Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - :-)

#361
У мене є недоклеєний урал з кунгом, ЗіЛ також віддати можу. І там ще БТР-60 навіть кажися. Пофарбоване вже. Пеши - мо що придумаємо. ;D

Дівчинка мила.

Що треба було то познімали.
І відзнаки на дверцятах, які дівчинка намагалася позамальовувати говорять нам, що техніка на початку 90-х приїхала із Європи, оскільки юзалася групою РА в НДР. Ібо як на авган то воно і кольору не того і ціле занадто все. А там і їхня Незалежність, всім не до того було, хоча як видно із кінця звіту, утилізувати наче починали.

Колись класі в 6-7 заліз на танковий, якось стрьомно серед тих всіх танків покинутих було, ібо сам, можливо тому. Кароч страшні вони, і думав собі, що добре б їх було б всіх на мирний трактор переплавити.
Зараз теж за мирний трактор, великий-великий, щоб виорював всіх супротивників. :)
#362
Бла-бла-бла-бла, Roy, бла-бла-бла-бла.

P.S. Я буду останнім на сьогодні?
#363
Кароч, як всьо було...
Оце прийшов домів після важкого трудового дня, почав бавитися в холостяка-куховара - поставив чайничок для приготуванн швидкосупів торгової марки ЕКО, а поки грівся він, дай, думаю Л1 заклеїти спробую, клеєм гумовим. Мастив-мастив, потім завтикав, став на відкритий тюбик і рідина схожа на пригрітий яєчний білок розтіклася кімнатою. Це викликало панічне обмащування всього що  давно думав склеїти тим гумоклеєм, оскільки назад лізти до тюбика воно не хотіло, ще й галюциногенно пахло. На додачу 2 різні супчикик - гороховий пюре та курчий з вермішеллю призвели до подальшого, а саме як то кажуть ваші забугорні кумири - флешбек'с. Далі все так і розвивалося б, але затягувалися ці всі спадали.
Рррраз - я в Пивничці на столику приклеюю свого нещасного інваліда праці Canon A490 чорним скотчем до хімзи.
Потім опа, я біля Франка, сиджу, натягую на себе Л1-штани, поруч мене хлопчик-Яркий Свет (ХЯС), хлопчик-Сектант Секти Імені Гордона Фрімена (ХССШІГФ), хлопчик-Істинний Арієць (ХІА) та Roy. Що там робив останній окрім того як палив усіх тих, хто хотів бути незапаленим одягаючих хімзу своїм мильним апартом, хз. Хоча таки так, пропонував випити, але потім, дуже навіть потім. :(

Тут знову опа, і я вже десь підземльов, якось стрьомно і непанятно довкола, добре хоча б респіратора взяв - останній постачав мене увесь час правильною сумішшю для дихання. Бачу вся ця компанія, але без Roy'я починає пихати кінцівки у воду, щоб дізнатися глибину. Я боявся крокодилів, тому такого не робив.

Униле і незрозуміле місце - якогось Х комуфляж на стінах

ХІА дивиться на потік води і думає: "Бть, а якби й справді крокодили?.."

Але все ж крокодили пацанам по...бахіли, вони дьорзкі та самовпевнені впевнені в собі.

Чугунієві печенька, їх часто можна зустріти в цьому стравоході

Відчуття стравоходу таки правдиві - довжелезні кишки

потічки рідини зі стінок, прямо як в дитячій книжечці про людський організм

ну і світло в кінці тунелю.

Кароч ми з пацанами так йшли-йшли

а тут бах і течія потужна, всі відразу так що робити, нас змиє,бла-бла-бла, але потім попустилися

і вирішили перевірити своє розташування по приладу Андеграунд Позішнал Систем (принцип дії цього девайсу досить простий - апарт ндсилає інфразвукові хвилі в грунт, в земній корі квадратиками 200Х200 км забиті кілки-маячки, які відсилають на запит свій сигнал, прилад його ловить обчислює і видає результат, який є надзвичайно н точний через різну швидкість пошрення звукових хвиль в неодноріному середовищі)

Тут пролунала фраза ХССІГФ: "Бть, я ж тебе два дні заряджав" і ми залишилися без хедлампи, в плаі не як налобної, а як головної і спрямовуючої сили. Довеслося ХЯС виручати нс усіх і випаковувати свій чудов-девайс

Власне пуско-налагоджувальні роботи на пристрої

Бруківка вулиць підзесмного міста

Месні жителі

чому б тваринолюбо-позерам не рятувати цих милих (ну подивіться які вони МИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИЛІ) звірят із підземної темряві, та не зігріти і виходити у власних квартирах, а то кото-псів тримають, а в цих також є шерсть, хвіст, зуби і такі вправні лапки

знову шлунковий сік

вибухонебезпечна вєщь

майже як білки-істерички, але з грантою ;D

Полтва детектед

ХЯС полоще рукавицю в бурунцях Полтви, він ще не здогадувався, що його чекатиме далі

Тут ми бачимо що ХІА подасть руку допомоги нужденному, але от підпихати мене тими скобами вверх було зайвим :-\

ХССІГФ сед: "Велкам ту зе правий берег". А дармааа...

Сюдою планувалося телепортуватися в світ кращий, це десь біля кінотеатру "Клекіт"

Так ідемо-ідемо, а тут самотня симпатична жаба,

ну ХССІГФ її і полапав

Сходи льоху хлораторної

За хвилину до катастрофи - хідники потонули у воді і слизькому нашаруванні
А це вже після
А це вже після неї - подумали що треба звідти валити

Валити не просто, а по лом, от поки всі крім мене шукали як помститися катастрофі, то ХЯС намагався якимсь чином ліквідувати її наслідки

І тут приходить ХССІГФ та й каже: "Заааараз! Зараз ми вломаємо тій катастрофі цим от залізним ломом!!!!!!!!!1111111" 8)

вломують ломом

Відімщений та задоволений ХЯС

Довелося нам вертатися назад на лівий берег. На ньому відносно апасних, ділянок трохи є, доводиться триматися за що попало

потік із "Львівськї Пивоварні", пахне дріждями, навіть через респіратор пробивало (певно випари дріждів до "кислих газів" не належать каже КО), давайте скажемо що це вони псують повітря! Чи вони справно чиновникам платять "надбавку"?

Згідно проект це мав бути скайлайт, але ці бісові монтажники постійно щось не так зроблять

ХЯС знайшов собі дворучного лома і тепере не розлучався із ним, готовий дати відсіч будь-якій катастрофі

Ще один спартачений монтажниками скайлайт, цього разу зі шнурочками

Бородаті труби

Кейв-арт монтажників даного короба датований літом 1966-го

ХІЯ все задрало і він вирішив звалити (що й зробив згодом), але потім стало влом і він таки повернувся у сім'ю

Стрьомно там, стіни мокрі

І знову шлунковий сік

колоди вимиті водою, на перший погляд здається наче це труби дерев'яні

а насправді все бананно та нецікаво

Волохата драбина, її неприємно проходити

Ну от і всьо, течія достатньо сильна щоб відмовитися проходити перпендикулярно їй

"гирло" зверху

квадратне січення, нижні кути під кутом зроблені, зідників як таких немає

Питання коли це зроблено

Так то


Знову спалах - біля Ювілейного, спокійно роздягнувся на сходах його, в той час як ці всі міфічні хлопці займалися цим прямо в олтві, що як на мене є негігієнічно. Потім дєвушки, курка по-китайськи із рисом, нічні вулиці і диван.

Щодо відео - спроба зняти була, і записалося 59 хвилин 59 секунд його. Тобто акуми не сіли як це вважалося спочатку, значить апарат має певні обмеження - треба використовувати таймер, хвилин на 55. Також було дуже мало світла - відповідно треба щось придумати із тим. Звук пишеться добре, отже місце розташування камери цілком адекватне. Кріплення її до хімзи за допомогою скотчу як на мене не найнадійніше, хоча при демонтажі виявилося о тримає достатньо міцно.  Відео може колись наріжеться але навряд.


Бррр, брєд, треба спати.
#364
Овер 50 фото, наразі до десктопу не приступитися, а на новті стіко картинок заставляє бравзер падати, завтра може.
#365
Цитата: Alter від 04.10.2011 19:59:12
Хто зможе, захватіть пару сівжих батарейок типу ААА (вони ж мініпальчики), адже на хаті тільки наполовину мертві, що печально ( хз чи встигну десь купити).
Зарядити зараз спробую 2 штучки рісайко, наразі сам в авральному режимі 700мА заряджаю.

Фаааак, одна  з моїх шкварчати почала, гмгмгм, тому не обіцяю пальчиків наразі але візьму які валяються вже давненько - теж рісайко, мо зафуриать.
#366
Рукавиці щойно вже зорганізував.
Цитата: stinger від 04.10.2011 17:11:48
одже збираємось сьодні в 22.00 біля памятника Франка перед універом :)
Содіваюся резиноклейвисохне.
А л1 у мене яклатформа для камери ланується ще.

Фаааак клава здохла.

#367
Цитата: Alter від 04.10.2011 16:09:19
Можна. 2 Стінгер - Л1 обязатєльно, чи там і бахіл хватить?
У мене нічого крім Л1 такого немає. Доречі, рукавиці згризли миші якось. Шукаю щось на заміну. Що б панство порадило? Щоб і міцне і гумове? Тобто де взяти.
#368
Якщо сьогодні заклею Л1 то +1.
#369
Скопіпащено звідси - http://www.karpaty.net.ua/articles_07/palnyk.php Пофікесено трохи мною.

Бензинові пальники
Найвідоміші серед них «Шмель», «Огонек», «Турист», ну, і сучасні пальники фірм Primus, MSR, Coleman.

Переваги
По-перше, бензин чи інше паливо можна придбати практично будь-де, крім хіба що пустелі Сахара чи антарктичних льодовиків. По-друге, обходяться ці пальники досить дешево, оскільки працюють на бензині будь-якого октанового числа. Суттєву перевагу ви зауважите й при переїзді державних кордонів — перевозити такий прилад можна і порожнім, а паливо придбати на місці.

Недоліки
Біда з бензиновими пальниками у тому, що вони вимагають від користувача деяких технічних знань. Не вірте тим, хто скаже: там покрутити, тут натиснути, це посмикати — і все горить-працює. Підступно брешуть. Процедура запалювання досить тривала: створити тиск у резервуарі для палива, розігріти випарник (він же підігрівник палива), подати паливо на випарник, вивести на робочий режим пальник. От бачите, скільки всіляких техногенних термінів? До того ж такі пальники при невмілому поводженні досить небезпечні. Вони вимагають постійного догляду, а під-час приготування їжі — нагляду за роботою, оскільки через різні «дурниці» досить часто трапляються кумедні і не дуже випадки. Скажімо, через домішки пальник може засмітитися, і ви просто не зможете його запалити. Якщо ж це станеться під час роботи, ви довго будете чекати, поки прилад охолоне, щоб розібрати його і прочистити. А при перегріванні резервуара може стравитися тиск через спеціальний клапан або і вибухнути весь пальник.

Ще один недолік — при розігріванні парогенератора і виведенні пальника на режим роботи від спецефектів (запах бензину, спалахи, кіптява) — нікуди не подінешся. Тому не варто проводити процедуру в наметі. Хоча в умілих руках і це — не проблема. Взагалі помічено, що бензинові пальники поважають лише одного хазяїна і в чужих руках вередують. Вони вимагають регулярного профілактичного огляду та чистки.

Проблематично і транспортування додаткового пального. Хоч-не-хоч, а бензин —речовина летка і навіть при найретельнішій упаковці знаходить собі шпару, витікає чи випаровується, відповідно ваші речі або продукти набирають запаху.

Бензинові пальники більші і важчі за газові. Але не бояться морозу і в зимовий період працюють надійніше, аніж газові. Зате в них важко регулювати потужність полум'я.

Кріплення
Існують, знову ж таки, два види конструкцій кріплення: пальник зверху на бачку для пального, або пальник, під'єднаний до резервуара з допомогою шланга. Напевно, таки кращий варіант, коли пальник та резервуар розділені — менше шансів побачити феєрверк від вибуху пальника, більше шансів поїсти і залишитися при здорових органах і кінцівках.

Мультипаливні пальники
Такими називають пальники, що працюють на будь-якому виді рідкого палива. Ну, не зовсім будь-якому, але, принаймні, на більшості. При цьому не втрачають потужність та робочі характеристики, на відміну від просто бензинових пальників. Це в принципі і є головна перевага. Деякі такі пальники можуть працювати як на бензинових сполуках, так і на зрідженому газі. Але головний недолік — ціна — приблизно 100-145 «убитих опосумів». Окрім того, має практично всі вади бензинових пальників: і кіптяву, і запах, і шумить при роботі, але вигідно, холєра. Маєш газ — палиш газ, маєш бензин — палиш бензин, маєш розчинник — палиш його. Виробники рекомендують лише змінювати форсунку для різних типів палива. При тестуванні мультипаливний пальник фірми Primus працював практично однаково як на форсунці 0,28, так і на 0,35 міліметрів. Тому висновок: то у «буржуїв» є поганий бензин і хороший, а у нас він — однаковий. На газі пальник працює так само «голосно», як і на бензині — це також недолік.

Вибір пальника
Щоб вибрати пальник, дайте собі відповідь на три питання: як, коли, де ви будете його використовувати.

Як — це на яку кількість осіб плануєте готувати їжу. Коли — це в яку пору року. Ну, а де — це само собою зрозуміло: чи в приміщенні, чи ні; чи лише в Карпатах, чи й у більш екстремальних умовах, наприклад, у високогір'ї Альп.

Від цих трьох відповідей залежатиме потужність, конструкція, вага та інші характеристики пальника. Якщо на дві три особи, то потужність може бути невелика. Якщо взимку, то бажано обрати потужний пальник, не менше, як на 2000 ват, зі шланговим кріпленням резервуара. Та ж ситуація і щодо відповіді на третє питання: що екстремальніше, то потужнішим і легшим має бути ваш пальник.

Уважно прочитайте інструкцію. Буває, виробники дають розумні поради щодо використання та призначення пальника, іноді навіть зрозумілою мовою.

Визначтеся з ціновою категорією — дешеве не завжди погане, а дороге не завжди необхідне.
Експлуатація та гарантія

Якщо у вас газовий пальник, то жодних проблем щодо використання виникати не мало б. Але варто хоча б іноді його чистити. Принаймні профілактика завжди дешевша, аніж ремонт. Не варто заливати пальники водою чи іншими рідинами та сполуками — це рано чи пізно може призвести до їх поломки. Не варто також використовувати пальне сумнівної якості, балони деформовані або із стертим клапаном — уникнете феєрверків та спецефектів. Намагайтесь дотримуватись інструкції виробника.

Бензинові та мультипаливні пальники при постійному використанні варто профілактично чистити раз на три дні, а при зберіганні — хоча б раз на місяць запалити на півгодини, а потім прочистити. Використовуйте лише те пальне, яке дозволено або рекомендується виробником. Солярку або стандартний бензин краще самотужки очистити від домішок. Робиться це через марлю, складену у декілька шарів. Не користуйтеся високооктановим бензином. Пальник — це не двигун. У високооктановому бензині є домішки та присадки, які сприяють його каталізації в двигуні автомобіля, а у пальнику це ні до чого.

Не забувайте — гарантійне обслуговування забезпечується лише при дефектах, що виникли на виробництві.
#370
Таке враження складається, що звинувачені підприємства мають дах вище ЛМР, відповідно нічого їм не платять, от і наїжджають "батьки міста". Питання чому верх не притисне сих кліщиків. Може не розбирається в питаннях цих.

Або звинувачені підприємства просто не платять хабарів, будучи законослухняними, виконануючи норми та правила, тицькаючи інспекції мордою в букву закону, і аж такого даху не мають. А тут є привід до них доколупатися.

Останній варіант більш ймовірний.

І чому не розказали про "комісію", яка проводила експертизу? Можна вказати хоча б назву організації. Тоді приходиш, питаєш де міряли, шо міряли, що наміряли, якщо збереглися проби арбітражні - перевіряєш ще раз, методику перевіряєш, а так нема кого і як перевірити.
#372
Мля, кільки разів біля нього і попри нього а якось і не знав. Хоча, будинок як будинок.
Доречі, Луцькі дахи такі нічьо. І достатьо доступні, принамні були роки зо 3 тому.
#373
Цитата: Bottlehunter від 28.09.2011 17:01:00
Та яка компресорна, там якийсь сажовий завод був, правда я не знаю, що то таке. Але знаю, як туди можна незапально влізти :-[
НУ про компресорну подумав через труби які до корпусів виробничих підходять, із землі.
Але не сажі, а таки технічного вуглецю. Стаття на вікіпедії російській, бо українська каже що сажа і техвуглець одне і те ж: http://ru.wikipedia.org/wiki/Технический_углерод
Цікаво яка саме там технологія використовувалася, думаю можна під йуних інженерів підкосити і поспілкуватися, а то мистці-фотографи - Х вас там хто пустить. ;D
Думаю таки канальний спосіб, ібо ж просто. тільки системи техводопостачання не видно, для охолодження. Хзхз, кароч я б туди махнув.
#374
Цитата: Bottlehunter від 28.09.2011 16:22:25
І по дорозі завернути на завод біля Дашави (http://wikimapia.org/#lat=49.2820842&lon=24.0000629&z=14&l=37&m=b)  і натикати факанів директору, що нас з італосами вигнав свого часу >:(
Той завод схожий на газопомпову станцію, там на компресорну то все схоже.
І ще 2 новіші ГПС по боках видно. Але цікаво виглядає, треба махнути, бо ж стільки колій залізничних як на підвіз компресорів і газових турбін, зажирно. Хоча, можливо таки якраз, треба глянути.
#375
Повеселило обвалування на схід від об'єкта, чи то там які паливозаправники тусили, чи яка біда.
А так то труби немає, думаю ніякого вартого уваги індастріалу не буде. Хоча півмісяці кар'єрні виглядають так нічьо.
Бетонка певне для ремонту/стоянки екскаваторів використовувалася.

Ну і єродром на північ.
І трохи північніше єродрому 10-ти жительне село. Тому можна там про вимираючи села поексплорити)))

Чисто із краєзнавчою метою їхати туди можна. ;)
Ну і через річку ще є цегельни завод, може навіть цілком притомний.
#376
Я все ж не їду. Здоровля каже що вчора-передвчора, та й сьогодні занадто повийожувався. От. Інтірєсної мандрівки.
#377
Яка творчість - таке й натхнення.

Я от не надто розумію хто пацанчиків підкупив таку туфту втирати, чи може їм пороблено?
Загалом нагадує якихось борців за свабоду - вони не розуміють за що саме борються, але борються, ібо це так пафосно і чудово.
А може який пан Садовий таким чином хоче трохи баблеса вибити? Вартість нерухомості таки різко впаде в центрі))) А потім скаже, звиняйте пацани, погано вийшло, давайте тепер закопаємо, закопають і нерухомість знову в ціні, а якийсь мєсний алігарх на коні. Це окрім відкатів від підрядчиків.
"Місце для роздумів" це ваще тру. Хоча про Київ-Харків-Херсон поза конкуренцією. ;D

А про саме явище безглуздих людей ідей у певних людей, то це модно і круто, часом такі і сереж інженерів трапляються.

О, я придмав як Полтву повноводною зробити - водоводи рециркуляції до витоків прокласти, десь від очисних і так ганяти.
#378
Цитата: YserL від 21.09.2011 00:21:36
А ми обговорюємо світч)
Ну я написав, що попросили, а попросили звернути увагу Твою на ТП-Лінки. За
http://tp-links.com.ua/catalogue/kommutatory/upravlyaemye-na-baze-tehnologii-web-smart-gigabit/tl-sl2218web/ Воно?

Ну і принагідно типу що стоїть тплінківський ровтер, і я ним давольний, хоча таки так, я не ітішник вимогливий.
#379
Просять написати що д-лінк сакс. І глянув Ти щоб на TP-Link. Я от через через свій ТП-лінк ровтер сиджу і нічьо норм, правда лше одне гніздо юзаю з 4-х на десктоп, ну і віфі. Щойно пішов помацав - таки теплий. Ну але віфі на ньому - може воно гріє?
#380
Дана тема зацікавила мене давно, ще перед тим як я придбав собі маленький-легенький пальничок Tramp TRG-007. Покупка була майже спонтанною, але після практичного використання всього лиш в одній мандрівці я зрозумів, що збирати дрова справа складна, важка і мені влом.
Але газовий пальничок вирішить проблему варіння їжі на час не довгий та об'єм невеликий, тобто 1-4 людини на банячок каші швидкорозварюваної + чай.

Таким чином я якось спробував обґрунтувати своє давнє бажання мати мультипаливний пальник.



Про цей тип пальників виробники кажуть наче ви можете знайти собі для них паливо енівер і навіть приписують до типів палива суміш для реактивних двигунів - певно оріетовано на СНГ, де таку річ можна таки дістати.
Хоча не кожен тип власне пальника витримують навіть добре очищене дизельне паливо. Тобто не задовільно, або взагалі не працюють. Та й вартують вони по різному і конструкції дещо різні.

Власне хочу придбати собі якесь таке щастя, раніше вагався між Primus'івськими моделями, тепер, коли копнув глибше, ще й між виробниками і їхніми моделями. І ХЗ що буде ну таке, щоб ваще, тобто було достатньо міцним, компактним, легким, всеядним, простим в експлуатації, надійним, потужним, економічним.

Тому прохання до дописувачів ділитися досвідом і методикою використання даних девайсів.