Перегляд повідомлень

У цьому розділі можна переглянути всі повідомлення, зроблені цим користувачем.


Повідомлення - RomanLion

Сторінок: 1
1
Це місце називається хутір Венглінського,ця вишка за советів зявилася по ходу спостережна вишка за винзаводом в лісі був якийсь військовий об'єкт в 60 роках і за цим обектом з цієї вишки спостерігали та і на хуторі в цьому будинку жили воєнні і їх родини

2
Цей комплекс будівель почали будувати в кінці 70-х. За Горбачова все заморозили. Де зараз податкова мав бути Обком комуністичної партії Львівської області, кругла споруда театр ПрикВО, споруду що ближче де стрийського парку і яку вже розібрали мав бути багаторівневий гараж обкому партії. Ще один будинок за театром це будинок офіцерів, в 85 році на станцію Персенківка прибували цілі ешелони з імпортною сантехнікою, плиткою,меблями, шикарним оздобленням для обкому партії. Через кілька років все це безбожно крали з майбутньої будівлі обкому партії,виносили все унітази,плитку,сантехніку,оздоблення,меблі...і дійсно там в податкові є в низ ще 5 поверхів зроблено це для того щоб комуністи під час ядерного удару мали де працювати)

3
До розваленого моста ще можно бачити хоч якісь елементи залізниці попадаються шпали, стовби, насип :), тощо. Вже після моста нічого з цих елементів не попадається, таке враження, що коли колію розбирали все підмели. Єдине, що нагадує про колишню колію - це насип з щебню.
На шматках від розваленого мосту знайшли старого ключа, - дрібничка, але приємно :)
Там де колія заходить в Винники щебень зникає і насипу вже майже не видно. Він перетворюється в звичайну грунтову дорогу. Далі ми знайшли (можливе) місце станції. Водонапорна вежа,  спарений туалет типа сортір, стара воздушна лінія  наштовхнули нас на таку думку.
Водонапірна вежа це територія цегельного заводу і там залізничної станції не було,вона була як видно зі старих карт де зараз 29 школа
P.S
Червоним позначив залізничну колію як вона проходила на старих картах.
Синя стрілочка-цегельний завод.
Червона стрілочка-29 школа.
https://cloud.mail.ru/public/44L6NjdCZ2Zv/Image1807740843.png
https://cloud.mail.ru/public/2jyjewSCGFbi/Image1303758055.png

4
В 1989 році мені було десь 12 років, і я памятаю, як мене зацікавив ствол шахти, яка знаходилася за палацом Потоцьких. Зайшовши на територію, там була ця двохповерхова будівля метробуду, де зараз музей книги. Спочатку я оглянув всю територію. Як на диво, ніякої охорони не було, принаймні мене ніхто не зупинив, і я заглянув в ствол шахти. Глибина там була пристойна. Цікавість була така, що я не зміг зупинитися і захотів спуститися вниз. Ствол шахти був широкий, до нього були приварені металеві східки. По них я спустився вниз, внизу була вагонетка на рейках і вода в шахті була по литки. Далі в глибину було видно величезний по діаметру тунель, де напевно далі і був прохідний комбайн, але ніякого освітлення не було, повна темнота і вода просочувалася зі склепінь тунелю. Мені було дуже цікаво що ж там далі в тунелі і наскільки довго він тягнеться, але я не ризикнув йти по тунелю в цю темноту і по воді  я поліз нагору. От таке цікаве дослідження було початків львівського підземного трамваю, ствол шахти стояв десь до середини 90-х років, потім шахту засипали, ствол розібрали, посіяли газон.

Перша гілка трамваю мала йти з півдня на схід (вул.Кн.Ольги-Личаківська). Частина цієї гілки збудована наземна, від старого депо на Сахарова до Наукової. Де залишився недобудований міст і де зараз міський центр зайнятості мало бути збудоване нове трамвайне депо. Біля Старого депо на Сахарова трамвай мав входити під землю, а на Личаківській-Мечнікова мав виходити з-під землі.

Друга лінія мала бути з південного сходу на північ (вул.Замарстинівська-Сихів )біля площі Старий Ринок трамвай мав заходити в тунель, а на Франка-Стрийська виходити з-під землі і слідувати по Стуса на Сихів. Наземна вітка цього маршруту також частково почалася будуватися ще за СССР. Було почато будівництво моста на Сихів, який був заморожений, а за Незалежності добудований Кирпою. На проспекті Червоної Калини посередині магістралі зарезервовано ділянку для швидкісного трамваю, де саме зараз будують його турки.
Пересадочна станція яка зєднувала б ці дві гілки мала бути на площі Митній,вхід на станцію мав бути в будинку на розі Личаківської-Винниченка, де є підземний перехід. Через нього мав бути вхід на станцію.

В планах ще мала бути і третя гілка(Сихів-Левандівка-Рясне).

А підземний трамвай і метро у Львові не варто будувати, бо підземний трамвай неможливо, враховуючи грунтові води, а метро можна будувати нижче грунтових вод, але вартість такого метро буде мільярди гривень коштувати,краще закупити новенькі трамваї "Електрон" за ці гроші і побудувати швидкісний безшумний наземний трамвай на Сихів і в інші спальні райони.

Сторінок: 1