Фантомна залізниця

Автор explorer, 10.01.2007 21:41:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 11 Гості дивляться цю тему.

AHD

Вчора (13 п'ятниця) зі STINGERом їздили досліджувати кусень фантомної залізниці. Доїхали до мосту через продовження Личаківської, ну точніше до залишків мосту. Хоча сама залізниця закінчилася біля асвальтного, а дальше до мосту вів лише насип.

1,2,3) Якась штуковина біля ЕНЗИМУ
4) Асфвальтний завод
5)Залишки мосту
Режим харчування порушувати не можна

YU

Сьогодні близько 2-ї на Фантомній залізниці зустрів ЧМЕЗ на ділянці коли залізниця йде вліво від вул. Богданівської в сторону Підзамче. Ось тут


karasj

1. Гілка, що з фотами - виходить з станції "Підзамче", серпантином набирає висоту, проходить біля шевченківського гаю, і сьогодні закінчується біля "Ензиму" - дріжджового заводу. Коли я там був останній раз - була абсолютно діючою. Використовувалась "Ензимом", поїзд проїзджав раз або два на тиждень.  І цистерни туди своїм ходом приїхали :-) Декілька років не був там, але думаю, шо гілка і зараз працююча (дріжджі точно працюють :-))  Просто поїзд туди заїзджає дуже рідко, як і колись.
2. Залишки насипу, міст... Колись було залізничне сполучення Львів - Підгайці (тернопільщина), залізниця проходила через Куровичі, а далі через Лагодів і Коросне виходила до Перемишлян. Потім через Вовків, Біле, Дунаїв, Біще, Гиновичі, Бережани та Потутори виходила на Підгайці. Залізниця була збудована в 1909 році, і були плани дотягнути її до Бучача, але так і не дотягнули. В районі Личаківської, недалеко того місця, де стояв танк, був вокзал, сьогодні це житловий будинок. Координати:  49°50'15.95"С  24° 3'53.28"В;
Якщо їхати на Перемишляни то з лівого боку часто видно насип. Добре його видно біля джерела, там де одна з гір, на якій парапланеристи північний вітер ловлять... Поблизу села Затемне.
Взагалі, насип є весь, від Львову до  Підгайців, просто в цьму місці мало дерев і добре видно.
В Перемишлянах ї такий самий розвалений міст, як по дорозі на Винники. Треба в центрі повернути вліво і проїхати метрів 400...
Вся залізниці була повністю зруйнована відступаючою німецькою армією в 44-му році. Залашився фрагмент до мосту перед Винниками, і до 70-го року на Комсомольське озеро по вихідних іздив поїзд. Підніше той відрізок занедбали, а ше пізніше - демонтували.
3. В програмі якогось з місцевих політиків ПО-МОЄМУ був пункт - відбудова цієї гілки з метою розвитку Перемишлянського району.

inkognito

 Дякую капітане!  :)
Resistance is futile

taras1

Цитувати1. Гілка, що з фотами - виходить з станції "Підзамче", серпантином набирає висоту, проходить біля шевченківського гаю, і сьогодні закінчується біля "Ензиму" - дріжджового заводу. Коли я там був останній раз - була абсолютно діючою. Використовувалась "Ензимом", поїзд проїзджав раз або два на тиждень.  І цистерни туди своїм ходом приїхали :-) Декілька років не був там, але думаю, шо гілка і зараз працююча (дріжджі точно працюють :-))  Просто поїзд туди заїзджає дуже рідко, як і колись.
2. Залишки насипу, міст... Колись було залізничне сполучення Львів - Підгайці (тернопільщина), залізниця проходила через Куровичі, а далі через Лагодів і Коросне виходила до Перемишлян. Потім через Вовків, Біле, Дунаїв, Біще, Гиновичі, Бережани та Потутори виходила на Підгайці. Залізниця була збудована в 1909 році, і були плани дотягнути її до Бучача, але так і не дотягнули. В районі Личаківської, недалеко того місця, де стояв танк, був вокзал, сьогодні це житловий будинок. Координати:  49°50'15.95"С  24° 3'53.28"В;
Якщо їхати на Перемишляни то з лівого боку часто видно насип. Добре його видно біля джерела, там де одна з гір, на якій парапланеристи північний вітер ловлять... Поблизу села Затемне.
Взагалі, насип є весь, від Львову до  Підгайців, просто в цьму місці мало дерев і добре видно.
В Перемишлянах ї такий самий розвалений міст, як по дорозі на Винники. Треба в центрі повернути вліво і проїхати метрів 400...
Вся залізниці була повністю зруйнована відступаючою німецькою армією в 44-му році. Залашився фрагмент до мосту перед Винниками, і до 70-го року на Комсомольське озеро по вихідних іздив поїзд. Підніше той відрізок занедбали, а ше пізніше - демонтували.
3. В програмі якогось з місцевих політиків ПО-МОЄМУ був пункт - відбудова цієї гілки з метою розвитку Перемишлянського району.
Сам живу за винниками в с Підгірне ,це перше село за винниками по тернопільській трасі,і біля мого будинку  проходила та колія ,доречі дуже добре видно штреку від колії,ще в детинстві часто знаходили кріплення від колій=))) при можливості сфоткаю деякі ділянки насипу.
Може хтось має карту тих часів де покладений той шлях на карті

explorer

Цитата: taras1 від 03.10.2010 15:00:00
Може хтось має карту тих часів де покладений той шлях на карті
http://www.mapywig.org/m/wig100k/P49_S38_LWOW.jpg там же продовження.

karasj

Цитувати
http://www.mapywig.org/m/wig100k/P49_S38_LWOW.jpg там же продовження.
Супер!
Гарні мапи, вперше бачу.

taras1

Це до початку села,і є ще десь такий самий кусок і після села

Lemberg76

Супер карта... Дякую за лінк! :D

Andrzej

Доречі, свого часу була ідея використати полотно цієї залізниці, продовживши його до озера, для розміщення там Львівської дитячої залізниці. Зі Стрийського парку її мали забрати. Але ідея так і залишилась лише ідеєю, хоча для її реалізації сьогодні великих коштів ніби не треба адже залізничне полотне є і навіть використовується.

АндрійWinniki





Постараюсь знайти ще якусь інформацію...

Vinil

Ось так виглядає станція у Бережанах

Ioan85

Залишки "фантомної залізниці" можна знайти і в Перемишлянах, також там є вулиця Вокзальна...

Залишки залізничного мосту та насип:



Bottlehunter_

Стаття в "Інформаторі" про можливий туристичний маршрут фантомною залізницею







Най жиє Гуцулія!

Drusja

ЦитуватиПеред тим місцем де стоять цистерни є стрілка з якої виходить ще одна колія і іде параллельно основній. Закінчується там само де і основна, але має рампу з протилежного боку. Ще нижче є якийсь таємничий об"єкт периметр затягнутий колючим дротом. Об"єкт закинутий має систему якихось відстойників і деккілька закинутих споруд... Зробив висновки, що це щось типу очісних споруд від дріжзаводу

На вихідних проходились відрізком фантомної залізниці від тракту глинянського і саме там, нижче зліва від відгалуження колії намагались дослідити таємничий об'єкт. На табличці біля заїзду поряд з вагончиком написано "Вхід суворо заборонено. Небезпечна зона. Об'єкт під охороною". От і зацікавило чим саме ця зона небезпечна. Але ця територія дійсно охороняється і нас культурно попросили піти звідти. Тихенько проводжаючи аж до асфальтного заводу.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Drusja

Далі по фантомній залізниці за мостом через дорогу на Винники теж залізли у підземелля, під дорогою та колією, де помітили цікаву річ, керамічна труба у якій збереглись ще якісь ІМХО комунікації - дві трубки на подобі броньованого кабеля діаметром на око десь 1\2 дюйма.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

astrolon

Цитувати
На вихідних проходились відрізком фантомної залізниці від тракту глинянського і саме там, нижче зліва від відгалуження колії намагались дослідити таємничий об'єкт. На табличці біля заїзду поряд з вагончиком написано "Вхід суворо заборонено. Небезпечна зона. Об'єкт під охороною". От і зацікавило чим саме ця зона небезпечна. Але ця територія дійсно охороняється і нас культурно попросили піти звідти. Тихенько проводжаючи аж до асфальтного заводу.
Фотки з того об"єкту я виклав у другій закладці цієї теми. Це очісні споруди від дріжзаводу, але, не діючі.
Життя :::::::::::::::::::45%############## Comlete

inkognito

ЦитуватиНа вихідних проходились відрізком фантомної залізниці від тракту глинянського і саме там, нижче зліва від відгалуження колії намагались дослідити таємничий об'єкт. На табличці біля заїзду поряд з вагончиком написано "Вхід суворо заборонено. Небезпечна зона. Об'єкт під охороною". От і зацікавило чим саме ця зона небезпечна. Але ця територія дійсно охороняється і нас культурно попросили піти звідти. Тихенько проводжаючи аж до асфальтного заводу.

  Небезпечна мабуть тим, що там зсув грунту (якщо задом стояти до Ензиму, то буде по ліву руку), щось таке собі схоже на піщаний кар'єр - не маю підтвердження, але здається із десяток років тому там засипало дитину, що там гралась.
Resistance is futile

Drusja

ЦитуватиФотки з того об"єкту я виклав у другій закладці цієї теми. Це очісні споруди від дріжзаводу, але, не діючі.
Так фотки я дивився, але ж хотілось побачити вживу  :(

ЦитуватиНебезпечна мабуть тим, що там зсув грунту (якщо задом стояти до Ензиму, то буде по ліву руку), щось таке собі схоже на піщаний кар'єр - не маю підтвердження, але здається із десяток років тому там засипало дитину, що там гралась.
Ну наразі там таке враження що нарощують пагорб, бо свіжі сліди тракторів і земля ще зовсім свіженька (край нарощеного пагорба дійсно схожий на обрив який може обсунутись) але на мене, поки я був нагорі та на краю, ніхто уваги не звертав а от коли дорогою тільки почав спускатись до споруд - одразу вискочив охоронець...
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

inkognito

ЦитуватиНу наразі там таке враження що нарощують пагорб, бо свіжі сліди тракторів і земля ще зовсім свіженька (край нарощеного пагорба дійсно схожий на обрив який може обсунутись) але на мене, поки я був нагорі та на краю, ніхто уваги не звертав а от коли дорогою тільки почав спускатись до споруд - одразу вискочив охоронець...

  Як мені ся здало = наверху просто рівняють місцину (хоча що тут будувати?). Ходили навесні тамка із Зелею - як виявилось найкращий шлях туди попасти, неспалившись на периметрі (а він місцями затянутий доброю колючкою) - то маслати по колії аж до місця, де зливають із цистерн всю ту хімію, що везуть на Ензим. Нам попалась цистерна із аміачною водов, так що медом нам не пахло  :(
  Отож, як туди дойдемо - наліво вниз є гарні, але доволі круті сходи вниз (є на фото від Astrolon'a) - ними спускаємось донизу та насолоджуємось.
  Як були із Зелькою там = спенетрували кожен кавалок території, а вже потім зайшли у ангар, що видно у тебе на фото. Зараз там склад запчастин Ензиму - ми застали відкриті двері, охоронця, же так моцно спав, же мусів його будити. На складі - купа новеньких електромоторів, труб із незаржавійки різного діаметру та купа всього іншого цінного добра. 
  Ймовірно,  охорона вас поперла через те, що ви ломились прямим шляхом до об'єкту її відповідальності.
Resistance is futile

328 Гості, 0 Користувачів