Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Topics - YserL

#1
ЗВІТ: https://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,6703.msg57279.html#msg57279

Виїзд зі Львова о 07:00 01 серпня автобусом на 22 місця.
Початок екскурсії о 11:00.

    Екскурсія на надгорізонтну РЛС 5Н86 "Дніпро" в Мукачеві (РО-5)
https://www.ukrinform.ua/rubric-tourism/3062950-strila-so-zavzdi-pokazue-na-rim.html, призначену для роботи в системі контролю космічного простору і раннього попередження про ракетний напад. Включають кілька разів на рік, а в 2020 році зробили туристичним об'єктом (48° 22'40", 22° 42'27") с. Шенборн. Знята з чергування з 2009 року.
Це одне з перших поколінь надгоризонтних радіолокаційних станцій метрового діапазону з режимом межтактового когерентного накопичення сигналів (за класифікацією НАТО: Hen House - "Курник"), побудованих в 60-х роках уздовж кордонів союзу, для раннього виявлення атак балістичними ракетами з різних напрямків на дальності до 4000 km. Всього було побудовано шість Орту на основі таких РЛС. Названо по іменах річок Дністер і Дніпро. Кожне крило станції являє собою 2-х секторну рупорні антену довжиною 250 m і висотою 12 m, що має два ряди щілинних антен в двох хвилеводах з набором передавального і приймального обладнання. Кожен ряд виробляє сигнал, скануючий сектор 30° по азимуту (60° на антену) і 30° по куту місця (від 5° до 35° по висоті) з керуванням частотою.





НЦУВКЗ Західний центр радіотехнічного спостереження (ЗЦРС)

Тривалість екскурсії ~1.5 години всередині.
Бонус: екскурсія туди куди не водять стандартні групи...
Вартість екскурсії 200 грн з людини.
Лінк на групу скидаю у приватні.

Умова: тільки громадяни України, списки з паспортами і датами нар.- за 2 доби, паспоти- з собою на КПП.[/list]

Скидаємо мені ПІБ, дату народження, дані паспорта:
Ткаченко Мар'яна Іванівна, 24.08.1991
КС 123456, Іванівським РВ УМВС України у Львівській обл., 01.01.2009
#2
Перелік обєктів, на якмй було накладено заборону приватизації, а тепер скасовано
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/847-14 зокрема:

14309238

Спеціальне виробництво заводу "Лорта"
290040, м. Львів, вул. Патона, 1

14314601

Український державний науково-дослідний інститут приймальних електронно-променевих трубок "Еротрон"
290044, м. Львів, вул. Антоновича, 90

07802932

Спорткомплекс СКА
246048, м. Львів, вул. Клепарівська, 39а
3187714

Львівське державне експериментальне підприємство засобів пересування і протезування
290052, м. Львів, вул. Рудненська, 10


Державний науково-дослідний інститут інформаційної інфраструктури
79031, м. Львів, вул. Хуторівка, 4-а
#3
У зв'язку із актуальність теми РАЕС (глушіння блоку після пожежі автотрансформатора).
Відпишіться коли хто хоче відвідати (потрібно вказати терміни у листі).
На саму станцію кажуть не пустять, но тренажери мають.

Список:


  • YserL (?auto)
  • Roy
  • Golem  (auto)
  • Svyatodiy ? червень
  • Dima_Bear
  • Electri4king
  • Опілля
  • Fenriz
  • Beliy_voron
  • Drusja
  • Drusja +1
  • Stinger
  • Гандзя
  • Sunnyman

Скиньте в приват ПІБ, ДН, Паспортні дані

Дата 24.05.2019 10:00

Автопоїздкка: Львів-Радехів-Луцьк-Ківерці-Оконськ-Полиці-Вараш 284км
Скоріш за все буду на авто (потрібно замінити систему охолодження).


#4
Я тут так щось подумав, і пропоную:
1. Викинути авторизацію через мейли і т.д., залишити тільки через OATH через G+, Facebook, або дуже сильно заховати.
2. Переробити базу обєктів, додати інтеграцію із постом, позначки "Я тут був" і "Я хочу тут побувати".
3. Швидке створення вилазки по події (інетграція із G календарем) із нотифікацією по мейлу тих хто має позначку "Я хочу тут побувати" із пропозицією відвідати.
4. Ресерч нового CMS оскільки дана система не підтримується із 2010 року.
#5
Якщо Ви ще не відвідали дендропарк Софіївка, Вам варто запланувати і відвідати його. Природа вражає!

Фото Drusya
В межах нашої мегапоїздки після музею Ракетних військ по дорозі до Києва ми заїхали у Національний дендрологічний парк «Софіївка», який розміщений біля Умані у Черкаській області.
Фотографій зробили мало, дощ в перемішку із вітром не дуже хотів сприяти фото ласканню.
Історична довідка: парк заснований 1796 року, періодично щось оновлювали, додавали, і відновлювали. Детальніше є у вікіпедії.
Після насичених днів і теплого автобуса всі виглядали приблизно так. Алея біля входу із різними палатками виглядає як краківський. Варто зробити стилізовані будки у дусі епохи 19 століття. Тут і кава, чай, глінтвейн, подарунки і, увага, дощовики! За це їм жирний плюс, а то довелося б мокнути під дощем.

Фото Andriy Royuk
Фото біля фонтану "Змія", вода йде самопливом із верхнього озера. Перепад рівнів верхнього і нижнього озер до 2,5 метрів, завдяки звуженню сопла вода викидується на висоту до 16 метрів.

Фото Andriy Royuk
Обов'язково варто включити у програму поїздку на гондолі підземним водяним тунелем (річка Ахеронт) довжиною 211 метрів, ширина 3 метри.

Фото Drusya
Ходили, роздивлялися, пили чай, періодично слухали гіда і історії. Давно всі знають що гіди розповідяють всякі АХ історії, щоб чимось забити час, і однією із таких була історія про радіоактивний камінь. Но не тут то було, в мене із собою був дозиметр Терра-П. Камінь не був радіоактивним, але природній фон значно вижчий ніж по Укрраїні через наявність гранітного щита під землею. Середній фон у парку 0,23 мкзв/год.

Тут не буду розміщувати безліч фото, яких є в інтернеті предостатньо, просто виділіть день і приїдьте із сімєю, повірте тут є що оглядати і захоплюватися технічними ріщеннями.
Фото із пташиного польоту:

Оригінал статті
#6
Оригінал: http://blog.uaid.net.ua/weekend-in-vilnius/

Якось спонтанно із співробітниками вирішили купити квитки у Литву за дуже смачною ціною від МАУ. Нас зібралося п'ятеро хто мав діючу шенгенську візу.

По дорозі у аеропорт сфотографував літак Антонов, який вивантжував 2 гелікоптери U.N. Фото на телефон на вулиці і на GoPro із терміналу.





Пройшли митний і паспортний контроль. Останні 3 роки питають по батькові і місце народження, через однофамільця/іменем/року. Народ заправився спиртним у дюті-фрі, при купівлі товарів сканують шрихкод із посадкового талону: PDF417, який називають BCBP, який містить прізвище, ім'я, референс замовлення, код аеропорту вильоту і посадки, номер рейсу, дату вильоту, клас, для доступу у лаунж зони, ряд і місце, номер пасажира на реєстрації, і службову інформацію. У нових версіях вже присутній цифровий підпис щоб унеможливити підміну інформації і відвідання зон бізнес класу.
M1PUPKIN/VASYA        EX7RMTN LWOVNOPS 0167 352S008F0067 31C>2080      B0E             0

M1PUPKIN/VASYAMR      EX7RMTN VNOLWOPS 0168 353T017B0057 13B>10B0  6353BPS 2956624042409280

Після посадки лишаються тільки корінці, дехто їх колекціонує.



Вилетіли рейсом PS167 Lviv (LWO) - Vilnius (VNO) на Boeing 737-8Q8, бортовий номер UR-PSP, летіли на ешелоні 350 (~10,7 км), тиск в салоні був на рівні 2,3 км.





При взльоті через поворот і нахил літака були відчуття як на атракціоні:



Прибули в аеропорт Вільнюса, вигрузили через трап і в автобуси. Різниці у часі немає. В однаковий час прибули літаки Lufthansa і руссофлоту.



Доки стояли в черзі з годину встигли зачекінитися, благо є wifi. Тихо завидували citizens-ам які проходили без черги. Пройшли паспортний контроль назвавши ціль візиту, показавши палець, бронювання готелю і зворотні квитки. На виході зловили таксі мінівен, і за 20 євро похали в готель Florens Boutique біля залізничного вокзалу.

Оцінили джакузі у номері і лягли по 2 ночі спати. Інтернет так собі.

Достатньо виспавшись почали досліджувати місто у суботу по 11-дцятій. Більша частина команди пішла у заклад для веганів Holigans, а я традиційно у McDonalds. Біг тейсті меню і є запас енергії на день. Також файний інтернет для IP телефонії.

Зразу на вокзальній площі розміщено несподівано залізничний вокзал.



В холі зліва розміщено макет реконструкції привокзальної площі. Дуже добре що зразу біля вокзалу розміщено автобусну станцію.



Справа макет якоїсь складної інфраструктури.



На станції чисто, купа інформаційних повідомлень.



Є каса міжнародного сполучення, каси у яких можна розраховуватися банківськими картками.



Є інформаційна служба із розкладами рухів, зокрема і в аеропорт, а в холі гарна ялинка.



На другому поверсі варто відвідати музей залізниці, який був закритий через корпоративи.

В країні дуже поширені банківські рішення для вендінгу від Nayax.



і Ingenico



Також є комплексні рішення для бізнесу на базі iPad від Revel.



Цікаво що у терміналах не дуже поширена підтримка NFC.

Гуляти містом, розглядали цікаві місця. Місто як місто, можете подивитися Орел і решку.



Дуже сподобалася ялинка із ярмарком.



Освітлення у формі шалаша робить приємну атмосферу.



Зразу на площі можна піднятися на дзвіницю.



У закордонних поїздках при відвідуванні музеїв дуже економить бюджет посвідчення журналіста.



Подивився на ярмарку/ялинку з висоти голубиного польоту.



На проміжній зупинці є атракція у вигляді поворотної камери із гарним зумом, можна заглядати у вікна.



Поруч розміщена вежа Гедиміна, і є фунікулер, який не працював.



Піднялися пішки.



Із середини фото не буде, не мають знижок для преси.



Краєвиди гарні, особливо вночі.



Далі вирішив прогулятися до хмарочосів.



Повечеряли, і на наступний день по обіді вирішили поїхати у Тракай подивитися на замок. На автовокзалі зразу біля залізничного голуби в перемішку із ручними воронами і горобцями клянчили перекус.



У середині автовокзалу інформативна дошка і графік руху.



На автовокзалі у Тракаї сподобалася ручний графік. Олдскул.



Ось і Тракайський замок.



Літом тут напевно дуже гарно. Лебеді і качки.



Зала, у якій 2 музиканти грали на музичних інструментах.



Дуже сподобалася експозиція печатей особливо із мінералів.



Атракція, яка дозволяє зачекінитися печаттю.



Була ідея пропечатати закордонний паспорт.



На вечір завітали у Акрополіс, найбільший торговий центр. Із вокзалу їздить швидкісний трансфер.



Вирішили із торгового центру їхати на таксі у аеропрот. Викликали Uber. Встигли.

В місті працює злагоджено система громадського транспорту. Для турсистів можна купити одноразові квитки в кіосках або у водія дорожче. А для жителів є безконтактна карта Vilniečio kortelė. Сайт доступний лише литовською мовою. Молодці. Купив собі сувенір за 1,5€, колекціоную проїзні nfc карти.



На зупинках встановлені інформаційні монітори із часом прибуття транспорту. Також продубльовані номери на паперовій інфотаблиці.



На жаль, не вдалося покататися і скористатися валідатором.



Як вирішують проблему голольоду: на зиму встановлюються контейнери для піску, яким посипають тротуари.



Актуальна тема для Львова: сортування сміття. Там цим займаються давно, навіть у торговому центрі 4 смітника: сміття, пластик, скло, папір.



На вулиці встановлені великі смітники:



При купівлі у супермаркеті продукції у пластику чи жестяній банці, до чеку плюсується депозит 0,1€, які можна повернути у пунктах збору.



Відволікся, приїхали ми у аеропорт. Пройшли реєстрацію. На митному контролі забрали старий талін (не можна провозити більше 100 мл в одній упаковці у ручні поклажі), посадка у літак. Випускали через гейт поруч із туалетом і гейтом на москву. Ну й контингент туди летів. Завантажилися у два автобуси і похали на стоянку літака. Простояли 20 хвилин, помилувалися аеропортом, і сіли у літак. Вилетіли із затримкою.

Верталися рейсом PS168 Vilnius (VNO) - Lviv (LWO) на Boeing 737-8HX, бортовий номер UR-PSC, летіли на ешелоні 300 (~9,1 км), тиск в салоні був на рівні 1,6 км.





Точка повороту біля Бібірки:





По прибутті паспортний контроль і похід з аеропорта додому.
#7
Маю книжку
Сучасний Львів
Олена Степанів
Путівник Львова. Перевидання з 1943 р. Стереотипне. - Львів. Видавничий центр "Фенікс". 1992.-144 с.
ISBN 5-87332-004-7

думав сканувати років з 5, але натрапив на текст книги: http://www.lvivguide.info/sources/stepaniv1.html
Тепер думаю чи сканувати чи ні  :)
#8
Отож в продовження традиції років 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015.
Вибераємо місце і час. Відписуємося у темі.
#11
Запрошую на екскурсія на аеродром Jagellon (Черляни) на ці вихідні: 9 або 10 липня, час 16:00. День підберемо коли кому підходить.
В вихідни активний аерорух, тому буде що подивитися.
Доїзд своїми машинами, або маршруткою.
Зголошуємося коли кому підходить, вистарчає плюсика, якщо немає різниці по часу.
#12
Потрібно 2 рації на 15 липня.
#13
отож, вчора усі зірки сходилися, і все йшло по плану.
Зустрілися, zelja, Блондинка в кедах, я, сіли у електричку, оплатили за проїзд цілих 14 грн  :)
Попробували покемарити.
В мостиськах2 приготувалися до виходу, і тільки вийшовши з елекрички дали газу і поїхали на кордон. Людей із електрички було небагато. Тільки 2 бусіка везли людей.
На кордоні ні черги машин ні на пішому черг не було.
Погода була ідеальна.
Проходячи український кордон, мені звернули увагу що я не маю діючої візи...
Виявляється в мене віза починається 24.06 і не травня як я писав в анкеті і виробив страхівку. От такий нежданчік. Забравши візу півтора місяці тому не подивився на дати  :) Такого epic fail зі мною давно не було. Розділивсшися на 2 групи, я так і залишився в україні.
В Шегинях побачив такий значок і поїхав на Поповичі.

Поперше, Поповичі до форта не мають відношення, подруге ніхіра там не 8 км а 12 км.

Скажу вам дорога просто ппц. не ппц а ПЗД! На сітібайку їхати трохи напряжно.
Виїхавши в Поповичах на газову станцію, виявив що форти в тій стороні звідки я приїхав, причому знаків до фортів не було.


Було лінки крутити педалі назад, і я поїхав на Мостиська.
По дорозі підкрипився шоколадкою:

По дорозі проїжав через Мишлятичі, все село в борщовику сосновського.

В Мостиськах 8 із 10 людей давали неправильни напрям на залізничну станцію, напевно через обилия машин на польських номерах.
Велотранспорт для собачки:

Також я бачив ладу на польських номерах  :o

У мостиськах-1 сів на електричку і поїхав додому то засинаючи то прокидаючись.
Основна проблема україни: дороги а точніше їх стан, відсутність нормальних вказівників, пофігізм усіх, і те що всі вміють пі$діти і пи$дити!
Вдома на спідометрі було 53 км. Було скаладно їхати бо релєв посійно то вгору то вниз.
Усім дякую за компанію, і вибачайте що Вас так підвів.
#14
Спроба №2 (спроба 1) апгрейту заднього ліхтаря bumm 339.

Куплено червоний світлодіод PM2B-1LRE-S1
, почаджено на радіатор,

стабілізація струму на базі AMC7135.

Додано на всякий випадок стабілітрон 6V8.

Покрито лаком, спереду встановлено оргскло товщиною 10мм де врезою вибрано місце під діод для матування.

Світить дуже яскраво від 4 км/год. Передній фарі у не вистарчає енергії, нормально світить від 12 км/год. Натрапив на проект апдейті фари: http://www.standlicht.rnolde.de/html/baugruppe.html
#15
Привіт, планую завтра катнутися велосипедлом у Польщу. План:
1. Приміський вокзал 05:00
2. Електричка 6105   Львів – Мостиська-2 (кордон)   05:17 - 07:30
3. 07:30 виїзд із Мостиська-2 на кордон, 10 км
питання чи така траса, чи можна їхати в напрям озера і зекономити час і не їхати по трасі?
4. Перейти кордон
5. Медика - Перемишль 14 км.
6. Покататися по Перемишлю, позаходити в магазинчики, доки в 12:00 не закрилися. На виїзді заїзд в Castorama.

Питання по екіпіровці: жилет, велоаптечка, аптечка, насос, освітлення.
Чи потрібно шолом, якщо так де у львові купити по співвідношенні ціна/якість.
#16
Додати відео на сайт embened із vimeo
#18
Про explorer.lviv.ua / Telegram
04.12.2015 15:30:13
Якщо ви не хочете ділитися своєю історією із Великим Братом, мати швидкий і якісний месенджер, установіть Telegram! І видаліть viber whatsapp у якого права оступу мало не адміністратор!
Також у нас створена група eXplorer.lviv.ua приєднуйтеся.
Також пропоную видалити чат на головній.

Лінк для приєднання:
https://t.me/joinchat/ASF2pEJ5X1N2UNGbg815Ew
#19
Москальня вбахує довіга бабла в полігон підготовки я так зрозумів диверсійних груп: http://ammo1.livejournal.com/677398.html



#20
Пропоную скидувати цікаву техніку 2000х