Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - :-)

#341
Цитата: YserL від 28.10.2011 12:59:13
Питання:
3. Чим краще помалювати бокс із чорного у білий колір, бо матеріал чорний полістирол плюс захист від UV.
Є така річ, "абсолютно чорне тіло" - найбільше поглинає випромінювання, ібо коефіціент відбиття у нього "0", поглинання відповідно "1".
Тут так розумію що треба поміняти ті коефіціенти місцями. Було б добре захромувати. Або банально фольгою якомога рівнішою обмотати. Кухарською, блискучішою стороною. Ну я б так робив, бо "серебрянка" ніфіга не працює.
Отут щось про матеріал із найвищим коефіціентом відбиття: http://www.techno-solar.com.ua/pdf/SGM-TS_all_info_2011.pdf
#342
Цитата: Roy від 06.11.2011 23:40:32
Це не Варта, а звичайна пародія. Типографіка видає.
От Roy'ко молодець, розставив все на свої місця. ;D ;D ;D

Ну що не варта це зрозуміло. Мав би нет під рукою там - стало б зрозуміло і не купував би.
Пародією воно буде якщо результати експлуатації лєві будуть. Мене от даташіти на неї цікавлять. Ібо на різні анлогічні по напрузі-ємності різні вони, виробники ж бо такі вредні))

А типографіка - це до ширини букв? Тобто вузькість горизонтальних ліній?
#343
Спорядження / VARTA LCL 6V12P
06.11.2011 23:32:07
Придбав ото вчора на радіоринку акуму, 6 вольт, 12 Аг. 135 грн. Побачив VARTA, думаю пальчикові акуми їхні чудові у мене, чом би й не взяти. Взяв. Нарікань щодо роботи наразі немає, не встиг - от як бачите тестую, як працюватиме із девайсом. Шукав датащіти, але не знайшов. Не те що їх, VARTA SLA взагалі не робить. Принаймні згідно інформації в неті. Зверху керном вибито "TV 201104", що як розумію дата виготовлення. Пошук по вказаній моделі нічого не дав. Одним словом я хз. Може хто стикася.




Якість збірки чудова, щоб не сказати ідеальна. Напис нансений фарбою якісно (без розмазування і т.п.), фарба теж якісна. Заглушки на клемах, теж якісні, наявні. Придертися згрубша ні до чого. Дельта В на заводському заряді становило 6,4В. Відпрацювало 30  і 50 хв на струмі 3 А, останні 5 хвилин яскравість галогенки яка споживач зменшилася, відповідно і струм впав. От прожену 3 цикли за порадою ZED і не лише, буде видно. Наразі наламує
#344
Та дивна штуковина - шнековий транспортер. Сипучі матеріали різн, чьотко під розвантажувальний люк хопера, і воно зсипається (сипучий матеріал), а шнек першого ступеня крутиться, а потім і другого ступеня і перевантажують в кузов авто або причепу. Та й так. Хоча згідно ПТЕ для таких багатоступеневих механізмів треба починати ввімкнення іх останнього ступеня по ходу матеріалу, тому на час запуску шнеку першого ступеня другий вже має виконати к-ть обертів достатню для проходження матеріалу в ньому від і до.
#346
Висер №2 Написати цей пост змусила профанація з боку пана дописувача який користує підарського аватара злегка еротичного змісту (ПА). Наперед прошу у вельмишановного паньства пробачення за якісь незрозумілі буквозбіги - клавіатура доживає останні дні.

Так от, запропонована система із пересадкою водіїв на різний транспорт протягом дня власне і була ініціюючим зарядом. Я не володію відомостями, чи вельмишановний ПА має довід керування різними транспортними засобами в умовах складної дорожньої обстановки протягом дня. Певне навряд (я теж :), хоча бувало із обладнанням), як і розуміння організації руху громадського транспорту поза маршрутом (з депа-в депо), хоча останнє певне наявне, ібо карту маршруток склав.
Найперше пошлють Вас водії. Вони і так у нас не надто ввічливі. Як і я.
Найдруге така річ збільшить терміни окупності закупленого обладнання, оскільки встановлену потужність оперування ним займатиме незначний час, він не виявить усього свого комерційного потенціалу, а скоріше зогниє. ГГ. А якщо порахувати соляру на дорогу на маршрут/з маршруту то це взагалі зло.

*багато іншого в продовження і обгрунтування і навіть по темі, але затер ібо нєфіг*
Але про рознесення часу робочого все ж не витримую
Кількість працівників установ державних це крапля в морі найманців приватних осбі. Тому чергове безглуздя. Достатньо що пари в Франка та Політесі рознесені.
В такому випадку легше колонії біля підприємств створювати. Тобто не легше а ефективніше - не через місто пхаєшся усе, а перейшовся 5-15 хвилин і вже на прохідній.

Карочє всіх на ровЕри і електротранспорт із "легким метро" (нагугліть). А загалом повернуться якось австріяки - порядок буде знову. ;D ;D ;D
#347
Цитата: Alter від 01.11.2011 09:32:23
    На цьому фоні якось по-ідіотськи виглядає ота суєта з Євро. Нагадує Чемпіонат світу з футболу в Африці - в розвиток інфраструктути вклали з десяток млрд. долл, в розрахунку на те, що потім відіб'ють туристами. В результаті ледь відбили чи то десяту частину, чи щось типу того. Пролетіли негри короче. Так само і в нас - гімно ляється вулицями, люди немають як додому по-людськи добратись, заборгованості страшенні і по всім фронтам, так ні, їм же ж копанки пограти треба!

Чехія із настанням кризи відразу згорнула усі програми які були спрямовані на те щоб вибрали їх, якщо не помиляюся, то місцем проведення олімпіади. Якоїсь із вох. Причина - криза, мало грошей, порахували що витрати будуть величзні, можуть не справитися.

А ЦЯ країна із настанням кризи почала активно готуватися. Набрала кредитів. І таки бабло не відіб'ється. І буде радість нажертим і горе голодним. Як завше. Хоча ні, голодним буде щастя у вигляді пива і видовищ.

Щодо транспортної стратегії: щобудня зранку добираюся в центральну частину міста з Сихова. 5-го маршруту н вистачає, про богданотип взагалі мовчу - вони забиваються ще на кінцевій. Думається - от якби збільшили к-ть автобусів на ранковий пік. Але що робити водіям і машинам в обідній час, коли пасажирів мало, рейс не окупиться. Відповідно і день робочий. Щось треба із цим придумти. Або щоб вартість прохду в ранковий час була вищою (так із цінами на лектроенергію в піковий період графіка навантаження), що неприємно. Або підвищувати швидкість руху громадського транспорту шляхом прокладання спецмаршрутів, виділення смуг, обмеження руху транспорту приватного, надання вищого пріоритету транспорту громадському.
#348
Цитата: Bottlehunter від 30.10.2011 22:47:10
Так, я пам'ятаю. Гарний звіт ви тоді написали спільними зусиллями.
Ксаті да, треба закинути фото всі ті що надав нашому Божественному Лесику із своїми підписами, а то не всі там.

Цитата: Bottlehunter від 30.10.2011 22:47:10Тільки скоро залишаться від нього рожкі да ножкі - фото закинуті на ненадійне фотки.ком.юа. В нас вже купа подібних дописів з сірими квадратиками, на яких по-басурманськи написано, що фотка була видалена або УРЛ не існує.
Воно робиться так, як Я цього хочу. 8)

І як це Ви так спалилися? Бліііііін, От двоє ламерів, один патлатий, другий я і не вийшло у них. А у тру-експлорерів на раз. Я знаю віповідь, певно нас тоді спалили, але не догнали, ібо поспостерігали, щоб знати про поведінку і понаставляли давачів, непомітних неозброєним, хоча і досвідченим оком. Кароч божественність для експлорингу зайва, хоч і половинчаста. Поняв, Лесик? Тепер ніногою у місця запретні.
#349
http://zapadpribor.com/index.php?page=products&cat=328&gclid=CLmpsP2Ti6wCFbAhtAodzwzJUg#top Розпродаж радіометричного барахла, наче нове, може навіть гарантійне.
#350
Мазут використовувався як резервне паливо, тобто коли наприклад газопровід ремонтували. Або для тепловоза наприклад, маневрового який на коліях трудився. А це що "підземне сховище", більше на збірник замаслених вод схоже, але вода знизу -мазут же легший.
#351
Цитата: Bottlehunter від 19.10.2011 11:25:07
Поверхнево проштудіювавши Борщів and around  на ВікімаВмії помітив наступне :
В самому Борщові:
   - Цукровий завод. Здається, працює. Виглядає крОсиво.
 
Кажися там котли і вугільні, принаймні естакада до котельні від естакади залізничної, і темні плями біля естакади залізничної. Зважаючи на відсутністья кийхось очисних установок напевне шарове спалювання, щось на кшталт ДКВРів.
#352
Плани / Re: Хеловін 2011
27.10.2011 23:39:52
Цитата: Alter від 27.10.2011 23:37:13
Цитуватиааа тииии з ким проведеш хеловін   !?
Спочатку, надіюсь, буде оте все заплановане. А далі як Бог дасть ;)
Зважаючи на заплановане цілком можливо на Мартовича. :)
#353
Южмаш, Набережна, Дєвушки на Набережній, Дніпрошина, Дніпродзержиський металургійний - то трохи на північ відтам. Та купа всього)))
Придніпровська ТЕС зокрема - на тамтому березі димить во майже всі труби.
#354
Плани / Re: Хеловін 2011
26.10.2011 18:47:30
Піду закину спєцовку до пральки. А може вдягну на 2 розміри меншу ;D
#355
Цитата: Юлія від 26.10.2011 17:18:45
Олександрійського вугілля там нема. Наразі Олександрійське родовище розробляється Енергетичною інвестиційною компанією, що є однією з найбільших компаній з видобутку бурого вугілля в Україні (http://www.eic.in.ua). Думаю, їх технічні спеціалісти зможуть Вам надати дані. Компанія знаходиться в Києві, контакти є на сайті.
Дякую за інформацію, зараз відплююся віл трипільського замінника АШ і вивчати. :)
#356
Цитата: Lesyk від 18.10.2011 23:02:15
Тим не менше, якщо спробувати пихнути 2 половини купюри з попаленими краями таким чином щоб на одній залишився номерок, а на іншій акуратно номерок пошкодити ч т.д. ... то це буде спроба шахрайства?
Який резон?
#357
Амперметр і всілякі гудзички-тумблерки довкола нього становлять собою пульт управління електропечі для випалювання, чи там підсушування.
хоча таки перше певно, або який міксер для вимішування глини.
10 А, таки піч, і не варто грішити на школопогром.

Вимпелок Свабоди повеселив.
Цікавість викликає вага. Не можу розібрати слово після "Взуттєвий" на фото із 2-ма ситураторами.
#358
Кароч пацани з антенами слугували попередникам тих, що про безпеку держави дбають нашої. Так от, вони ловили різноманітні перемовини, кажуть що навіть супутникові, щодо останнього я хз.
#359
Втф? Якісь резервуари,вода альбо ПММ. А кружечки на західта на північнийсхід два то свердловини там?
http://www.wikimapia.org/#lat=50.4407663&lon=24.1664886&z=16&l=37&m=b
#360
Подивився ще фото дєвушки, нє, ненравицця.

Цитата: Alter від 07.10.2011 00:07:50
А мож те все проходило через випробування ядерної (хімічної, бактеріологічної) зброї? А відсутність відзнак та бортових номерів пояснюється тим, що воно взагалі позаштатне та неучотне при якомусь полігоні.
Може бути, але навряд чи його везли під Москву після того. Ну і розбирали б промислово навряд.
І відзнаки є, але вони зафотошоплені, як і номерні знаки. Тобто група РА в НДР таки, думаю так.