Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - yanktank

#21
Цитата: Sunkatalano від 05.04.2012 19:55:45
Взяв би собі одну сіру і одну чорну)
аналогічно
#22
+1, але може не сіру, а чорну?
#23
приєднуюсь до привітань :)
#25
+1
для любителя Скрябіна і новоєврейська ніц не жалко ;)
#26
Всяке-Різне / Re: ИЖ-21251
20.03.2012 18:34:21
Здати на метал завжди встигнеш. Пробуй так продати.
А на рахунок металолому-то знаю чувак здав АЗЛКовский москаль в червоноград за 2000 грн. Причому хлопаки з чіріка приїхали до Львова і самі забрали це чудо техніки.
#27
Оця капличка-капличка села Ліс. Про її вік нічого незнаю, нажаль.
А крокун просто неможуть вивезти, так як наші умільці розібрали рейки десь на шляху від технології до дирекції...
#28
Цитата: Bottlehunter від 06.03.2012 18:10:09
Дякую!!! 100500 плюсів за такі рідкісні фото! Мабуть варто на них ватермарки нанести, бо вкрадут...

Правда що роторна станція на дні кар'єру залишилася? І яка подальша доля відвалоутворювача?

На дні кар"єру залишився тільки один ЭКГ 4,6 кар"єрний номер 44, якого засипало ще десь у 80-сятих. решту техніки або порізали, або вигнали на монтажний майданчик. Дещо продали, а дещо, напевно, порізали на брухт.
На момент затоплення все що було із заліза, і що можна було витягнути з кар"єру позабирали...
На рахунок роторних комплексів, то все було так як заведено в Україні ;) Що можна було вкрасти то покрали, а те що залишилося-металеві каркаси підірвали і порізали на брухт. Останнім підірвали залишки комплексу що був на Вільшаниці.отака-то сумна історія.
#29
Як і обіцяв раніше трошки ретро фоток з кар"єру Сірки
Екскаватор ЭКГ-8и

той же екскаватор грузить БелАЗ, на задньому плані видно стріли крокунів

і ще один

бульдозер ДЭТ-250

роторний екскаватор фірми TA KRAF (виробництва НДР) з перевантажувальною станцією

база відвалоутворювача

відвалоутворювач (це той що стояв в районі тернавиці, а був ще один-на вільшаниці)

вид на стрілу і на відвал

відвалоутворювач в роботі

кабельний барабан роторного комплексу

конвеєрна станція №6 (загалом в комплексі було 7 станцій)


за якість вибачайте, фоткам 30-40 років :)
#30
Зі сторони міста територія фабрики раніше охоронялася, як зараз-то ж майте на увазі.
#31
Хлопці, радив би почекати. В новояворівську води по-коліна.а навколо фабрики там взагалі озеро. В район карєру місяць часу також можна непотикатися.Але, як хочете...
пи.си. на фото труба цього недобудованого молокозаводу, а на першій фотці - база будівельного управління..
#32
Цитата: Bottlehunter від 01.03.2012 11:04:52
ЦитуватиЗалишилось пару хат села Ліс, які є біля південного борту кар"єру. Їх видно з монтажного майданчика.

Маю питання: село Ліс повністю закинуте? І про який монтажний майданчик йде мова?
На Вікі (http://wikimapia.org/#lat=49.9307661&lon=23.4867471&z=19&l=37&m=b) позначена церква, є вона і на старій карті. Ця церква збереглася?

Село не закинуте, люди там жили навіть підчас роботи комбінату, а про теперішній час навіть нема чого говорити.вся земля навкруги озера давно продана, скоро будуть елітні котеджі.

майданчик де стоять крокуни, точніше вже один...одного розібрали.

там мала залишатися капличка.

я давно не був в тих краях...вже років 6 напевне.маю старі фотки кар"єру, якщо хочете то викладу якось..
#33
Фляшкохантер правду каже, від сіл там нічого незалишилося. Відвали і сам кар"єр поглинули майже все. Залишилось пару хат села Ліс, які є біля південного борту кар"єру. Їх видно з монтажного майданчика.
Навідуватись туди треба коли все гарно просохне, бо з мргелем жарти можуть бути погані..засмоктати може до пояса, а-то й більше.
#34
ось тут останній обєкт від Сірки - склади вибухівки. до них йшла залізнична вітка, яку років 4 тому розібрали.

На рахунок руїн-це недобудований молокозавод, здається. Якщо вийти на станції Янтарна, то в напрямку руху електрички видно недобудовану трубу. В цьому районі також була залізнична вітка, куда вона вела - незнаю. Мав би теж залишитися насип.
#36
."торпєда" БелАЗу...

.є тут і "крокуни" ЕШ-10...

.пилеподавлення на базі БелАзу...

.сама головна машина "СТОЛОВАЯ" ;D (у 2007 році вже небуло олдскульного алюмінію, весь посуд-одноразовий)...


Ось вона - залізна руда

Кар"єрна дробилка, після якої подріблена руда піднімається підземним конвеєром на поверхню


Вихід конвеєру на поверхню і бункери для навантаження руди в думпкари


Ось так то. Фото зроблені 4 роки тому на звичайну мильничку, так що за якість-вибачте

#37
У студентські часи проходив практику на Новокриворізькому ГЗК. Лишилося трохи фоток, отже вирішив викласти, може когось зацікавить.
Сам кар"єр



Кар"єрна техніка
Екскаватори ЕКГ-10...

...в роботі...



.кабіна.


.бульдозер САТ...

.колісний навантажувач САТ...

...грейдер САТ.

.бурстанки СБШ-250...

.ну і звичайно ж вони, БелАЗи.

#38
Цитата: Bottlehunter від 24.01.2012 12:57:32
Цитата: yanktank від 24.01.2012 12:37:27
Ця восьмиповерхівка - це мало бути нове приміщення АПК (адміністративно-побутового комбінату), старе розташоване біля монтажного майданчика. Тобто тут мали бути роздягальні, душові, їдальня і те пе. АПК розраховане було для працівників роторних комплексів і екскаваторів які працювали в тій частині кар"єру. До-речі, ті горби, які видно з траси в районі Тернавиці якраз і є сліди діяльності роторного коплексу.

Дякую за допис! А для чого всі інші будівлі навколо восьмиповерхівки? Там було якесь виробництво?

На рахунок цього нічого незнаю. Але здається це приміщення так і нездали в експлуатацію.
#39
Ця восьмиповерхівка - це мало бути нове приміщення АПК (адміністративно-побутового комбінату), старе розташоване біля монтажного майданчика. Тобто тут мали бути роздягальні, душові, їдальня і те пе. АПК розраховане було для працівників роторних комплексів і екскаваторів які працювали в тій частині кар"єру. До-речі, ті горби, які видно з траси в районі Тернавиці якраз і є сліди діяльності роторного коплексу.