Юнкерс-52 коло Долини

Автор Golem, 22.05.2020 17:32:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Golem

Знаходити літаки перейшло у звичку. В хорошу звичку. Цими вихідними був Юнкерс-52 коло Долини. Падаючи, Пілот скерував літак прямісінько на мадярські шанці. Ті що вижили пустили його обшивку на покрівлю для тих самих шанців. Потім «наші» проклали сюди лісовозну дорогу і літак опинився внизу. Місцеві пробували продати залишки трьох двигунів. Але клієнта не знайшлося і все пішло на металобрухт. І вже аж після того про літак дізналися ми.

Наша команда!


Дихаю киснем тих часів


Двигуни літака внизу


Уявіть собі, легковий бус виїхав на 1300м висоти по карпатській лісовозній дорозі! Такої вони зараз якості. Навіть знаки на поворотах встановлені. Намилувавшись мокрими краєвидами беремося до роботи. Уламки починаються практично від місця парковки і перевалюють аж через схил. А далі обрив. Значить мусів бути вибух що їх так розкидало. Двигуни колись лежали глибоко внизу.

Автомобільна дорога на гору


Бескиди


Місцевий Краєзнавець та лісник показує нам де шанці


Перша знахідка прямо на поверхні


Все чорне залізо




Стало очевидно що цілого літака тут не буде. Усе що лежало на поверхні давно вже забрали. Але наша задача не збагачення. Наша задача – дізнатися що це був за літак і коли впав. Тобто привідкрити ще одну сторінку історії Карпат.

Лючок від літака. Одна з перших знахідок Akve


Пригодиться на господарстві!


Вершина гори і 1930 рік. Маркували старий кордон?


Мадярські шанці на вершині






Уламків тут є багато. Доволі швидко знайшлися два лючки. Це характерні деталі які в кожному літаку були інші. Також нам попався вентиль від мастила та..... гофрована бляха. То ж з впевненістю можна стверджувати що це був Юнкерс-52. Аналогічний тому як ми були знайшли коло Буковеля. Гофрована обишка була лише в цих літаків. Впав в 1943 році. Інфорамція від місцевих жителів..
Ухти, цікава деталь!


Є цифри


Андрій викопав кусок обшивки


на ній є номер


Ще номер


Напевно деталь вихлопної системи


Меч дослідника!


От якими лопатами колись копали! Не те шо січас!


Ще один лючок


Манліхер і якась шкала


Пахне нафтівкою


Повірено в 1942 році


Знахідки за день ледве можна підняти


Цезар досліджує лючок від бензобаку


Для Джимміка не підходить, треба квадратний


Елементи батареї


Всі знахідки на купу


Оце я розумію!


Реклама групи пошуку літаків ДСВ


Руфус спеціаліст по всіх птахах. Залізних також








Кільце. Але розвалилося в руках на три частини


Таких набоїв в шанцях є ще багато


Голова групи пошуку літаків ДСВ Akve










Розклали найбільш цінні знахідки для фото. балон не від цього літака. Його принесли для фото


Самопальне дзеркало яке можливо прикрутили пілоти


От це реальна знахідка! Треба буде відчистити і дослідити!


Відчищена


Фільтр паливної системи


Ну і місце в літаку!




Ще до шостої години вечора ми повернулися додому. Дорогою заскочили на Стрийський Аеропорт. Кортить поганяти – тоді Вам сюди! Аеропорт  це 3 км прямої як стріла бетонки. Тут «топити в полік» і кайфовіше і правильніше ніж на дорогах загального користування. Мій Джим встиг дійти до 150км/год і пришлося гальмувати.

Попри дорогу в ріпаку фоткається гола дівчина :)


Взлітна смуга!


Шкода що аеропорт закинутий. З такими краєвидами можна було б літати!


Ангар на Стрийському аеропорту. Тут могли стояти літаки


Відчищені і відмиті деталі.


Свічка від двигуна


Цікава клепка


Майже цілий хомут


Всі ці деталі надав Akve для музею.


Ну а далі душ, вже традиційне відмивання деталей і написання цього звіту. Він піде у наступну книжку. Дякую Akve, Le-i-Zoo, Rufus i Цезар і всім решта не з Експлорера за компанію!


Дігери всіх країн єднайтеся!

Golem

Для історії додам сюди сюжет з Суспільне Карпати

Дивитися з 15-48
Дігери всіх країн єднайтеся!

345 Гості, 0 Користувачів