Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Stinger

#101
 То фото не з України)
#103
Залишки форту можна одразу викреслювати, я там був, копав, і ніц не знайшов, там взагалі галяк, нема шо дивитись і шо шукати
#104
+2 на 18 жопня
#105
Через Audacity писав голос з інтегрованою звуковою, все добре пише, треба тільки нормальний мікрофон з поролоном, а так то пишеться добре
#107
Перший пішов!)))

#108
1. На офф сайті ЛДАРЗ описані технологічні етапи ремонту:

Організація ремонту

Ремонт сучасної авіаційної техніки - складний високотехнологічний
процес, який потребує високої організації виробництва та чіткого технічного забезпечення. При ремонті літака застосовуються сотні технологічних процесів, високоточне обладнання, використовується значна кількість матеріалів, запасних частин, комплектуючих виробів, технологічної, ремонтної та нормативно - технічної документації. З метою отримання стрункої системи руху тисяч демонтованих деталей ремонтуємого літака, вперше в практиці ремонту літаків, на "ЛДАРЗ" була розроблена та впроваджена технологія так званого поточно - вузлового методу ремонту , що дозволило значно підвищити рівень якості ремонту, надійність відремонтованої авіаційної техніки, а також зменшити вартість та терміни виконання робіт.

Перший етап ремонту літаків - дефектація та розбирання літака.   
Цикл ремонту літака розподілено на декілька етапів. На першому етапі літак підлягає попередній дефектації та повному розбиранню. При розбиранні літак умовно розбивають на відповідну кількість технологічних відсіків, на кожний з яких складається так званий технологічний комплект , який оформлено у вигляді технологічного переліку.
В переліку вміщуються всі відомості, які необхідні для організації суворо визначеного руху демонтованого обладнання, агрегатів, вузлів та деталей, починаючи з розборки та закінчуючи складанням літака.
На другому етапі зняті агрегати та обладнання літака
поступають у відповідні цехи ремонту, а планер, відстиковані консолі крила та фонар кабіни пілота - на спеціалізовані дільниці ремонтного цеху.
При виконанні ремонту планера літака, кваліфікація та досвід фахівців спеціалізованих дільниць ремонтного цеху дозволяють якісно проаналізувати технічний стан планера, та при необхідності відремонтувати силовий набір та обшивку, повністю відновивши аеродинамічні характеристики літака.

Дільниця ремонту планера літака - ремонт силового набору планера за допомогою аргонодугового зварювання.

Дільниця ремонту та випробування фонаря кабіни - шліфування та полірування скла.   
Дефектація та ремонт фонаря кабіни пілота літаків типу "МіГ" проводиться з використанням спеціального технологічного оснащення, яке дає можливість не лише відновити аеродинамічні якості фонаря кабіни, а також забезпечити його безвідмовний відстріл при катапультуванні льотчика.

Герметичність паливних баків
та баків - кесонів крила літака відновлюється методом їх внутрішнього поливу герметиком на спеціальному поворотному гідростенді, який було розроблено та впроваджено на підприємстві.
Проведення герметизації баків-кесонів літака МіГ-29

При ремонті авіаційного озброєння, авіаційного та радіоелектронного обладнання літака завдяки впровадженню на підприємстві сучасних засобів контролю роботи складних систем забезпечується їх безвідмовність та надійна робота в процесі експлуатації.

Комп'ютерна діагностика друкованих плат - проведення комп'ютерної діагностики друкованих плат електронних блоків.

Діагностика та ремонт анероїдно - мембранних пристроїв, контрольно - записуючого обладнання, паливомірно - расходомірних систем, систем автоматичного управління (САУ), радіокомпасів, лазерних дальномірів, систем радіолокації проводиться з широким використанням сучасної комп'ютерної техніки.

На третьому етапі ремонту здійснюється монтаж відремонтованого обладнання, блоків та агрегатів із завершальною перевіркою працездатності усіх систем літака. Контроль працездатності проводиться з використанням спеціально розробленого технологічного обладнання, створюваного на базі мікропроцесорної техніки. Ці розробки дозволяють здійснювати комплексний контроль усіх систем літака після складання та забезпечувати високий рівень якості ремонту в стислі терміни.   

Дільниця кінцевого складання літаків - складання літака МіГ-29 та комплексна перевірка працездатності його систем.

Мобільний комплекс МК 9-12 М
Мобільний комплекс МК 9 - 12 дає можливість автоматично перевірити працездатність обладнання після встановлення його на літак. Фахівці підприємства модернізували серійний варіант комплексу
МК 9 - 12, замінивши морально- застарілу ПЕОМ сучасним комп'ютером із розробкою відповідного програмного забезпечення, що значно
розширило можливості мобільного комплексу.
Для контролю та пошуку несправностей в електроджгутах систем АОз, АО та РЕО літака в процесі ремонту застосовується розроблений та впроваджений фахівцями підприємства спеціальний пульт автоматичного контролю бортових електроджгутів.   Проведення діагностики комутаційних систем літака
Пульт автоматичного контролю бортових електроджгутів - проведення діагностики комутаційних бортових систем літака.
Перевірка параметрів роботи двигуна на літаку
Універсальний пульт автоматичного контролю систем запуску та управління режимами авіадвигуна - перевірка параметрів роботи двигуна на літаку.   На четвертому етапі спеціалістами бюро технічної діагностики та випробування авіаційної техніки (БТД та ВАТ) проводиться перевірка працездатності усіх систем літака та роботи двигуна. За допомогою універсального пульта здійснюється контроль систем запуску та управління режимами авіадвигуна на літаку, а також перевірка параметрів роботи електронної автоматики запуску та управління двигуном.

П'ятим та завершальним етапом ремонту є остаточне випробування літака - випробування небом. На льотно - випробувальної станції підприємства при виконанні передполітної підготовки літак проходить наземний контроль усіх технічних параметрів. Контроль параметрів здійснюється за допомогою пультів автоматизованої обробки інформації систем "Тестер" та
" Карпати 29 ".   

Остаточне випробування - випробування небом. Літак обльотано, ремонт виконано на "відмінно".   Виконані заключні перевірки на землі. Льотчик - випробувач у відповідності з програмою обльоту виконує перевірку працездатності усіх систем літака в повітрі.

2. Так, це не металобрухт, а швидше донори частин літака, якими можна замінити пошкоджені, або просто відновити такий гробік до сучасного льотного стану. Судячи зі знімків на гугл мапс, то їх там періодично перетусовують на тому майданчику.

3. Якщо я не помиляюсь, то чув під час екскурсії про 5-7 літаків на рік, в залежності від складності ремонту.
#109
  Видалося побувати на Львівському Державному авіаційно - ремонтному заводі (ЛДАРЗ), під час екскурсії на підприємство, в рамках заходу "Дні Європейської спадщини у Львові".

"Державне підприємство Львівський Державний авіаційно - ремонтний завод "ЛДАРЗ" - одне з найпотужніших підприємств Державного Концерну "Укроборонпром" , яке спеціалізується в галузі ремонту авіаційної техніки військового призначення.
Спеціалізація заводу - легкі фронтові винищувачі та винищувачі - бомбардувальники типу "МіГ".
На сьогоднішній день заводом опановано ремонт літаків
МіГ - 21 , МіГ - 23 , МіГ - 27 всіх модифікацій та МіГ - 29."

Офіційний сайт підприємства


    Логотип заводу

  На прохідній заводу нас зустрів пан Андрій, який будучи працівником заводу, по сумісництву проводить екскурсії. Під час екскурсії дозволялося фотографувати практично всюди, окрім деяких місць, все ж таки це оборонне підприємство, яке має свої секрети ;)
Перше що кинулося в очі на території заводу - це широкий плац та веселі яскраві електровантажівки, на яких перевозять вантаж по території.











Першим ділом ми відправились в музей заводу. В музеї представлена історія підприємства, починаючи від часів Польші та закінчуючи сьогоденням. Є велика колекція стендових моделей літаків, виконаних в різних масштабах. Фотографії на стендах розповідають про історію аеродрому у Скнилові та авіаремонтного заводу, а також про літаки, які там ремонтувалися. Крім того, представлені подарунки та нагороди підприємства.













Стендові моделі меншого масштабу виконані членами дитячого гуртка, організованого директором музею. А моделі більшого розміру виконані з бальзи одним з працівників заводу.























Міг-29





Міг-27



Міг-21



Також представлено макет території завода...



Ми в великій будівлі з червоним дахом :)





...і деякі зразки авіаційного озброєння.









На стендах можна дізнатися про історію аеродрома Скнилів





































Ця пам"ятна медаль була подарована в 2000-му році в честь відкриття пам"ятника Данилові Галицькому у Львові і має номер 01







Рухаємось до наступної точки нашої екскурсії.





За невисоким зеленим парканом від нас ховається Міг-21, поставлений у вигляді пам"ятника на честь 70-ти річчя підприємства :)



Фотографуємось та приступаємо до огляду)





















Літак повністю справжній, як і ракети встановлені на ньому, з них тільки вийнята бойова частина та поставлені заглушки на сопло. Мені як людині, яка займалася колись стендовим авіамоделюванням, було дуже цікаво доторкнутися до живої легенди, яку я свого часу клеїв в 72-му масштабі :D





Можна покрутити крила ракеті))







Далі направляємось до цеху-дільниці ремонту планера літака, де здійснюється ремонт силового набору планера за допомогою аргонодугового зварювання.



По дорозі бачимо один з історичних цехів підприємства.



А також песиків, які нас зустрічають))



І от нарешті ми в цеху! Тут все цікаве! :o





















Цеховий транспорт





Всі проходи між приміщеннями мають характерний виріз під силует фозеляжів літаків 50-х - 60-х років



А ще ми дізналися, що американська авіатехніка відрізняється від радянської тим, що на ній всі гвинти на обшивці залиті лаком до рівно вилизаної поверхні.



Далі нас ведуть через стоянку літаків до оглядового майданчика.









Підвісний підфюзеляжний паливний бак Міг-29



Консолі крил та стабілізатори Міг-29



Міги-29, які готують до ремонту.







Міг-29 УТИ





З оглядового майданчика добре видно старий та новий термінал аеропорта та взлітно-посадкову смугу.











Фоткаємось на пам"ять та йдемо до виходу ;)












#110
Я звільнюся в 18.00, кінець Кульпарківської, можу скататися, єдине що фотік вдома
#111
  Курочє туво, версія від мене)) Був холодний недільний ранок, а саме 6 година, нормальні люди собі спали, або пішли би до церкви, але ми не нормальні, ми Експлорери і спати, то не про нас, особливо коли навколо стільки всього цікавого ;D
  Зустрілися з Роєм, і поїхали до Ошану, де мали здибанку з основною групою. Після декількох пинєнь на хувку та каву, ми нарешті доїхали до якихось єбіньов за Стриєм, де нам відкрились мальовничі, покохані часом та радянською владою, залишки билої роскоші, а саме колишній панський маєток та наркодиспенсер в одному лиці.



Після короткого споживання енергетичного напою з фляги, ми пішли проводити цікаві досліди ;)



Перший будівля зустріла нас бомжатнею, тлєном і розваленим п"єцом, зрештою там більше нічого і не було







Не довго думаючи попрямували до головного корпусу, який ще й виявився чоловічим



Там до нашої уваги постали гарні кахельні печі в стилі ранньої сецесії та ср@ного совка. Біля деяких можна було помедитувати та задуматись про сенс буття.











Вихід на стрих не дав ніяких очікуваних результатів, там все було вже вкрадено до нас...











Тож ми попрямували далі, до наступного гадюшника







На решті території був все той самий тлєн і ...смачні яблучка :)







Зустрічалися також наскальні написи древніх людей



Після відвідин жіночого відділення, було вирішено що пора чухали далі, бо вже скоро обід а ми ще далеко від пункту призначення.









Далі була вежа ретранслятора, але ми на неї не потрапили, бо сторож добре заховався і не впустив нас.



Далі нам біля дороги трапився великий розірваний пукан, в якому утворилося море та завелися риби.

























Наступний чекпоінт був вже в Бориславі, на недобудованій лікарні. Шукали там підземне сховище по координатам, але підземне сховище виявилось підземним ВОДОсховищем. Тож було вирішено влаштувати пікнік на даху. Щоб кожен зміг не тільки поїсти, але і поср@ти помилуватися гарними краєвидами.











































Опісля файного споживання їжі ми вирушили далі на пошуки пригод, а саме закинутої вч та фабрики нетлєнних матеріалів, які чомусь виявились діючими ??? Не вірте Вікімапії...













Далі рушили в самий центра Борислава, там, де добре ригалося місцевим, попутно заїхавши до нафтопереробного заводика.











і от нарешті ми добралися до місцевого парку БЕЗкультури ;D


















Одразу приступили до огляду нафтокачок.





























Оглядали ми оглядали, аж раптом одна з качалок несподівано запрацювала  :o





Одразу побігли за каністрами ;D





Накачавши повні машини нафти, поїхали її продавати додому відпочивати :)

Дорогою трапився нам пам"ятник чи то монумент совьєцькім льотчікам, тим що в танках горіли і корочє там десь літаки свої об землю ломили, за то їм пам"ятник вліпили ;D















Оглянули пам"ятник...



А заодно перекрили москалям український газ, нехай замерзають ;D

















Пофоткались, повеселились та відправились домів до наступної групової вилазки ;)


#112
Прийомка брухту вул. Судова (навпроти театра Л.Українки на Городоцькій) там біля Готеля Цисар, є ще прийомка на Залізничній, але адресу я не пам"ятаю
#113
Та щілина має 2 люки зверху і виходить на трикутник між Міцкевичем та Божою матір'ю, там зимою постійно машинами скидають сніг :)
#114
та в тому і питання, що на сахарова вода збирається від мосту (найвишча точка) до низу, і там всюди йде яйце, яке просто фізично не має можливості пропустити стільки води, і поки там не буде більш ширшого колектора, там постійно заливатиме. Вирішити ту проблему могло би спорудження декількох параллельних дренажів до майбутнього відновленого Пелчинського ставу, якщо його колись таки відриють (може легендарне золото знайдуть, яке царська армія не найшла ;))
#115
До колектора на Торфяній дійти просто ізі, а от до Вітовського ще треба постаратися дійти, по правому березі вже не вийде, тож або по лівому, форсуючи потік з Городоцької (просто і легко), або шукати люк на Ш. Руставеллі на любий з берегів, ти там вже лазив через один з люків ;)
#116
Може ще добавляти до кожної теми теги, щоб потім шукати простіше було, типу: "#Полтва, #Підземна річка, #колектор" і тд?
#117
Цитата: Roy від 06.09.2018 22:12:12
Супер, молодці! Кімнатка, з грубого каменю нагадує старий стічний канал, який був ще задовго до побудови колектору Полтви.
До речі, в цьому місці, біля синагоги колись обвалився хідник, де було видно залишки підземного ходу. Близько до Полтви. Був це 2013 рік, SANECKA встиг побачити, але коли я приїхав, робочі вже його засипали.
Не встиг.

є там пару ще тонетів, можна буде при нагоді заглянути
#118
Цитата: Golem від 06.09.2018 20:54:15
Мене от тривожить така думка: якщо поляки тримали для чогось людей які обходили Полтву на регулярній основі - то значить це було потрібно! А зараз такого нема взагалі, презервативи та лимончики висять на стінах і ніхто їх не чистить. Можливо з Каназіцєрами Полтва була менш схожою на каналізацію та більш схожою на справжню річку? Ну і на вашу думку чим загрожує нам таке її регулярне недбання?!

А я відповім, якщо ніхто не буде робити огляди комунікацій, то буде отака дупа, як на місці злиття річки Пасіки з Полтвою, де під час останьої повені розвалило та повимивало значний кавалок бортика і тепер там не пройти нікуди :(













Отак це місце виглядало колись



#119
Євреї у Полтві: продовження.

  Коли Хіґер і його друзі вдруге залізли у Полтву через дірку, видовбану ними під бараком Вайса, вони зустріли там "каналяжів", обслуговуючий персонал каналізації. Ті спершу насварили євреїв за нищення склепінь колектора, а, згодом, погодилися допомогти їм врятуватися від нацистів.
  "Через декілька днів Соха [Леопольд Соха, один із каналяжів] приніс нам звістку, що каналяжі пригледіли для нас відповідний канал [бічний колектор], потрібно його лише очистити від бруду та болота. Лопати та інші інструменти Соха уже там приготував. [...] Ми з Кубою і Берестицьким ходили туди декілька разів". (Світ у темряві", ч. 3, р. 1).
Із подальшого тексту випливає, що схованка, яку готує собі Хіґер, знаходиться вище по течії від мостика на Зерновій, " докладно під площею, що знаходилася в кінці вулиць Цибульної та Божничої [...] зразу коло ритуальної лазні". Це приміщення може вмістити одночасно 70 осіб, але "коли там перебуває декілька осіб, болото на дні розтоплюється, а стіни запотівають, бо на них осідає пара".
  30 травня нацисти розпочинають ліквідацію Юлагу, і Хіґери втікають під землю. Разом з ними спускається ще декілька десятків людей, які, на думку Хіґера, довідалися про цей шлях порятунку від Вайса. Така ситуація є цілком незапланованою. Розпочинається паніка та штовханина, багато хто падає у воду, і їх відносить течія. Хіґер розповідає, що , маючи намір відділитися від екзальтованої юрби, він, перейшовши місток на Зерновій, повертає наліво, вниз по течії, замість того, щоб іти направо, до наперед приготованого сховку. Разом з сім'єю вони "через декілька десятків метрів [від мостика] вповзли до якогось отвору, за яким була невелика печера. На її стінах висіли шари павутини, під ногами у нас було болото, а навколо повно щурів, а ми, з палаючою свічкою...". (Світ у темряві", ч. 3, р. 1).

Ось ця печера (трекінгова палка 150 см для масштабу)





У цьому сховку Хіеґри просиділи недовго, і того ж дня разом з Сохою перейшли до сховка під вулицями Цибульною і Божничою, де уже сиділо 70 євреїв.

Пошуки цього великого сховку, стануть, мабуть, завданням для однієї з наступних полазок, а тимчасовий сховок нижче по течії від мостика ми відшукали.


#120
Похід відбувся чудово, незважаючи на ймовірність опадів :). Додам трохи фото від себе.