Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - RomanLion

#1
Це місце називається хутір Венглінського,ця вишка за советів зявилася по ходу спостережна вишка за винзаводом в лісі був якийсь військовий об'єкт в 60 роках і за цим обектом з цієї вишки спостерігали та і на хуторі в цьому будинку жили воєнні і їх родини
#2
Цей комплекс будівель почали будувати в кінці 70-х. За Горбачова все заморозили. Де зараз податкова мав бути Обком комуністичної партії Львівської області, кругла споруда театр ПрикВО, споруду що ближче де стрийського парку і яку вже розібрали мав бути багаторівневий гараж обкому партії. Ще один будинок за театром це будинок офіцерів, в 85 році на станцію Персенківка прибували цілі ешелони з імпортною сантехнікою, плиткою,меблями, шикарним оздобленням для обкому партії. Через кілька років все це безбожно крали з майбутньої будівлі обкому партії,виносили все унітази,плитку,сантехніку,оздоблення,меблі...і дійсно там в податкові є в низ ще 5 поверхів зроблено це для того щоб комуністи під час ядерного удару мали де працювати)
#3
Цитата: astrolon від 05.06.2010 23:19:40
До розваленого моста ще можно бачити хоч якісь елементи залізниці попадаються шпали, стовби, насип :), тощо. Вже після моста нічого з цих елементів не попадається, таке враження, що коли колію розбирали все підмели. Єдине, що нагадує про колишню колію - це насип з щебню.
На шматках від розваленого мосту знайшли старого ключа, - дрібничка, але приємно :)
Там де колія заходить в Винники щебень зникає і насипу вже майже не видно. Він перетворюється в звичайну грунтову дорогу. Далі ми знайшли (можливе) місце станції. Водонапорна вежа,  спарений туалет типа сортір, стара воздушна лінія  наштовхнули нас на таку думку.
Водонапірна вежа це територія цегельного заводу і там залізничної станції не було,вона була як видно зі старих карт де зараз 29 школа
P.S
Червоним позначив залізничну колію як вона проходила на старих картах.
Синя стрілочка-цегельний завод.
Червона стрілочка-29 школа.
https://cloud.mail.ru/public/44L6NjdCZ2Zv/Image1807740843.png
https://cloud.mail.ru/public/2jyjewSCGFbi/Image1303758055.png
#4
В 1989 році мені було десь 12 років, і я памятаю, як мене зацікавив ствол шахти, яка знаходилася за палацом Потоцьких. Зайшовши на територію, там була ця двохповерхова будівля метробуду, де зараз музей книги. Спочатку я оглянув всю територію. Як на диво, ніякої охорони не було, принаймні мене ніхто не зупинив, і я заглянув в ствол шахти. Глибина там була пристойна. Цікавість була така, що я не зміг зупинитися і захотів спуститися вниз. Ствол шахти був широкий, до нього були приварені металеві східки. По них я спустився вниз, внизу була вагонетка на рейках і вода в шахті була по литки. Далі в глибину було видно величезний по діаметру тунель, де напевно далі і був прохідний комбайн, але ніякого освітлення не було, повна темнота і вода просочувалася зі склепінь тунелю. Мені було дуже цікаво що ж там далі в тунелі і наскільки довго він тягнеться, але я не ризикнув йти по тунелю в цю темноту і по воді  я поліз нагору. От таке цікаве дослідження було початків львівського підземного трамваю, ствол шахти стояв десь до середини 90-х років, потім шахту засипали, ствол розібрали, посіяли газон.

Перша гілка трамваю мала йти з півдня на схід (вул.Кн.Ольги-Личаківська). Частина цієї гілки збудована наземна, від старого депо на Сахарова до Наукової. Де залишився недобудований міст і де зараз міський центр зайнятості мало бути збудоване нове трамвайне депо. Біля Старого депо на Сахарова трамвай мав входити під землю, а на Личаківській-Мечнікова мав виходити з-під землі.

Друга лінія мала бути з південного сходу на північ (вул.Замарстинівська-Сихів )біля площі Старий Ринок трамвай мав заходити в тунель, а на Франка-Стрийська виходити з-під землі і слідувати по Стуса на Сихів. Наземна вітка цього маршруту також частково почалася будуватися ще за СССР. Було почато будівництво моста на Сихів, який був заморожений, а за Незалежності добудований Кирпою. На проспекті Червоної Калини посередині магістралі зарезервовано ділянку для швидкісного трамваю, де саме зараз будують його турки.
Пересадочна станція яка зєднувала б ці дві гілки мала бути на площі Митній,вхід на станцію мав бути в будинку на розі Личаківської-Винниченка, де є підземний перехід. Через нього мав бути вхід на станцію.

В планах ще мала бути і третя гілка(Сихів-Левандівка-Рясне).

А підземний трамвай і метро у Львові не варто будувати, бо підземний трамвай неможливо, враховуючи грунтові води, а метро можна будувати нижче грунтових вод, але вартість такого метро буде мільярди гривень коштувати,краще закупити новенькі трамваї "Електрон" за ці гроші і побудувати швидкісний безшумний наземний трамвай на Сихів і в інші спальні райони.