Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Khimik

#101
Гугл Ерз вміє показувати об"єкти зоряного неба відповідно до часу і місця

#103
Обговорення / Re: Калуш
03.08.2010 18:57:03
Ото дотошний.
Як пам"ятав, так і описав  :P
Чи 300 метрів, чи 30 - як різниця. Не серед поля же ж.
#104
Обговорення / Re: Калуш
03.08.2010 13:19:23
Цитата: maks1973 від 03.08.2010 11:54:21
    "пс2.
     В часи тотального дефіциту калушани ходили на терикони і збирали сіль."

Ну, хімік, впісятися можна. Так і бачу знедолених калушан на териконах, що збирають сіль, яка в магазинах ніколи не зникала і коштувала 9 коп.

Ну ясно, що не стояли в чергах, але факт мав місце.
#105
Обговорення / Re: Калуш
28.07.2010 23:45:47
Ше троха лірики:
Там же зара ціле (блін, забув після "Володимира" правильне слово) - антиприроднє, створене людиною лихо намічається - прорив того всього відстійника. А також підмивання знизу шахтних горизонтів і провалювання хатів.
Деякі вже почали, деякі ше чекають, і людям будують нову багатоповерхівку для відселення.
Так от, ті всі люди в Кропивнику і в Кадобній колись працювали на тих всіх калійних шахтах, і абсолютно в курсі про моживі події:

Та Василю нема про шо гризтися - там нема діри, а от під самов Параненов хатов - так, там ся точно завалить скоро.  ;D ;D ;D

Був в шокови.
В принципі не могли нічого зробити - партія сказала - знач мус.
Але знали, шо нині проходимо під Миколинов хатов, а післязавтра дійдемо до Василевої...
І знали, шо колись час Х все таки прийде...

пс.
Ше згадав.
Колись від шахти до збагачувального комбінату через добру частину "Сихова" Калуша йшла конвеєрна лєнта.
Була збудована спеціальна довга споруда (може 3х3 м) з періодичними загратованими вікнами, через які було видно рух конвеєрної лєнти з кусками породи на ній...

пс2.
В часи тотального дефіциту калушани ходили на терикони і збирали сіль.
В кулуарах териконів попадалися досить великі соляні вимиви, які потім кристалізувалися, і на смак були ідентичні натрій хлору. Мо то був калій хлор, але було біле і солене - знач мож їсти...
#106
Ну дивися...  ;D

До фабрики підходила ОДНА колія.
Стрілка стояла метрів за 30 перед воротами.
На фото середини грубої труби явно видно хрестоподібну нехилу поперечину, яка тримає один з баків.
За мазут - спитаю старого, він на тій фабриці все життя, маю навіть знимки, коли вона ше будувалася, і там було рівне поле.
Але то, шо з 84-85рр ніколи не було чорного диму - факт.
Подивися навіть з того боку, що труба зверху НЕзакопчена, як би то було від диму з мазуту, і ніколи не була такою.
Ну і 20 років ше немає. мо 15, а мо і нє.
За Вільної України вона ше також працювала, тільки бавовну возили не колією, а фурами.
#107
Шось той шофер не дуже компетентний.
Та грубша труба на бавовно-прядильній - також водонапірна.
Там кілька баків всередині один над другим.
Від вокзалу йшла тільки одна гілка, а не дві.
Мазутом ніхто не топив - хіба десь на самім початку. Нігди не пам"ятаю чорного диму - а тільки легенький парок.  

Ага, ше розкажу пару слів про цехи.
Під цехами є технологічний поверх висотою десь 1.7-1.8 метра, де проведені всі комунікації.
Цікаво замучена вентиляція - мотори подають повітря всередину цехів, але воно спочатку проганяється через спеціальні кімнатки, в яких роль фільтрів виконували звичайні парканні сітки на рамках з накиданими на них кусками бавовни. Цілком можливо, що для покращення адгезії бавовни до сіток і використовувався той мазут.

#109
Мотоцик БеМеВе - неправильний.
Зокрема ручки гальм і зчеплення - стандартні, в той час як на оригіналі має бути навпаки - шарнір на кінці руля, а кінці ручок дивляться досередини, а не назовні
#110
"Залізобетонна штуковина" нагадує противіс для крана  8)
#111
в середньому час польоту від 8 до 12 хв
того вистачає, щоб спробувати покрутити бочку, петлю, повисіти на шлейках догори сракою і т.д.
ясно, ще як мати жилізну вестибулярку і прес рублів - то можна спробувати потягнути хоч 20-30 хв... але я дуже сумніваюся...  ;D
я літав 9 хв, хоча був дуже здивований, почувши час від диспетчера.
був впевнений, що був в повітрі щонайменше 20 хв...
Літачок - Як 52.
#112
60, а не 80...  8)
#113
2 Golem

Випередив :)

2 YserL

Думаю, не настільки :)
#114
Цитата: Golem від 17.02.2010 17:16:22
єдиним мінус що я можу тільки на вихідні :(

То шо - не відпросишся на деньок?  ::)
Я б також поїхав в якись понеділок, наприклад
#115
Тут більший вплив має криворукість інсталяторщиків буди/газу
Ідійоти...  :-\
#116
Ну я то й мав на увазі - шо хоч і в одному місці - зате купа. Від більш-менш фірми - до лайна.
#117
На радіобазарі - до дідька  8)
#118
Тре було попроситися на крана вилізти  ;)
#119
Цитата: Roy від 07.02.2010 12:02:25
Гарні фото, + від мене.
Ті ЛіАЗи що на останній фотці ще досі їздять у Новоград-Волинську, коробка пів-автомат.

Хіба? Останній раз їздив геть малим, але наскільки пригадую - там звичайний гідротрансформаторний автомат
#120
Цитата: SANECKA від 27.01.2010 21:07:36
Ну і ще дві не відомих мені марки але тим не менш дуже красиві.(фото№25-30)

Перша точно - Опель, і друга 99% також  8)