Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Bottlehunter

#381
Дуже класно написано. Без сумніву, одна з кращих статей, що з'являлися на Експлорері останнім часом
#382
Тобто там якесь військове укріплення має бути, я правильно розумію? Можете трохи більше розповісти?
#383
Цитата: Golem від 27.08.2018 14:43:12
Цитата: Segfault від 27.08.2018 14:06:08
Чому б не поїхати далі? Я ось хотів цього літа зганяти в соло-похід на РЛС "Памір", але щось якось не склалось. Можна туди катнути гуртом на вихідні, місця гарні, без машини - важкодоступні.

Я теж ще там не був :) ДЖимміком можна виїхати на сам верх. Давай про це в окремі плани? Мені підходить 14 Жовтня і околиці бо там 3 дні вихідних.

Ми з Ромчиком теж на Памір хотіли, сподіваюся, він не перехотів.
Якби так вилазка відбувалася, то +2 в джип)
#384
Що я думаю про то всьо:

- Найперше пропоную цю тему розцінювати як брейнстормінг. Основна його відмінність від обговорення чи балачки в тому, що кожен може висловлювати будь-які ідеї, навіть якщо вони здаються глупими або нездійсненними. Решта, натомість, не кидається какашками і не оцінює жодним чином ідей інших. Як наслідок, багато хороших і неочевидних спочатку ідей з'являється і їх можна обговорити пізніше, наприклад, в новій темі.

Щодо технічної сторони і осучаснення форуму:
- Ми досить багато про це говорили, але зроблено було мало, в основному через брак часу. З останнього - Electri4king прикрутив тимчасову загрузку фото в пост і зробив нормальну локалізацію. Ми планували пізніше зробити щось цікавіше, але маємо що маємо.

- Якщо чесно, я думаю, що форум як форма спілкування себе віджив. Він програє по структурі інформації, наприклад, блогу, де є основна тема і коментарі під нею. SMF як двигун теж добряче застарів і майже не оновляється, хоча деякі потрібні нам плагіни там є (наприклад, мобільний вигляд). В більшості випадків треба дуже обережно щось нове додавати і добре перетестовувати, щоб не поламати існуючого функціоналу.

Я досліджував трохи, що в нашому випадку можна зробити, оптимальним виглядає такий варіант:

Створити щось типу колективного блогу на якомусь із сучасних CMS, наприклад, Wordpress. Він має багато фіч з коробки (завантаження фото в хмару, полегшена робота з мобільними пристроями, інтеграція зі всілякими телеграмами тощо) + якщо захочеться щось додати, всі рецепти легко можна знайти в інтернеті. Відповідно структура сайту може виглядати так: сторінка зі звітами (найсвіжіші зверху, з коментарями під ними), ще одна сторінка з базою даних об'єктів, де був би розширений пошук (по ключових словах, регіону, типу об'єкту тощо) та карта, наступна сторінка - старий форум і ще одна сторінка з інформацією про ГО Експлорер. Старі матеріали не пропадуть, як і профілі юзерів, їх можна перенести на новий сайт.
Щось схоже зробили хлопці з Бескида (https://beskyd.org/), але без стрічки з останніми звітами. Проблема тут знову ж таки в часі, Бескид робився силами однієї людини і зайняло це близько півроку. Розробка такого сайту буде коштувати більше тисячі доларів, я не впевнений хто вкладе такі гроші в некомерційний проект.

- Окремим маленьким проектом є перенесення існуючих фото в якесь одне місце, над яким ми б мали контроль, тобто в хмару, щоб не пропали. Це ми можемо робити хоч зараз, треба тільки зібрати команду. Кроки наступні:
1. Вибрати оптимальне по ціні/якості/швидкості сховище для фоток.
2. Написати програмку-парсер, яка перейдеться по базі форуму, познаходить лінки на фото і перевірить, чи вони ще живі.
3. Якщо так - вантажимо на хмару і заміняємо лінку на фото в звіті. Якщо ні, пишемо лог з назвою теми і пробуємо придумати, що з нею зробити. Ну або зразу видаляємо, щоб не мучилася)
Звичайно, що все перетестуємо спочатку на локальній копії сайту, не забуваючи про бекапи.

- Про статистику форуму: я не впевнений чи дані по відвідуваннях коректні. Думаю, нам варто додати Гугл аналітику, це дозволить нам отримати більш структуровану інформацію і дізнатися більше про людей, які нас читають.

- Щодо організаційних моментів і залучення нових камрадів: дуже радий, що Голем повернувся до активного життя. Сподіваюся, з твоїм ентузіазмом і енергією, до десятої річниці матимемо якісні зміни в структурі і роботі організації.
- Дуже важливим вважаю "вихід із підпілля" Громадської організації. Ми легалізувалися вже досить давно. Люди хочуть знати умови вступу, внутрішні правила, як можна взяти участь в різних ініціативах (вилазки, екскурсії, громадські акції) або організувати свої. Також було б добре започаткувати традицію щоквартальних новин по ГО і планів.
- Якщо чесно, я не знаю, як зробити так, щоб люди писали більше звітів. Дуже хотів би почути думку решти на рахунок цього.
#385
Ніц не маю проти. Правда, не зрозумів що означає "інший ракурс")
#386
Хороший порадник вийшов, додам ще своїх 25 центів  ;) Весь мій досвід пов'язаний з поїздками в Сан-Франциско і околицями, в інших регіонах все може бути по-інакшому. Америка до холєри велика.

- Щодо кредитки - хз чи вона аж так пригодиться. Хіба що під час оренди авто, коли компанія "локає" якісь гроші як депозит і в правилах чітко прописано, що приймають тільки кредитки. Але тут можна зробити фінт вухами - кредиткою вважається кожна карта, на якій не написано "debit". Тому українські картки підходять на ура.

- Найпопулярніша монета - четвертак (25 центів). Під неї заточені чи не всі корисні автомати, наприклад пралки і сушильні машини загального користування. В будь-якому супермаркеті на касі вам без проблем розміняють паперові долЯри на монети.

- Старі моделі телефонів в Штатах не працюватимуть через різні стандарти мережі. Наприклад, моя Nokia 1616, яку я завжди брав в походи, працювала тільки як mp3 плеєр.

- Вода в кранах майже завжди питна. Спеціальні питні фонтанчики стоять в парках і навіть на досить віддалених туристичних маршрутах. Тому зручно мати з собою порожню фляшку, щоб не мучитися від спраги.

- Внутрішні авіарейси всередині країни дуже часто спізнюються, відміняються і перетасовуються через величезну загруженість аеропортів. До цього треба бути готовому і приймати як належне. З іншого боку, працівники авіакомпаній завжди раді піти вам назустріч і запропонувати інший підходящий рейс, якщо це можливо.

- Про чесність на паспортному контролі: все вірно, але офіцер дуже не хотів би під час вашої короткої розмови почути, наприклад, слово "робота". якщо тип візи B-1/B-2 (бізнес/туризм)  :) Тобто є певні умовності і їх треба дотримуватися. До речі, на відміну від більшості країн, штамп про виїзд з США в паспорті не ставиться. При в'їзді ставлять печатку, на якій написаний термін, до якого ви можете перебувати на території країни. При наступному в'їзді цей термін стає більшим, а потім і взагалі не ставиться (при умові, що ви були чемні і не мали конфліктів з законом).

- Про оренду машини: можу порекомендувати неоднократно потестований мною і співробітниками, зручний та оптимальний по ціні/якості Alamo. https://www.alamo.com/en_US/car-rental/home.html Перед тим, як брати авто напрокат, варто поцікавитися умовами оренди і наскільки зросте ціна, якщо, приміром, ви віддасте машину пізніше заявленого часу або в іншому штаті.

- Добрим тоном вважається вітатися всюди і зі всіма і перекидатися кількома загальними фразами. Через кілька тижнів воно починає підхарювати, в особливо тєжкі моменти на чергове "Хав Ар Ю?" хочеться відповісти якоють з Руфусових цитат) Але ніц не зробиш, то ми в них в гостях, а не навпаки.

- Поганим тоном вважається ходити з кислим писком і жалітися на життя. Дуже поганим тоном вважається розповідати яка Україна нездала і яка тут корупція на всіх рівнях. Нормальною реакцією американця буде щось типу "Ну то чо нічо з тим не робиш? Або шос роби або виїжджєй, але не ний". Звичайно, вголос ніхто того не скаже). Ну і вже геть неприпустимо звертати увагу на чийсь колір шкіри, расу, релігію тощо.

- Плануючи поїздку, варто наперед скласти план цікавих місць, де хочеться побувати і можливо навіть купити квитки. Наприклад, квитки в Алькатрас можуть бути розкуплені на кілька тижнів наперед.

- Взяти Убер на чотирьох часто буває набагато вигідніше і швидше, ніж користуватися громадським транспортом. Наша аплікація працює і в Штатах, єдине що опції розрахунку готівкою немає. До акаунту обов'язково повинна бути прив'язана картка.

- Якщо потрібно вночі їхати в аеропорт, а авто немає, можна замість таксі замовити собі дешевший шатл - мікроавтобус, який об'їжджає кілька точок по місту, щоб зібрати людей.

- В Штатах дуже негативно ставляться до куріння (сигарет). При цьому шмалити косяк на вулиці під дверима бару в Сан Франциско цілком ок, а от якщо ви курите сигарету - у власників закладу можуть бути серйозні проблеми.

- Про обмеження швидкості: вони номінально є, але народ часто перевищує, особливо за містом. Тому найправильніше, на мою думку, буде просто їхати разом з потоком, не перевищуючи швидкості більшості, але і не волочачись як черепаха.
#387
В нас з Роєм виникла ідея провести фотосесію з адідасами, сємками, півасом і тонованими жигулями. Короче, перенестися на 20 років назад в часі)))
Поки що пишіть нижче хто би хотів взяти участь і ідеї щодо зйомок. Місце/час вирішимо коли фотограф повернеться з алкодослідної експедиції Поліссям ;)
#388
На початку року мав нагоду побувати в Deutsches Museum в Мюнхені. Це найбільший в світі музей природознавства і техніки, з сотнями різноманітних виставок і інтерактивних експозицій. Не дивно, що знайшлося там місце і для цегли)

Виставка історичних зразків. Не дуже велика, але стояло кілька майже порожніх шаф. Мабуть, будуть розширятися. Треба їм відомого львівського Райса прислати)









Черепиця та плитка





Горизонтальний станок-прес. На вихід подавалася квадратова ковбаска з глини, яку майстер відрізав потрібну довжину. Винайдений в 1863 році, цей зразок виготовлений біля 1910 року



Вертикальний прес. Зроблений 1856 року.







Макет цегляної фабрики 1906 року



Частина макету сучасного заводу



#389
Цитата: Golem від 21.07.2018 21:30:03
2) На який день організовуємо? Середа всім підходить? Чи в вівторок ще тепленькі?

Я думаю, що питати коли кому виходить - гибле діло при такій кількості народу))) Просто признач зустріч коли тобі зручно, а ми підтягнемся.
#390
Цитата: Golem від 18.07.2018 11:24:55
Звісно! Тим більше шо ти там є описаний ;)

О курча! Вже не можу дочекаится книжки, щоб прочитати про описаного Ромчика  ;D ;D ;D
#391
Цитата: Golem від 16.07.2018 13:50:15
Думаю що так і зроблю. Підвезу на тачці і за пивом всім роздам.

Але щоб підписана була! Бо інакше не рахується)
#392
Emmet якщо цікаво, можу дати контакти експлорерів у Вільнюсі)
#393
О, ти таки це зробив) то мегакруто!
Можна мені примірник?
#394

"It's great to be alive in Colma!"

Є на Каліфорнійщині, трохи північніше від Сан Франциско, маленьке містечко Колма. Відоме воно тим, що на одного живого жителя там припадає тисяча мертвих. Це не жарт, на території Колми розміщені 17 великих цвинтарів  різних діаспор та віросповідань. Загальна кількість похованих там - більш ніж 1,5 млн при населенні міста 1,5 тис.

Колма на вікімапії

І відразу альбом зі всіма фото в хорошій якості




Розгадка місцевих цвинтарів (а точніше їх кількості) пов'язана з найближчим сусідом Колми - Сан Франциско. В часи Золотої Лихоманки і як наслідок стрімкого розвитку міста, сюди почали швидко прибувати люди.  Вартість землі в Сан Франциско зростала з кожним роком. Місцеві цвинтарі швидко розросталися, зрештою настав день, коли міська влада вирішила, що земля занадто дорога для того, щоб її займали покійники. З 1901 року в Сан Франциско вже нікого не хоронили, а з 1914 розпочалося перевезення 27 місцевих цвинтарів до Колми. Зараз в Сан Франциско, яке має приблизно таку саму кількість населення як Львів, залишилося тільки два цвинтарі: один невеличкий біля історичної церкви та військовий цвинтар-меморіал в парку Презідіо. На обидвох нікого нового не "підселяють".

Місцеві в Колмі зовсім не паряться з приводу такого сусідства. Цвинтарі тут називають парками і використовують їх відповідно: влаштовують пікніки, прогулянки, граються тут з дітьми. Тут справді дуже красиво, територія доглянута та прибрана. Дивіться самі.

Італійський цвинтар з пишними надгробками з білого мармуру.

















Китайський цвинтар, з озерцями і фонтанами







Сербський цвинтар



Єврейське кладовище









І навіть цвинтар домашніх тварин тут є)











Але і крім кладовищ тут є на що подивитися. Ось, наприклад, історичний музей зі збереженою залізничною станцією. Нагадує мої улюблені вестерни, типу "Поїзд до Юми".















Запаркований "Олдсмобіль" з шикарним салоном та п'ятилітровим мотором. Придбати таку тачку в Штатах можна тисяч за три-чотири)



Шикарний місцевий паб з прийнятними цінами - Molloy's tavern. Туристи тут не ходять, тому маєте шанс побачити автентичний американський заклад. За словами бармена, паб заснував його дід, котрий приїхав до Штатів з Ірландії в другій половині 20-х років.









Оце і все. Буду радий відповісти на запитання. якщо вони у вас є)
#395
1шт M варіант 1 (класичний) колір Light Graphite, Bottlehunter
1шт M варіант 3 колір Classic Olive БЕЗ написів на рукавах, тільки маленьке лого спереді і напис на спині.
Гроші щойно перекинув.
#396
Хочеш робити такі ж, як завжди футболки? Яка технологія нанесення напису? Якої фірми самі футболки і чи є жіночі?
#397
Єврейський цвинтар в Болехові

На карті

Давній (деякі надгробки мають дати з 17 століття) і досить великий (біля трьох тисяч поховань) кіркут. Доглянутий і прибраний, з викошеною травою. Особливістю цвинтаря є те, що він обнесений високим парканом, а вхід знаходиться на території обійстя місцевого дядька, тому треба стукати до нього і просити, щоб пустив. До євреїв той пан жодного відношення не має, просто так сталося, що вхід тимчасово на його території, а нового міська влада ніяк не зробить))) Ну але він був досить люб'язний, щоб нас впустити.


















#398
Трохи фоток американської старої цегли з Сан Франциско. Думаю, буде цікаво для колекціонерів.

Багато матеріалу по американській цеглі можна знайти за цим посиланням: http://calbricks.netfirms.com/brickcollection.html Сайт англійською, але перекладач гугла непогано з ним справляється.
Щоб перекласти сторінку повністю, просто вставте посилання на неї в перекладач гугла і клацнійть на лінку в полі перекладу:



До речі, ще один цікавий ресурс, який мені трапився - міжнародна асоціація колекціонерів цегли: http://www.internationalbrickcollectorsassociation.com/not-a-member/

Розміром вона приблизно в півтора рази менша за звичну польську/австрійську. Клейма як правило неглибокі і як наслідок трохи стерті часом. Для того, щоб на фотографії текст був більш-менш читабельним, мені доводилося ставити ліхтарик збоку. Частина фото - з декоративної стінки в офісі. Згідно напису, вона була складена з цеглин будинків, які постраждали від землетрусу 1989 року. Така халепа в Сан Франциско час від часу стається.


















А ці дві чи то цеглини чи то тротуарні плитки побачив на вулиці:



#399
Контакти керівництва легко знайти в інтернеті. Просто передзвоніть їм і спитайте все, що цікаво.
#400
А для чого потрібно це дізнатися, якщо не секрет?