Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - stylet

#1
Цитуватичому зразу не застосувати тензометр на строго визначеній довжині рейки і бачити безпосереднє розширення
Досить слушна і правильна думка, але думаю залізниця дуже консервативна структура, тому як в них повелося так їм і краще поставити контрольну рейку на кожній дистанції колії і при досягненні певного значення давати якісь накази по цій дистанції. Так би мовити "краще перебздіти чим недобздіти" :)
Якраз знайшлася стаття до даного питання http://www.magistral-uz.com.ua/articles/termometr-dlja-kolii.html
Дивно що вони стверджують що нема приладу для вимірювання напружень, тензодавачів ніби більше ніж досить ???
#2
ЦитуватиМіряти опірним термометром температуру повітря надворі є аналогом оли б замість штангенциркуля на виробництві використовували шкільну лінійку. Мінусом опірних термометрів є їх низька чутливість. Їх використовують в основному там, де нема як запхати звичайного, плюс є великі діапазони вимірюваних температур. Особисто сам бачив такі термометри на муфельних печах (до 1200 С), парогенераторних котлах (300-600 С), ну і так по кафедрі валялись.

А нащо там тоді рельса? :o Тим більше зі шпалами? Краща теплопровідність?) Цікавий метод.

В продовження попередньої теми:
Смію непогодитись з Alter -ом, термометри опору мають досить широке застосування, залежить від типу його характеристики (100М мідні, діапазон вимірювання -50 ... 150 С, 100П платинові, -200 ... 600 С) разом з цифровим термометром показує температуру до десятих градуса і класом точності 0,5 шо точніше за звичайні термометри крім лабораторних. Наприклад в нас на заводі такі стоять для контролю і разом з перетворювачем для регулювання  температури 16 тарілки ректифікаційної колони де зміна робочої температури становить 2 градуси.
Сказане Вами напевно більш характерне для термопар, принаймі з ними не доводилось мати справу.
А виміряють температуру самої рейки тому що вона має досить велике теплове розширення, а не повітря. Для підтримання колії в робочому стані. Наприклад коли довший час тримається спека обмежують швидкість руху поїздів тому що можливе таке явище як температурний викид колії http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:%D0%AE%D1%80%D1%96%D0%B9_%D1%89/%D0%A2%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%B8%D0%B4_%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%97
#3
Цитата: linuxoid від 18.11.2012 17:10:32
Цитата: Bottlehunter від 18.11.2012 11:43:51
Дві машини зі Стрия. І незрозуміла для мене рейка.

Судячи з дроду, що йде то тієї рейки вона виконує роль шини заземлення.
Більше всетаки схоже на вмонтований в рейку термометр опору, для того щоб бачити температуру на цифровому термометрі який десь стоїть в приміщенні до якого і йде той провід. Когось позбавили необхідності ходити надвір і знімати покази з звичайного термометра який швидше за все вставляється в приварену трубку зліва. Такі термометри  опору до речі виробляє "Термоприлад" той що на Науковій, доводилося кілька разів їздити в відрядження до них по схожі штуки.