Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Alter

#821
все пішки чи як? І на коли плануєш? Якщо все вийде т я плюс.
#822
Спасибі. Обов'язково подивлюсь. Але сумніваюсь що вони розкриють необхідні технічні нюанси та аспекти роботи. Але всерівно дякую.
#823
Гарно пройшлися. +. А можна на карті показати власне самі "визначні" місця?
#824
    1. Гідромотори треба жорстко на рамі ставити, а від них через шарові опори вести вали до колісниз редукторів (ібо летять шланги від переміщень і великі коливальні маси, як уже писав дядько Смайл. Та і не гуд товкти мотором з частотою колеса). Так що елементи системи не будуть мати відносного руху одних елементів відносно інших. А шлангів високого тиску та взагалі не треба - гідроМОТОРИ працюють в гідродинамічному ражимі (не плутати з гідростатичним, що в гідроЦИЛІНДРАХ екскаватора). Тиск в такому випадку на порядок менший.

    2. А от зі швидкодією дросселів і синхронізацією дійсо можуть бути проблеми. Але скоро на такому апараті ганяти ніхто не буде (дефолтно для офроуду). Так що може і хватити. Згадайте принцип гусеничного трактора - там взагалі керування ... (навіть слова не підберу). Дискретне короче.

    Ось його приклад (УАЗік на гусеницях) З.С. Москальський, що обідно.
http://www.zvm-nn.ru/articles/news2.html

    По гідророзприділювачам. Нарив російські. Керування подвійними соленоїдами, час реакції 4-5ms, що з фактично відсутньою інерційністю любої гідросистеми більш ніж достатньо для керування. Ціна одної штуки в перерахуванні  на гривні становить 800 їх же ж (тобто гривень :) ). Тепер питання за компом, який би те все узгоджував.

З.С. Джипи назвав тупо від фонаря, хоча в ідеалі ціллю новації повинні бути саме вони.
#825
http://19354.ua.all.biz/cat.php?oid=178411

ось параметри такого гідромотора ГМН-30. Видає 75 Н*м, (потужність 20 конячок приблизно), діапазон оборотів 50-2000 об/хв, і важить-то всього 7,5 кг!!!.

Правда ціна коло трьох кусків грн, і враховуючи що їх треба буде 4, та до того ж ще більших по крутному моменту. А ще контрольний блок, насос, труби, і ще купу всього. Ех.
#826
Ага! Він самий) Зфоткав коли ми до вас в Червоноград вгості їздили.

З.С. Див. звіт Роя ;)
#827
ЦитуватиЦі двигуни можна повернути, наприклад, на чверть оберту, думаю в тихохідних машинках це якраз те, що треба.

Ще кращий принцип давно використовують у крокових двигунах для приводу ходових гвинтів станків ЧПУ.
http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%BD

   Що каже Вікі взагалі про гідропривід.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D0%B4

Цитуватибольшая передаваемая мощность на единицу массы привода; в частности, масса гидравлических машин примерно в 10-15 раз меньше массы электрических машин такой же мощности;
то з вікі. а якщо довести маси 1 до 1, то ціна буде 100% ще вищою. Скільки коштують автомобілі Tesla? І електроначинка там далеко не  вітчизняного машинобудування.
#828
    Мега-секрена піктограма, яка не піддається розшифруванню з точки зору здорового глузду та інстинкту самозбереження. Сфоткав в Севастополі на "чортовому колесі".
#829
А ось той же самий тарантас у Червонограді.
#830
Плани / Re: Львів Around
11.09.2011 13:10:15
Я ото тоже щойно привалив. Правда лісами ходив зі сторони Вульки. І фур там нема :P. Але прийшлось достроково закінчити той "трекінг" (по особистим причинам). Так що на черзі очистні Полтви і далі на педалі ;)
#831
Власне хром через його мінімальний інтерфейс і необхідну функціональність. А якщо треба "пропатчити" - прошу дуже - плагінів ціла купа. Лиш сиди і качай.
#832
Цитуватина тепловозах якось вирішили проблему з регулюванням частоти обертання якоря тягового електродвигуна

    Такі проблеми інколи вирішували шляхом використання пристроїв зміни частоти струму ("частотніки"). Але так як для високих струмів електроніка рідко використовується, то все ж віддають перевагу механічним перетворювачам (по крайній мірі я такі декілька раз бачив такі на власні очі). Напевно через "дубовість" ідеї воно і не пішло в серію.

    P.S. Поїзди це звичайно круто, а автомобілі на електроприводі давно не є новинкою. Хотілось би почути щось про власне автомобілі (якщо такі є, звісно). Хай навіть і "самокльопи".
#833
   Як варіант. Але як тоді бути з дуже повільним рухом? Вал електродвигуна не буде обертатись з частотою в 30-40 обертів за хвилину. Навіть використання понижуючих редукторів сидуації не виправить. Хоча то треба подумати.

   І ще мені здається що електромотори не зможуть забезпечити необхідної жорсткості на прокручування, тоді як гідравліка фактично намертво блокується. Але то таке, думки навскидку. Світлі уми інженерної думки не сидять на місці і певно вже багато чого придумали щоб то  виправити. Залишилось  то лиш знайти)
#834
ЦитуватиПерефарширвувати ні Патруля ні Крузака а тим більше Дефендера жодної доцільності не бачу . Це і так дуже кайфові машинки .

ЦитуватиА чим вигідна гідропередача і в чому її перевага над електропередачею чи механічною (в автомобілях, звісно)?

    Ну то я для прикладу. А смисл наступний.

-система забезпечує передачу високих обертових моментів.

- можливість забезпечення передавального числа до 1000 (це при відсутності ступінчатих переходів-такий собі мультиваріатор).

-зменшення вмісту металолому в машині на 20-40% (по вазі до замінених частин).

-заміна таких керуючих систем, як ABS, EBD та інші єдиним керуючим блоком, ним же ж виконувати фактично всі функції дифренціалів (компенсація різниць обертів коліс, емуляція міжколісних та міжосьових блокувань).

-збільшення кліренсу (за рахунок виконання передньої та задньої підвіски незалежними).

-більший ККД та надійність за рахунок відсутності пар тертя (шестерні коробки передач, диференціали).

-двигун встановлюється на постійні обороти, що дає змогу оптимально використати його потужність та витрати соляри (імхо дізель в такому випадку рулить), а функцію "газ-тормоз" буде здійснювати керуючий блок шляхом зміни потоків до гідромоторів відповідно до нажаття педалі а такох з урахуванням функцій дифеенціалу.

-менший рівень шуму і вібрацій в машині (КП-кардани-диференціали-муфти-тормоза-редуктори відсутні (за умови виконання по гідромотору на колесо)).

-дика тяговитість апарату (саме тому по такій системі працюють багато забугорних бульдозерів).

-відсутність динамічних ударів по двигуну у разі якщо машину буде сильно товкти (або наявності воділи-вар'ята).

-прекрасна поведінка на бездоріжжі з точки  зору навантаження на двигун та ходову (хто буксував той знає як треба виїжджати "врозкачку" - не один палив на тому муфту. Те ж саме стосується і "пробивання"  снігу (їзда взад-вперед)). А так мотор собі стабільно чмихає, сухих пар тертя нема в принципі, тільки дросселі собі там тихенько смикаються вверх-вниз.


    Те все звичайно круто, але те все теорія. Як машина по трассі їхати буде? Чи не замахаєшся масло після покатушок міняти? Зимою масло гусне - ще одна проблема. Та і сам блок керування  гідравлікою (хоча вони і програмуються, але всерівно то купа мороки з ним імхо)  хз де шукати і як прорамувати. Ну і по баблі така акція по завершенню до кінця витягне ого-го!
#835
Про електроровер. Скільки нютонів видає отой барабанчик?
#836
Плани / Re: Львів Around
10.09.2011 18:19:24
Минулого разу все накрилось через дощ. Завтра думаю пройтись хоча б кавалком маршруту. Є бажаючі  - великий велкам!
#837
Цитуватипотім побачив, що шланг пролетів в сантиметрах від мене, а за ним струя гідравлічної рідини...

    Взагалі-то при належній експлуатації гідропривід заслужено вважається однією з найнадійніших систем передачі енергії.
Цитувати-низкая надежность гидпропередач и других узлов (существует мнение, что многие из этих проблем стали следствием недостаточно высокого качества обслуживания локомотивов в СССР[источник не указан 840 дней], а также несоблюдения правил эксплуатации, в частности весовых норм
- Wiki. З лінка Linuxoid`a.

    Хоча ломається все. Нам на лабораторній з "Інженерних матеріалів" показували результат "кривого" точіння ведучої осі трамваю 1900-якогось там року. В місці де вісь переходить в колесо (воно все суцільна точена залізяка) не було
запроектовано галтелі (мінімального скруглення радіусом всього в декілька міліметрів), а стояв тупо прямокутний перехід. 
    Так от, внаслідок знакозмінних навантажень в тому місці була надлишкова концнтрація напружень, що привело спочатку до тріщини в тому місці, а потім і взагалі до того що колесо тупо відвалилось. Ніби різаком відрізали.

   То може трохи "многабукафф", але тим хочу сказати, що навіть суцільний кусок литої арматури діаметром сантиметрів в 15 можна поламати (то на замітку мєсним дестроєрам ;) ).
#838
    Оце нарив як "дешево і сердито" заточити ніж.



    У звязку з цим питання до форумчан - де крім радіобазару та Торпедо можна купити пасту ГОИ (або хто її має і може трошки поділитись ::) )?

    P.S. Відповідаю сам собі (виходить що так ;D ;D ;D).

Цитуватиhttp://inway.com.ua/?idth=4&idn=1540&podvodnyi_nozh_214
Нарив от такий, як на перший погляд, непоганий екземпляр. Ніж класифікується як такий, що призначений для дайвінгу. Ну і зі всіма прибамбасами до того. Здивувала ціна - 114 грн. Як то кажуть "а в чому прикол?" Давно хотів мати ніж із подібними параметрами, як ось у цього(товщина леза, наявність пилки, ергономічна ручка ну і всяке таке). По таким параметрам мав би підійти ніж для виживання, але всі, що тримав в магазинах в руках, ті довіри не викликали. А ті що викликали - вартували чотирьохзначні сумми. Так от, хто що про ото цудо скаже?

   Тримав я той ніж в руках. Хват чудесний. Але тільки і всього. Ріжучі влістивості до одного місця, сталь м'яка, таке відчуття, ніби його взагалі не гартували. Може для дайвінгу він і підходить, але для нормальних фіункцій туристичного ножа він немає ніякого відношення. Як власне і всі дайвінгові ножі. Призначення, а отже і виконання ЗОВСІМ різні.
#839
Карпатський еко-креатив.
#840
   Вже давно цікавлюсь технікою, де передача крутного поменту від двигуна до виконавчих органів виконується за допомогою гідроприводу по схемі двигун-гідронасос-розпридільник-гідродвигун.

http://hydront.ru/?id=40 Лінк, де доступно розписано що то таке і з чим його їдять.

   Так от, цікавить можливість використання тієї системи у автомобільному транспорті, зокрема позашляховиках (про переваги та недоліки того див. у тому ж лінку). Але скільки не рився по гуглі і не питав знаючих людей - всім відомі приклади використання даної системи лиш в технологічному обладнанні (металооброблювальні станки, автоматичні зборочні лінії, різне обладнання і т.д.), в дорожньо-ремонтній техніці (сам часто у Львові бачив забугорні асфальтні катки на такому принципі, катапіллери), с/г техніка. А от в автомобільному транспорті (навіть військовому) не зустрічав.

   Отже якщо хтось бачив або знає де можна подивитись на автомобілю (любого типорозміру, же би на чотирьох колесах і їздила) - прохання дописувати. Ну і висловлювати своє імхо (якщо буде бажання :) ) щодо доцільності "перефаршировки" якого небудь старенького Патрола, Дефендера чи Крузака.

   P.S. Економічний аспект такого "перемуту" дефолтно не піднімаєм, бо з тим і так все ясно :(