Якось читаючи звіт про відвідання тролейбусного депо згадалось, що у середині листопада 2015 я був на одному підприємстві, що виготовило екобус.
Різниця між тим тролпунктом, що вже купу років є на відповідно названій вулиці й відвіданим мною очевидна. І випливає вона з форми власності та власників.
Цехи україно-німецького СП є у великій промзоні, що біля Рясного-1. Власне туди 10 листопада приїхало купа львівських віпів й чекали на міністра. Поки він спізнювався, у мене була нагода пофоткати різне.
Ціни у їдальні
Цех
В той вечір у цеху крім електробуса, тролейбусів був також трамвай, що потім відправили до Києва, - він зараз там їздить. Низькопідлоговий широколінійний трамвай Електрон
я тоді вперше побачив таке розміщення крісла
перший в Україні електробус Електрон моделі Е19101. 12-метровий, розрахований на перевезення до 100 пасажирів. Рідинна система опалення, включаючи автономні обігрівачі та кондиціонери - забезпечують оптимальний мікроклімат у салоні в будь-яку погоду, пневматична підвіска. Він має функцію клірінг: зниження кліренсу для зручності посадки пасажирів.потужність двигуна 230 кВт. Тяговий інвертор працює в режимі векторного керування електродвигуном, що дозволяє добитися високої точності й оперативності регулювання швидкості і моменту на валу двигуна, а також забезпечує високий ККД за рахунок мінімізації втрат і нагрівання та перемагнічування. Максимальна швидкість 70. Пробіг без підзарядки батарей понад 200 км. Акумулятори безпечні в експлуатації і мають великий ресурс від 5000 до 8000 циклів заряду-розряд, залежно від умов експлуатації й обслуговування. Бортовий зарядний пантограф для зарядки батареї може живитись від тролейбусної мережі.
Є е-квиток?? А як знайду??
кілька фоток тролейбуса, який ремонтували там-таки.
Зліва президент концерну Електрон Юрій Бубес. На їхній Фейсбук-сторінці я знайшов фотографії, які натякають, що можливі якісь екскурсії у цехи підприємства.
Різниця між тим тролпунктом, що вже купу років є на відповідно названій вулиці й відвіданим мною очевидна. І випливає вона з форми власності та власників.
Цехи україно-німецького СП є у великій промзоні, що біля Рясного-1. Власне туди 10 листопада приїхало купа львівських віпів й чекали на міністра. Поки він спізнювався, у мене була нагода пофоткати різне.
Ціни у їдальні
Цех
В той вечір у цеху крім електробуса, тролейбусів був також трамвай, що потім відправили до Києва, - він зараз там їздить. Низькопідлоговий широколінійний трамвай Електрон
я тоді вперше побачив таке розміщення крісла
перший в Україні електробус Електрон моделі Е19101. 12-метровий, розрахований на перевезення до 100 пасажирів. Рідинна система опалення, включаючи автономні обігрівачі та кондиціонери - забезпечують оптимальний мікроклімат у салоні в будь-яку погоду, пневматична підвіска. Він має функцію клірінг: зниження кліренсу для зручності посадки пасажирів.потужність двигуна 230 кВт. Тяговий інвертор працює в режимі векторного керування електродвигуном, що дозволяє добитися високої точності й оперативності регулювання швидкості і моменту на валу двигуна, а також забезпечує високий ККД за рахунок мінімізації втрат і нагрівання та перемагнічування. Максимальна швидкість 70. Пробіг без підзарядки батарей понад 200 км. Акумулятори безпечні в експлуатації і мають великий ресурс від 5000 до 8000 циклів заряду-розряд, залежно від умов експлуатації й обслуговування. Бортовий зарядний пантограф для зарядки батареї може живитись від тролейбусної мережі.
Є е-квиток?? А як знайду??
кілька фоток тролейбуса, який ремонтували там-таки.
Зліва президент концерну Електрон Юрій Бубес. На їхній Фейсбук-сторінці я знайшов фотографії, які натякають, що можливі якісь екскурсії у цехи підприємства.