), постійними дописувачами. Що ж, ліричний вступ завершив. Ура!
-----------------------------------------------------------------------------

У ній не раз йшлося про ЛОКАЦІЇ де зйомка виходить класною чи з екстрімом-адреналіном. Я знайшов кілька місць, де фоткав без питань а-ля "Шо ви то фоткаєте тут?". Згодом вдома робив деяку обробку і результат мене втішив. А дехто (не буду вказувати нік!) запевнив, шо не буде гріхом додати мої роботи сюди.

Почну з вже "заїждженого" ретро-поїзда. Коли він поїхав, то мав дві фотозони: на вокзалі та у Брюхах. Ось шикарна фоторозповідь про нього


Я ж зрозумів де його найкраще фоткати під час рейсів, у русі. Майже на всьому його шляху від в. до Бр. можна побачити середовища з ознаками сучасного міста чи колії, у яких звісно ж є своя естетика, та все ж...
А я ще зимою 2015, коли він вперше віз пасажирів з Брюх, зняв на відео його в "ідеальному пейзажі". Там немає поблизу машин, житла, промзон чи захаращених дач. Лише дерева, колія і ми двоє. Паротяг ідеально вписується в пейзаж, і максимально відчувається його ретро-дух.
Захисні високі лісосмуги  утворюють природну "стіну", а це гарний фон для диму, який на секундочку довше тримаєтся у повітрі саме тут. І звісно ж, це все у легальному+безпечному місці. Єдиний ризик - це парафіяни найближчої церкви, які повірять у тебе-шпигуна швидше, ніж у настання другого пришестя.




Фотки-відео виходять похмурими і без непотрібних елементів: лише він, дерева, колія та її складові.




Маємо зміни символіки: була совєцька звізда-її сховали круглим символом ЛЗ. А у 2020их поїзд прикрашає сучасне лого УЗ. Ах так, локомотив також не той, що у попередні зими.




Інший фотоспот, де я його спіймав - на одному ненависному багатьма переїзді. Тут паровоз повзе. Зручно і також безпечно фоткати. Хоча на фоні зимового неба майже не видно диму.


Минулої зими було аж 4 вагони. Це більше, ніж у перші зими послуги. Хоча нам тіснувато, - ледве влазять у кадри. І тут він зазвичай не свистить.

Дуже несподіваний ракурс мені вдалось знайти в гостях. Коли він їде, свист чує весь мікрорайон!! Майже як сирену тривоги. Одного разу я почувши той звук спитав чи можна вийти на балькон, куди мене люб'язно впустили і не заважили прицілитись. До того ж у кадрі знову гарно "працюють" фоном згадувані мною лісосмуги+погода сприяла. А ще сільський краєвид, що саме тут дозволяє спостерігати за його рухом і димом чуть менше хвилини. Цього вистачає для фотодрочерства :)



Рава-ВаВа

Але від гостей спущусь на землю. Бо мине кілька місяців і 14-15 жовтня на "моєму" фотоспоті новий "піддослідний"! Нахабний інтерсіті блищить, везе виїзних пасажирів у іншу країну, інше життя.
Але перед тим доведеться чух-чухати повз мене. Фоткав без ентузіазму: блискуча "морда" на старезних рейках-шпалах дуже контрастує. Мене це не надихає. Але спот є спот, - тут нема інших дрочерів ентузіастів, тому ловлю кадри лише смартфоном. та минає час, він же переходить на "зимові" рейки, і це гарний стимул, аби сфоткати тут цю "морду" в ранковій темряві. Ото вже буде видно табло з мегапафосним напрямком Czernowitz-Warszawa.



А поки я пишу це все, і ви (сподіваюсь!) читаєте, а ЗСУ захищають цю можливість, залізничники відійшовши від святкування вирішують задачку: як найідеальніше сумістити дитячий експрес, "столичне" інтерсіті і ту зачухану електричку "Львів - Рава-Руська"??

Хоч би фотоспот повністю не заріс травою до зими, бо вже сі почало...
173 Гості, 0 Користувачів