Приклади оформлення документів

Автор :-), 16.03.2010 05:20:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

:-)

Закидаймо сюди офіційні листи, прохання, клопотання тощо, що використовувалися для потреб форуму, із затертими особистими даними.



      Організовуючи поїздку на ХАЕС стикнувся з таким явищем, як потреба в листі на ім'я гендиректора, для отримання дозволу на відвідання та екскурсію.

      Крім того, поговоривши із кількома посадовцями, дізнався, що за допомогою таких от листів, можна потрапити на територію багатьох, можливо не настільки режимних, але все ж закритих за нормальних умов, підприємств. Такі листи, хоч закріплені лише підписом відповідальної за організацію особи, але все ж є документом, який можна покласти в течку з ярликом "Робота з громадськістю" тощо, і відзвітуватися вищому керівництву на тему "Які ми хороші - працюємо з людЯми".

      Приклад оформлення: лист гендиректору ВП ХАЕС.


      P.S.Тут "Опціонально" - якщо в групі є люди, які за освітою, чи професією дотичні до галузі підприємства - бажано вказувати - дає +1 (харизмі) до рішення на Вашу користь. ;)
Декольтем своїм мене манила.

YserL

Пошукаю у свому арзіві подібні листи, зокрема на Леоні. +1

YserL

Ще один приклад що використання сервісів типу фотки чи фотошата до ПІ..И!!!
Я дуже злий. Смайл, залий на форум чи на пікасу лист звернення!

41 Гості, 0 Користувачів