Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - zaq

#1
Цитата: Bottlehunter від 23.01.2012 14:04:06
Отут розвалини з бомбіком, охороняються.

А отут інструментальний цех, фотки якого Ройко виставив двома постами вище. Там теж є охорона.
Та, з космоса усе виглядає більш привабливіше!
#2
Цитата: Alter від 27.02.2012 01:39:14
Про потенційну приватизацію залізниці. Основний сюжет ТСН про то. Решта - в неті. Рекомендую вдуматись.

http://tsn.ua

Дану схему вже "відкатали" на Укртелекомі - спочатку з державного перевели в публічне товариство (ПАТ), а потім почався "дерибан" по-повній...
#3
Дякую за пораду!
#4
Цитата: linuxoid від 12.02.2012 23:17:47
Це для ремонту пристрою потрібно чи для саморобки? Просто, якщо для саморобки, то на ридіобазарі є повно подібних з виведеними ножками.
Для "саморобки". Маю парочку таких і хочу використати в своїх проектах, але не знаю яку напругу подавати...
#5
Друзі, допоможіть ідентифікувати семисегментне табло на чотири цифри із знаком попереду цифр.





І, можливо, підкажете де взяти для нього контактну площадку.
#6
Цитата: Dima_Bear від 10.02.2012 21:34:10
ЛАЗ-3210 Опытный (1994 год)
Микроавтобус с пластмассовым кузовом.
Ото тоді криза була...

От якби тоді вони почали їх випускати і зайняли б нішу маршрутних перевезень замість "пижиків" та вантажних "мерсів"...
#7
Влада довела людей до відчаю. Народ почав самоорганізовуватись...
Одним із найбільш дієвих чинників самоорганізації виявився інтернет ресурс!
Ось так це було: http://mybirky.blogspot.com/2012/01/blog-post.html

Історія така:
Ще за Совітів с.Бірки обслуговував автобус №44.
Коли почався маршрутковий бум, №44 продовжили до с.Рокитно, а до Бірок почала курсувати  маршрутка №86. І все було чудово!Маршрутки №86 та №13(що обслуговували Брюховичі) конкурували між собою на більшій половині маршруту і це було на руку пасажирам, бо водії намагались перехопити пасажира щоб "обломати конкурента".

Але щастя було не довгим... Десь років чотири тому №86 був ліквідований і даний маршрут почав обслуговуватись АТП 14630, яке вже на той час обслуговувало маршрут №13. Справа в тому, що Начальник Управління Транспорту та Зв'язку п. Шкурган М.І. був (перед тим, як зайняти посаду в Управлінні) директором того самого АТП 14630! Отож, розумієте, як легко було взяти під свою "опіку" маршрут до Бірок і позбутися конкурента.

І тут почалося...Спочатку маршрутки №13(б) ходили не по-графіку. Через деякий час почали їздити лише у часи пік, -  зранку і ввечері. У вихідні та святкові взагалі перестали виходити на маршрут.  А ще через деякий час вирішили, що люди можуть 2км перейтися до Брюхович і там сідати на 13 маршрут. І №13(б) був ліквідований.

Протягом всього часу було написано десятки скарг та звернень від громади, Сільради та просто громадян. Спочатку можновладці давали якісь відповіді, обіцяли, що всьо буде ОК, а пізніше взагалі перестали реагувати.
І тут в управлінні транспорту змінилось керівництво, яке попросило потерпіти "ще трошки", бо незабаром буде Нова Транспортна Система у Львові де ми врахуємо всі ваші побажання. Але нічого не змінилося і більше того - також не реагували на звернення Бірківської сільради.

З подіями, що розгорталися 1 лютого 2012 у с.Бірки, можна ознайомитись тут:

http://mybirky.blogspot.com/2012/02/10212.html

http://www.lodtrk.org.ua/?pg=2339

http://zik.ua/ua/photoreport/2012/02/01/331578
#8
Невже наша влада зацікавилась природними об'єктами(на цьому не заробиш)? Цікаво хто займається печерами, якісь природоохоронні структури?
#9
Дана мікросхема (ULN2003) складається з серії електронних ключів з захисними діодами на виході. Я так розумію, що дана мікросхема використовується для керування (вкл./викл) крокових двигунів. Діоди захищають ключі від самоіндукції, яка з'являється в обмотках двигуна.
Отож, дану мікросхему можна замінити іншими ключами, головне правильно підібрати параметри ключів (струм, напруга, T, швид. перемикання,...) і після ключів поставити захисні діоди, які не будуть пропускати досить солідний струм самоіндукції.
#10
А 13б з літа цього року(2011) все таки зняли! І бідним людям не має як добиратися на роботу з Бірків. А влада (місцева) вже півроку піариться на тій проблемі, а "віз і нині там".
#11
Цитата: Ioan85 від 07.12.2011 18:42:04
Якось через заднє місце розроблені нові маршрути.  Не стане таких чудових маршрутів як 31 та 38, якими можна було добратись до політеха,  університета, та в центр...
Таке враження, що маршрути складені таким чином щоб їздити тільки з пересадками...
Саме так і продумано, щоб робити пересадку. Дуже зручно перевізникам. І це все подається "під соусом" - розвантаження центральної частини міста. Хоча, яка різниця чи з пересадкою чи без приїде " умовна тисяча" пасажирів до центру? Доречі, чув, що ту схему розробили за "грубі гроші" десь у Европі.
#12
Гарно написано... сильно! +
Гадаю можна започаткувати рубрику: "Легенди сучасного Львова"

П.С. Яка назва заводу?
#13
Ось відео, яке демонструє, що в Африці небезпеку слід очікувати навіть від найбільш мирних мешканців!

#14
Файний звіт! + Чекаю на продовження!
#15
Ось такі яскраві та сильні враження залишились від Африки. Дуже сподіваюся потрапити туди ще раз.
По-правді кажучи щоразу спливають з пам'яті все нові історії та факти. Гадаю можна було б книжку писати :). Але я на цьому зупинюся. І з радістю відповім на питання.
А на останок розповім про ще одну «прикольну» ситуацію в яку можна втрапити відвідуючи Зімбабве.
Вже лечу додому. В аеропорті прохожу реєстрацію на літак. На митниці мене повідомляють, що потрібно купити якусь ліцензію. Питаюсь: «Для чого?».
- За перебування у країні.
- Так я ж вже платив, коли купляв візу.
- То для того, щоб в'їхати у країну, а для того, щоб виїхати треба ще заплатити 20$.
-  Ніде такого немає, щоб за виїзд з країни треба платити!
- У нас такі закони!
Пішов у ларьок купляти якусь там ліцензію. Ціна 20$. Питаюсь:
-   Чи можна заплатити Зімбабвійськими Долярами (їх нац.валюта).
-   Ні тільки долари США.
-   Я з України. У нас ходять гривні. Може вам дати гривні?
-   Ні тільки долари США.
-   А де мені їх взяти я не живу в Америці у нас не має долярів.
-   Тільки долари США.
Тобто, якщо турист не має долярів США, то він вже не зможе виїхати з країни і втратить квиток.
Але насправді я був готовий до тої ситуації, то я так «зіграв вар'ята» - хотів побачити, що буде, якщо людина не має долярів.
Мене, батько мого друга, попередив щоб я мав присобі 20$. Якщо я матиму 100$ (а саме так в мене і було, то ж він розміняв мені "сотню" хоча це йому було не дуже вигідно, бо у Зімбабве всі хочуть дрібні купюри), то здачу 80$ мені дадуть зімбабвійською валютою і масти собі голову! То ж я  дав рівно 20$ і з відчуттям виконаного обов'язку пішов на посадку у літак.
#16
Під кінець нашої подорожі ми пропливли декілька десятків кілометрів моторним човном вверх по течії до штучного озера Каріба. Навіть перепливли на другий берег Замбезі і таким чином я ще побував у Замбії, правда нелегально...
Так господарюють у Замбії:



#17
Мене дуже манила своєю красою Замбезі. З'явилась нав'язлива ідея скупатися в річці. Друг сказав, що там плавають крокодили, гіпопотами, змії, риби-тигри (tigerfish у них зуби як у котів – великі та гострі) і т.д. Але я наполагав, що необхідно знайти якийсь варіант, бо хлопці в Україні дуже сміливі і нічого не бояться! На що, друг відреагував, що неварто «сміливість» плутати з «дурістю», але погодився допомогти. І моє купання виглядало так: ми обережно зайшли у річку по-пояс, я поплив проти течії, таким чином, що відносно берега я загишався на одному місці. Товариш тримав списа і пристально дивився у воду навколо нас. Він мав у разі небезпеки мене негайно попередити і при необхідності спробувати відбити атаку.
Адриналіну було навалом!
Вдосталь «накупавшись» ми вже збирались йти, але тут несподівано до нас прийшли слони і почали пити воду. На берег вийти неможливо і залишатись у воді небезпечно. Вийти на берег у іншому місці ще більш небезпечно, бо треба йти по воді, а на березі може «щось» відпочивати. Неприємна ситуація. Ми максимально наблизились до слонів, перечикали поки вони нап'ються і вийшли на берег. Все, купатися більше тут не буду.
«Croc's Hunting»
#18
А це я біля чудернацької акації. Після того, як мене зазнимкували, друг попередив, що з такими деревами слід бути дуже обережним, бо їх полюбляють змії, їм легко на них вилазити.(Не зрозуміло чого він це сказав після, а не до? Мабуть не хотів зіпсути знимку)
#19
А ще мені пощастило на "тихому полюванні" з такими тваринами:
#20
А цей кадр мені дався не легко. Прийшлось декілька разів переховуватись, то в кущах, то за деревами (а у савані не так просто це зробити, бо можна легко стати чиїмось обідом), щоб як можна ближче підійшли зебри.