Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - inkognito

#2882
Плани / Re: Полярон.
09.06.2009 10:32:14
неа, якраз із протилежного боку - через вул. Угорську, а не через Луганську. З Луганської нас поперло секуріті ТВД.
#2883
Плани / Re: Полярон.
09.06.2009 10:04:47
 ти думаєш?  :) а кудою пробували залазити? - із самої центральної прохідної фіг хто пустить (тудов навіть Golema на роботу не пропускають  :) )...тра було стукати у ворота, що між двома великими  корпусами Полярону по вул. Угорській
#2884
Наскільки мені відомо - головний офіс Львівелектротрансу якраз на Сахарова знаходиться.
#2885
2 Hulihanka: :) молодці що почали добру справу, читав на ExTrEmI, якщо є бажання та можливість приєднуйтесь до нас - welcome.  Будемо певно планувати на кінець червня-початок липня (судячи із постів), у даному випадку маю наувазі Цитадельку. (+ від мене за Лощину)
#2886
1) маємо надію у наступній спробі "Львівелектротранс" нам так не скаже...
2) ну і "морячок" на щастя по завершенні всього  :) (добре шо не білка  :) )
#2887
1) залишки "банкету" на другому поверсі другого боксу;
2) Зеля рулить.
#2888
1) дупа компресора;
2) "чорна" жарувка;
#2889
1) Зеля бавить котів;
2) Час "мертво" став на 12-00;
3) головний "охоронець"
4) два "чебуреки"
#2890
1) усередині рембоксу, дорожні знаки
2) незрозумілий електрично-рейковий девайс  :)
3) усередині першого боксу.
#2891
1) внутрішній дворик (там де масло та опилки), міні-ВШ під газовою трубою  :)
2) мего-план об'єкту
#2892
1) машинна зала (знову через шкло);
2) два "запорожця" ;
3,4) - запчастини запорожців.
#2893
1) Великий Гудронний Колайдер  :)
2) Зеля рулить "УЖБОВИЙ" трамвайчик;
3) я також троха порулю (стримувався щоб не поїхати)
4) але інтерєр inside кепський
#2894
1) Зеля та Стінгер усередині (там де пані зайшла, котра пропала)
2) керування "тягловими"  :) підстанціями (соррі за якість - через шкло робив)
3) склад усякої фігні та ксерокс наверху, дивани та стіл для пінг-понгу за спиною
#2895
1) заправка;
2,3) - люк коло заправки (злив використаного масла)
4) інфа для населення
#2896
1,2,3 - фото бомбіка із різних ракурсів
#2897
1) Зеля перевіряє бомбік
2) Кран над бомбіком
#2898
1) трансхформатор невеличкий;
2) його ТТХ
#2899
    А ось і обіцяне продовження:

   Спустились донизу на Коперніка, взяли собі поїсти попити і залізли у трамвайне депо, що на Сахарова-Гвардійській-Вітовського, одразу навпроти зупинки трамваю через невеликий такий собі парканчик - і одразу до бомбіка, котрий виявився зачиненим на нещасну колодку, але мав люк ззаду - чим ми і скористали - зробили фото. Не спускались, бо шнурів не мали взагалі, а дестрой ми вже у п'ятницю робили. Цікаво, що коло бомбіка є щось схоже на залишки крану, яким ймовірно у бомбік щось завантажували через оний люк. А, забув сказати - вже як виходили зафоткали план об'єкту і бомбік значиться там як "підземний склад лакофарб."

   Зауважу, на території нас ніхто не ганяв (та й нікого не було в принципі), але оглядаючи бомбік коло нас пройшла дама (нуль реакції на нас), відкрила ключиком си двері у сусідній будівлі (було видно), що вона йде на роботу.  Перефоткавши бомбік ззовні ми вирішили йти ва-банк і попросити ключів чи екскурсію у бомбік, тому власне зайшли на цією панею у двері.

   Ми чесно перестукали усі двері, сходили до кльозети і помили си руки - але нікого небуло. Потому піднялись по крутих сходах на другий поверх будівлі і знайшли там "відпочинковий зал" - диваничики та тенісний стіл, а також купу старого джеліза і робочий (на око) ксерокс.  Оскільки нікого просто небуло ми пішли далі, побачили відкриті великі двері - щось типу проходу довгого де стояло два Запора 968М та мотори від них. Відкривши другі внутрішні двері увійли у невеликий дворик із мийкою для рук, люком у землі (де очевидно заюзане масло зливалось), і бункером опилок. Далі пройти не змогли і виріши повернутись.
 
   Зайшовши в чергові двері ми побачили закриту машинну залу (двері із вікнами, проте замкнені, фото робилось через брудне скло - далі на фото). Повернулись до того місця де пані заходила (до кльозету хтілось) і таки вже вона була на місці, проте просила не фотографувати, бо можуть бути у неї проблема. Для фотографування радила звернутись у будні дні до керництва, що сидитись навпроти...Із 09-00 до 18-00. Чому так цікаво? У цій великій кімнаті міститься пульт керування (здоровенний такий) усіма тяговими підстанціями трамваїв міста Лева. На око таке враження як опинився у центрі керування ядерним реактором.

  Виходивши вже на перехрестя Сахарова-Гвардійської-Вітовського ми по дорозі залізли у ремонтний трамвайчик, що мирно дрімав на колії. Двері були відкриті, тому ми без проблем перефоткались усередині усі та й вийшли на охорону, де ще мирно із сторожем перекинулись парою-другою слівець (там і зафоткали план об'єкту). Тут нас покинув Стінгер (ну мусів чоловік тікати), а ми зауважили ще один відкритий вхід у будівлю, у великий ангар - там власне ремонтна машина приїхали і робітники відкрили бокс. Недовго думаючи, ми попросились всередину де наробили ще фоток гарних, в тому числі 4-ох котів. Потому пішли із Зелею на пиво та розбіглись.

  Це мабуть і усе, фото із коментами буду вставляти нижче.

  P.S. Усі фото із вилазки тут
#2900
Плани / Re: Полярон.
06.06.2009 22:56:11
  Буду 90%, спишемось (зізвонимось) завтра до вечора. Цікаввий мені ще промисловий район у трикутничку Луганська-Персенівка-Зелена