Ексклюзивний Полтва-Travel

Автор Alter, 06.12.2011 08:24:06

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Fenriz

а чого не випробувати в стрийському парку? там де лебіді вліті плавають?_)

Alter

ZED, а мож все-таки трохи почекаєш, поки свята пройдуть?
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Stinger

то Fenriz: думаю адміни парка будуть не в захваті від такої ідеї і всіх зобанят)))))

то ZED: я буду завтра :)

то Alter: чого чекати? нудно вдома сидіти без діла...

ZED

Сьогодні зробили шаблони деталей 1:1 і один лист фанери вже готовий до вирізання. Хто хоче допомогти сьогодні о 16 із рештою листів та розчисткою підвалу плюсуйтесь нижче (координати кину в приват).

Student

Цитата: Fenriz від 02.01.2012 11:06:22
а чого не випробувати в стрийському парку? там де лебіді вліті плавають?_)
Візьмемо буса, та на випробовування тре їхати спочатку на озеро - ну там на глінку, пізніше на річку, яка має бистру течію.
З новим роком всіх!!!!

Alter

Аж щойно зумів добратись до Пивнички та закинути рублі. Незнаю чи тра, але +50 в любому випадку вже на "рахунку".
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Alter

Зараз малюю 3Д-шку. Тому виникло таке питання  - а яким макаром будуть бокові борти вигинатись? мож краще не видумувати ровер, плюнути на естетизм та зробити все із прямолінійних ділянок? А то внутрішні напруження такої величини... Та і гнути як?
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Ioan85

Коли на селі робили  човен, бокові дошки прямі, тобто її обидві сторони паралельні, їх не вирізали дугою. Вигін дошок та округле днище получається зарахунок трапецевидної форми січення човна.

До днища прибивали порожки які задавали кут боковин. Човен збивався починаючи з середнього порожка. Помірі збивання в обидві сторони гнули днище і прибивали боковини до наступного порожка

Для полегшення гнуття можна зовнішню сторону змочити. Змочена сторона розбухає і дошка сама по собі гнеться.
Напруження знімаються під час першого занурення у воду, зовнішні сторони човна при намоканні розширюються. При висиханні лишаються гнутими...

Alter

1. То фанера а не дошки, і хз як воно себе поведе.
2. Поясніть мені нащо (крім естетичного вигляду) стільки мудохатись, та ще і з варіантом запороти всю конструкцію?

Отож щойно закінчив мальовидло на компі моделі, зробленої з фотки моделі ZED"а. Враховуючи зазначені прохідні та габаритні розміри (а все решта на око) получилась така ось штукенція, що є внизу, то біш 3D-моделька. Суть яка: модель в даному випадку служить не лише візуалізаційною цяцькою, але й хорошою базою для розрахунків. Згідно наведених нижче малюнків маємо:

-вантажопідйомність при рівномірній осадці 20 см на воду становить біля 200 кг (при власній вазі човна орієнтовно 80 кг);
-вантажопідйомність при рівномірній осадці 40 см на воду становить біля 550 кг (вага та ж сама).

П.С. Як на мене, то трохи криво лавки стоять. Таке відчуття, що навантаження на зад завелике буде. Але то можна операторів і посовати трохи ;D
П.П.С. Трохи ніс розширив, бо тоді ту сантиметрову фанеру фіг би хто вгнув. Доречі, хтось щось вже пиляв?

Осьо що вийшло:
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

ZED

1. Те, що зволожена фанера спокійно гнеться, а потім зберігає форму, знаю ще з дитинства. Хоча, досвіду саме із ФСФ не було, тому це питання краще адресувати Studentу. На макеті напруження абсолютно не здавалися сильними. Та й той фанерний човен, з якого я злизав ідею, мав ще більші вигини.
2. "Розкрита" форма носу і бортів човна допоможе боротися із хвилями та не дасть їм заливатися всередину, на відміну від "коробки". З іншого боку, чим ширше буде ніс, тим небезпечніші для човна лобові зіткнення із перешкодами. Ну і очевидно, що опір руху із ширшим носом буде вищим (човен ж не тільки для сплаву вниз робиться). Також є такий момент, що вже багато роботи із масштабуванням, кресленням та вирізаням шаблонів виконана і половина розмітки перенесена на фанеру. А так доведеться все наново робити та обчислювати.

PS. 3D Моделька гарна вийшла! Мож спробуй носову дошку зменшити до 50х50 см та порахувати, наскільки це вплине на вантажопідйомність.

Student

Вологостійка фанера (фсф) та сама березова фанера, тільки з одним но - проклеяна клеями д-4 - синтетичними з фольмальдегідними смолами. Завдяки цьому вона (фанера) не розслоюється під довготерміновою дією вологи\води. В мене на складі місяця два назад була фінська фсф, залишок, але встигли продати, так що човен буде побудований на український фанері - будемо вважати, що це буде повністю Український продукт. Ну і тре назву придумувати суто Українську, без домішків сленгу та імпортованих з інших мов слів.

Alter

Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

gribkoff777

"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading." T. Jefferson

inkognito

Resistance is futile

Golem

Мені Дослідник-1 теж подобається. Можна звісно "ПолтвоХід" але це якби то митці робили то так назвали :)
Дігери всіх країн єднайтеся!

Drusja

Цитата: Golem від 13.01.2012 12:39:18
Мені Дослідник-1 теж подобається. Можна звісно "ПолтвоХід" але це якби то митці робили то так назвали :)

Ну ПолтвоХід це вже коли на нього двигун поставиться  ;D
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Alter

Хлопаки, головне же би не "Наутілус"! :)
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

Stinger

Альтер, менше слів, більше діла, де ти там є з інструментом та руками? коли вже все перейде зі слів до діла? місце готове, матеріал є, але крім розмов на тему назви діло шось не йде... і це дуже прикро, я вважаю. :(

gribkoff777

"Peace is that brief glorious moment in history when everybody stands around reloading." T. Jefferson

linuxoid

Ентерпрайс  ;D Слово імпортоване, зате який корабель!

297 Гості, 1 Користувач