Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - YserL

#141
новий час 15:00 площа митна початок Личаківської
#142
Личаків чи тракт? Я за тракт.
#143
Давайте десь о 11:00 на площі Митній.
Буде 4 місця якщо не буде снігу.
#144
Отож в продовження традиції років 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015.
Вибераємо місце і час. Відписуємося у темі.
#145
Отож готовнісь до міграції. Очікуємо на зміни у DNS записах.
Останні пару повідомлень попробую дописати до існуючих баз.
#146
Отож, сервер розгорнуто, сертифікат інстальовано.
http://178.62.200.97/
Потрібно визначитися із часом переїзду.
Залокати сервер на запис, перенести контент, змінити DNS записи.
#147
Цитата: Олесь від 25.09.2016 12:12:25
Чекпоінт Чарлі, колись тут був прохід в Берлінській стіні.

Є гарний фільм Міст Шпигунів (Bridge of Spies), там власне про чекпойнт згадується.
#148
Вітаю. Буль-буль  :)
#149
Витягнув через ICY назви треків, вийшло 815 треків.
#150
Супер. Плюсик.
Нехиленько так екіперована поліція.
#151
Відпустки, розгібання пошти, навал роботи)))
Точний час переїзду і конфігурування зможу зробити у ЧТ-ПТ.
#152
Підкоригував плагін парсера ютюба, але й старйо.

Отож працюють усі коди:
Код Select
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZE86wj6pX2E[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZE86wj6pX2E[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/ZE86wj6pX2E?t=15m24s[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/ZE86wj6pX2E[/youtube]
[youtube]http://youtu.be/ZE86wj6pX2E[/youtube]


Результат:








#153
Щось говорять про землетрус біля Маруполя. Варто навідатися на екскурсію, 5 років пройшло.
#154
Народ, закиньте фото відео із поїздки. Фото не вино! І не віскі)
#155
STALKER відпишися по враженнях від Campus Light Bag 200 EAN 5038025179734
верх нейлон, всередині Полістер P4, наповнювач Holowfibre 1*200 G/M2, розмір 230x80x50 cm


Цитувати?piw?r typu mumia. Mo?liwo?? ??czenia ?piwor?w posiadaj?cych zamek z lewej i z prawej strony
* zakres temperatur +3 do +9 st.
* waga: 1,20 kg
* gramatura 200g/m2
* rozmiar 230x80cm
* worek kompresyjny
* wype?nienie Hollowfibre – antyalergiczny typ poliestru. Budowa w??kienek sprawia, i? konstrukcja zostaje zachowana. Budowa spiralnych kanalik?w, tworzy silikon, kt?ry jest ekstremalnie mi?kki. Dzi?ki czemu bardzo ?atwe jest kompresowanie i redukowanie rozmiar?w pakowania. Hollowfibre zapewnia termiczne w?a?ciwo?ci podczas u?ytkowania.
Горгани 1079 грн
#157
Цитата: Bottlehunter від 13.07.2016 16:08:51
Звіт гарний, хотілося би більше фоток.
Як домовлялися про екскурсію?
Решта учасників мають закинути фото.
Це називається маркетинг)))
https://youtu.be/-yzFN_G1csM?t=15m28s
#159
Невеличкий звіт із екскурсії тут: http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=7467.msg49116
Докидуйте свої враження і фото/відео матеріали.
#160
Усім дякую за компанію, отож починаємо розповідь.
Відповідно до теми Екскурсія аеродром Jagellon ці вихідні (9 або 10 липня) зібралися,
Zelya, Drusja, Блондинка в кедах, STALKER, ІНТРОВЕРТ 997, bodyabighit, Андрій і YserL. Пізніше приєднався до нас, пройшовши весь аеродром, Electri4king.

Перш за все що кидається в порівнянні з минулим (я тут був у 2009 році), так наявність повноцінної охорони, периметру, порядку на території. Це діючий аеродром із обмеженим доступом. Назва взята від короля Ягайла, серце якого згідно легенди поховане у цих місцях.
На вході нас зустрів 150 кг цуцик який хотів з нами потусити)
Дякуючи нашому провіднику Вікторії наша екскурсія відбулася. Величезне дякую за гостинність!
Тут має бути групове наша фото( може в когось є

На початку екскурсії нас привітав UR-ACL виконавши проліт

Злітно-посадкова смуга
далі ми поїхали на злітно-посадкову смугу із вітерцем


Всередині краєвид теж супер:

Панорама смуги

Оскільки злітно-посадкова смуга спроектована для військових літаків, була зроблена із величезним запасом по усіх параметрах. Зараз 1200 м х 30 м покрита асфальтом, збоку по 15 метрів.

В майбутньому планується збільшення довжини ВПС, колись до крадіжок мешканцями бетонних плит була довжина у 3,0 км, у 2009 році заміряли таврією довжина була 2 км.
На взліт готові!

Решта учасників вимірюють фото нівеліром якість смуги

Вітровказівник

Фотосесія Aquila A210
далі зробили фотосесію UR-ACL: одномоторний двомісний літак Aquila A210. Вага всього 500 кг. Максимальна швидкість 240 км/год. Круїзна швидкість 190 км/год.

Решта займають фотозйомкою

Серцем є чотирьох поршневий Rotax 912 потужністю до 75 kW.
Споживає бензин А-95 Super. Є 2 баки по 60л розміщені у крилах. Цього вистарчає на 1,148 km / 6 годин польоту.

Амортизатор

Проблискові маячки

Диспетчерська вежа
Оскільки літаки виконують візуальних захід (VFR) на посадку, дуже важливою є роль диспетчера. Автоматизованих систем точного приземлення, вогнів поки що немає.

Робоче місце диспетчера:


Польотні карти, я б таке собі в кабінеті б повісив

Спотерам: частота вежі 135.900 МГц
Ангари для зберігання і обслуговування літаків
Існуючі ангари будують із дугових бетонних тюбінгів, тобто переносять старі ангари, зверху покриваючи металевими листами, задню сторону замуровуючи цеглою, спереду встановлюючи сучасні розсувні ворота.

Фото із будівництва: https://www.facebook.com/jagellon.airport/posts/112155835797893








Всередині побілка, комфортний мікроклімат. Я б тримав свій літак в такому ангарі.

Залишки старої інфраструктури
Колишній командний центр. Напевно Зеля розважався із ломом )
Фото до 2009

тепер

Ідемо по руліжній доріжці

Ангари для військових літаків. Майже нічого не змінилося)

Засипані землею для захисту від ударної хвилі, у грунті перекладені бетонними блоками для поглинання удару

Такий непримітний холмик


Плани на майбутнє аеропорту (навіть близьке):
- Початок парашутних стрибків
- Відкриття готелю для любителів авіа теми
- Повний комплекс аеродромних послуг (заправщик, пожежна машина, клінінг)
- Авіаційний сервіс

Отож, якщо ви не маєте KK$ на купівлю власного літака рекомендую вам політати на літаку це не так і дорого і/або стрибнути із парашутом типу крило, яке відзначається кращою маневреністю, в порівнянні із парашутом класу купол. Першочерговою ціллю є забезпечення максимального рівня безпеки.

Наостанок офіційне відео від Lviv Jagellon Airport



Посилання:
Тема про військову історію аеродрома explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,500.0.html
Запис у нашій базі http://explorer.lviv.ua/db/obj_8.html
Офіційний сайт Lviv Jagellon Airport http://jagellon.com/
Офіційна сторінка у FB Lviv Jagellon Airport https://www.facebook.com/jagellon.airport/
Мінісайт Черляни http://cherliany.at.ua/

Цікаві можуть вивчити міжнародний фонетичний алфавіт ICAO (NATO Alphabet , раз використовував коли спілкувався із супортом американської фірми, таке враження що в них на аутсорсі індуси)


До речі, до 15 числа маєте шанс виграти ознайомчий політ у розіграші "ХОЧУ В НЕБО!". Для цього потрібно вподобати сторінку Lviv Jagellon Airport у FB, лайкнути пост, і написати комент до поста.

Цікаві блоги пов'язані із авіацією:
Із сторони пілота http://denokan.livejournal.com/


Із сторони технічного персоналу http://lx-photos.livejournal.com/


Дякую керівництву аеропорту за екскурсію і усім хто її відвідав  :)

обговорення http://explorer.lviv.ua/forum/index.php?topic=7468