Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - reyka

#1
а.. то ви тоді на сходах стояли.))
#2
Не Олейна, а Майола)))
#3
я завжди купую реактиви на Сфера Сім в них трохи дешевше
#4
така опція як вивіз сміття по селах була впроваджена в багатьох районах зокрема в Кам.-Бузькому тепер це проблема кожної громади зокрема.
#5
по професії залізничник,працював деякий час монтером колії..
#6
через мою лінь на клеймо недивився.(( завтра може дійдуть руки якшо вже я згадав за ту знахідку ,але форма самої лопати була доволі смішної форми.якби австрія то булоб дуже непогано. сам колись обслуговував нижню будову колії.. так шо інструмент для мене можна сказати рідний.)
#7
минулого року в районі ензиму в щебневому насипі старої залізниці вдалось викопати лопатку і кирку. деревяних ручок ясна річ  вже небуло,лопатка розсипалась( а от на кирці (що цікаво) небуло навіть серйозної корозії і було присутнє клеймо.
#8
недавно і мені тре було оцифрувати старі чорно білі негативи... ..оцифровував методом фотогрвафування самого негативу... примітивно.але без зайвих затрат..і якість досить непоганою вийшла.)))
#9
Цитата: Roy від 15.12.2014 17:08:30
Писали у Високому Замку, що ці стовпці тимчасові. Допоки попередні реставруватимуть.
Через рік повернуть на місце, а ті чорні поставлять в інших районах міста.

старі зношені ,на фотографіях німецькорї окупації їх ше видно... а у звязку з тим шо по проспекті будуть пускати тролейбус то потрібні міцніші.. сумніваюся шо їх хтось буде реставрувати
#10
якщо ти про конвертик то це пошта.
#11
одна частина з переліку "недіючих" все таки діюча м.Вол.-волинський під самим значком склади рао з постом.служив там в 2006-2007
#12
до речі , на моєму будинку висить табличка з буквою S.хто що думає що вона означає?
#13
та чому вони унікальні?
їх набагато більше.принаймні на теренах україни ще 4 міста використовують трамвайну колію шириною 1000мм
#14
а хіба вони є ті термозазори на трамвайних коліях?
#15
свого часу закінчував 55 школу, щодо підземель...є хід від ельжбети до ц.Юра.принаймні постійно обвалювався при вході на дитячий майданчик біля памятника С.Бандери.пару разів залазив.але через 100- 200метрів хід був замурований було то років 11 тому
#16
зараз на тернопільському напрямку проводиться модернізація колії..там має працювати RM 80 ото машина.ВПРка ховається.
#17
буде шо згадати... :)
а 5,45 зовсім свіженькі.
#18
між кожною підкладкою і рейкою стоїть гумова прокладка міліметрів 8.вона і амортизує. єдиний недолік на тому стику то недотягнений болт на накладці( шо зєднює дві рейки.
амортизація полюбе має бути..це ж стик..
щодо зазору..то можна пояснити то так.
в літній період є дуже великі перепади температур..температура рейки приблизно на 20 градусів перевищує температуру повітря.в такий період рейки дуже інтенсивно міняють свої довжини залежно від температури.
памятаю коли я ше був не практиці ми знімали температурні напруження в пліті довжиною приблизно 800 метрів.
після того як ми попустили усі болти які тримають рейку і шпалу то рейки видовжились на 150 мм.
коли висока температура і в стиках нема зазору є загорза викиду колії.
#19
1 на рахунок довгих рейок.вони вроді незакріплені?
це довгі пліті довжиною приблизно 800 м(але незавжди то число стале,часто - вони довші)
напевне незабаром будуть міняти.
2 щодо знаків.
при роботі колійників на ділянках колії роботи потібно огороджувати...червоний- зупинка поїзда,жовтий проїзд ділянки де виконуються роботи зі швидкістю не більше 25 км за год
а оті кружечки білі чорні..то вроді вказівка підняти-опустити пантограф.(точно не памятаю )
#20
для чого о ті рейси на мостах і тунелях.?

як колишній бригадир по ремонту колії і штучних споруд можу сказати шо ті рейки використовуються як контррейки . в разі сходу на мостах чи тунелях контррейки недають колісній парі "втікнути"(зменшуючи тим самим пошкодження більших масштабів)