Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Bottlehunter

#1861


Чуваки, то ви хотіли познайомитися з львівськими Експлорерами чи показати нам свої дупи? В нас тут гулубих нема, інфа 100%

ПеС. А вЧернівці треба поїхати ближчим часом, вже півроку збираємся.
#1862
Блджад, Лесик, викиди перманентно, а сморід постійно??? Поустидавсі би!!! То ж слова-синоніми!

І мене показали на пів секунди. А журналістам респект, сюжет моцний, облазили і назнімали пів міста, гарні кадри. І вказали, що Лесик з Експлорера. Дякую за професіоналізм.
#1863
Тепер ми знаємо, як завести ВЛ. Залишилося тільки спробувати in real life  :D



#1864
Ось що можна надибати на ГуглМапс, якщо мати терпіння, наполегливість і хороший інтернет

#1865
Та казали, що не парфюм фром франс, однозначно! Але на камеру: "Нічо не смердит, всьо пучком!"

Ходили від Міленіуму і поза оперний по правому березі. Всього були під землею біля 40 хвилин. Самого сюжету, наскільки я розумію, буде хвилин півтори.
#1866
Вчора рано-вранці я, Лесик, журналістка ЗІКу Мар'яна, і оператор Юра ходили в Полтву. Щоб переконатися, що вона не смердить :) І що на Зеленій, наприклад, воняє зовсім не Полтва :)
Сюжет має бути сьогодні в програмі "Особистий прийом", о 22:00 на каналі ЗІК.

До речі, львівські журналісти також за те, щоб Полтву викопати. Це не тільки зі слів Мар'яни, Христина казала, в них на факультеті всі пафосні особистості і багацько викладачів підтримують думку "Ах як було би гарно, якби Полтва текла на поверхні". *Смайлик б'ється головою в стіну*
#1867
Та яка компресорна, там якийсь сажовий завод був, правда я не знаю, що то таке. Але знаю, як туди можна незапально влізти :-[



Там ще цехи посеред кущів ожини є.
#1868
Йа був там зо два місяці тому, як їхав ровером з Ходорова додому. Зі сторони Подорожнього завернув на кар'єр, проїхав з кілометр, потім почався дуже сильний дощ, змок до нитки і мусів вертатися.
Ніякого індастріалу не бачив, крім екскаватора, припаркованого в селі. Тільки очерет, болото і трохи води на горизонті.
Пізніше думав, як оптимально спланувати маршрут, придумав, що найкраще через Дашаву або Жидачів машиною. І по дорозі завернути на завод біля Дашави (http://wikimapia.org/#lat=49.2820842&lon=24.0000629&z=14&l=37&m=b)  і натикати факанів директору, що нас з італосами вигнав свого часу >:(
#1869
Молода пара (тобто ми з Христиною  ;) ) зніме однокімнатну квартиру на довготривалий термін. З районів підходять: Стрийська-Наукова, Автовокзал, Дж. Вашингтона, Зелена, Сихів. Порядність та своєчасну оплату гарантуємо. Посередників прохання не турбувати.

тел. 066-дев'ять98-49-36

#1870
Виявляється, вугілля видобували і біля с. Джурів Снятинського району. Минулої суботи ми спробували знайти залишки шахт. На жаль, безуспішно. Десь вони там є, але де - ото питання. Це і є обіцяна сумна і політична історія - сумна, бо без результату. А політична - бо то така приказка. Спитайте старших людей, вони підтвердять.

Для початку трохи інфи

ЦитуватиУрочище Брусне. Шахти. В селі Джурові і Новоселиці в кінці XIX на початку XX століття існували шахти по видобутку бурого вугілля – ліґніту. В Брусному існувала одна із таких шахт.
http://selodzhuriv.at.ua/publ/1-1-0-7

ЦитуватиВ 1892-93 рр. була побудована промислова вузькоколійна залізниця від Видинова через Рудники до Джурова на вугільну шахту. Вугіль вивозився вагонетками на гужовій тязі. Довжина лінії складала 15,3 км. Колія шириною 600 мм. В 1913 р. дорога повністю перебудована. Добудовано дві гілки: довжиною 1,9 км до шахти Сигізмунда і довжиною 3,2 км до шахти в Новоселиці. В Джурові був міст довжиною 248 м через річку Рибниця. Дорога експлуатувалась на гужовій тязі. Шахти та ВЗ закрито в 1928 р.
Вікіпедія


Крім того, на Вікімапії позначено таке місце.

З Заболотова ми сіли на маршрутку, заплатили по 3 грн і доїхали до кінця с. Іллінці, де є поворот на Джурів і стоїть такий пам'ятник. І пішли по дорозі до лісу.



Спочатку зайшли на оце кругле місце. Посередині виявилася бетонний колодязь, ідентифікований нами як вентиляція шахти. В колодязі сміття, хтось закинув кілька гілок, на дні блистіла вода. Дорога "Кільця" по периметру по обидва боки також має бетонний рівчак, старий і порослий травою.









Далі зарулили в ліс, шукати шахти. Орієнтувалися трохи по GPS, трохи власною інтуіцією. На жаль, і те, і інше підвело. Налазилися по лісі, по ярах і потічках, потім спустилися в Джурів і через Снятин (бо маршруток інших не було в суботу ввечері) добралися до Коломиї, звідки їхав наш поїзд.

Всьо наразі. До нових зустрічей в ефірі. Слухайте маму і беріть з собою в ліс карту і компас, щоб ноги не боліли потім.

Ще кілька фоток з лісу.









#1871
Цитата: Xaolas від 26.09.2011 18:34:49
ЦитуватиУ Франківську підсіли ще Onyx, Virus та Xaolas.
Поправочка, з нами Virus'а не було :) То був трохи інший чел, його на експлорері нема.

Перепрошую.  :-[ А чого то він такий весь незареєстрований ходит? >:(
#1872
В суботу ми великою компанією відвідали Тютюново-ферментаційний завод, що розташований в Заболотові Снятинського району, Івано-Франківської області. Було нас трохи: Lesyk, Fenriz, AHD, Roy, йа і фляшка коньяку виїхали зі Львова чернівецьким поїздом. У загальному вагоні забацаного поїзда. Плацкарт на п'ятничний вечір не так легко купити, все розбирають студенти з Коломиї and around. Ми намагалися спати, розглядали попутчиків, виходили на станціях, де поїзд стояв досить довго. Лесик намагався вести бортовий журнал і навіть зачитував уривки з нього всім бажаючим. У Франківську підсіли ще Onyx, Xaolas та ще один колєґа.

Від залізничного вокзалу до заводу треба пройти пішки біля 2.5 км. Знаходиться він недалеко від міської автостанції. 12 гектарів обгородженої території, порослої лісом. Поміж деревами та повзучим диким хмілем стоять дуже добре збережені та красиві австрійські приміщення, залишки славного минулого прикарпатської тютюнової промисловості. Товщина стін, за словами сторожа, становить близько 80 см, а в однїй з будівель, де за Австрії крутили гаванські сигари, більше метра. Отак воно все і стоїть, включно з бруківкою на порослих травою доріжках, металевими каналізаційними люками та решітками з польським клеймом станіславських майстрів. Здається, що за допомогою чернівецького поїзда, яко аццької машини часу, ми перенеслися на сто років назад в часі. Тільки іноді потворно вчеплений на фасад совіцький електричний дзвінок або залишки совіцьких же вентиляційних труб псують враження, що зараз 19-те століття і охоронець насправді говорить по-польськи.

Охоронець, до речі, не зважаючи на ранній час, гостинно до нас поставився, запустив на територію і розповів про підприємство. Але о 9 зміна його закінчилася, ми мусіли прощатися, замало часу там гуляли :(

За радянських часів сировиною для заводу слугувала продукція місцевих тютюнових колгоспних полів. Виробництво остаточно зупинилося років 7 тому, відтоді комплекс чекає на нового власника.

Місце на Вікімапії

Годинник на прохідній. Не працює.



Схема руху по території



Це ми вже зайшли на територію. Прохідна і буруківка, котрої не видно, бо вона під травою.



Адмінбудинок. В ньому зараз хтось живе, на верхніх поверхах.



В підвалі









Господарські будівлі. Зараз там стоять гарбузи та інші дари осені. А гуманоїд со светящімися очима - насправді AHD







Рухаємося до виробничих цехів









Підвал затоплений. Але колони виглядають вражаюче!





Всі входи закриті, на жаль. Хлопці заінсталились на горище по пожежній драбині, звідти також не виявили залазу наниз. Знайшли тільки сушене тютюнове листя









А тут колись стояв бронзовий бюст Пілсудського. З приходом Радянської армії його десь закопали, щоб сховати, та так потепер і не знайшли.



Наразі все. Обговорення тут. Хто має фотки і враження - дописуйте.

Далі ми пішли шукати вугільні шахти біля с. Заболотів, але це вже зовсім інша історія. Сумна і політична. І буде вона в зовсім іншій темі.




#1874
Я тоже хотів би приєднатися до "журналістку в П****у, як завжди".  Так що прошу повідомити час і дату. В пп.
#1875
Цитуватито типу питання про лишеій білет, я так розумію, зняте?

Ну ти по любому на пиво попав ;D
#1876
Завтра о 23:10 від'їжджаємо, хто їде прохання прийти швидше, щоб зайняти собі вигідні місця. Варіант "а давай ти всім заб'єш місце" не канає, я не годен буду відбитися від натовпу бабок і студентів.

І ще прохання - запастися провізією заздалегідь, щоб ми не тратили час ще на походи в супермаркети, як воно деколи буває. І стаканчики пластвасові не забудьте ;)
#1877
Там зверху лінк на карту є. Так, біля Рокитного.
#1878
Ось дві статті в "Газеті по-українськи" (№134(1287) від 16 вересня 2011р), що наштовхнули на дослідження безумовно цікавої теми.

Перша з них розповідає про вимираюче село Руда Золочівського району. Зараз тут живе тільки близько 20 людей.

Місце на карті



Другу статтю вирішив перепостити.

Цитувати

У Львівській області налічують 138 сіл із населенням менш як 50 осіб. Про демографічні зміни в регіоні розповідає Таїсія Фалатюк з обласного управління статистики.

Де населення скорочується швидше — у селах чи містах?

— У селах, приблизно в 2,4 раза. Кількість народжених на тисячу жителів у селах становить 12,3. У містах — 10,6. Але в селах більше людей помирають. Торік показник смертності там становив 16,4 порівняно з 10,8 у містах. Приріст населення в селах із кожним роком зменшується.

Чи вплинула на ці показники криза?

— Після перепису населення 2001 року ми спостерігали збільшення рівня народжуваності — як у містах, так і в селах. Тепер уперше за останні дев'ять років — невеликий спад. Якщо 2001-го в сільській місцевості області народилися 9975 немовлят, то 2009-го — 12 873, а 2010-го — 12 324. У першому півріччі 2011-го кількість народжених також зменшилася — 5888 осіб. Це на 200 менше, ніж за той же період минулого року.

Де народжують найбільше?

— У селах Сколівського, Турківського, Яворівського та Жовківського районів. Найменше — у Бродівському, Золочівському, Радехівському, Жидачівському, Стрийському та Городоцькому. Там рівень народжуваності нижчий за 11 немовлят на тисячу населення. Найбільше похоронів було в селах Перемишлянського, Жидачівського, Буського районів, найменше — у Миколаївському та Яворівському. Знайти закономірність складно. Яворівський район завжди давав високі показники. Можливо, це пов'язано з тим, що там розташовані військові частини, відповідно більше молодих людей. Лідером із народжуваності традиційно є Турківщина. Мабуть, впливає віддаленість від великих міст, хороша природа.

Багато в області вимираючих сіл?

— На 2009 рік було 138 сіл із населенням менше 50 осіб. Найбільше — у Золочівському та Жовківському районах. Найменше — у Сколівському. Також у нас є два села без жителів — це Поляни Жовківського району та Мала Хвороща Самбірського.

Від чого люди помирають?

— Маємо загальну статистику по області — містах і селах. Майже дві третини смертей — від хвороб кровоносної системи. На другому місці — смерть від новоутворень. Цього року зменшилася кількість померлих від інфекційних і паразитарних хвороб, недуг органів травлення та кровоносної системи. У той же час зросла кількість померлих від захворювань органів дихання.

Денис МАНДЗЮК


Отже, на сьогодні маємо 2 зовсім порожні села - Поляни і Мала Хвороща.  Останнє навіть не позначене на мапі.

Крім того, біля 100 сіл потроху вимирають. Думаю, варто було б відвідати хоча б деякі з них. Можу назвати ще Гавареччину Золочівського району, де я був, і загублений в лісах Миколаївщини хутір Прийма, куди ми з AHD заїхали одного разу роверами.

Найближчим часом планую відвідати Поляни, від Львова недалеко і зручно добиратися велосипедами. Чекайте звіту!

#1879
Чуваки, в нас від 2 вересня ніхто не зареєструвався! Засохнем!
#1880
ЦитуватиА яким роком стаття датується?

Не знаю, яким. Друга половина 00-х, напевно.

Щодо карпатського трамваю: якраз сьогодні з Inkognito говорили про те, що обов'язково треба ближчим часом зібрати гарну велику компанію з числа форумчан і не тільки та й поїхати туди кататися. Буду через знайомих домовлятися про знижки для нас :)