Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts

Messages - Roy

#2021
На цей раз - фото з Церкви святих Ольги і Єлизавети (по народному костелу Ельжбети).
Компанія в нас була велика і незмінна - я та Руфус.
Горище та куполи цього костелу - неймовірні та захоплючі. Ділюсь з Вами фотографіями звідти:


Горище над церквою відрізняється високими куполами - відповідно, пересуватися було не дуже зручно.


Хапаючись через виступи цеглин, пересувались по вершині куполу


Через спеціальні отвори для люстр, можна було поспостерігати за церковними справами та за людьми



Церква та її горище це - зовсім різні місця по атмосфері. Внизу панує блаженсто та спокій, а наверху небезпека, та навіть, я б сказав містика.
Саме це горище чомусь рясніло вінниками.


Скелетик голуба. Взагалі, постійні жильці таких горищ це голуби. І обовязково якийсь хижак, наприклад куниця чи просто щурі. Розтерзані голуби попадаються досить часто.


Вихід на дах. Лізти не ризикнув звісно, кут нахилу крутий.



Невгамовний Руфус в пошуках зниклих кажанів  :)


Сліди сучасного перекриття даху. Гидота. Також, повно після робочих пустих пляшок та окурків.


Вхід в одну з бокових веж


Погляд наверх. "О, туди треба вилізти!" - подумав собі.


Підйом відбувся по риштуванням початку ХХ століття.


Ось, перший погляд з віконця на Привокзальну.




Ще вище


Погляд вниз


Стіни рясно покриті голубиним послідом


Внутрішні ринви


шматок ліпнини, з під ніг


Так виглядає маленька башня

Її вершина:


Далі, ми піднялися на найвищу вежу костелу. Вхід до неї окремий, через церкву.




Речі робітників.


От так стояти на деревяній перекладині зміг б далеко не кожен.


Вид на недобудований пам'ятник Бандері та на корпус політехніки




Городоцька - Кропивницького


Шептицьких - собор св. Юра


цікаво зреалізована ринва





Вид на залізничний вокзал


Змасакрований голуб. Справа лап якогось хижака.


Далі - підйом на найвищу точку споруди.


невелика металева драбина - внизу прірва з риштуванням. Починаю інтенсивно пітніти :)
Але лізу, бо цікавість аж розпирає.
Вежа поступово звужується.


Піднімаюсь ще на одну щаблину і тут перед носом отаке. Голуб'яче гніздо з їхніх же екскриментів. Ну й птиці, живуть в гімні, й сруть в гімні  ;D Красиві пташки.


Показую звідки ліз. Соррі за якісь, умови для зйомки були не найкращі. Тіснота +задуха.


столітня конструкція


Все. Я в найвищій точці. Два метри над мною і славнозвісний хрест, пиляючи котрого звалився звідти радянський окупант. Більше хрест не рухали.


Щоб вилізти до хреста треба було розірвати стару клейонку, але робити цього не хотів з двох причин: 1) дощ та голуби б ще більше дошкуляли церкві; 2) якщо б падав, то б не було за що зачепитися, хочаб.  :)


поступово спускаюсь


Слід від кулі




З внутрішньої сторони видно, що костел під час війни добряче постраждав.


Все. Прощальний погляд у височінь, де я зовсім недавно був.

Всі фото з костелу тут






#2022
Злий модератор пильнує...

#2023
Ясно, дякую за відповідь.
Залишається лише відкритим питання, про їхню відсутність у списку.
#2024
ЦитуватиТільки то таки не Р-36 а Двіна.

В кількох посиланнях писалось що це р-36. В загальному списку цих шахт незнайшов. Також, тепер відомо, що р-36 мали інший тип купола, він був плоский.


Якщо це "Двіна", то чому даної шахти немає у списку?
#2025
Мої вітання! Пістоль класний.
#2027
Так собі подумав, що вже як рік і більше активно проводять ремонти доріг, все кругом розкопують, відкривають старі колектори та комунікації, і в нас, про ці важливі для Львова події немає окремої теми.

Тепер вже є. Отже, пропоную тут викладати фото з етапів ремонту, дестрою, укладки, прокладки та інших видів діяльності, які в будь якому випадку вплинуть та змінять наше місто. Та й для історії, типу як воно було, і як стало. Цікаво ж потім буде, для нащадків так сказать.

Неварто, як раніше в темі про Полтву писати про ремонт Городоцької та про її колектор  :), то до Полтви ніякого відношення не має.

Тепер все тут. Будь який матеріал, фото, відео, описи - все варто викладати у цій темі.
Дуже часто, проходячи вулицями стаємо свідками цікавих подій, навіть таких, де б попкорн і кола були дуже доречними для перегляду вуличних баталій... :D



Для початку, вчорашні фото, Личаківська.














Тече річка бистра,
Тече і шумить,
Та ні кого не хвилює,
що в ній так смердить.
(с) Roy

це колектор, чуть нижче повороту на Заньковецької. Ще зверніть увагу як скобки зігнили.
а метрів на 100 ще нижче, колектор практично но поверхні. Виглядав свіжим. І потоку води не було і запаху. Невже окремий дощовий колектор провели?




Труба пацани, капец


"Шо сі дивиш? Шкоро туво МЕТРО буде!"  ;D


А жеби було метро треба в Марусі всю горівку забрати! А вона не дає...Стала і стоїт.


"Місьо, ШО ж ти бл%дь наробив?"


"Ціхо Орку, кидай плитку поки Іванович не видит"


От так. Наше гарне місто буде скоро буде ще гарнішим!

Ну і про всяк випадок обговорення

P.S. Не забувайте ставити на фото ватермарки!
#2028
To yar-79:
ось, як і обіцяв, схожі фібули, до твоєї







і ще двійку цікавих:



частина фібули


знахідки друзів
#2029
Ти чого такий серйозний, тож лірика, не пошкодить до опису індустрємального середовища.  :)

Лан, був в мене в підвалі моцний шнурок. Можна пробувати.
#2030
Сиділа чупакабра - думку гадала, зашити всіх вона забажала
Моток за моточком, прядок за прядочком, подумаєш, налякати нас захотіла.
Мотала, вертілась, крізь ікла дивилась, напитись крові свіжої їй хотілось.
Але не вийшло паскудній мерзоті, молоді життя обірвати,
Замоталась бідненька і впала тихенько.
Три злісні удари, три впевнені рухи, та й не стало її, Чупакабри нашої муки.


(с) Roy  ;D


Першим побачив Чупакабру Ботлхантер - закрився назад у шафі


Ми з Ромчиком сиділи у вентиляційний трубі, і чекали того моменту коли вона забереться геть

А фотопарат мій сам фоткав. Ось що:




Лесик мав захист. Треба було розмотувати нитку


Вона душила..




Але, на щастя і долю цілі залишились.

З.І. Жарти жартами, але ми там і половини території не оглянули, настільки фабрика ВЕЛИКА. Я б ще раз туди поїхав.


#2031
+1 комплект Midland-GXT1050VP4.

#2033
А як гарно все для туристів зроблено, щоб бабосики приносили.
Гарні печери.
Звісно, якщо б з ліхтариками та без людей, було б ще гарніше  :)
+
#2034
Міг би позичити свій ДП-63А, але він більше фонить ніж ЧАЕС і тридцятка разом узяті  ;D
#2035
Що ж, як і планували, відвідали Вінницю цього літа. А для мене, найцікавішим було побачити вже на теренах України швейцарський трамвай "Міраж".
Признаюсь, готовий був побачити обшарпаний, з безліччю заглушок трамвай. Але ні, Львів - не Вінниця, тут все не так.
Отож, я був приємно здивований.



З "Міражом" ми зустрілися раненько на вокзалі. Шостий номер трамваю, і не коротка дорога в мікрорайон "Вишенька".
Першим моїм подивом були працюючі кнопки примусового відкриття дверей (що заведено в цивилізованих країнах для громадського транспорту).


Кидаю поглядом на вагон, все ціле, чисте.
Платформа для колясок, правда не перевіряв.


Інтер'єр. Тут чистота і порядок. Ніяких наклейок та реклам. Якщо навіть є такі, то прикріплені в окремому місці спеціальними застібками.


Стільці, з пресованих деревних матеріалів.


Гучномовець


Кабіна водія. Управління здійснюється за допомогою цього "керма"


Для фото лівої частини водій змушена була звільнити місце :)


Система обігріву вікон кабіни водія


SANECKA в передчутті насиченого дня :)


Всі таблички металеві, з гравіруванням. Естетично і читабельно. Зовсім відрізняються від тих наклейок, які є в Львівських трамваях. Дбають і бережуть. Такі поодинокі випадки дуже тішать на в Неньці.


В нас подібні інформаційні дисплеї не працюють.


Рік виробництва - 1968. Не віриться...:)


Цікаво, що з салону можна користуватися аварійними гальмами


Трамвай -трамваєм, а ВШ - detected  ;D


Всі фотки сидять тут


Мій висновок - Вінниця більше заслужила подібні трамваї ніж Львів. Наче, якось з любов'ю городяни і влада до цього поставились. З міст, що мають метрову колію: Євпаторія - має ще свої "Готи", Житомир докатує Вінницькі "Татри", а Львову й так не погано  ;)
Гадаю, ще Санечка щось додасть.
#2036
Цитата: Машиніст від 08.08.2011 10:20:46
Шановне панство ! Сам цеглою та цегельним виробництвом трохи цікавлюся і по мірі можливостей інформацію шукаю. Є трохи фото цегелень та всього, що з ними пов'язано. Можу пошукати й клеймлену цеглу сумських заводів. Чи то є потрібним ?

Звісно є потрібним! Має бути цікаво, принаймі клейма цеглин там кириличні :)
#2037
Зовсім недавно вибрались на коп по місцях ПСВ я, yar-79 та Swordlord.
Все було чудово, навіть знахідки цікаві були. В лісочку, на горбочку підняли 2 цинка трьохлінійок, пару обойм "трьох" тупокінцевих , манліхера трохи. От такий от патронний день.







Далі yar-79 ще попались холостяки Калашнікова  5,45 мм:



Слід зазначити, що під час копу з нас соломкою пили кров кровосмокчущі тварі, у вигляді бомків, комарів та ще якихось жирних комах, завбільшки з шершня. Всі нещадно вбивались при першій ліпшій нагоді, чи то лопатою по спині друга, чи рукою собі по писку. Забили таке число комах, що мабуть грінпісу це б явно не сподобалось. Били їх сотнями, сотнями. ;D

В лісі зустріли цікавий вулик, котрий інкрустований в дерево. В потужному стовбурі дуба, вирізані дверцята, і відкривши їх можна побачити структуру вулика та соти. Бджіл не було звісно.

Вертаючись назад, з лісу, Swordlord по заліхвацьки почав штурмувати намулену калюжу, котра як виявилась не усім вантажівкам під силу.

Очевидно що сіли в ній.



Всі спроби порятунку були марними, підкопували, дошки підсовували, цеглу підкладали. Всі спроби зазнали фіаско.
Ми в глуші, село далеко.

І що робити в такій ситуації? Правильно, сісти перепочити  :)


А далі було найцікавіше, звідкись на наше щастя взявся трахтор. Почалося наше визволення:   ;D


Визволення, звісно ділилось на кілька спроб, тільки третя була успішна.



Swordlord ласкає свою свіжовизволену травмовану тачку. Після такого грубого ставлення машина потребує ласки.




то всьо називається так:


Лише коли машинку підрихтували, тоді скупались в ставку.

А вже потім, змивши  з себе піт та пилюку, поїхали в одну місцину, на берег однієї річечки...

З.І. Слід віддати належне авто Максу. Мало б яка легковушка таке пережила без наслідків, кашлянула, та потому повезла нас в путь далеку.

#2038
Цитата: dimich99 від 08.08.2011 08:37:58
Потрібна 1 чи пара?

Потрібна пара.
#2039
Допоможіть вибрати рації. Наразі приглянув 2 мідленди:

1) Midland GXT1050 (Її діапазон 462-467 МГц, цікаво, як буде в'язатись з іншими?)
2) Midland GXT 795VP4

Основні вимоги до рацій.
- водонепроникність
- гарнітура
- потужність (дальність дії)

Бюджет - 150 у.о.
#2040
To Oleh:
Відомо що цегла з клеймом NEUWOHNER вироблялася у Львові, за адресою Стуса 25. Це була фабрика Берла Нойвонера, де випалювали цеглу та кахлі. Один з корпусів фабрики зберігся й досі. Зараз, на місці фабрики розташоване ТзОВ ОКС, яке в певній мірі продовжує традиції, а саме - виробляє кахлі, печі та каміни.

Згодом постараюсь викласти фото зі старої фабрики, а також зразки з колекції цеглин.