Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - YserL

#201
Привіт, планую завтра катнутися велосипедлом у Польщу. План:
1. Приміський вокзал 05:00
2. Електричка 6105   Львів – Мостиська-2 (кордон)   05:17 - 07:30
3. 07:30 виїзд із Мостиська-2 на кордон, 10 км
питання чи така траса, чи можна їхати в напрям озера і зекономити час і не їхати по трасі?
4. Перейти кордон
5. Медика - Перемишль 14 км.
6. Покататися по Перемишлю, позаходити в магазинчики, доки в 12:00 не закрилися. На виїзді заїзд в Castorama.

Питання по екіпіровці: жилет, велоаптечка, аптечка, насос, освітлення.
Чи потрібно шолом, якщо так де у львові купити по співвідношенні ціна/якість.
#202
Цитата: Roy від 01.06.2016 23:25:46
А як на рахунок автентичних світловібдивачів?

Стандартних нема куди кріпити. І рядянські на барахолках всі царапані і покоцані, копії пострядянські щось взагалі з фіг якої пласмаси.
Передня фара з німця перекочувала, встановив світлодіодну, і тріснуло кріплення лампи Soubitez

На ніцю зараз:
На велосипеді є генератор 6V 3W DDR-Ruhla, Кабель обжав наконечником.

Передня фара замінена на 6V 2.3W Basta (Axa) Pilot Steady Auto Black Edition Bulb HSS-6V 15 Lux.

Нове кріплення:

Куплена на барахолці, трохи тріснута, почарапана і поплавлена). Світить, правда інколи не коректно від датчика вмикаєтщься/вимикається.
Споживає 1 вт, хоча в характеристиках пише 2,4 вт.
Діод luxeon

має 2 іоністора 5,5 В 0,33F, без живленння світить тускло лампа ще з 2 хвилини.


Задню фару вирішив зробити самомому:
Спроба 1:
діодний міст, конденсатори 6,3В 3300мкф 2 шт,  блимаючий світлодіод MBL-100031. Згорів коли вимкнув передній ліхтар. Динамогенератор не має стабілітрона.
#203
Закінчено реставрацію ЗИФ 1В велосипеда?, зроблено перший виїзд. Всього раз злетів ланцюг, щось підпискує, педаль підклинює, але їхати можна.

А так було:

Передня фара Soubitez


Задній ліхтар


Усі фото від початку: https://plus.google.com/+%D0%AE%D1%80%D1%96%D0%B9%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B8%D0%B9/posts/6RxmRDqFbMc
#204
Чистка і змазка ланцюга. Купив уайт-спірит (24 грн 500мл), прополокав ланцюг від попередньої змазки. Далі намазав графігною змазкою (14 грн 100г) (пробував через голку, шпричем, в результаті так намазав із запасом). Ланцюг KMC HP Hi-Power 20. Планетарка.?



Паралельно трохи залив у планетарку швейного масла, бо спецзмазку впалдло шукати.
#205
Найшли тіла трьох МНС. Вічна память. Ще відео із квадрокоптера:
#206
Класний звіт і гарні фото.
Рівень дзеркала зараз десь на рівні 4 метрів якщо не помиляюся.
От чкьи можна було б подивитися онлайн історію показників...
#207
Весь перелік змін по руху поїхздів можна переглянути на сайті залізниці.
Найшов гуглом, чому не можна відображати на сторінці станції або поїзда, ну це таке...
При плануванні велопоїздок рекомендовано переглянути :)
#208
Дуже дякую за компанію, дуже шкодую що довелося швидше відлучитися.
Справді, кого не було кусайтелікті!

Проїхалися біля аеропорту, територію від цвинтаря відгородили непрозорим парканом.
Відвідали палац у Оброшино: перетворений інститутом на "книгосховище". Можна було залізти на 2 поверх через вікриті вікна, маючи драбину.
Проїхалися навколо мінізоопарку. Якби інвестиції, гарний маркетинг і хотілки то народ би сюди їхав, як їде в Медениці. Но маємо що маємо.

Відвідали метеостанцію, де працює жіночка метеролог із величезним стажем. Сама станція як була здана в ссср так там нічого не змінилося. Дані знімаються 2 рази на добу о 9 ранку і 9 вечора аналогово.
Це температури на замлі, на певних глибинах грунту, вимірювання опадів 2 способами, показники температури і вологості, рівень грунтових вод у свердловині 16 м і 40 метрів.
Показники записуються у папір, вручну рахуються, малюються (купа писанини із декількох показників), і завозяться фізично у управління...
Із фінансування тільки мінімальна зарплата. На модернізацію, заміну зломаного/вкраденого обладнення, фарбу, косилки, охорону і т.д. грошей немає. Електрики теж немає, відключили за несплату. Станція тримається тільки на ентузіазмі жіночки. Так от, а колись кожна школа мала метеостанцію, звісно практична цінність під питанням, але дітей зацікавлювала то техніки, спостережень.

Поїхали до джерела, правда не уходженого. Покаталися біля лісу, по грутвці, помилувалися овесом.
Далі поїхали в Великий Любінь, хотіли погудувати лебедів, чаплю і чайок на озері, проїхали біля розбитого універмагу,
покаталися по території "курорту", попили водички із сірководневого джерела, погудували комарів, зробили привал на території, і я запустив програму повернення до Львова.

Замітки по вело:
1. Намазатися кремом від загару: обличчя, руки.
2. Ще раз намазатися)))

По моїй логістиці назад вийшли трабли):
О 15:20 приїхав на вокзал Великих Вуйок Великого Любіня, і виявилося що потяги не курсують, бо ремонт. Найближчий буде о 21:40.
Весь перелік змін по руху поїхздів можна переглянути на сайті залізниці
Тоді поїхав до дороги ловити автобус, і як на зло усі автобуси або перероблені мерседеси, або Богдан А-093.1.
Чуму не можна зробити кріплення на автобуси для велосипедів?

Тоді вирішив їхати у Черляни, бо там інколи їздять великі мани, але їх не було. Їхав по трасі (а треба було біля ставу, ітого +15км).
Була ще думка заїхати на залізницю в Городок, але тоді точно не встиг би.
І тут я вирішив замовити телепорт із Окко біля Городка. Міліметр до міліметра, але на подію повязану із роботою запізнився лише на 4 хвилини)

Накатав 61 км.
Починаю писати конвектор щоб дані із .trl файлів конвертнути gpx який візьме starva.
#211
Маячок LNK-LJ-02C1, специфікація, який запускається при контакті із водою, і від вологих пальців. Вага 28 грам, літієва батарея CR2, 5 років гарантія, до 28 годин миготіння ~1 Гц.


#213
У середу, 18 травня, з 14:40 до 15:00 буде оповіщення ГО.
#216
Який розмір пачки із горючим? відповідно і пічки всередині.
#217
http://postpaper.com.ua/city/budynok_na_syhovi.html



Комунікації за дзеркалом у ванній

усі труби в теплоізоляції

документація видалавалася кожній квартирі

вул. Гната Хоткевича, 16
#218
Про траси кабелів спецзвязку на глибині 110 метрів: http://nikolanbc.livejournal.com/13047.html
#219
Вишка зараз в експлуатації?
#220
Плюс. Головне добре заряджені батарейки в телепортаторі.