Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - VeNick

#241
і я постараюсь прийти, але 100% гарантії не даю
#242
Це не екскаватор а тран КЖДЕ, Так як дизпаливо обходиться не дешево і те що він їздить приблизно на метрів 50, то з нього зняли дизельний двигун а живлення крана під`єднали до мережі 380 в, таку саму картину можна побачити також з моста над депо Львів-Захід і на заводі ЗБК на левандівці
#243
Цитата: inkognito від 27.10.2009 20:49:24
    Здалась би дрелька на акумуляторі + свердла, банки для води (вже писав вище), 5 мм. пластмасові хомутики із цвйочком для кріплення UTPшки на стінах (використовувати плануємо у якості проводки на 12 В).
Якщо потрібні звичайні сверла, а не победітові, то я можу пошукати на роботі, ви тільки діаметир порадьте. Нажаль більше нічого з вище згаданого я знайти не зможу
#244
А що потрібно з собою захопити?
#245
Постараюсь завтра ввечері приєднатись до вас, але як до вас зайти щоб мене не прийняли за чужого і щоб я не відчув удару монтіровки по хребті)))
#246
вибачайта хлопаки, що не прийшов, просто я з понеділка по четвер до 17:00 на роботі, в п`ятницю я переважно вільний
#247
Цитата: inkognito від 23.10.2009 23:33:10
  Шланг то вже на потім, не критично поки. А як можеш нарізати М8 чи М9, то довжина у 60-70 мм. була б ідеальною. Шодо різьби - на половину мало буде, ідеально на 3/4 довжини
Та ладно, доріжу різьбу не цілу довжину, ви головне попередьте на коли наступна вилазка планується щоб я на ту дату нічого іншого не запланував, аська і адреса сторінки вконтакті є в моїй інфі

ще можу допомогти з електропроводкою досвід є, дома собі всю поміняв власноручно аж до лічильника, ще все працює)))
#248
Цитата: zelja від 23.10.2009 23:28:19
ООО требе ше шланг !!!
тільки точно не скажу якого діаметру
ти скажи для чого і довжину
#249
Цитата: Fenriz від 23.10.2009 23:26:13
ооо!! потрібно досить великі 2 шайби, в діаметрі бажано 2 см!
я можу і квадратні зробити з зміщеним отвором, ти головне скажи болти приблизно якої довжини мають бути і різьба на них має бути повністю чи може бути до половини?
#250
А довжина болтів в яких межах може бути? я можу взати болти М8 і просто зробити або знайти 2 шайби щоб точно підійшов. А куди ці болти мають застосовуватись?
#251
На роботі подивлюсь за болтами М10 Х 50, а гайки до них потрібні? і ізоленту захоплю, при потребі може ще захопити мультитестер, індекатор, плоскогубці і якщо ще щосьпотрібно по електриці то пишіть я пошукаю, Гадаю посвідчення по електробезпеці і диплом з ЛТЗТ не знадобиться)))
#252
шкода що ми так і не познайомились сьогодні, думаю що в мене ще буде можливість познайомитись з Вами
#253
Класні фото
#254
На коли зустріч? Я з задоволенням познайомлюсь з учасниками форуму
#255
Цитата: stinger від 13.10.2009 16:58:27
Судячи з розповідей сам бункер знаходиться під військовою частиною зв'язку, яка поруч з торпедо, там і вхід. теж схиляюся до думки про Е0, або вхід був вище по сходах, десь на сходовій клітині, звідси і привід в воюків зрізати ті сходи, щоб не лазили... імхо.

по сходах я колись спускався, нас кільки я пам`ятаю там нічого не було окрім якогось бака в кімнаті посередині сходів
#256
ще кілька фоток знайшов
#257
Зйомки фільму "Гітлер капут" на руїнах заводу
#258
А на рахунок Левандівського трохи не продумано, як вони вже почали розширювати дорогу то треба було вже довести до кінця, або взагалі не рухати, тому що той кусочок що вони зробили суттєво ситуації не покращив добре що ще ніхто з "шумахерів" не вилетів з дороги, як то не раз бувало на повороті з Левандівської на Білогорщу, там біля стовба стільки вінків стоїть
#259
пробки на Шевченка були вже після реконструкції переїзду і були вони спричинені інтенсивним рухом на залізничному транспорті і лежачими поліцейськими, які стоять перед ним,  але з початком кризи зменшилась кількість вантажних перевезень на залізничному транспорті от і переїзд переважно відкритий. І лежачих ментів на переїзді "затоптали" завантажені вантажівки, це і посприяло зменшенню корків на верху Шевченка
#260
не думав що контактний дріт такий сильний що ним бетонні опори зламало