eXplorer.lviv.ua

Звіти => Закордонні пригоди => Тема розпочата: Golem від 08.08.2011 18:18:22

Назва: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Golem від 08.08.2011 18:18:22
Відпочиваючи в Шацьку гріх було не зїздити поффтикати в Білорусь. Найближче велике місто - Брест. ОТ туда і поїхав. Кордон - формальність, все просто. Дороги в них дійсно супер, тож заїхав швидко. Замок в Бресті - руїна, переобладнана під пропаганду перемоги в ВВВ. Повне фуфло. А от зовсім поруч є музей старих поїздів під відкритим небом. Дуже цікаве і пізнавальне місце. Походили пообзирали все з задоволенням. В деякі з них навіть всередину пускали. Ну і виглядало всьо робочим, ніби щойно з залізниці :) Фото паровозіків долдаю. То ж якшо будете там - заїдьте обовязково, знаходиться він зразу біля "Крепості" недалеко центру міста.
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Golem від 08.08.2011 18:28:15
Єдиний мінус шо стояли вони дуже близько і важко було зробити нормальні фото. А так - дуже цікаво, особливо з інженерної точки зору, дивитися шо і як там зроблено :)
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Golem від 08.08.2011 18:31:52
Соррі шо троха багато фоток і мало тексту. В поїздах я шарю не дуже сильно. А от знавцям думаю фото будуть цікавими, то й викладаю. Та й в неті з того музею їх особливо багато не найдеш. Булорусь все таки.
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Машиніст від 08.08.2011 22:36:40
Вельми дякую  :) Особливо зрадів паровим кранам ПК-6 та ПК-ЦУМЗ-15, не знав що вони десь зберіглися. Сам трохи на паровозах знаюся, так що якщо є цікавість - питайте.
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Golem від 08.08.2011 22:57:55
- на фото P8040634.JPG нашо котел ставилим так високо, які переваги над низько розташованим котлом?
- на наступній фото з зеленим локомотивом, останнім радянським - нашо спереду два вертикальні крила? захищати потяг від бруду?
- на всіх паровозах є якась кругла штука під котлом, з ребрами радіатора як на двигуні мотоцикла і купою трубок. ШО то таке?
- Чому менші і легші німецькі паровози їздили швидше за більші і тяжчі радянські? :) Це жарт
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: VeNick від 08.08.2011 23:23:52
якщо ти про це, то є паровий компресор
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Golem від 08.08.2011 23:54:24
Так, він. Яка його роль? Нашо пару під тиском ще стискувати? Вікіпедія не дала зразу відповіді :(
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: VeNick від 09.08.2011 06:35:27
ним накачують повітря для гальм
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: _igor від 09.08.2011 06:45:01
...нашо котел ставилим так високо, які переваги над низько розташованим котлом?
Топка потужного паровоза не вміщується всередині рами паровоза. Тому топку розміщують над рамою паровоза, ось і виходить високо розташований котел.

...нашо спереду два вертикальні крила? захищати потяг від бруду?
Це щитки-димоотбойнікі, що направляють потік зустрічного повітря вгору, тим самим оберігаючи будку паровоза від задимлення під час руху пасажирського паровоза на великій швидкості.

..Яка його роль? Нашо пару під тиском ще стискувати?
Це паровий насос - закачує стиснене повітря в гальмівну магістраль поїзда, необхідний для відпустки і натиснення гальмівних колодок.
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Golem від 09.08.2011 10:22:34
Дякую! маєш першого заслуженого плюса :) від мене. Просвітив, дякую. Якшо ше шось цікаве знаєш чи маєш про паровози - викладай, буду вдячний!
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Машиніст від 09.08.2011 18:45:51
Щодо незвичайного з світу паровозів:

Паровий кран ПК-6 з грейфером на вугільному сховищі. Москва, кінець 70-х років.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/4612/27084/ac5fafe58e9a)

Американський паровоз системи Шей з трициліндровою машиною і зубчастою передачею на зчепні вісі. Локомотиви такого типу працювали на вузькоколійках з слабою вехньою будовою колії
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/4612/27084/4939ba1bb718)

Американський паротурбовоз дороги "Чесапік і Огайо". Парова турбіна з електричною передачею, водотрубний котлел фірми Бабкок-Вількокс. Добра задумка, але в експлуатації виявився вкрай невдалим і швидко був списаний.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/4612/27084/519afc96bfa7)

Англійська красуня "Герцогиня Гамільтонська". До речі в робочому стані. Машина - чотирициліндрова, подвійного розширення, шо дуже добре позначається на плавності ходу.
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/4612/27084/c147453f0329)
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: inkognito від 09.08.2011 23:06:28
ЦитуватиАнглійська красуня "Герцогиня Гамільтонська". До речі в робочому стані. Машина - чотирициліндрова, подвійного розширення, шо дуже добре позначається на плавності ходу.

   Красота, і ще раз красота. Якщо перетворити фото в ч/б, дещо підмалювати - точно вийде та цяцька, що ми можемо бачити на заставках до серіалу "Еркюль Пуаро" по Агаті Крісті(торчу як від заставки, так і від музики, що її супроводжує). Чи в старших фільмах про БетМента.
   Чи можна просити якісь перевірені та правдиві (котрі варто читати на Вашу думку) посилання на Герцогиню Гамільтонську в мережі? Моя клепка вимагає максимум інформації про таку цяцьку. Наперед вдячний!
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Машиніст від 10.08.2011 11:51:07
Перше що знайшов у мережі:
Однотипна "Герцогиня" без аеродинамічного кожуха під парами:
http://www.youtube.com/watch?v=m6i0P_pRyAU&feature=related
Сам локомотив - серії "Princess Coronation", компанії London Midland and Scottish Railway
Сторіночка в англійській Вікіпедії:
http://en.wikipedia.org/wiki/LMS_Princess_Coronation_Class
І ще фото звідти ж:
(https://exl.fra1.cdn.digitaloceanspaces.com/4612/27090/b4ed6de3267c)

Інет у мене поганенький, але якщо щось нарию - викладу. Гарний фільм "Швидкохідні машини" про англійські паровози  30-х й інші подібні машини на Рутрекері:
http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=1191912
Дещо цікавого про ці машини. На локомотивах були парові вуглештовхачі, що подавали вугілля з задньої частини тендера до лотка. У нас таке обладнання було лише на імпортних американських машинах серії Та (з якої скопіювали ФД). Пробіг без екіпірування вугіллям становив до 480 км. Обтічні кожухи з 1946 року зняли для спрощення експлуатації. А ще "Герцогиня Сазерлендська" в 2002 в 2005 роках водила королівські потяги  8)
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: SANECKA від 11.08.2011 00:57:34
Випадково натрапив на відео про цей музей.  :D

Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Golem від 11.08.2011 11:24:19
Знайшов в себе ще одну цікаву фотку з того музею.
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: VeNick від 11.08.2011 17:36:31
подібний кран стоїть в Раві-Руській біля шпалопропиточного заводу, принаймі він там був 3 роки тому
Назва: Re: Музей Поїздів в Бресті
Відправлено: Машиніст від 12.08.2011 14:36:52
Це пневматичеий вуглепідйомний кран. Використовувався для екіпірування паровозів.