Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Khimik

#1
Колиба з маржиною, очевидно, занепали як ті землі перевели в заповідні (смішно то писати. Через пару метрів двіжухи, підйомники і прочій діскотреш, а тут типу релакс для звірят). Бо дорогою було би значно ближче
#2
А шо, вже підтвердили?
Бо через придурошних еколохів до 15 червня типу сезон тиші, і нізя через ліс їздити.
І як трасу Київ-Чоп не перекрили ? Справа ліс, зліва ліс...
#3
Ну. кто нє успєл тот опоздал... я теж не встиг все переглянути. Там 7 год. Я виборочно десь 3 дивився, підозрюю, багато цікавого теж не побачив.
#4
Нині попалося на очі, вроді не було раніше

#5
От би попасти на запуск :)
#6
На такі екскурсії тра ходити двічі. Спочатку на ознайомчу. Пом підтянути недостаючу матчасть, і тоді на другу. Реально нині голова кипіла від згадування теорії і моделювання тих всіх процесів
#7
Якшо я поїду з малим - то теж своїм автом.
#8
Такого плану порізи (та зрештою любі з великим крововиділенням) я давно успішно заливаю копійчаним суперклеєм. Головне щоб не гелевий, бо не затікає куди треба. Той цілий цианошосьтам, шо є основою суперклею, ізначально був придуманий для польової хірургії, реагує на вологу і моментально схватує. Клеїв навіть розірвану викруткою шкіру між великим і вказівним пальцем - перекурив і забув. Рука повноцінно працює без ніяких пов'язок.
#9
Шось недопойняв лиш, при чім тут Пістрялово з Дарьял-М до Мукачівського Дніпра?

ну але попередньо +  8)
#10
Інкредібл експеншн?????
Та то факін курва анбелівбл експеншн...
Отако зробити і лишити...
#11
Бо наскільки я в курсі - в бомберів вхід екіпажу і евакуація відповідно - через люк знизу. Фонар фізично не має змоги відкритися для відстрілу.
#13
Тако. Літак впав. Є різні свідчення. Діди називают його 'рамою'. Тобто двофюзеляжний. Збивали 2 винищувачі. Донедавна крило висіло на дереві. От до того дерева має місцевий лісник нас привести. Я виїжджаю зі Львова десь трета дня в неділю. Поки шо машина вільна. За Тур'ю Свободою ночую. 8 раня з центра села рушаєме. Пішки десь до 7 км в оден бік, якшо завали і не зможем їхати
#14
Так ми машинами можем аж в Ґаджину заїхати, а там пів години підйому на Ребра. Ми ж там були з тобою
#17
Там зі Східниці восени дорогу зробили, картєри в безпеці
#18
Не знаю, чо ніхто не зазнимкував, видно тіко я люблю старе гниле залізо.
Короче, десь там найшов трак, доста цікавий, не стандартний трельовочний.

Думаю, треба його заховати в надійне місце, аби який лайдак не здав на жилізо.
Були версії від місцевих, шо то може бути від парового австрійського трельовщика, які ше десь до 60-х їздили осмолодськими горами, але без пруфів.
Ну і так він майже рік слугував елементом декору, поки я випадково не натрапив на отово:


Не факт, шо то був саме тягач, бо на тому шасі були навіть артустановки:



В любому випадку, чуйка мене не підвела - жилізяка повидала троха світу і жизні, шкода її переплавляти.




#19
Крутяк, є вже й така опція  8)
#20
Пишеш - Звук на концерті був кращий з усіх що я чув. Цим Металіка знаменита.

Я теж таке чув. Але:
Років 8 тому в тій же Варшаві звук був до сраки. Говорю то як чоловік, який пару років мав певне відношення до сцени і звуку, тому знаю про що говору.
При чому, на всіх 4-х чи навіть шести розігрівочних групах звук дійсно був офігенний, очевидно Металісти рішили звучати найголосніше, як то прийнято в принципі в хедлайнерів, но трохи перестаралися, і воно всьо просто безбожно кліпувало на піках.

А з шоу - так Хетфілд вже раз горів на сцені, то мо і обережнішим став на старість  ;D