Львівська залізниця

Автор explorer, 08.05.2007 12:59:12

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 1 Гість дивляться цю тему.

Svyatodiy

Л-3535 на станції "Сихів" (в хвості рухомого складу)
P.S. З вагона махають Vasi4 та Electri4king

Крутіть колесико!

Bottlehunter

Най жиє Гуцулія!

Svyatodiy

Так, це ВЛ-8М на львівській залізниці, а точніше на станції Персенківка

Крутіть колесико!

Vasi4

Поповню паровозну фотоскарбничку форуму знімками за 2016 і 2017 роки, коли паровозні гудки будили жителів Ворохти і Рахова.

Л-3535 на другому віадуку перегону Ворохта - Вороненка. Нажаль два з трьох віадуків на цьому перегоні стали непридатні до експлуатації і в середині 2000-них поруч з ними були побудовані нові споруди. Ну а старі віадуки не розбирають, певно чекають поки самі заваляться, в чому я дуже сумніваюсь)) Це єдиний віадук на цій лінії що охороняється ВОХРами, і підійти ближче а тим більше пройти по ньому не вийде.


Ну а третій віадук без охорони і поки не осучаснений. Можна робити ч/б ретро-фоточки)


Через рік на цьому ж віадуці але вже інший паровоз, Эр797-86 побудований заводом МАВАГ що в Будапешті в 1953 році.


Перед цим туром паровозу провели ремонт в депо Цвітково Одеської залізниці, і уже в нас на ЛЯПі гарно пофарбували. В останній день перед поїздкою ми комунізували паровоз приліпивши червону зірку на кришку котла))




Стрілками кеп нагадує куди бігти якщо позаду в тунелі неочікувано з'явився поїзд.



Drusja

На ЛЯПу загнали парочку 2М62 з Латвії (судячи по написах, а може й наші купили  ;) була колись така мова)




Сорі за якість - Sigma краще не вміє  :) фото 26.06.2019
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Roy

Залізничні квитки кінця 19 століття. Відправлення зі Львова!
Період Австро-Угорщини.





Meine Ehre heißt Treue

Bottlehunter

ФБ-група зі старими фото залізничних споруд колишньої Австро-Угорської імперії.

Austro-Hungarian Bahnhöfe/ Австро-угорські двірці залізничні




Най жиє Гуцулія!

Indigo

Мабуть, я став фотоспотером (колійовим)
Про фотоспотінг з літаками вже навіть у Львові є ціле інтерву. Тепер це хобі ризикове. З поїздами також, але є винятки. Звичайні пасажирські - можна, якщо включати обережність і здоровий глузд. Припускаю, що у мене все гаразд, так як у 2022-23 роках вдалось зробити кілька непоганих (як на мій смак і навики) фоток поїздів у русі. Я лише про цивільні - пасажирські, з офіційно вільнодоступним розкладом.

Тема ніби нудненька, та як свідчить контент цієї теми - доволі живуча, зі своїм шармом, ЗАПАХОМ (ДИМУ і вугілля), постійними дописувачами. Що ж, ліричний вступ завершив. Ура!
-----------------------------------------------------------------------------

У ній не раз йшлося про ЛОКАЦІЇ де зйомка виходить класною чи з екстрімом-адреналіном. Я знайшов кілька місць, де фоткав без питань а-ля "Шо ви то фоткаєте тут?". Згодом вдома робив деяку обробку і результат мене втішив. А дехто (не буду вказувати нік!) запевнив, шо не буде гріхом додати мої роботи сюди.

Почну з вже "заїждженого" ретро-поїзда. Коли він поїхав, то мав дві фотозони: на вокзалі та у Брюхах. Ось шикарна фоторозповідь про нього


Я ж зрозумів де його найкраще фоткати під час рейсів, у русі. Майже на всьому його шляху від в. до Бр. можна побачити середовища з ознаками сучасного міста чи колії, у яких звісно ж є своя естетика, та все ж...
А я ще зимою 2015, коли він вперше віз пасажирів з Брюх, зняв на відео його в "ідеальному пейзажі". Там немає поблизу машин, житла, промзон чи захаращених дач. Лише дерева, колія і ми двоє. Паротяг ідеально вписується в пейзаж, і максимально відчувається його ретро-дух.
Захисні високі лісосмуги  утворюють природну "стіну", а це гарний фон для диму, який на секундочку довше тримаєтся у повітрі саме тут. І звісно ж, це все у легальному+безпечному місці. Єдиний ризик - це парафіяни найближчої церкви, які повірять у тебе-шпигуна швидше, ніж у настання другого пришестя.




Фотки-відео виходять похмурими і без непотрібних елементів: лише він, дерева, колія та її складові.




Маємо зміни символіки: була совєцька звізда-її сховали круглим символом ЛЗ. А у 2020их поїзд прикрашає сучасне лого УЗ. Ах так, локомотив також не той, що у попередні зими.




Інший фотоспот, де я його спіймав - на одному ненависному багатьма переїзді. Тут паровоз повзе. Зручно і також безпечно фоткати. Хоча на фоні зимового неба майже не видно диму.


Минулої зими було аж 4 вагони. Це більше, ніж у перші зими послуги. Хоча нам тіснувато, - ледве влазять у кадри. І тут він зазвичай не свистить.

Дуже несподіваний ракурс мені вдалось знайти в гостях. Коли він їде, свист чує весь мікрорайон!! Майже як сирену тривоги. Одного разу я почувши той звук спитав чи можна вийти на балькон, куди мене люб'язно впустили і не заважили прицілитись. До того ж у кадрі знову гарно "працюють" фоном згадувані мною лісосмуги+погода сприяла. А ще сільський краєвид, що саме тут дозволяє спостерігати за його рухом і димом чуть менше хвилини. Цього вистачає для фотодрочерства :)



Рава-ВаВа

Але від гостей спущусь на землю. Бо мине кілька місяців і 14-15 жовтня на "моєму" фотоспоті новий "піддослідний"! Нахабний інтерсіті блищить, везе виїзних пасажирів у іншу країну, інше життя.
Але перед тим доведеться чух-чухати повз мене. Фоткав без ентузіазму: блискуча "морда" на старезних рейках-шпалах дуже контрастує. Мене це не надихає. Але спот є спот, - тут нема інших дрочерів ентузіастів, тому ловлю кадри лише смартфоном. та минає час, він же переходить на "зимові" рейки, і це гарний стимул, аби сфоткати тут цю "морду" в ранковій темряві. Ото вже буде видно табло з мегапафосним напрямком Czernowitz-Warszawa.



А поки я пишу це все, і ви (сподіваюсь!) читаєте, а ЗСУ захищають цю можливість, залізничники відійшовши від святкування вирішують задачку: як найідеальніше сумістити дитячий експрес, "столичне" інтерсіті і ту зачухану електричку "Львів - Рава-Руська"??

Хоч би фотоспот повністю не заріс травою до зими, бо вже сі почало...

381 Гості, 0 Користувачів