Фантомна залізниця

Автор explorer, 10.01.2007 21:41:38

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачі і 5 Гості дивляться цю тему.

Drusja

inkognito дякую за інфу. Дійсно заходили дуже пально так як не думали що там є охоронці, та й доволі багацько посвітились на розрівняній місцині.
Бачив ще спуск зі сторони асфальтного заводу, але зважаючи на охоронця який нас тихенько проводжав попрямували далі по ймовірному маршруті залізниці.
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

PyM6aM6aP

був там дуже давно, порадьте звідки краще туди йти, бо забув...серйозно... з Шевченківського гаю, чи я туплю?

Lesyk

Цитата: PyM6aM6aP від 24.07.2011 20:49:33
був там дуже давно, порадьте звідки краще туди йти, бо забув...серйозно... з Шевченківського гаю, чи я туплю?
Лпше вже іти від самого її "культурного" початку - відци во. Будеш іти - і пейзажі весь час змінюватимуться :) А вже звідти - до упору, допоки не загубиш залишки насипу серед лісу (а їх там ше багато і вони моцні і гарно видні  8)).

Tankist

Цитата: astrolon від 07.06.2010 17:09:22
Цитата: :-) від 07.06.2010 16:46:52
Схоже на звичайний ключ до дверного замка - симетричність коду вказує на можливість використання з двох сторін. Можливо які діти носилися та й загубили, чи хтось викопав і залишив. Не певен, що такий відповідальний елемент був би настільки тендітним.

От знайшов один ключ ще.
І ще таке.
Мисля про ключ як залишок від чьогось копу мені теж спала на думку. І я вирішив перевірити місцевість навколо, прикинути де могли б копати, бо здалека не несли ясен пень. Але навколо ніяких слідів копу не знайшов, можливо копали дуже давно.
Повний фотозвіт у 3-х частях є тут: ftp://explorer:Railway@astrolon.mine.nu не дивуйтесь, якщо швидкість буде ніяка, канальчик слабенький :(

Цитата: :-) від 07.06.2010 16:46:52
Схоже на звичайний ключ до дверного замка - симетричність коду вказує на можливість використання з двох сторін. Можливо які діти носилися та й загубили, чи хтось викопав і залишив. Не певен, що такий відповідальний елемент був би настільки тендітним.

От знайшов один ключ ще.
І ще таке.

До посту нижче:
Хтось гуляв і помітив серед щебню, металхантери згубили, версій багато. Там ж стрілочного переводу поблизу наче б не було, одноколійка. Станція не близько.
І хіба ті що копають так палять ті всі місця?

На жаль не знайшов ніде в неті зображення того ключа, так би порівняли і розвіяли всі сумніви.
А я і не стверджував, що то ключ для стрілочного переводу, то VeNick стверджував, мені і так ясно, що то від якогось замка, тільки цікаво хто його туди приніс :)
Це не є ключ від стрілочного переводу вони є грубшими і меншими ніж на цій фотографії!

yaroslav21


Vinil

Знайшов ще кілька фоток

Drusja

А то що такий файний потяг робив на цій залізниці, чи там якась імпреза для ЕНЗИМу була?
>>>>>>>>>> Не довіряй нікому <<<<<<<<<<

Vinil

Ні, імпрези для ЕНЗИМу не було. То була конференція на тему розвитку зеленого туризму.
А фотки знайшов на форумі асоціації збереження історії залізниць України
http://rail.org.ua/cgi-bin/ib/ikonboard.cgi?act=ST;f=1;t=45

HardaleX

Пару фоток із станції Личаків, через яку проходить фантомна залізниця.

На станції.


Упродовж всієї гілки, часом між шпал дерев'яних, з'являються бетонні.


Вигляд на станцію із мостика, який неподалік.


   


Також на станції був дивний гараж.


Міст.


   


Ось так закінчується міст.


І найвищий у Львові міст.



inkognito

Конверсації перенесені тутко, а ту попрошу дописувати по темі. Дякую!
Resistance is futile

STALKER

Отож позавчора(2.07.2012) вирішили трохи перейтися по фантомці. Були Sensei, Любчик і я. Зустрілися на початку Пасічної.На залізницю заходили з переїзду  з вулицею Ніщинського. Далі фотки:

Думаю, що саме тут починалася станція Лисиничі:








Оце напевно і залишки цієї станції(на цій карті видно: перша станція-P.Lesienice за переїздом з Трактом Глинянським) :


Перший тунельчик для потічка після тупіка.З одного боку:


Всередині:


З другого боку:




Перша частина фрагменту чогось(це вже за першим тунельчиком):


Друга частина фрагменту чогось(так само):


Повністю фрагмент чогось:

Напевно залишок тунелю...

Якийсь стовпець недалеко від того залишку:


Другий тунельчик.З одної сторони:






З другої сторони:


Всередині:


"Утка" біля третього тунелю:


От і сам третій тунель.З одного боку:


З другого боку:

Всі ці тунелі знаходяться  в залізничному насипі по дорозі від дріжджзаводу і десь до рівня повороту з насипу на Винниківьке озеро. Далі в напрямку Винник не йшли.

І два непогані пейзажі при повороті на Винниківське озеро:



Блондинка в кедах

Фантомною залізницею курсуватиме Раритетний паровий велетень

Сюжет "Нашого репортера" за 26 вересня
дивитись  з 13.26 хв

STALKER

Після Полтви подалися ми на фантомку-хотів показати sunkatalano оцей міст:


Вийшли з вул. Богданівської на насип. Знайшли перелив  в насипі такі як у насипі в Винниківському лісі:




Виходимо на міст той шо на першій фото, фоткаємося, йдемо по мості. Бачу ЧМЕЗ їде. Ми рванули з моста назад на узбіччя. Проїзд ЧМЕЗ на мості:










Було вирішено бігти на переїзд фантомки з трактом Глинянським і дойти до дріжджзаводу-щоб попроситися в машиніста на ЧМЕЗ. Тільки доходимо до преїзду-їде той самий поїзд. Ну наче зловили))). Біжимо на залишки станції Лисиничі:




На станціїї просимся щоб нас прокатали хоч до Личакова. Машиніст каже що не може.  :( :(
На станції Лисиничі:




Gazda

Цитата: explorer від 03.10.2010 15:14:34
Цитата: taras1 від 03.10.2010 15:00:00
Може хтось має карту тих часів де покладений той шлях на карті
http://www.mapywig.org/m/wig100k/P49_S38_LWOW.jpg там же продовження.
Хлопці, чи є робочий лінк бо по тому ніц нема...

Vinil

Випадково надибав один форум, де теж досліджували дану залізницю. Матеріалу багато, і доволі цікавого. Так от, за їх даними, на місці залізного мосту у Кривчицях був віадук. Фото позичив у них)))  http://relicfinder.info/forum/viewtopic.php?f=9&t=2713 На другому фото залишки...

STALKER

Ще репортажі про туристичний поїзд на фантомці:
тут
тут
тут
Чотко.

:-)

Є може в кого трек в ГПХ тої залізниці, або прив'язані в якійсь трекопрокладаючій софтині мапи 1925-го?
Декольтем своїм мене манила.

chuk_sk

короче ходив і не раз там. рельси йдуть до прийомної станціїї дріжджзаводу. далі тупик . і насип без рейок іде впевненно аж до виинників до очної поліклініки. далі колія мала переходити на строну заправки окко, (судячи з http://www.mapywig.org/m/WIG_maps/series/100K_300dpi/4072_LWOW_1921_IWG_300dpi.jpg ) але там дорогу досипали то не видно вже ніц. тож до винник прогулятись лісом гарно. проавда за самим тупіком там маленьке сміттєзвалище було але то обходиться.
цікаво що проходила та гілка недалеко обєктів 17 і 117 )) хоча побудовані вони вже були пізніше. бо міст що через дорогу винниківську взірваний ніби в другу світову був (то непевно. може хто знає точніше?) також було відгалуження до табачної фабрики(там по карті видно) проте того вже навіть натяку не збереглось  (хоча вулиця від галактики це напевне якраз колишння ота бічна тупікова гілка)

Yra kovalj

Фотографії залишків залізничного мосту в м. Перемишляни

Yra kovalj

Цитата: Yra kovalj від 15.04.2015 02:04:32
Фотографії залишків залізничного мосту в м. Перемишляни

386 Гості, 0 Користувачів