Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Alter

#81
Блядство якесь... То Кокер, то Горшок, тепер Кузьма. Не врятував його білий "утюжок"...
#82
Набита рука + плоскі камені трьох різних зернистостей + фарфор + шкіряний ремінь із пастою ГОИ. Процес порнографічний і немодний, але після нього навіть ручка від ложки буде різати паперові макарони по 0.5мм з торця. Правда, недовго ;) (у випадку із ложкою, звісно ж)
#83
Коротеньке питання - а шо то є за одиниця виміру тиску - "ата"? Можливо пан GrishON мав на увазі "атм"?
П.С. У тру-теплотехніці особо не розбираюсь, тому в разі чого буду вдячний за поповнення знаннь.
П.П.С. Що та то скаже пан Головний Теплотехнік:-) ?
#84
Цитата: :-) від 18.01.2015 18:12:12
Звичайно ж те, що час безцільно не проводиться це добре.
Моєї відповіді у приват напевне не бачив.
Загалом конструкція веселить, а ідея із розводкою теплого повітря вопшем агонь.
І з нагріванням намету таким девайсом обережніше. СО2 таки СО2.

Бачив, і навіть щось юзав із тої наукової трахомудії.

На рахунок конструкції - запропонуй простіше і ефективніше, і я з радістю постараюсь втілити то в життя)
#85
Принцип парового двигуна був розроблений ще за часів дядька Леонардо, проте тоді це теж вважалось лише за іграшку. Ну а потім через пару сотень років була НТР зі всіма витікаючими...

Я ото подумав - а якщо сію штукенцію забабахати із люмінієвої бляхи?  ??? То ж легше разів в 3-4 стане, хай і не з таким ККД (всі мідні елементи мають товщину 2.5мм).
#86
Каталітичну грілку юзав, сподобалась. На всякий пожарний (морозний))) юзається набір як сольових регенеративних хімічних грілок, так і одноразових. Ну хотілось мені щось автономне і загальнозігріваюче придумати)))

Всасне одним із варіантів застосування розглядалось обігрівання палатки взимку. Ну або коли фест дубак.
Задування полум'я вітром можна усунути шляхом підбору необхідної конфігурації повітрозабірника перед куллером.

Повторюю ще раз - то є лиш пілотний варіант, який ще ні разу не юзався так як треба, тому звісно що будуть доводки в процесі тестингу.

UPD.  2Drusja, на рахунок попереднього підігріву - ідея хороша, плюс тут же ж і буде захист від задування вітром. Проте знову ж таки - це плюс до масси девайсу) Хіба би вже алюміній туди собачити.
#87
    Після того, як загубив 2 Фенікси і не зміг воскресити Дюрасела, власне в похідному варіанті перестав займатись фонарикодрочерством і викидати купу бабок за трішки яскравіший девайс.

    Ота нагло китайська фігня фірми "No Name" на фото вартує 25 гривень, жере дві дюрасельних ААА (оригінальових) за 7 годин, адекватно світить метрів на 50-70, фокусу для пораження сітківок пілотів низьколітаючої авіації там нема, ніякими "крями" різних генерацій та контроллерами там і не пахне, і в тому весь кайф, тому що давши туди додатково 3 герметизуючі резинки, посадивши все рухоме на силіконову змазку, а скло герметизувавши силіконовим клеєм в мене опинилась достойна живуча і не дуже голодна хрєнь, яку і загубити не шкода, і ремонтується за 1 хвилину (хоча і ломатись там по великому-то рахунку і нема чому крім діода і кріпильного вуса на пояс), і світла його хватає мені для всього.
    Тому якщо без понтів - то після доводки Китай можна юзати незгірше, аніж Бельгію. А як починається "гірше", то викидаєш, і береш новий, а не париш собі потім мозги, а де ж то мені взяти контроллер для Cree xm-lt6.

P.S. Те все, звісно ж, ІМХО.
#88
             "Якщо із інтрументів в тебе лише молоток, то всі проблеми виглядають як цвяхи."

    Отож таки збулась мрія ідіота нарешті закінчив роботу (95% десь якщо бути відвертим) над одною із своїх ідей, а саме над похідним автономним багатоцільовим обігрівачем.

    Власне сама ідея народилась від думки про те, що пошурувавши в лютому місяці (я собі так планую по крайній мірі) у Карпатські тундершторми із метою шпацера, суміщеного із ночівлею на #Говерла, #Піп Іван, #Захар Беркут (ще не визначено куди саме) можна так нефігово змерзнути. Варіант звичного таскання із собою десяти (сарказм) кілограм шмоток виглядав мені якимось некошерним, чи що, тому звідси і почали свій шлях ідеї щодо втілення дитячих мрій типу "а от би на санках мамин фен гарячий під светр запхати". Але не будемо про соплі.

   Основним лейтмотивом задуму було викоритання тепла від звичайного туристичного пальника (спасибі, доречі Цезару - на експерименти він мені своїм, так як мій Примус вкрали інопланетяни десь трафило) із подальшою його примусовою повітряною конвекцією до цільових зон обігріву людини. Також основною вимогою була його транспортабельність під час юзання, тобто воно собі там збоку висить прикручене до рюкзака і дає тепло.

  В результаті довгих творчо-інженерних розрахунків подивившись на наявні матеріали та техрологічні можливості обробки зупинився на декількох схемах.

    Схема номер раз передбачала змієвик із 3-4 кілець, виготовлений із мідних колін діаметром 64мм (та, вони в мене в такій кількості таки валялись). Полум'я від пальника нагріває мідь, а вентилятор створює циркулятивний ефект в системі, тобто якщо простими словами, то дує всередину. І отам всередині повітря нагрівається, після чого по повітропроводах поступає кудись там недалечко до тіла, яке шалено змерзає.
    Мінусів тої схеми було два: перший - це таки шальона дороговизна кінцевої конструкції (до відома єдне коліно такого діаметру вартує біля 300 грн, а їх таки треба було би штук 12-15, тобто рахуйте самі), а другий - це низький ККД відносно використаного газу пальником - більша частина газу буде використовуватись впусту і тупо гріти атмосферу.  Тому на неї успішно забив болт.

    Схема номер два усувала ефект дороговизни, так як планувалось зробити змієвик-коробку. 3Д модельку десь прокакав і робити її заново не ма ні бажання ні всього решти, тому поясню на пальцях - то мали бути тих самих 3-4 кільця змієвика, але виготовлені із 1.5мм сталевого прокату, що в народі гордо називається "бляха". Фішка в тому, що та фігня мала бути коробчастого типу, без розривів стінки всередині, а посередині є технологічна шахта (топу колодязя те все виглядати мало), куди ставився би бальник і грів те все діло.

    Схема також відпала, тому що її ККД був би ще нижчим - скромні теплові розрахунки, зроблені у SolidWorks (скрінами не поділюсь, бо на компі стався трохи лютий Звиздець, який їх ізабрав в тартари вкупі із моделькою) показали недостатню теплопровідність матеріалу стінок для рівномірного прогрівання по всій площині (мідь таки краще проводить тепло ніж сталь), і, як наслідок, температура вихлопу суттєво нижча. Це можна було би компенсувати збільшенням кількості кілець теплообмінника, але в результаті вийшло що та вся фігня булаби громіздка (пів метра у висоту і 20 см в ширину), плюс дохолєри важка (Компасівські МЦХ показали 3.8кг, і то це лиш теплообмінник без батарей, пальника, балона, ізоляції, кріпильних елементів, повітропроводів і теде). Тому бавитись пішого аквалангіста з такою страшною фігнею на горбі  - ідея не з найкращих. І саме тому ж вона відкинулась як непридатна.

    Схема номер три - саме вона знайшла втілення у металі. Передбачає (та фотки дивіться, хулі-то розказувати) прямоточний теплообмінник трубного типу зі втановленими всередині (привареними) перфорованими (дрелькою звісно ж) мідними пластинами для збіільшення поверхні теплообміну і, як наслідок, підвищення температури вихлопу.
    Мінус тут лише один, суто технологічний - ту всю конструкцію прийшлось паяти, а так як то є мідь, млюс вставки зі сталі, то процес в мене зайня не багато не мало - 4 години. Плюс троха попечений палець).
Плюси ж тут налице - компактність (роль змієвикових поверхонь виконують теплові пластини всередині), ККД овер 80% (відношення теплоти, доставленої кінцевому споживачу до теплоти, виділеної безпосередньо пальником), простота монтажу на пальник (з тим, доречі, теж голову добре сушив).

    Отже в результаті болгаринга, напилінга, паялінга і лишень трішки кувалдінга вийшла наступна конструкція типу ОАП-1600 (Обігрівач Автономний Похідний, потужність 1600Вт, в кращих традиціях ГОСТівських маркуваннь).



    В якості повітронагнітаючого елементу (читай - піддувала) чухав голову щодо вибору між 80мм куллером від компа і 120мм обдувочним вентилятором від Зіпера. Спочатку спробував те, що "памашщнєє" - тобто зіперський дуйчик. Зробив картонний макет із боковим нагнітанням повітря у активну зону - в результаті вийшла фігня, так як той шальоний зіпперський девайс хоч і давав більш ніж хороший ( а взагалі-то жесть який) повітряний потік на виході, він тим самим гасив полум'я пальника і не давав нормально йому горіти.



    Переробив. Типу вентилятор під балоном, обдуває пальник зі всіх сторін, а повітропотік направлений знизу вверх. Стало трохи краще із горінням, та все ж і то було не гуд, так як повітропотік виходив всерівно невідповідний тепловій продуктивності пальника.
    Встановив туди реостат для регулювання вольтажу на двигун, і, як наслідок обертів вентилятора та повітропродуктивності. Вийшло файнецко, але нижня частина девайса вийшла фест роздута в розмірах (до діаметру 230г ковеівського балону добавте ще 10 см - при меншій відстні створювався великий повітроспротив, і вентилятор "дусився").



Спробував бокове нагнітання 80мм куллером - вийшло так собі по повітряному потоку, зате якраз файно із горінням.
Переробив на нижню схему розташування вентилятора - історія та сама, але розміри збільшені. Зупинився таки на боковому нагнітанні від куллера.





    Також варто сказати, що не останню роль при виборі грали і амперажі обох вентиляторів. В якості інергоджерела вирішив юзати батарею від ну зовсім вже нездорового LENOVO - літієва, 6 секцій, 4.4 Ампер/години.
Ампераж куллера - 0.13А, зіперського вентилятора на задовільній повітропродуктивності - 0.68А. На максималці жере всіх півтора ампера, тому... А враховуючи що на холоді літієві батареї сітають, і то так файно, зупинився, знову ж таки, на куллері.

    Тепер по компоновці - як видно із фото, та вся конструкція садиться на пальник зверху і притягується регульованими стяжками до балона. Щоби уникнути повітровтрат, а також же би той бальон не нагрівався від самого теплообмінника при контакті, запропоновано і таки запхано прокладку у вигляді одного шару пороніту на кевларовій основі (ніхт азбест), і азбестової термоізолюючої тканини (азбест, я-я!). Під ветилятор онлі пороніт (при роботі та частина заліза гріється не більше ніж 100 градусів по дядьку Цельсію, ібо коли плюнути, то не шипить (от тут-то нам і пригодилась хринова теплопровідність сталевої бляхи у порівнянні із міддю).



Тестування
    Перший запуск робився на мінімальному вогні пальника (а-ля як на фото), без зовнішньої термоізоляції корпусу теплообмінника (а гріється він таки фест - градусів 300, а може і всі 400 буде, папір таки ще не димів), із повітропроводом у вигляді пилососного армованого шланга, довжина 2. Щоби уникнути прямого радіаційного інфрачервоного нагрівання на виході зі шланга, конфігурація його була замотана змійкою, і складена збоку.
Цільовою температурою були 50 градусів на виході і наявний (хоча б) повітропотік.

    Отож після 3 хв роботи було 34 градуси, 5 хв - 40, 8хв - 47, 15хв - 58. Далі - температура стала як вкопана. Повітропотік був, звісно ж, не такий як у фена, але запхавши шланг під футболку за 3-4 хв мені стало досить таки тепло та комфортно. Варто також відмітити, що випробування проводились в майстерні із температурою повітря біля нуля градусів, повітропровід (2 метри пилососного шлангу) не був термоізольований.
    В принципі норм. Добавив копоті на пальнику до рівня типу "кип'ятимо 3л каструлю води" - стало суттєво тепліше, але скільки там було - заміряти не встиг, так як та частина шланга, що була під'єднана до теплообмінника, почала повільно плавитись і загрозливо посмерджувати паленим. після того експерименти зі шлангом зупинились.
Заміряв температуру вихлопу повітря безпосередньо на виході із теплообмінника - на мінімальному вогні 98 градусів, середньому - 126, максимальному - 169.
    Якщо порахувати загальні температурні втрати при мінімальній тепловій продуктивності пальника, то виходить градусів 40. Логічно прикиинути, що добавивши копоті на пальнику наша тампература зросте не зовсім пропорційно (збільшення теплових втрат при більшому градієнті температур), але все ж градусів 80 можна буде витягнути звідти сміло, а це, погодьтесь, вже трохи припікає.

В планах - затермоізолювати все що можна, пришаманити адекватний штуцер для повітропровода і зробити кріплення до рюкзака збоку та захист на вентилятор.
Повітропровід буде таки той же самий шланг, і причому не 2м довжини, а 70-80см, що дозволить нам ще зменшити температурні втрати.

Як там буде на "полігонному тестуванні" - хз, але попередні результати вельми і вельми обнадійливі.

Вигляд знизу - припаяна бляха до міді для зменшення теплопередачі на корпус балона і нагрівання вентилятора.


Влесне вид зверху.


Типу масштаб.


Власне стяжки, що притягують теплообмінник до балона - болти, стальний дріт, два цвяхи-вісімдесятки обрізані, кавалок якоїсь залізяки після болгаринга, зварені докупи.



"З ізолцією" - її ще треба буде обмотати адекватно.


Всередині насправді воно чистіше виглядає - лиш на фото остатки окалини такі стрьомні тіні дають.


Остаточна компоновка передбачає монтаж збоку рюкзака (зовні), повітропровід при потребі заводиться "за шиворот", і гріє альбо спину, альбо пузяку. Короче куди запхається той шланг - там і буде гріти.
В преспективі придумати  розгалужену систему повітропроводів, типу вздовж ніг та рук, з капцями включно і щоби в рукавицях. Тут вже куллер не прокатить - мінімум треба відцентровий вентилятор із хорошими показниками надлишкового тиску, а це вльот по тривалості роботи від батарей. В принципі думав про 12В двигун від шуруповерта через мультиплікатор пустити і до відцентрового вентилятора - то річ тягуча, плюс два-три повністю заряджених акумулятори хватить на пару годин безперервного юзання девайсу.

Кінцева вага комплексу без шланга-повітропровода - 2,1кг. Купа міді ж, а що ви хотіли.

Короче поки цю систему до розуму доведу і протестую в "бойових" умовах, а там далі видно буде.

P.S. Під час проведення експериментів ні один пальник не постраждав)))
#89
Цитата: Leomund від 12.01.2015 01:00:45
Є  ось такий девайс який дає змогу вести вогонь з укриття

А коштує як реставрація цілого БТРа, а то і не одного? Будьмо реалістами.
#90
Полетіли на компі закладки, і до синхроніхзації хрому хотів зайти на сайт через гугл. І от таке побачив. База даних є, а форуму (ШЗНХ?!) нема. Заходив таки через базу.
#91
Ставлю машину на стоянку і бачу там котеня мале, британець (очі, шерсть, форма) - бігає, дичіє. Дівчинка, правда. Охоронець каже, щоби забрав хто, бо замерзне на зиму. Братиків всіх вже половили, а цієї нікому не треба.
#92
Токарного станка тра із двома патронами і реверсним включенням. Такі є, доречі.
#93
Цитата: Dima_Bear від 04.11.2014 17:41:53
отожбо й воно, якщо без шестигранника то  це нескладно , хіба що проточити і зварити, але тоді послабиться

Салют лісотехівським механікам! :)

   Не треба ніякого фрезерувальника - шестигранний пруток ГОСТ 8560-78 (стальний, бронзовий, латунний, урановий, іридієвий ect.) - один із основних видів токарних заготовок. Взяти той пруток (а=6мм, А=6,9мм), наварити на ньому подобу циліндра для подальшої обточки під конус, та й по всьому.
   Під патрон для свердління буде точно гуд, ніц не відвалиться через термічний відпуск. Якщо ж YserL буде тим патроном самонарізи вкручувати - тоді тра рахувати, але думаю і тут проблем не буде.

UPD. Сії шестигранні артефакти стопудняк водяться у дядьків на Торпедо.
#94
Куплю (або прийму в дар за файне пиво) сії девайси у кількості 5 штук.

#95
Треба мамі на роботу системник для юзання вордо-екселів, серфінгу нету, же би відяха скайп тягнула і відео звичайні, бажано щоб туди вінду сьому можна було запхати .

Монік - все окрім рентгенівського CRT, 17-19", можна 3:4.

Розгляну будь-які пропозиції. Наперед дякую!

#96
Коротко - гра  закидає гравця невідомо куди на гуглокарті, і він, користуючись панорамами, повинен максимально точно розібратись, де то він опинився. Після того тра зробити "ТИЦЬ" по карті і подивитись результат.

https://www.geoguessr.com/
#97
Цитуватихочеться щоб місце і залишилося "для своїх".

Типу воно таке все непальоне, мінімальне і ніхто про ного не знає?)))
#98
Якогось чорта на Левандівці ревуни виють. З чого б це?... Ну там 5-ий парк, заводи всякі.
#99
Левандівка із мотозаводом мовчать.
#100
А нова флудилка не почнеться? Може варто ввести якийсь формат опису проблематики, таке всяке...?