Львівська залізниця

Автор explorer, 08.05.2007 12:59:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Golem

Зрозумів. Тобто якшо поїзд зійде з колії в полі - то нічого страшного, бо пострадає тільки поїзд. Якшо на мості чи в тунелі - може пострадати споруда і відновлювати буде тяжко. Щоб цього не було - ставлять контррейку. Поняв. Дякую!
Дігери всіх країн єднайтеся!

zaq

Вид на залізницю в рані вул. Шевченка.

Anhorda

Цитата: reyka від 12.07.2011 16:43:56
можу сказати шо ті рейки використовуються як контррейки . в разі сходу на мостах чи тунелях контррейки недають колісній парі "втікнути"(зменшуючи тим самим пошкодження більших масштабів)
В Рясне-1 на колії в напрямку Брюховичів контррейки розміщені вздовж досить довгої ділянки колії. Ніби і не міст, і не тунель. Чи можете підказати, для чого вони тут використовувалися?

Anhorda

В Сколе на території адміністрації парку «Сколівські бескиди»


паралельно до діючої залізниці розміщено кусок вузькоколійки з вагончиками:








Зайшли туди без проблем. Вагончики сфотографували. І тут з’явилися охоронці…  ::)
Щоб компенсувати завдані їм моральні збитки, розміщую фотку доблесних захисників території:



Anhorda

Залізничний міст по вул. Шевченка. Цікавий тим, що в конструкції використані заклепкові з'єднання, а не зварні:







Anhorda

Два артефакти, пов'язані з залізницею, призначення яких мені не зовсім зрозуміле.

1. Знаходиться на території станції Рясне. Можна здогадатися, що в кожуху шестерінчастий насос. Привод відсутній. Можливо, пристрій призначений для змащування колії:









2. Знаходиться на станції Клепарів. Швидше за все, якісь сигнальні знаки:



Фахівці залізничної справи, будь-ласка, уточніть, що воно таке.

inkognito

1. VeNick нам колись розказував - так, для змащування. У циліндрі масло, потрібно постійно підтримувати його тиск шляком закручування отого вентиля в дупі пристрою. Коли проїзд проїжає - кулка тиснуть на на клапани через які порскається масло.

2. Х-3, не в курсі
Resistance is futile

reyka

1 на рахунок довгих рейок.вони вроді незакріплені?
це довгі пліті довжиною приблизно 800 м(але незавжди то число стале,часто - вони довші)
напевне незабаром будуть міняти.
2 щодо знаків.
при роботі колійників на ділянках колії роботи потібно огороджувати...червоний- зупинка поїзда,жовтий проїзд ділянки де виконуються роботи зі швидкістю не більше 25 км за год
а оті кружечки білі чорні..то вроді вказівка підняти-опустити пантограф.(точно не памятаю )
Мільйон сердець
одне биття
Карпати Львів
на все життя!!!

VeNick

так точно, в циліндрах мастило для змащування гребнів колісних пар для меншого їх зношування в кривих. Червоні прямокутні щити для закриття колії, а круглі щити для позначення небезпечних місць на колії. На них з однієї сторони горизонтальна полоса, а з іншої вертикальна, що відповідно означає початок небезпечного місця і кінець небезпечного місця. Кому цікаво ось Інструкція по сигналізації на залізницях України починаючи з 33-ї сторінки там розписано про сигнальні щити і правила їх встановлення
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

explorer

Цитата: Anhorda від 15.07.2011 15:49:38
Цитата: reyka від 12.07.2011 16:43:56
можу сказати шо ті рейки використовуються як контррейки . в разі сходу на мостах чи тунелях контррейки недають колісній парі "втікнути"(зменшуючи тим самим пошкодження більших масштабів)
В Рясне-1 на колії в напрямку Брюховичів контррейки розміщені вздовж досить довгої ділянки колії. Ніби і не міст, і не тунель. Чи можете підказати, для чого вони тут використовувалися?

Підозрюю, що там це ті ж контррейки. А так багато через те, що з того насипу як-раз нещодавно злетіло пару вантажних вагонів. Зважаючи, що вміст вагонів може становити небезпеку, думаю, що в межах багатоповерхової забудови (навколо рясне 1 і 2) така перестраховка не завадить...

Drusja

Ось такого колійного-екскаватора зустріли минулої неділі у Новому Роздолі
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

VeNick

якщо точніше то є кран КЖДЕ-16 з грейфером, а аможе бути ще й з гаком
УКРЗАЛІЗНИЦЯ

Drusja

Викладу і я пару фото з своєї Альма-матер Харківської Академії Залізничного транспорту.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Bottlehunter

ВПР 02 М трапився нам нещодавно на вокзалі в Золочеві. Абревіатура розшифровується як Виправно-підбивочно-рихтувальна машина. Вражаючий механізм! Правда, там він не працював, а просто собі стояв.

А ось знайшов відео, де ВеПиР лякає кротів :D



















Най жиє Гуцулія!

reyka

зараз на тернопільському напрямку проводиться модернізація колії..там має працювати RM 80 ото машина.ВПРка ховається.
Мільйон сердець
одне биття
Карпати Львів
на все життя!!!

Alter

Про потенційну приватизацію залізниці. Основний сюжет ТСН про то. Решта - в неті. Рекомендую вдуматись.

http://tsn.ua
Нема нічого більш вічного за те, що обмотане синьою ізолентою.

zaq

Цитата: Alter від 27.02.2012 01:39:14
Про потенційну приватизацію залізниці. Основний сюжет ТСН про то. Решта - в неті. Рекомендую вдуматись.

http://tsn.ua

Дану схему вже "відкатали" на Укртелекомі - спочатку з державного перевели в публічне товариство (ПАТ), а потім почався "дерибан" по-повній...

Roy

У Львові презентували російські "економні" електровози, відео на сайті.

Цікаво, як поведуть себе на перевалі? Треба якось в кабіну заглянути.  ;)

Ще одненький ролик тут
Meine Ehre heißt Treue

explorer

Цікавий девайс надибав на гуглмапсі тут - то для якогось вимірювання застосовується?

HardaleX

 Довжина залізничних колій у Тернополі, вони теж належать до Львівської залізниці.

Довжина залізничних колій у межах міста 17 042 м.
Головна електрифікована: 10 024 м.
На Чернівці: 2 359 м.
На Збараж (через ПромЗону): 4 717 м.
Тут враховані тільки ті колії, які щоденно експолуатуються. А ще є близько 10 тис. під'їзних колій до певних об'єктів.







PS Цікаво було б знайти детальні підрахунки Укр залізниці по всій Україні, зокрема містах.  Колись вони звучали у сюжеті ТСН.

345 Гості, 0 Користувачів